Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Двигатели, горивни системи, съединители, ск.кутии

Проблем с маховика и тресене на колата

Blink снимка Blink 19 май 2016 - 11:49

Здравейте имам следния казус в резултат на няколко проблема и ще съм благодарен за вашите мнения

Нак
който се, при мен проблема с боксуването изчезна, но се появи друго и то сериозно.


След потъване на педала на съединителя, смениха горната помпа на педала и лагер помпата след това понеже майстора видял, че феродовия и притискателния диск били сменяни скоро. Като ми я върна се появи нов проблем с пребоксуване след като покарах няколко седмици изчезна, както ми бяха казали, че е възможно да са били омаслени дисковете.
От няколко дена сега започна да тресе, като натисна и задържа съединителя и вкарам на първа, колата започва леко по леко да тресе, преди да го отпусна. Скоростите също се вкарват по-трудно понякога. Случи ми се веднъж и да немога да вкарам на първа и се наложи да загася двигателя, тогава си влезе нормално.
Това нещо също го нямаше преди да се получи проблема с лагер помпата.Тогава майстора ми каза, че като хванал съединителя имал доста по-голям от нормалното луфт и то в другата посока, но не искал да го пипа като видял, че са сменяни дисковете. Отидох при майстора отново и ми каза, че е много вероятно да е от този луфт и маховика да е крив. В същото време забелязахме, че задния тампон на двигателя е скъсан и при тръгване на първа самия двигател също играе много (напред/назад) и при спиране тресе цялата кола. Майстора каза, че преди да свали на ново всичко да види маховика и луфта неможе да каже със сигурност,но каза че има вероятност допълнителното тресене на двигателя също да наслагва допълнително към луфта на съединителя и от да се получава това тресене. Неговия съвет е да започнем от по-евтиния вариант и да сменим първо задния тампон на двигателя и ако спре да тресе да оставим така нещата. Как мислите имали общо тресенето на двигателя с долния луфт и от там към цялото тресене, като се включва на скорост ?
Отговори

sathv снимка sathv 19 май 2016 - 12:37

Ако е само от тампоните няма да имаш проблем с превключване на скорости. При тебе има проблем защото в следствие вибрациите имаш непълно отделяне на съединителя. Последния провлачва.
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 19 май 2016 - 12:46

На мойта вектра б имах проблем с превключването точно от тоя тампон. Ако правилно разбирам мотора е същия на тая кола?
Отговори

Blink снимка Blink 20 май 2016 - 12:26

Вероятно проблема с тресенето, като се включва на скорост не е само от тампона на двигателя, по-всяка вероятност долния луфт на съединителя оказва влияние. Въпроса по-скоро е дали има вероятност нещата да се наслагват и от там да се получава проблема. Защото един път скоростите влизат нормални и колата не тресе, друг път влизат трудно и колата тресе. Защото имаше и момент в който на работещ двигател немога да вкарам първа или задна изобщо, а като загася скоростния лост си влиза нормално и паля и тръгвам. Според майстора, има вероятност ако сменим тампона на двигателя, нещата да се подобрят(като се елиминират едните вибрации) и да не са налага смяна на маховик, което е непосилни за мен. Как мислите, имали логика?
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 20 май 2016 - 12:29

При мен така на студена кола зимата не влизаха първа и втора даже. Смених тампона и проблема изчезна.
Отговори

tisho.74 снимка tisho.74 20 май 2016 - 12:55

Логика в това има, да. Ако наистина тампона си е отишъл двигателя заедно със скоростната кутия се мести повече от необходимото и от там е много вероятно някои скорости да не влизат като хората. Тресенето също може да поизчезне след смяната на скъсания тампон. А така или иначе тоя тампон ще трябва да го смениш, щото иначе може да правиш и други работи... Това следващото не ми се пише, че е срамота, ама хайде: При мен преди години от нехванат навреме проблем с тампон на двигател ми изтече антифриза и останах не е за разправяне къде...
Отговори

Blink снимка Blink 20 май 2016 - 17:19

Абсолютно съм съгласен с последното и мисля да сменя тампона, така или иначе той е 60 лв, а за варианта с маховика вече да не говорим. За съжаление е трябвало да го направа и по-рано, въпреки че колата е от 5 месеца при мен. Лошото е че след тези ремонти на съединителя в момента забелязвам, че и антифриза започна да ми капе отдолу и радиатора е мокър (точно каквото каза). Но странното е че и този проблем, както с тресенето и боксуването дойдоха след смяната на лагер помпата (понеже дисковете били сменяни), как може всички тези нови проблеми, да дойдат, като последствия след смяна на една лагер помпа :(
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg