Подходящо лепило за пластмаса
Апостолов 10 април 2013 - 20:44
Здравейте колеги, моля да ми препоръчате лепило което наистина да лепи тая пуста пластмаса на нашите Опели. Драмата ми е с двата края на лайсната с решетката през която духа на предното стъкло на Зафирата. Щипките и в двата края са счупени и вибрира та се къса, ще получа нервен срив! Искам да ги залепя, но не се получава. Пробвал съм с моментно лепило, с едно друго немско не моментно, с двукомпонентно и с едно китайско от сорта на моментните, на всички пише, че лепят пластмаса обаче държат само един ден и се отлепва, а на тези маста няма почти никакво напрежение! Моля препоръчайте ми нещо ефективно, което да ми свърши работа, явно тая пластмаса не е като другите. Поздрави.
sathv 10 април 2013 - 21:34
Няма лепило което лепи полиетилен и производните му полипропилен и др. Това са химически инертни пластмаси. Те се лепят чрез разстопяване. Модерен начин е лепене с ултразвук.
Мнението беше редактирано от sathv: 10 април 2013 - 21:35
Мнението беше редактирано от sathv: 10 април 2013 - 21:35
titan22 10 април 2013 - 22:57
Я виж това дали ще ти свърши работа,аз съм доволен от него-Моята връзка
Иво Илиев 11 април 2013 - 06:03
Аз пък съм доволен от това http://junakastore.c...tno-lepilo.html
Мнението беше редактирано от Astra1816V: 11 април 2013 - 06:05
Мнението беше редактирано от Astra1816V: 11 април 2013 - 06:05
DALGONSKi 11 април 2013 - 10:20
Дори да предположим, че тоя по-скъпото BISON върши работа - на тая цена просто се губи смисъла от упражнението! Преди време имах нервни пристъпи именно заради тая пластмаса. Вадих я няколко пъти и как ли не опитвах да лепя тия скапани щипки, дори с поялник.. но пак се чупеха. Отидох в една авто-морга и за 10лв. си взех такава със здрави щипки. Положих по малко дунапрен на всяка щипка, и за сега положението е закрепено.
Забелязах обаче, че на всяка кола, за която не и вибрира тая пластмаса (особено дизелите), дори да е внос колата, слязла от автовоз и нищо по нея да не е пипано - явно тоя проблем дори и на запад го решават точно с подлагане на хубаво двойно-лепещо на няколко места!
Забелязах обаче, че на всяка кола, за която не и вибрира тая пластмаса (особено дизелите), дори да е внос колата, слязла от автовоз и нищо по нея да не е пипано - явно тоя проблем дори и на запад го решават точно с подлагане на хубаво двойно-лепещо на няколко места!
IvailoM 11 април 2013 - 13:35
Двойно лепящо на 3М и няма мърдане. При мен от доста години вече е здраво и не мърда!
Коцето 11 април 2013 - 15:09
Лепи се и с горещ силикон , друг е въпроса как ще бръкнеш с пистолета .
Апостолов 11 април 2013 - 20:18
Колеги, супер сте! Много благодаря за помощта! Ще опитам първо с лепилото за ПВЦ и ще Ви информирам за резултата! Приятна вечер на всички. Поздрави от Плевен.
DALGONSKi 12 април 2013 - 07:11
-Само не мога да разбера, вие ли не четете.. колегата ли не се е изразил ясно!? Той говори за СЧУПЕНИ ЩИПКИ!!! Айде ако има ентусиасти, ще им пратя подарък мойта старата пластмаса + всички щипки които намеря, и да видим кой с какво ще ги залепи така, че като се намести пластмасата.. тия щипки да не се изпочупят до една залепените!? Не говорим за уплътняване на самата пластмаса със здрави щипки! Те щипките като ги има, вариантите за уплътнение са много!
Апостолов 15 април 2013 - 20:37
Докладвам: Залепих в двата края тракащата лайсна и за сега вече трети ден държи стабилно! Използвах лепило за ПВЦ тръби за 1.95 лева. Кеф!!!
titan22 15 април 2013 - 20:54
Ако е от тези във стъклени шишенца-държи изключително здраво.
MCM 23 януари 2022 - 06:35
Темата е стара, но може да се допълни:
1.Не се препоръчва лепене - може да се наложи демонтаж.
2.Аз лично съм решил така проблема за Astra G - в двата края върху мястото на счупените щипки в лайстната се пробиват отвори с диаметър около Ф6 мм. /колкото диаметъра на нови щипки за кори за обикновен монтаж/.След това е лесно - натискате докато новата щипка се законтри в металната скоба на таблото - хем здраво, хем естетично, хем може да се демонтира без да нараните таблото.Може да се наложи да подрежете "перцата" на новите щипки с макетно ножче, ако са твърде дълги и не влизат в скобите.Отворите се пробиват при демонтирана лайстна - обикновенно само две щипки в краищата са достатъчни, но при желание може да поставите и повече на мястото на старите по дължината на лайстната.
https://nspauto.bg/s...%B0-0602-detail
Мнението беше редактирано от MCM: 23 януари 2022 - 07:07
1.Не се препоръчва лепене - може да се наложи демонтаж.
2.Аз лично съм решил така проблема за Astra G - в двата края върху мястото на счупените щипки в лайстната се пробиват отвори с диаметър около Ф6 мм. /колкото диаметъра на нови щипки за кори за обикновен монтаж/.След това е лесно - натискате докато новата щипка се законтри в металната скоба на таблото - хем здраво, хем естетично, хем може да се демонтира без да нараните таблото.Може да се наложи да подрежете "перцата" на новите щипки с макетно ножче, ако са твърде дълги и не влизат в скобите.Отворите се пробиват при демонтирана лайстна - обикновенно само две щипки в краищата са достатъчни, но при желание може да поставите и повече на мястото на старите по дължината на лайстната.
https://nspauto.bg/s...%B0-0602-detail
Мнението беше редактирано от MCM: 23 януари 2022 - 07:07