Corsa B X17D - ангренажен ремък и ролки
cvetin 28 април 2014 - 19:53
здравейте искам да попитам колко ще ми струва смяна на ангренайен ремък И ролки .Понейе това ще ми първата смяна И искам да знам горе долу колко ще ми излезе.И още нещо ако мое да ми кайете колко ролки са в комплект или да дадете някаква схема на разполойението.Мерси
^_fenixa_^ 28 април 2014 - 22:29
Колега имам няколко апела към теб, за да получиш отговори и някой да ти обърне внимание.
1'во - старай се да пишеш по-четливо, защото човек трябва да се замисля какво пише, докато се опитва да чете!
2'ро - питаш за конкретни неща, но не даваш информация! Попълни си профила според правилата и веднага ще ти дам отговор!
1'во - старай се да пишеш по-четливо, защото човек трябва да се замисля какво пише, докато се опитва да чете!
2'ро - питаш за конкретни неща, но не даваш информация! Попълни си профила според правилата и веднага ще ти дам отговор!
kalin09 02 май 2014 - 08:32
Колега,тук се пише САМО на български и грамотно. Никой не ВИ е длъжен,всяка информация се дава доброволно,за сметка на личното ни време. Затова,ако пускащия темата е писал "през пръсти" ,такъв отговор го очаква,ако въобще някой отговори.
И все пак-2 ролки,1 ремък,цените според марките и майстора.Схема? Сам ли ще го сменявате?
И все пак-2 ролки,1 ремък,цените според марките и майстора.Схема? Сам ли ще го сменявате?
penev1385 02 май 2014 - 11:16
Колега имаш ремък + 2 ролки цената на качествен комплект ремък CONTITECH/GATES + ролки INA/SKF струва около 170-180лв.Смяната трябва да струва около 40-50 лева.Ако искаш повече информация пиши ми на ЛС.
k opel e 06 май 2014 - 09:05
Здравей колега,
Смяната на ремъка е рутинна операция и според мен трябва да се извърши от специалист.Спестените 50-60 лева могат да излязат много солено при една малка грешка.Белезите са следните:
За коляновия вал се гледа заострения щифт на блока да съвпадне с резката на ремъчната шайба.Намира се от вътрешната страна на шайбата.Шпонката и щифта между ангренажнито и ремъчното колело сочат отвесно нагоре към разпределителния вал.На колелото на помпата има 8 милиметров отвор белязан с триъгълник.Фиксира се с болт 8 милиметра.На колелото на разпределителния вал има отвор 6 мм. и се фиксира с болт М6. Ремъците на хидро помпата и на генератора се свалят и е желателно да сменят с нови.След поставяне на новия ремък се завърта двигателя на пълен цикъл и се прави контролна проверка на белезите.На оптегачната ролка има еластична пластина с която се осигурява опъването.Обикновенно не отговарям на нарушени правила за писане,но заради празниците правя изключение.
Честито на именяците.
Смяната на ремъка е рутинна операция и според мен трябва да се извърши от специалист.Спестените 50-60 лева могат да излязат много солено при една малка грешка.Белезите са следните:
За коляновия вал се гледа заострения щифт на блока да съвпадне с резката на ремъчната шайба.Намира се от вътрешната страна на шайбата.Шпонката и щифта между ангренажнито и ремъчното колело сочат отвесно нагоре към разпределителния вал.На колелото на помпата има 8 милиметров отвор белязан с триъгълник.Фиксира се с болт 8 милиметра.На колелото на разпределителния вал има отвор 6 мм. и се фиксира с болт М6. Ремъците на хидро помпата и на генератора се свалят и е желателно да сменят с нови.След поставяне на новия ремък се завърта двигателя на пълен цикъл и се прави контролна проверка на белезите.На оптегачната ролка има еластична пластина с която се осигурява опъването.Обикновенно не отговарям на нарушени правила за писане,но заради празниците правя изключение.
Честито на именяците.