Грешка P0335 при палене като загрее
barezz 30 юни 2014 - 15:37
Здравейте колеги,
Имам следния проблем с вектрата от профила. Когато е студена пали почти нормално, за 1-2 сек и няма чек грешка.
Като покарам и позагрее, при опит да запаля дава грешка P0335 - No Engine RPM Signal. Грешката се появява, ако колата не е запалила до 3 секунди (това си го пише и в описанието на грешката). След което грейва грешката, минава в авариен режим и пали. Като покарам 200-300 метра и грешката гасне и колата почва да си върви почти нормално.
Смених датчик на колянов вал с нов оригинален GM, промяна няма.
Незнам дали е проблем от самото палене, че се бави или наистина няма сигнал за оборотите. Друго – температурен датчик, ламбда, бобина, свещи, филтри и тн – всичко е сменено. Остана само датчика на разпределителните валове да не е сменен. Мислите ли, че може да е от него а пък да няма грешка? Другото е да има кофти връзка – или по инсталацията или в самото ЕКУ….
Няколко пъти ми се случи обаче и в движение за около секунда да изчезнат тоците, колата просто гасне, оборотомера на 0, и после се оправя и продължава.
Всякакви идеи са добре дошли. Бих пробвал с друго ЕКУ, но за моя рядко срещан мотор Y16Xe трудно се намира, незнам дали става от друг мотор.
Ако има общо, колата е с ГИ, нов изпарител.
Имам следния проблем с вектрата от профила. Когато е студена пали почти нормално, за 1-2 сек и няма чек грешка.
Като покарам и позагрее, при опит да запаля дава грешка P0335 - No Engine RPM Signal. Грешката се появява, ако колата не е запалила до 3 секунди (това си го пише и в описанието на грешката). След което грейва грешката, минава в авариен режим и пали. Като покарам 200-300 метра и грешката гасне и колата почва да си върви почти нормално.
Смених датчик на колянов вал с нов оригинален GM, промяна няма.
Незнам дали е проблем от самото палене, че се бави или наистина няма сигнал за оборотите. Друго – температурен датчик, ламбда, бобина, свещи, филтри и тн – всичко е сменено. Остана само датчика на разпределителните валове да не е сменен. Мислите ли, че може да е от него а пък да няма грешка? Другото е да има кофти връзка – или по инсталацията или в самото ЕКУ….
Няколко пъти ми се случи обаче и в движение за около секунда да изчезнат тоците, колата просто гасне, оборотомера на 0, и после се оправя и продължава.
Всякакви идеи са добре дошли. Бих пробвал с друго ЕКУ, но за моя рядко срещан мотор Y16Xe трудно се намира, незнам дали става от друг мотор.
Ако има общо, колата е с ГИ, нов изпарител.
Nerven_Hamster 30 юни 2014 - 17:45
Деистваш изключително хаотично. Ще смениш всичко докато откриеш проблема. Или ходи на диагностика или чети какво ти пиша - Когато не иска да запали искам да влезеш в опкома и в момента докато върти стартера имали обороти в дествителните стоиности, трябва да са към 200. Но като ти прави проблема , аре пиши кво е станало.
barezz 07 юли 2014 - 07:51
През почивните дни остана малко време и пробвах - докато върти на стартер и дава грешка, в живите данни ИМА стойности за оборотите (200-250 rpm).
Ново 20 - угасването го направи още веднъж в движение и грешката беше отново P0335, но с друго описание - повече и помалко от 58 зъба е отчел датчика на разпределителните валове, което вече ме навежда на мисълта да го сменя и него, така или иначе само той и ЕКу-то са останали.
Нормално ли е една и съща грешка P0335 да я дава с различни описания, и с различни предложения за смяна на датчици - веднъж колянов, веднъж разпределителен. Диагностиката я правя с Opel Scanner.
Ново 20 - угасването го направи още веднъж в движение и грешката беше отново P0335, но с друго описание - повече и помалко от 58 зъба е отчел датчика на разпределителните валове, което вече ме навежда на мисълта да го сменя и него, така или иначе само той и ЕКу-то са останали.
Нормално ли е една и съща грешка P0335 да я дава с различни описания, и с различни предложения за смяна на датчици - веднъж колянов, веднъж разпределителен. Диагностиката я правя с Opel Scanner.
barezz 11 септември 2014 - 09:50
Успешно развитие по темата.
След смяна на двата датчика разпределителен и колянов вал, грешката остана. Пристъпих към послена фаза - ремонт на ECU-то. Благодарности на "Сервиза", няма да казвам име за да не е реклама. Срещу само 140 лева и един ден работа, колата отново пали и върви, подозирам, че и замислянето и забиването на муцуна когато е студена и те ще изчезнат :)
След смяна на двата датчика разпределителен и колянов вал, грешката остана. Пристъпих към послена фаза - ремонт на ECU-то. Благодарности на "Сервиза", няма да казвам име за да не е реклама. Срещу само 140 лева и един ден работа, колата отново пали и върви, подозирам, че и замислянето и забиването на муцуна когато е студена и те ще изчезнат :)