Опел Клуб България: Проблем при палене - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Проблем при палене

#1 Потребителят не е активен   botevbeerboys 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel ASTRA 1.6i X16SZ
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 23.04.2006

Публикувано: 12 юли 2006 - 08:35

Значи проблема е следния:колата сутрин не може да пали вообще на газ!Някои казват,че е нормално да се пали сутрин на бензин,но аз мисля,че в това топло време би трябвало да си пали на газ без проблем.Другия проблеме че когато колата е работила и след това е престояла изгасена примерно 1 час след това не може да държи обороти на празен ход някъде към 1 минута!!!Ако отпуснеш газта просто гасне! :cen: След това си се оправя.Това го прави само на газ де.Та ако някой може да ми каже къде е проблема ще съм му много благодарен. :)
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#2 Потребителят не е активен   bem_badem 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Calibra C20 NE;Vauxhall Vectra Y20 DTH;Vauxhall Vectra Z19DTH
  • Град:Кембридж;Англия
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 77
  • Регистриран: 04.10.2005

Публикувано: 12 юли 2006 - 09:23

и аз го имам са6тия проблем колега,само дето моита си пали на газ без проблем,но това за оборотите ми къса нервите!!!другата седмица 6те я карам на ремонт и тогава 6те ти пи6а,през това време ако ти има6 некви идеи пи6и и ти!!!
ЕMILIAN

#3 Потребителят не е активен   botevbeerboys 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel ASTRA 1.6i X16SZ
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 23.04.2006

Публикувано: 12 юли 2006 - 10:04

bem_badem, на Jul 12 2006, 09:23 AM, каза:

и аз го имам са6тия проблем колега,само дето моита си пали на газ без проблем,но това за оборотите ми къса нервите!!!другата седмица 6те я карам на ремонт и тогава 6те ти пи6а,през това време ако ти има6 некви идеи пи6и и ти!!!
Виж мнение
Добре колега ще чакам да пишеш какво е станало.А между другото виждам,че си от Пловдив.Може да пишеш и при кои майстори си я карал и дали си доволен.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#4 Потребителят не е активен   kabby 

  • hidden editor
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B Caravan Facelift Z22SE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 804
  • Регистриран: 24.10.2005

Публикувано: 12 юли 2006 - 13:06

При мен проблема с оборотите се оправи след настройка на газовата ...
Евентуално смяна на въздушен филтър

П.С. Имай предвид че ако смениш филтъра ЗАДЪЛЖИТЕЛНО иди да ти я погледнат и настроят.

Bye, bye... GTI
Powered by .de opel driver :)

#5 Потребителят не е активен   Shmortz 

  • OPEL Forever !
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A - E16NZ, Astra F - C16NZ, Vectra C - Y22DTR
  • Град:Кърджали
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 3078
  • Регистриран: 14.02.2006

Публикувано: 13 юли 2006 - 06:57

А пък един приятел си реши проблема като си смени мембраните.
...луд умора няма...

Публикувано изображение

#6 Потребителят не е активен   botevbeerboys 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel ASTRA 1.6i X16SZ
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 23.04.2006

Публикувано: 13 юли 2006 - 08:04

Shmortz, на Jul 13 2006, 06:57 AM, каза:

А пък един приятел си реши проблема като си смени мембраните.
Виж мнение
Ами не вярвам да е от мембраните,защото изпарителя ми е нов.Няма и на месец е?! :cen:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#7 Потребителят не е активен   Shmortz 

  • OPEL Forever !
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A - E16NZ, Astra F - C16NZ, Vectra C - Y22DTR
  • Град:Кърджали
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 3078
  • Регистриран: 14.02.2006

Публикувано: 13 юли 2006 - 12:36

Еее ами покарай тогава повечко и виж как ще е, моите мембрани са на около 2 месеца и още трудно паля на газ сутрин иначе преди беше кибрит, ама много лапаше и изпускаше газ от изпарителя. Отначало като смених мембраните студена палеше само на бензин.
Колко километра си минал с този изпарител?
...луд умора няма...

Публикувано изображение

#8 Потребителят не е активен   botevbeerboys 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel ASTRA 1.6i X16SZ
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 23.04.2006

Публикувано: 13 юли 2006 - 12:53

Shmortz, на Jul 13 2006, 12:36 PM, каза:

Еее ами покарай тогава повечко и виж как ще е, моите мембрани са на около 2 месеца и още трудно паля на газ сутрин иначе преди беше кибрит, ама много лапаше и изпускаше газ от изпарителя. Отначало като смених мембраните студена палеше само на бензин.
Колко километра си минал с този изпарител?
Виж мнение

Ами не повече от 600 км. съм изминал.Значи е нормално да прави така като е нов изпарителя така ли?Ама като спра колата дори и за половин час и после в първия момент оборотите на празен ход са много ниски.Като подам няколко секунди газ и се оправя.Значи като се разработи изпарителя тези проблеми могат да изчезнат така ли? :cen:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#9 Потребителят не е активен   kraskoval 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B '00г. X18XE1
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 553
  • Регистриран: 06.03.2006

Публикувано: 13 юли 2006 - 15:20

Aз съм писал по подобен(ако не и същият) проблем, само че газовата ми е на 8 месеца! Виж тук:
http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php...99&hl=kraskoval
Само дето не съм пробвал дали е в тези неща проблема. Доколкото четох из форума май не е за препоръчване да це разглабя моторчето за празен ход! Ако си решиш проблема пиши каква е причината!!

#10 Потребителят не е активен   botevbeerboys 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel ASTRA 1.6i X16SZ
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 23.04.2006

Публикувано: 15 юли 2006 - 21:31

vakata9, на Jul 15 2006, 02:29 PM, каза:

Проблема с паленето се решава много лесно има на изпарителя един винт от който се регулират оборотите ти на газ на празен ход завърти го обратно часовниковата стрелка половин оборот максимум и проблемите ти трябва да се решат.
Виж мнение
Благодаря за информацията,ще пробвам утре и ще пиша резултата!Сещам се за кой винт говориш! :) :cen:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#11 Потребителят не е активен   botevbeerboys 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel ASTRA 1.6i X16SZ
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 23.04.2006

Публикувано: 22 юли 2006 - 16:09

vakata9, на Jul 22 2006, 03:21 PM, каза:

botevbeerboys, на Jul 15 2006, 09:31 PM, каза:

vakata9, на Jul 15 2006, 02:29 PM, каза:

Проблема с паленето се решава много лесно има на изпарителя един винт от който се регулират оборотите ти на газ на празен ход завърти го обратно часовниковата стрелка половин оборот максимум и проблемите ти трябва да се решат.
Виж мнение
Благодаря за информацията,ще пробвам утре и ще пиша резултата!Сещам се за кой винт говориш! :) :love_opel:
Виж мнение

намира се точно на изпарителя.
Виж мнение
Да ама не стана.Ама нищо паля си на бензин и веднага минавам на газ.Явно трябва да ида на елкон да ми регулират предварението(мисля,че така се казваше :love_opel: ) на газ.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#12 Потребителят не е активен   joe007 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra C16NZ
  • Град:Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 237
  • Регистриран: 08.12.2005

Публикувано: 22 юли 2006 - 16:13

Това да врътнеш врътката наляво или на дясно е лесно,но преди това трябва да разбереш дали е много или малко газта и тогава да го въртиш вече в съответната посока!
Публикувано изображение
Публикувано изображение
I'M TRYING TO GRADUATE WITH A 4.0....blood alcohol level

#13 Потребителят не е активен   plamen_g 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:corsa b X14SZ
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 36
  • Регистриран: 04.01.2006

Публикувано: 22 юли 2006 - 17:37

Колеги, онзи ден сложих газово на мен майсторите ми казаха да чакам същия проблем защото именно ми са нови мембраните и като поработят малко ще се наложи да правим нова настройка. Също така най вероятно и ще се вдигне рязко разхода. А колкото до пипането на този винт на газта така увеличаваш разхода си като го развиваш. И защо не искаш да палиш на бензин сутрин още по добре за колата нека си гълта по малко бензинец, някои слагат автоматично да им прехвърля на газ след 2000 оборота именно за да палят винаги на бензин.
Н ационална
С лужба за
Б орба с
О бикновения
П отребител

#14 Потребителят не е активен   botevbeerboys 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel ASTRA 1.6i X16SZ
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 23.04.2006

Публикувано: 22 юли 2006 - 17:48

plamen_g, на Jul 22 2006, 05:37 PM, каза:

Колеги, онзи ден сложих газово на мен майсторите ми казаха да чакам същия проблем защото именно ми са нови мембраните и като поработят малко ще се наложи да правим нова настройка. Също така най вероятно и ще се вдигне рязко разхода. А колкото до пипането на този винт на газта така увеличаваш разхода си като го развиваш. И защо не искаш да палиш на бензин сутрин още по добре за колата нека си гълта по малко бензинец, някои слагат автоматично да им прехвърля на газ след 2000 оборота именно за да палят винаги на бензин.
Виж мнение
Aбе дано да е от мембраните,че са нови.Аз карам вече втори месец с тази гфазова уредба и още не може да се пали на газ.Аз за сутрешното палене нищо не казвам ще си паля на бензин.Ама ме дразни,че като поседи колата час два и после не иска да държи оборотите на празен ход и поне половин минута трябва да подавам газ.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#15 Потребителят не е активен   kabby 

  • hidden editor
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B Caravan Facelift Z22SE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 804
  • Регистриран: 24.10.2005

Публикувано: 22 юли 2006 - 18:17

Аз също сменях мембрани и имах същия проблем.

Момчетата в сервиза ме предупредиха че може да се получи и ми казаха да мина да донастроят газовата след като навъртя 500 до 700 км

Така и направих и сега е почти добре.
Чакам да минат още 1500 км и ще ида пак да я погледнат.

Bye, bye... GTI
Powered by .de opel driver :)

#16 Потребителят не е активен   zmiori 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B C12NZ
  • Град:Tърговище
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 172
  • Регистриран: 23.02.2006

Публикувано: 22 юли 2006 - 18:42

[quote name='kabby' date='Jul 22 2006, 06:17 PM']
Аз също сменях мембрани и имах същия проблем.

Момчетата в сервиза ме предупредиха че може да се получи и ми казаха да мина да донастроят газовата след като навъртя 500 до 700 км

Така и направих и сега е почти добре.
Чакам да минат още 1500 км и ще ида пак да я погледнат.
Виж мнение


абе хора не знаетели че катонова уредба или мембрани се налага до регулиране идете при този които вие правил интервнцията и да дорегулира. това се прави на всеки 500-600 километра. докато се установи всичко както трябва. а за автоматични ключове нес те ли чували извадете по някои лев и и палете задължително на бензин. турсете тези с миниатнрни бутончета с които се превключва ручно на газ когато ви се е свършил бензина но товае валидно само ако ви се изключва и ПОМПАТА при превключване на газ. аиде и умната със "скоростите" :love_opel:

#17 Потребителят не е активен   kabby 

  • hidden editor
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B Caravan Facelift Z22SE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 804
  • Регистриран: 24.10.2005

Публикувано: 22 юли 2006 - 19:13

Колега, предлагам да прочетеш внимателно какво съм написъл :)

Изрично съм споменал второ посещение в сервиза за донастройка.
Някъде да съм казал че не паля на бензин ?
Проблема не е там, а в недобрата работа на АГУ преди да са се размекнали добре мембраните - от там нестабилни обороти и по-висок разход.

Пийс !

Bye, bye... GTI
Powered by .de opel driver :)

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители