Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Информация за конкретен модел Опел

VECTRA C + / - ПРОБЛЕМИ

V. Petrov снимка V. Petrov 16 януари 2012 - 15:47

Я и двамата си проверете клапата за за рециркулация на въздуха в купето. Ако е останала затворена се получавя това яко потене на стъклата.
Отговори

mileff снимка mileff 16 януари 2012 - 15:54

 mfc, на 12 януари 2012 - 00:04, каза:

информацията струва пари!


На теб мога да ти пожелая, когато имаш нужда от помощ да срещнеш абсолютно същото отношение и отговори.
Добре, че не всички са като теб, защото се чудя тогава, какво ли щеше да търсиш във форума!
Отговори

didak снимка didak 16 януари 2012 - 20:16

 V. Petrov, на 16 януари 2012 - 15:47, каза:

Я и двамата си проверете клапата за за рециркулация на въздуха в купето. Ако е останала затворена се получавя това яко потене на стъклата.

Благодаря за отговора,колега.Наистина беше задържала клапата.Сега вече е по добре и съклата не се изпотяват така.Жив и здрав!
Мнението беше редактирано от didak: 21 януари 2012 - 18:33
Отговори

didak снимка didak 24 януари 2012 - 18:42

Здравейте,отново Опел маниаци.Имам питанка към тези които са наясно с километража.Днес исках да си нулирам километража и от любопитство задържах копчето по-дълго време и ми излезе 1,7 на горния ред и 003 01 но долния.Та не знам,какво означават тези числа.Ако някой знае да пише .Благодаря предварително.
Отговори

flamingo181 снимка flamingo181 28 януари 2012 - 22:38

 didak, на 24 януари 2012 - 18:42, каза:

Здравейте,отново Опел маниаци.Имам питанка към тези които са наясно с километража.Днес исках да си нулирам километража и от любопитство задържах копчето по-дълго време и ми излезе 1,7 на горния ред и 003 01 но долния.Та не знам,какво означават тези числа.Ако някой знае да пише .Благодаря предварително.


Нещо от сорта колко километра ти остават до следващо влизане в сервиз за смяна на масло. При мене е към 23 000(???). Нека някой по опитен да каже, че може и да бъркам.
Отговори

a701 снимка a701 04 февруари 2012 - 22:43

Здравейте колеги от вече снежен Лондон !Днес наваля няколко сантиметра сняг ( и продължава да вали ) и аз излязох с колата.(вектра ц 1.9 цдти автоматик 6 скорости ) и преди да се прибера има един байр , през който трябва да мина!Запътих се нагоре и се оказа , че лампата за тракшън контрола изобщо не светва ! Гумите започнаха да превъртат и трябваше да включа зимния режим за да изкача !След като стигнах забелязах ,че й преди да запаля колата на контакт лампата за ТК пак не свети ! АБСа светва минава си проверката и изгасва , на борд. компа никакъв проблем не излиза, проверих и всички бушони свързани с Т контрола и все са здрави !Имам и копче за ТК като го натискам никаква индикация и разлика никъде ! Та въпроса ми е някой има ли някакви идеи какво може да е и дали се е сблъсквал някой с аналогичен проблем или само тех 2 ще може да ми каже за какво става въпрос !
благодаря предварително !
п.с.
сетих се и нещо друго , ако някой знае как да си направя самодиагностика - какво да направя за да ми изпише грешките който е натрупала колата ,за да видя кое какво е , моля да пише .
Мнението беше редактирано от a701: 04 февруари 2012 - 23:53
Отговори

a701 снимка a701 06 февруари 2012 - 23:25

НИКОЙ ЛИ НЯМА ИДЕЯ ?

Ето на какво попаднах в нета -
форума е на сайта www.vectra-c.com
а темата е за ТС и за esp.
http://www.vectra-c....p/t-130200.html

В крайна сметка хората са стигнали до извода ,че

the facelift vectra c does not have tc except on v6 models,it was only an option combined with esp
което ще рече че фейслифтовата вектра няма ТС освен v6 моделите , това е била само опция в комбинация с esp- то.

и сега на свой ред въпроса има ли някой фейслифтова вектра която да не е v6 и да има ТС за да оправдае това дето са написали колегите от другия форум !
Мнението беше редактирано от a701: 12 февруари 2012 - 12:33
Отговори

Spoof снимка Spoof 15 февруари 2012 - 10:34

Само искам да отбележа, че онзи ден ми изгоря ксеноновата крушка на Vectra C с AFL. Първо светеше лилаво, после спря да свети. Тъй като държа на сервизна история, закарах колата в София Ауто от където е купувана. Сега ще сменя крушка за 350 лева без работата ...
Някой има ли идея от какво е тая крушка, платина?
Отговори

mileff снимка mileff 15 февруари 2012 - 10:45

 Spoof, на 15 февруари 2012 - 10:34, каза:

...Някой има ли идея от какво е тая крушка, платина?


От наивност в твоя случай :)
Отговори

Spoof снимка Spoof 15 февруари 2012 - 10:48

 mileff, на 15 февруари 2012 - 10:45, каза:

От наивност в твоя случай :)


Това ще да ми е ясно. Както казах, сервизната история ми е важна в случая, пък не бих искал да рискувам да счупя фара, защото после ще трябва да умножа по 10, за да станат нещата. Въпросът е - защо е толкова скъпа?
Отговори

swet снимка swet 11 март 2012 - 14:21

 Br1ce, на 15 февруари 2012 - 10:18, каза:

Здравейте колеги,от около две седмици съм собственик на Вектра Ц и имам един въпрос.Колата е с двузонов клматроник и питането ми е дали колата може да работи само на парно без да се вклучва комресора.Разгледах ръководството за вектра публикувано във форума и там е дадено че средната врътка при натискане излиза едно меню.На мене такова не ми излиза.При въртене на средната врътка ( на ляво и дясно) ми регулира само скороста на вентилатора,а двете странични които са градусите ги държа само на Hi.Дали самото копче не работи или е просто така незнам.Забравих да кажа че при палене вентилатора веднага се вклучва на 7 степен и трябва да го намалям.Така ли трябва да е?Но повече ме интересува въпроса за парното!Благодаря предварително!


Колега късно видях публикацията ти, но разбрах че с първия проблем в поста си се справил, а това че винаги ти тръгва фана на 7-ма степен се дължи на това че го държиш на Hi.Намали го дори с една степен и няма да тръгва на макс!
Отговори

mkvectra снимка mkvectra 06 април 2012 - 16:59

За да не отварям нова тема, моля колегите да споделят как са решили проблема:

В централната конзола имаме холдер за чаша и/или бутилка. Този холдер обаче е широк и плитък за 0,5 л. минерална вода. Постоянно при завой или спирачка пада бутилката. Много ме дразни и незнам как и какво е решението. Същото е полужението с задния който излиза от седалката.
Отговори

niki82 снимка niki82 06 април 2012 - 21:55

 mkvectra, на 06 април 2012 - 16:59, каза:

За да не отварям нова тема, моля колегите да споделят как са решили проблема:

В централната конзола имаме холдер за чаша и/или бутилка. Този холдер обаче е широк и плитък за 0,5 л. минерална вода. Постоянно при завой или спирачка пада бутилката. Много ме дразни и незнам как и какво е решението. Същото е полужението с задния който излиза от седалката.

Колега аз ги ползвам по предназначение само,когато съм спрял,а иначе мисля,че няма оправия особено за предния.Безмислено поставени само да се каже,че има като с хладилната жабка за да запазиш нещо хладно трябва да умреш от студ в купето.
И все пак ако някой знае решение да сподели и на мен ще ми бъде интересно.
Отговори

pacho_m снимка pacho_m 06 април 2012 - 21:57

Предния cup holder наиснина е бутафорен и не го ползвам по предназначение. Там седят обикновено флашки,носни кърпи,ей такива работи.
Задния обаче върши идеална работа :)).
Отговори

niki82 снимка niki82 09 април 2012 - 16:04

Здравейте колеги някой може ли да каже къде се намира филтъра в купето, поленов ли е как се води не знам,и как се сменя намерих една тема, но за вектра ц нищо няма.
Отговори

a701 снимка a701 09 април 2012 - 21:57

Колега ако говориш за филтъра за купето ето къде се намира
http://www.fueltopia...change-vectra-c .
Отговори

niki82 снимка niki82 09 април 2012 - 22:03

Благодаря колега аз мислех, че има и друг филтър,но май няма друг погледнах в ръководство за ремонт на вектра Ц и не намерих друг.
Отговори

mkvectra снимка mkvectra 12 април 2012 - 16:30

Друга интериорна недомислица са корите на предните две врати! Нищо от полезните ми неща не мога да сложа, нито чадър, нито фенер, нито вода, само рибарския нож се побира и пиличките за нокти на жената. Но все пак любовта пред комфорта!
Отговори

dreamhell снимка dreamhell 17 април 2012 - 15:47

Здравейте колеги,

Вижте на какво интересно попаднах:

http://insignia-owne...t=160447&page=4

Става въпрос saab uprated drop links - замяната на оригиналните биалетки на вектрата с такива на сааб --> http://www.partsfors...roducts_id=4013
Всички пишат, че управляемостта и возията на колата се променяла осезаемо след монтирането на саабските биалети.
Явно някои части са взаимозаменяеми - все пак на основата на Vectra са създадени Saab 9-3 (Sweden), Chevrolet Malibu, Pontiac G6 и Saturn Aura (North America).
Някой правил ли е подобно упражнение у нас?

Поздрави
Отговори

borro снимка borro 17 април 2012 - 19:19

Колеги, незнам дали е за тук въпроса ми, но все пак колата кажи речи е нова и затова споделям последната неприятност.
Вектрата - Z22SE има проблем със сервото. Първоначално отказа, но след няколко километра се появи, съпроводено от доловим шум в предната дясна страна и осезаемо усещане на вибрации във волана. Стана по шумна и при маневра на място.
Някой имал ли е подобен случай и какво друго може да се случи.
Принципно само маслото съм гледал и е в норма.
Идеи?
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg