Опел Клуб България: Трудно пали X16SZR/Вектра Б/ - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Трудно пали X16SZR/Вектра Б/

#1 Потребителят не е активен   VitoS 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra B X16SZR
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 28
  • Регистриран: 29.11.2012

  Публикувано: 06 декември 2012 - 18:24

Колата е купих скоро и откакто застудя много трудно паля сутрин с доста въртене.Проверих свещи и кабели всичко е ОК.От какво може да е това двигателя е в перфектно здраве нито масло бара нито нищо.Помагайте че ще остана без стартер

#2 Потребителят не е активен   petkata 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X16SZR
  • Град:Хасково
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 116
  • Регистриран: 02.02.2009

Публикувано: 07 декември 2012 - 08:29

Виж мнениеVitoS, на 06 декември 2012 - 18:24, каза:

Колата е купих скоро и откакто застудя много трудно паля сутрин с доста въртене.Проверих свещи и кабели всичко е ОК.От какво може да е това двигателя е в перфектно здраве нито масло бара нито нищо.Помагайте че ще остана без стартер

имаш ли газова , на газ ли я палиш, ако е на газ нормално е да пали малко по трудно като застудее иска малко обогатяване на сместа от изпарителя или мембраните са му за смяна но това е само при положение че имаш газова и палиш на газ.

#3 Потребителят не е активен   VitoS 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra B X16SZR
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 28
  • Регистриран: 29.11.2012

Публикувано: 07 декември 2012 - 08:39

Виж мнениеpetkata, на 07 декември 2012 - 08:29, каза:

имаш ли газова , на газ ли я палиш, ако е на газ нормално е да пали малко по трудно като застудее иска малко обогатяване на сместа от изпарителя или мембраните са му за смяна но това е само при положение че имаш газова и палиш на газ.

имам газова на една седмица BRC не е паля на газ точно поради тази причина а си е паля на бензин и после прехвърлям на газ.Имам съмненния за акумулатора по-късно ще го прегледам

#4 Потребителят не е активен   obic 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X25XE
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 196
  • Регистриран: 02.04.2012

Публикувано: 07 декември 2012 - 13:03

Виж мнениеVitoS, на 07 декември 2012 - 08:39, каза:

имам газова на една седмица BRC не е паля на газ точно поради тази причина а си е паля на бензин и после прехвърлям на газ.Имам съмненния за акумулатора по-късно ще го прегледам



Може и да имаш проблем в маркучите на безиновата помпа,ако можеш измери налягането на бензина при първо палене..

#5 Потребителят не е активен   VitoS 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra B X16SZR
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 28
  • Регистриран: 29.11.2012

Публикувано: 09 декември 2012 - 22:29

Виж мнениеobic, на 07 декември 2012 - 13:03, каза:

Може и да имаш проблем в маркучите на безиновата помпа,ако можеш измери налягането на бензина при първо палене..

Как се измерва въпросното налягане колега?

#6 Потребителят не е активен   tosheto05 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:vectra 2.0
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 17
  • Регистриран: 15.04.2008

Публикувано: 13 декември 2012 - 14:06

Колега и аз имах подобен проблем -сипи поне 20 литра бензин да има . По някакжа причина помпата за бензин която се намира в резервоара го качва по бавно през зимата. Тя работи определено време и ако ти е по ниско нивото на бенз в резервоара горивото не достига и по трудно пали. А другия и по лош вариант е датчика на диференциала, но ако е тои ще имаш слу4аи при които ще ти трябват няколко минути за да запалиш. Кабелите на опел са слаби и лесно се прекъсват- замери го с мултицета това е кабела който ти минава от лявата страна на капака с надпис "екотек" точно над ангренажа.
Успех

#7 Потребителят не е активен   Cecko2.0 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X20XEV
  • Град:Перник
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 580
  • Регистриран: 10.09.2010

Публикувано: 14 декември 2012 - 04:53

А стартера бързо ли върти или бавно като на изтощен акумулатор?

Мнението беше редактирано от Joey: 14 декември 2012 - 07:39


#8 Потребителят не е активен   borochvoro 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraF C16SE
  • Град:Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 780
  • Регистриран: 04.05.2011

Публикувано: 14 декември 2012 - 09:35

Виж мнениеtosheto05, на 13 декември 2012 - 14:06, каза:

Колега и аз имах подобен проблем -сипи поне 20 литра бензин да има . По някакжа причина помпата за бензин която се намира в резервоара го качва по бавно през зимата.

Качва по-бавно трънки. Да провери за сцепени маркучи, електрическата част, налягане на бензина, дюзата, температурния датчик на компа. Може да направи експеримент при палене да подаде газ и да каже по-лесно или по-трудно пали. И като капак да види дали не изпуска клапана на газта и да меша горивата като спре газта от крана на бутилката. Естествено може и да е от умиращ акумулатор:)
Калкулаторче http://borochvoro.vacau.com/ca.php

#9 Потребителят не е активен   kalin_gk 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG X16SZR
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2
  • Регистриран: 09.02.2009

Публикувано: 09 януари 2013 - 17:05

Виж мнениеVitoS, на 06 декември 2012 - 18:24, каза:

Колата е купих скоро и откакто застудя много трудно паля сутрин с доста въртене.Проверих свещи и кабели всичко е ОК.От какво може да е това двигателя е в перфектно здраве нито масло бара нито нищо.Помагайте че ще остана без стартер

Колега има ли напредък с решаването на проблема, че и при мен е същата работа.

#10 Потребителят не е активен   VitoS 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra B X16SZR
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 28
  • Регистриран: 29.11.2012

Публикувано: 13 януари 2013 - 19:02

Виж мнениеkalin_gk, на 09 януари 2013 - 17:05, каза:

Колега има ли напредък с решаването на проблема, че и при мен е същата работа.

Няма напредък с чисто нов акумулатор съм.Кабелите са чисто нови свещите са ОК.Винаги си пали от 2 път сутринта като не е карана иначе после като се покара малко и си пали четвърт.Гледах още 4 опела с 1.6NZ и X16SZR всичките палеха като мен което ми направи впечатление

Мнението беше редактирано от VitoS: 13 януари 2013 - 19:03


#11 Потребителят не е активен   borochvoro 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraF C16SE
  • Град:Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 780
  • Регистриран: 04.05.2011

Публикувано: 14 януари 2013 - 00:31

Това си е до кола. Аз пък не съм виждал кадета (1.6 моно) да пали от втори път нито докато беше мой, нито след това хем с "гъсто" масло 15в40 и акумулатор 45 амперчаса. Говорим за кола на 24 години.
Калкулаторче http://borochvoro.vacau.com/ca.php

#12 Потребителят не е активен   VitoS 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra B X16SZR
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 28
  • Регистриран: 29.11.2012

Публикувано: 14 януари 2013 - 05:50

Виж мнениеborochvoro, на 14 януари 2013 - 00:31, каза:

Това си е до кола. Аз пък не съм виждал кадета (1.6 моно) да пали от втори път нито докато беше мой, нито след това хем с "гъсто" масло 15в40 и акумулатор 45 амперчаса. Говорим за кола на 24 години.

Трудно ми е да свикна с това палене от втория път с въртене тъй като преди това съм карал на VAG 1,9TDI който палеше на четвърт оборот при всякакви атмосферни условия.Засега ще карам така пък като се стопли значително ще видя как ще пали тогава.Иначе чудно ми е това как върти и изведнъж запалва иммам някакво чуство че няма налягане че като тръгне да пали вече колата и започва едно леко причудване и изведнъж запалва все едно неи достига налягане за горивото и после като запали се държи нормално без да прекъсва без нищо.

#13 Потребителят не е активен   kokovia 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:astra g x16szr
  • Град:Враца
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 21
  • Регистриран: 27.11.2012

Публикувано: 14 януари 2013 - 12:30

Здравейте,и при мен с същото,сутрин от втори път пали със това причукване(x16szr).Старата астра x16sz палеше без проблем и зиме и лете на газ.Може би всички имат този проблем

#14 Потребителят не е активен   kalin_gk 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG X16SZR
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2
  • Регистриран: 09.02.2009

Публикувано: 14 януари 2013 - 17:54

Затапих ЕГР и нещата малко се подобриха.

#15 Потребителят не е активен   borochvoro 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraF C16SE
  • Град:Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 780
  • Регистриран: 04.05.2011

Публикувано: 15 януари 2013 - 05:07

Виж мнениеVitoS, на 14 януари 2013 - 05:50, каза:

Трудно ми е да свикна с това палене от втория път с въртене тъй като преди това съм карал на VAG 1,9TDI който палеше на четвърт оборот при всякакви атмосферни условия.Засега ще карам така пък като се стопли значително ще видя как ще пали тогава.Иначе чудно ми е това как върти и изведнъж запалва иммам някакво чуство че няма налягане че като тръгне да пали вече колата и започва едно леко причудване и изведнъж запалва все едно неи достига налягане за горивото и после като запали се държи нормално без да прекъсва без нищо.

За да избегнеш чувствата ползваш манометър и мериш налягането на бензина. Също по-горе съм писал ако колата е и с алтернативно гориво да се премине предишната вечер преди гасене на бензин, а бутилката да се затвори от крана защото ако изпуска клапанчето дори и малко в началния момент може да е преобогатена с газо-бензинова смес, а когато е студено и бензиновата си е пребогата.
Да се види как пръска дюзата, пикае ли и т.н. Да се мерне датчика на компа. Токовете. И все ще излезе къде е проблема. Моторчето е просто с 3-4 датчика и едно степ-моторче и фабрично си пали ако не от полуоборот студено то на 3-4 задължително или казано по друг начин -от първото въртене на стартера:-)
ЕГР-а освен ако не е прецакан тотално -скъсана мембрана и т.н. няма отношение към паленето понеже не работи когато колата пали.
Калкулаторче http://borochvoro.vacau.com/ca.php

#16 Потребителят не е активен   kosio67 

  • Прясно излюпен...
  • Пип
  • Група: Валидация ИЗЧАКВАНЕ

  • Автомобил:opel vectra b
  • Град:Sofiq
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1
  • Регистриран: 15.01.2013

Публикувано: 15 януари 2013 - 09:48

Колеги моля зя помощ ако някой е имал подобен проблем.Вектра Б 1.8 екотек ,пали трудно почти до изтощаване на акумолатора.Чувам помпата че работи но все едно не качва или качва много бавно.Имам ипроблем по време на движение захлъхва мотора и все едно нещо спира мотора и след секунди пак поема.Може двата проблема да са свързани .Ако някой се сеща къде да търся проблема да казва приемам всякакви съвети

#17 Потребителят не е активен   ШУМЕН 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VEKTRA 1,6 - 91, C16NZ
  • Град:шумен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 261
  • Регистриран: 06.09.2007

Публикувано: 15 януари 2013 - 10:57

Виж мнениеkalin_gk, на 14 януари 2013 - 17:54, каза:

Затапих ЕГР и нещата малко се подобриха.

Колега, замери компресията, ако свещите са стари, смени ги,
проблема може да е и в дюзата или в бензиновата система, ако бензина се връща в резервоара, и помпата докато напълни тръбите се получава това забавяне.
Добре е да махнеш и канистъра, и не на последно място, въздушният филтър трябва да е чист.
Vektra A C16NZ
Vektra B X16SZR

#18 Потребителят не е активен   LEVSKIMEN 

  • Автомобил?Какво е туй чудо?
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Zafira A Z22SE
  • Град:Радомир , Левски
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 237
  • Регистриран: 02.04.2009

Публикувано: 15 януари 2013 - 11:50

Аз имам същия проблем,но не се плаши като се позатопли,ще се оправи,ако държиш всичко да е перфектно измери компресията както е писал колегата в горния пост.

Мнението беше редактирано от LEVSKIMEN: 15 януари 2013 - 11:52

Публикувано изображение

#19 Потребителят не е активен   Rosen Popov 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X18XE
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1600
  • Регистриран: 07.02.2009

Публикувано: 15 януари 2013 - 18:32

Виж мнениеkosio67, на 15 януари 2013 - 09:48, каза:


Датчик колянов вал или датчик разпределителни валове, най-вероятно проблема е в кабелите или куплунзите им, които предполагам са напукани. Чек-лампата не ти ли е светвала?
Поздрави!
Публикувано изображение

#20 Потребителят не е активен   npace 

  • Пропан-Бутан Моторспорт
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F X16XEL
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1040
  • Регистриран: 20.07.2005

Публикувано: 15 януари 2013 - 20:28

Виж мнениеkosio67, на 15 януари 2013 - 09:48, каза:

Колеги моля зя помощ ако някой е имал подобен проблем.Вектра Б 1.8 екотек ,пали трудно почти до изтощаване на акумолатора.Чувам помпата че работи но все едно не качва или качва много бавно.Имам ипроблем по време на движение захлъхва мотора и все едно нещо спира мотора и след секунди пак поема.Може двата проблема да са свързани .Ако някой се сеща къде да търся проблема да казва приемам всякакви съвети


Наличие на АГУ?Иначе мирише на умираща помпа или задръстени инжектори.Диагностика прави ли?

Споделете тази тема чрез:


  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители