Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Електрическа инсталация и електроника

Infotainment system Opel H 2004 година

4erkezov снимка 4erkezov 23 април 2015 - 16:28

Здравейте колеги,
Имам следните въпроси:
1.Ако откача акумулатора после трябва ли ми код за Infotainment системата?
2. Също нямам и Security code на автомобила-той трябва ли ми ако откачам акумулатора?
Имам проблем с клаксона и мулти волана и искам да разглобя CIM-а. Гледах един клип в Youtube и искам да пробвам.
Отговори

Vladko снимка Vladko 23 април 2015 - 16:57

Откачай, няма да имаш нужда от нищо. Секюрити кода ако някога ти потрябва можеш да го вземеш от всеки дилър на Опел отивайки с талона на колата.
Отговори

Dimov снимка Dimov 23 април 2015 - 18:42

Откачай смело, няма проблем.
за ремонта на CIM модула има във форумите на братушките:
http://www.astra-h.r...nt_cim-modulya/

Успех! :)
Отговори

Жоро снимка Жоро 24 април 2015 - 08:25

 Vladko, на 23 април 2015 - 16:57, каза:

...Секюрити кода ако някога ти потрябва можеш да го вземеш от всеки дилър на Опел отивайки с талона на колата.


Срещу съответната сума и то ти дават фабричния и не се знае дали не е сменян...
Отговори

4erkezov снимка 4erkezov 26 април 2015 - 21:16

Днес извърших ремонта на CIM модула, както беше показано в руския сайт. Въздушната възглавница свалих след като гледах в youtube няколко клипчета, много е лесно. Волана и кормилния прът си имат белези за монтаж и у-вото за мигачите(за последното не съм много сигурен) също. За да свалите горния капак на модула първо трябва да разглобите това "у-во" - след като се отвият трите малки винтчета от долната страна изпада един пластмасов диск с издатъци. Едва тогава може да се освободят щипките на горния капак и двете малки винтчета до двете ръкохватки - за мигачите и за чистачките, след като се свали капака отдолу се вижда печатната платка, в средата на която има един месингов диск с прорези, отбелязах му положението и го извадих.Самата печатна платка освен на двата винта се държи и на един щифт, който минава през едни пластмасови колелца, приличат на зъбни-тях ги залепих с хартиено тиксо за платката да не се местят.Щифта, който минава през тези колелца може би може да се освободи и ако се приложи малко сила от долната му страна, но аз не можах да опитам. Аз освободих платка като подпъхнах една отвертка увита в хартиено тиксо да не драска платката и с малко повече напъване щифта освободи. След това презапоих всички спойки. сглобих внимателно всичко и сега имам клаксон, и мулти-волан.
P.S.
При монтажа трябва да се внимава за двете странични ръкохватки- за мигачите и за чистачките. В двата края на печатната платка има едни изрези, под които се движат два превключвателя, които са фиксирани на долния капак на плъзгачи и техните контакти контактуват някъде от долната страна на платката. Тези превключватели се движат от страничните ръчки, на всяка има по един издатък. Така, че след като монтирате горния капак на модула проверете дали ръчките движат тези превключватели, това се вижда лесно откъм долния капак, когато дърпате ръчките към себе си те трябва да се движат напред и назад.
Отговори

Жоро снимка Жоро 27 април 2015 - 08:07

А какво беше станало при теб? Не работеха постоянно или? Чел съм, че с проблеми в клаксона, не работятя и фаровете, те как бяха?
Отговори

4erkezov снимка 4erkezov 27 април 2015 - 17:52

 Жоро, на 27 април 2015 - 08:07, каза:

А какво беше станало при теб? Не работеха постоянно или? Чел съм, че с проблеми в клаксона, не работятя и фаровете, те как бяха?

Не ми работеше клаксона и мулти волана-когато натиснех клаксона се усилваше радиото.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg