Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Двигатели, горивни системи, съединители, ск.кутии

Astra G, X14XE - прави проблеми докато е студена

nikiboy снимка nikiboy 18 юни 2014 - 21:43

 DanZKi, на 18 юни 2014 - 19:35, каза:

Аз залагам на блок бобината,ако имаш възможност опитай с друга за проба,че си е цифра.


Аз съм сменял бубината, не е от това.
Отговори

i.petrov снимка i.petrov 19 юни 2014 - 08:50

Колега да ти кажа не е от температурен датчик,аз съм със същия двигател и съм сменил всичко без ламб сондата,не е и от дюзите и вече съм се отказал да се занимавам защото след като си позагрее може да ходиш спокойно на всякъде.Просто е дразнещо в началото богата си е сместа и това е няма да ти го покаже никоя диагностика.
Отговори

DanZKi снимка DanZKi 19 юни 2014 - 18:18

 opel фен, на 18 юни 2014 - 21:29, каза:

На диагностиката казаха че не е блок бобината.


Диагностиката не я хваща.
Отговори

opel фен снимка opel фен 19 юни 2014 - 18:27

Отидох днес при газаджиите до Лидл в Х.Димитър - отвори капака един от спецовете и без да погледне каквото и да е 1-2 секунди след това каза "от блока с дюзите на газовата е", давай 100 лв, сменяме го за 3-4 минути и си готов... Направи ще падна с тия, как го разбра че изобщо това ми е проблема и как разбра че са за ремонт или за смяна... нямам думи.

Естествено, отсвирих го и си тръгнах, как ще давам 100 лв за нещо което си работи перфектно - колата си работи на газ перфектно, само на бензин докато е студена не ще да върви. Сега ще започна да проверявам едно по едно другите неща. На газовата поне смених филтърчето, че и то трябвало да се сменява за да ти е в гаранция уредбата (което естествено никой не ми го е казвал когато я купувах) :)
Отговори

vankis снимка vankis 20 юни 2014 - 09:38

и аз да се разпиша :)

някой беше написал, че блок-бобината на се хваща на диагностика- абсолютно вярно.

Според мен бобината може да я изключиш, защото когато има проблем с нея колата започва да прекъсва на интервали от обороти - обикновено от 2000-3000 и нагоре почва да изчиства. Защо съм сигурен ,че не е бобина? Проблема ще го имаш и на газ ако е от бобината, освен това ако е бобина на студен мотор обикновено работи добре и после с покачване на температурата се влошава.

За пукането както Калин каза -> бедна смес, което предполага инжектори. Каза,че си сипал добавка, каква? Задължително е трябвало да смениш горивен филтър преди наливането, защото може да е разтворило утайките. Аз съм "За" добавките при автомобили с пластмасови резервоари като астра Г, наистина помагат, но задължително смяна на филтъра.

Пробвай с един нов температурен датчик - 20лв струва , дори да не развален се някога ще трябва да го смениш.

Подозирам ЕГР. На 2 болта е .Почисти го , сигурен съм ,че има нагар.

ФИНАЛ: аз залагам на запушени инжектори, тем. датчик или ЕГР.

Иван
Мнението беше редактирано от vankis: 20 юни 2014 - 09:42
Отговори

opel фен снимка opel фен 20 юни 2014 - 17:53

Нов температурен датчик 20 лв? Ще пробвам задължително с нов, но това цената на оригинален ли е или на какъвто и да е евтин - има ли значение? Иначе още преди 2 дена съм купил горивния филтър, имам запазен час за утре в Дунев, ще го сменим и ще видим какво друго още ще излезе на финала.
Отговори

vankis снимка vankis 22 юни 2014 - 15:46

Здрасти,
на FEBI e 20лв. Ще ти свърши работа.Пиши като има развитие
Отговори

opel фен снимка opel фен 24 юни 2014 - 18:02

Накратко: Ходих в сервиза на Дунев, смених темп. датчика, колата не се оправи. Взеха ми доста пари за абсолютно нищо. 40.10 лв за датчик който е но нейм, и 35 лв за смяната му като тя отнема не повече от 2 минути... На база каква часова ставка го изчислиха това не разбрах... изобщо не съм възхитен от тях. Когато имам малко време през следващите дни, ще напиша цяла статия за работата им.
Мнението беше редактирано от opel фен: 24 юни 2014 - 18:14
Отговори

javor_bg снимка javor_bg 25 юни 2014 - 07:30

Колега, смятам , че е добре да прочетеш тази тема :

http://www.opelclub....=1

Съжалявам, че това става чак сега :(
Отговори

vankis снимка vankis 26 юни 2014 - 10:36

Здрасти колега,

жалко ,че няма ефект с датчика.

Искаш да кажеш ,че са ти взели 75 лв. за смяна на датчика + самият датчик ?!

Това ако е така ... направо съм потресен....
Отговори

opel фен снимка opel фен 26 юни 2014 - 10:38

Писах и аз в темата за Дунев. Работят с ментета части - Когато ми сменяха датчика стана следното: докараха им датчик - смениха го, беше дефектен, чаках втори да докарат и чак той "тръгна". Утрепах си целия ден в сервиза им.


Взеха ми 40.10 лв за No Name датчик, и 35 лв за смяната му, общо 75. Това което ме издразни яко е, че преди това изрично ги попитах къде е този дефектен датчик, кой от всички е и човека който прави диагностиката ми каза че е под генерацията забит на м...ната си. И аз като балък, си казах че цената си струва - защото достъпа там е много труден и има да се свалят 100 неща.

После се оказа че е най-леснодостъпният датчик, който се сменява за 30 секунди. Тоест, надценката им за тази смяна беше:

20 лв цена на датчик - те ми го продадоха за 40 лв. И е възможно най-евтинят, сигурен съм. На него не пише нищо друго освен "Made in Italy" - с разкривени букви.
35 лв за смяна - 3 минути работа по смяната му - ако взимат 30 лв на час, цената за смяната му трябва да е 3 лв.

Тоест, за смяната му те ми взеха цена на база 300 лв за 1 работен час!!!
Мнението беше редактирано от opel фен: 26 юни 2014 - 10:48
Отговори

proleten снимка proleten 29 юни 2014 - 13:04

А пробва ли това, което ти препоръчах колега?
Отговори

opel фен снимка opel фен 30 юни 2014 - 19:10

@proleten, не съм сменял целия блок с дюзите, в този пост писах какво съм правил при газаджиите: http://www.opelclub....dpost&p=1174780 Честно казано, не вярвам това да е проблема - колата си работи добре на газ. Смяната на горивния филтър също не промени нищо - смених и този на газта, и този на бензина. На ред е ултразвука на дюзите, ще видя дали ще имам време да го направя тази седмица уикенда.
Мнението беше редактирано от opel фен: 30 юни 2014 - 19:10
Отговори

proleten снимка proleten 30 юни 2014 - 19:24

Не си ме разбрал добре или аз не съм се изразил. Смених газовата рейка, защото си беше отишла. В една от темите към които ти дадох линк пише, че се намалява с 20% количеството газ на ГИ и се оправят нещата със сутрешното забиване, затова те питам. При мен се оправиха нещата не от смяната на газовата рейка, а от последвалите настройки. Успех!
Отговори

opel фен снимка opel фен 01 юли 2014 - 20:36

Опитах се да им го кажа, но отворкото от София Газ Ауто ми каза: няма да правим никакви настройки, или сменяваме целия блок с дюзите или няма да правим нищо. И като видя че не се връзвам ми каза: "чуваш ли как трака от дюзите - това е защото са ти заминали...". А те така си тракат откак сложиха газовата - няма никаква промяна в звука, а също и в работата на колата на газ.
Мнението беше редактирано от opel фен: 01 юли 2014 - 20:37
Отговори

Иво Илиев снимка Иво Илиев 02 юли 2014 - 06:31

На диагностика не могат да я хванат дали е тя,така че както ти казва колегата пробвай с друга,и аз съм за бубина
Отговори

proleten снимка proleten 02 юли 2014 - 15:20

 opel фен, на 01 юли 2014 - 20:36, каза:

А те така си тракат откак сложиха газовата - няма никаква промяна в звука, а също и в работата на колата на газ.


Дано да си напълно уверен в това, защото си спомням, че при нов ГИ шума от рейката при мен беше минимален, а впоследствие се увеличи до металическо тракане, което разбрах от майстора, че е един от симптомите на заминала рейка.
Отговори

opel фен снимка opel фен 02 юли 2014 - 19:11

proleten, има си леко тракане още откак са я сложили. Чува се само при отворен капак, не е металическо. И наистина няма разлика в звука. Газовия инжекцион е mega jet, монтиран е от софия газ ауто и доколкото виждам по документите вече е на 2 год и 1 месец - тоест 1 мес. след излизането от гаранция. Колата е навъртяла за това време на газ не повече от 20000 км.
Отговори

aggressiven снимка aggressiven 12 юли 2014 - 12:16

 opel фен, на 02 юли 2014 - 19:11, каза:

proleten, има си леко тракане още откак са я сложили. Чува се само при отворен капак, не е металическо. И наистина няма разлика в звука. Газовия инжекцион е mega jet, монтиран е от софия газ ауто и доколкото виждам по документите вече е на 2 год и 1 месец - тоест 1 мес. след излизането от гаранция. Колата е навъртяла за това време на газ не повече от 20000 км.

Моята Астра Г 1.6 газ/бензин дойде от Италия с монтирана уредба Ланди LSI-NSI и имам същия проблем все още не решен.. Студена като я запаля, особено лятото в жегите първите 3-5 мин не се трае от придърпване, забиване на муцуната и мирише яко на бензин отзад явно от грешна смес.. Писъл съм и в друга тема, че след почистване с обезмаслител на доволно замърсения ми EGR клапан, нещата се оправиха и колата вече работеше добре на бензин и ми правеше кеф да я карам.. Но това само 1 месец , след което колата за една седмица се върна в първоначалното състояние и вече чистенето на този клапан не помагаше.. то и замърсяването беше просто един лек филм сажди... Като прехвърли на ГАЗ моментално колата става пъргава и намя замисляния при натискане на педала на газта.. Иначе на студен двигател на бензин като натисна педала , първо оборотите падат от ~700 на 300-400 и чак тогава се засилват нагоре.. Дано да си решиш проблема , или аз ако го реша ще пиша .. много сме хората с този синдром :D Успех!!!
Отговори

opel фен снимка opel фен 17 юли 2014 - 19:36

Аз просто съм се спрял с ремонтите за момента че ме налегнаха други, по-належащи неща. Ще пиша като продължа по-натам, нищо ново не съм опитал все още.

П.С. Колата става все по-зле, напоследък започва да няма мощност и на газ, особено зле се усеща по баирите.
Мнението беше редактирано от opel фен: 20 юли 2014 - 17:17
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg