Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Автомобилни Газови Уредби [АГУ]

Гасне над 100км/ч.

Tehni4oR снимка Tehni4oR 30 юли 2006 - 11:16

Колеги вчера ми направи впечатление, че като карам с скорост над 100км/ч и освободя от скорост оборотите падат на около 500 и гасне. Като подавам леко газ с педала я държа в нормите. По пътя на логиката реших, че ми е бедна сместа на празен ход и увеличих газта. Но сега когато съм под 100км/ч оборотомера кове на 1000об. което е множко ми се струва. Някой има ли идея какво да направя?
Двг Ц16НЗ Газова уредба Ренцо-Ланди.
Отговори

kvalev снимка kvalev 30 юли 2006 - 11:30

При мен го правеше още над 50-60 км/ч /говорим когато е на газ/, става така защото влиза много въздух принудително отпред от въздуховода на филтъра, който е до маската. Аз там го запуших и направих един голям отвор отдолу на маркуча за да си смуче въздух а не да го набива струята вътре.

Успех.
Отговори

IGNEV снимка IGNEV 30 юли 2006 - 13:09

Tehni4oR, на Jul 30 2006, 12:16 PM, каза:


Имаш ли емулатори?
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 30 юли 2006 - 13:17

И моята гасне още около 60-70 км/ч и немога да я излъжа откакто смених мембраните. Преди да ги сменя не гаснеше.
Отговори

plamen_g снимка plamen_g 30 юли 2006 - 17:29

Shmortz, на Jul 30 2006, 01:17 PM, каза:

И моята гасне още около 60-70 км/ч и немога да я излъжа откакто смених мембраните. Преди да ги сменя не гаснеше.
 

А като смени мембраните направи ли диагностиката на ново. Май, че като са нови са по твърди и трябва да ти я закачат на газовия анализатор, обаче пък после като поработят мисля, че има вероятност отново да се нуждаеш от коригиране на настройките. Поне така казаха майсторите които ми слагаха моето газово да очаквам след като мина известни километри да ми гасне и да вдигне разхода, тогава се връщам пак при тях и изчиствам проблема.
Отговори

gas666 снимка gas666 30 юли 2006 - 20:35

При мене го има същия проблем и както казаха и колегите ми гаснеше и при по-ниски скорости (60-70). Аз реших проблема частично като свалих пласмасата на която е "фунията" зад решетката, свалих и гумения маркуч, който свързва въпросната пластмасова джаджа с филтърната кутия. На отвора на филтърната кутия надянах PVC водопроводно коляно (ф 50 мисля) - с малко грес и усилие си пасва идеално. Въпроса е че двигателя тегли и топъл въздух над изпускателния колектор та и за там трябва да се мисли нещо. При мен е изгнила ламарината дето е над колектора и аз съм я махнал та не знам ако си е на мястото въпросната пущина какъв ще е ефекта и дали само PVC коляното е достатъчно. Сега ми гасне само над 100 но понеже не карам много извънградско не съм се занимавал повече.

Аз съм с Астра със същия двигател, не знам на Вектрата дали е същото положението на филтърната кутия и дали ще може да се завре въпросното коляно ако се спреш на този вариант. Иначе може да се надене и някакъв маркуч или иноксова тръба или нещо друго.

Успех!
Отговори

IGNEV снимка IGNEV 30 юли 2006 - 21:00

Е добре, но така не се ли спира малко или много притока на въздух :a049:
Аз с каквато скорост и да карам на свободна са ми 850-900 оборота заковани....
Мисля си че проблема е в електрониката, не знам, аз за това питах за емулатори, защото така на едно бмв гаснеше и като му сложи емулатор и се оправи......
Отговори

DA^CONQUEROR снимка DA^CONQUEROR 30 юли 2006 - 23:07

от струята въздух е проблема. въздушния поток натиска мембраната на изпарителя и затова гасне. овърни отвора , да смуче от вътре някъде, и наи добре не изключваи по баирите. и нез това е забранено !
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 31 юли 2006 - 07:31

plamen_g, на Jul 30 2006, 06:29 PM, каза:

Shmortz, на Jul 30 2006, 01:17 PM, каза:

И моята гасне още около 60-70 км/ч и немога да я излъжа откакто смених мембраните. Преди да ги сменя не гаснеше.
 

А като смени мембраните направи ли диагностиката на ново. Май, че като са нови са по твърди и трябва да ти я закачат на газовия анализатор, обаче пък после като поработят мисля, че има вероятност отново да се нуждаеш от коригиране на настройките. Поне така казаха майсторите които ми слагаха моето газово да очаквам след като мина известни километри да ми гасне и да вдигне разхода, тогава се връщам пак при тях и изчиствам проблема.
 

1.Мембраните са много меки и когато остареят се втвърдяват.
2.С тези газоанализатори така ми задушават колата че когато натисна газта все едно че натискам спирачка.
3.Минал съм достатъчно километри за да "олегнат" както казват някой майстори за мембраните.
4.Номерата с въздуха съм ги направил много отдавна, още преди да сменям мембрани.
5.На тия самоуки малоумници не се доверявам, всичко си правя сам, от монтаж до ремонт.
Сложил съм доста газови на приятели и никой няма проблеми, интересното е че точно моята не можах да си наглася навремето та ходих в Пловдив и съвсем ми я разбъзикаха и накрая един човек в Богомилово Старозагорско ми я направи и сега вече нямам проблеми. Само пустото гаснене ме дразни.
Отговори

Tehni4oR снимка Tehni4oR 01 август 2006 - 20:49

schumi.fan, на Jul 30 2006, 01:09 PM, каза:

Tehni4oR, на Jul 30 2006, 12:16 PM, каза:


Имаш ли емулатори?
 


Да имам Ламбда симулатор и съм много доволен от него защото като цяло оборотите на празен ход се стабилзираха. Явно е от въздуха - едно време на Ладите като им правеше подобен проблем слагаха отпред на маркуча дамски чорапогащник(явно за да спира струата при високи скорости).
Отговори

DA^CONQUEROR снимка DA^CONQUEROR 01 август 2006 - 21:05

Tehni4oR, на Aug 1 2006, 06:49 PM, каза:

schumi.fan, на Jul 30 2006, 01:09 PM, каза:

Tehni4oR, на Jul 30 2006, 12:16 PM, каза:


Имаш ли емулатори?
 


Да имам Ламбда симулатор и съм много доволен от него защото като цяло оборотите на празен ход се стабилзираха. Явно е от въздуха - едно време на Ладите като им правеше подобен проблем слагаха отпред на маркуча дамски чорапогащник(явно за да спира струата при високи скорости).
 

оправи си въздуха бе човвек.
Отговори

ШУМЕН снимка ШУМЕН 26 ноември 2012 - 23:39

Реших въпроса с гасненето на двигателя с газова уредба, когато е по инерция.
Вече и при 130 км/ч двигателя работи стабилно и не гасне.
Направих този преход с една пластмасова бутилка.
На първата снимка се вижда от къде влиза въздуха, на следващите се вижда, как въздуха излиза нагоре в пространството около входа на филтърната кутия, и въздуха влиза във филтъра отстрани, от към калника,
махнах разпределителната клапа, отделя се лесно от филтърната кутия.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Мнението беше редактирано от ШУМЕН: 29 ноември 2012 - 21:11
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg