Опел Клуб България: Сервиз за ремонт на двигател Фронтера Б 2.2 - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Сервиз за ремонт на двигател Фронтера Б 2.2 за София. Ремонтиран и събран X22SE и пак проблем.

#1 Потребителят не е активен   OBI_1 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Frontera B X22SE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4
  • Регистриран: 17.09.2012

Публикувано: 17 октомври 2012 - 09:04

Здравейте спешно се нуждая от препоръка за сервиз, в който хората са специалист и ще оправят колата, ако може и на нормална цена. Автомобила е на баща ми, на магистралата до пловдив му изтропва биелен лагер и го връща с репатрак до София при един негов "майстор". Сваля главата, която се оказа перфектна и едното бутало беше слезнало 4 мм надолу. Отвори двигателя и биелния лагер се беше заварил, а вала чак си беше променил цвета, маслената попмпа също надраскана. Човека, който му шлайфа валове и глави на въпросноя "сепциалист" му казал, че вала не става за шлайфане и да търся друг, маслена помпа също. Твърдеше, че мотора е отварян и преди и може би не е събран кат хората и за тва е изтропал, макар, че след като я купи си я е карал почти 10000км Та решихме да го ремонтираме, като ни трябваха всички гарнитури, биелни, основни лагери, сегменти понеже е отворен, вал, помпа и други. Всичко друго добре ама вала и помпата само втора ръка се намират и са си пара.
Намерих цял двигател с пазарлък за 450лв, беше от челно катастрофирал Воксхол, който е каран със спукан радиатор от мястото на ПТП-то към 20-тина км. От радиатора доста малко е текло, но човека все пак ми препоръча да му сменя главата или поне гарнитурата, така му били казали въпреки, че нямаше признаци на нещо нередно, двигателя палеше много лесно, работеше без да тресе, не надуваше маркучите. Купихме двигателя и решихме че така и така са на земята, да го отвори да види кво е положението.
Решихм да събереме един по най-добрия начин, демек ползвахме нашия блок, бутала, сменихме едната (че са 2) повредена помпа със здравата, сложихме от новия двигател коляновия вал, наща глава и така. Човека е купил и нови биелни лагери, сглобил е двигателя и го е сложил на колата. Работило е перфектно известно време и тамън е мислил да звъни да си я зимаме и пак е изтропал биелен лагер. И тоя се чуди в блока ли е проблема, че 2 вала на един блок заминава и каза не се наема пак да го праи, макар че части му е плащал, които сега ще са непотрбни, поне за труд не е взел.

Та къде евентуално може да ме насочите за София, където ще ми свършат работа както трябва. Искам да закараме колата с 2-та двигателя и я оправят.

Мнението беше редактирано от OBI_1: 17 октомври 2012 - 15:46


#2 Потребителят не е активен   IvailoM 

  • ***GSI TEAM***
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X18XE1 .... Astra F C18XEL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4034
  • Регистриран: 13.09.2008

Публикувано: 17 октомври 2012 - 10:36

Изпратил съм ти координати на доверен човек!

#3 Потребителят не е активен   OBI_1 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Frontera B X22SE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4
  • Регистриран: 17.09.2012

Публикувано: 19 октомври 2012 - 15:37

Благодаря колега!
Някой има ли предположение какво се е случило с двигателя и къде е била грешката, че да избие пак?
Още предложения биха били добре дошли, за да има избор и да придобия по-добра представа.

Мнението беше редактирано от OBI_1: 19 октомври 2012 - 15:38


#4 Потребителят не е активен   OBI_1 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Frontera B X22SE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4
  • Регистриран: 17.09.2012

Публикувано: 21 октомври 2012 - 12:31

Има ли друг двигател, който ползва същия колянов вал като x22se?

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители