Опел Клуб България: Повишение нивото на маслото? - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Повишение нивото на маслото?

#1 Потребителят не е активен   Velio 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra 92 C16NZ
  • Град:Габрово
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 17
  • Регистриран: 17.03.2006

Публикувано: 09 август 2006 - 08:56

Здравейте,
струва ми се че нивото на маслото в двигателя се повишава. Каква може да е причината? Колата е Astra 92 година C16NZ мотор.

#2 Потребителят не е активен   batko32 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corca 1.0/Ascona 1.6/Rekord 2.3D/Omega2.0i 1987/Vecrtra B X20XEV
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 500
  • Регистриран: 07.08.2005

Публикувано: 09 август 2006 - 09:20

Velio, на Aug 9 2006, 08:56 AM, каза:

Здравейте,
струва ми се че нивото на маслото в двигателя се повишава. Каква може да е причината? Колата е Astra 92 година C16NZ мотор.
Виж мнение

А да мирише на бензин маслото :devil-smiley-019: . Най- вероятно е да имаш проблем със сигментите и те да пропускат бензинец.Това разбира се е мое мнение. :)

Opelclub-BG team Plovdiv

#3 Потребителят не е активен   Velio 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra 92 C16NZ
  • Град:Габрово
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 17
  • Регистриран: 17.03.2006

Публикувано: 09 август 2006 - 09:33

Забравих да спомена- карам я на газ.

#4 Потребителят не е активен   fanatic 

  • responsible for...
  • Група: Администратори

  • Автомобил:Opel Rekord Е2
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4466
  • Регистриран: 13.01.2005

Публикувано: 09 август 2006 - 09:37

Нивото на маслото се мери при студен мотор, преди да запалиш колата. Ако е работила и е подкачила масло е нормално да показва малко повече на щеката. Сигурен ли си, че си мерил коректно.

#5 Потребителят не е активен   Иво 

  • толериран юзър
  • Група: Потребители

  • Автомобил:BMW 525
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1331
  • Регистриран: 21.01.2005

Публикувано: 09 август 2006 - 09:40

А нивото на охладителната течност да ти е спаднало?

#6 Потребителят не е активен   Velio 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra 92 C16NZ
  • Град:Габрово
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 17
  • Регистриран: 17.03.2006

Публикувано: 09 август 2006 - 09:43

Разбира се че меря на студен мотор, хоризонтално положение на колата. За охладителната течност - не съм сигурен какво е положението...

#7 Потребителят не е активен   joe007 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra C16NZ
  • Град:Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 237
  • Регистриран: 08.12.2005

Публикувано: 09 август 2006 - 11:45

fanatic, на Aug 9 2006, 09:37 AM, каза:

Нивото на маслото се мери при студен мотор, преди да запалиш колата. Ако е работила и е подкачила масло е нормално да показва малко повече на щеката. Сигурен ли си, че си мерил коректно.
Виж мнение


??? Би трябвало ако е работила да показва по-малко,защото маслото не се е отекло в картера.А иначе погледни си наистина нивото на антифриза(въпреки че ако ти влиза антифриз маслото ще е на "боза").
Публикувано изображение
Публикувано изображение
I'M TRYING TO GRADUATE WITH A 4.0....blood alcohol level

#8 Потребителят не е активен   Гено 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра G 1,7DTI (Y17DT)
  • Град:Първомай
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 848
  • Регистриран: 06.06.2006

Публикувано: 09 август 2006 - 13:49

съгласен съм с горното, ама без "бозата", ако антифриза е концентрат си се смесва идеално с маслото и по нищо не личи, освен по нивото. Просто трябва да се следи при еднакви условия :devil-smiley-019:

#9 Потребителят не е активен   fanatic 

  • responsible for...
  • Група: Администратори

  • Автомобил:Opel Rekord Е2
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4466
  • Регистриран: 13.01.2005

Публикувано: 09 август 2006 - 14:19

Малко ОФ ТОПИК аре на бас. Утре си премерете маслото и двамата ходете пиите по едно кафе и после пак мерете. Ако показва по малко сте за ремонт. Ако не кафето е от мен.

#10 Потребителят не е активен   Velio 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra 92 C16NZ
  • Град:Габрово
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 17
  • Регистриран: 17.03.2006

Публикувано: 09 август 2006 - 15:04

Къде да отида (София) да ми направят диагностика...дали е от глава, гарнитури или нещо друго? Може да пишете на лични или на ICQ...

#11 Потребителят не е активен   Velio 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra 92 C16NZ
  • Град:Габрово
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 17
  • Регистриран: 17.03.2006

Публикувано: 10 август 2006 - 08:18

Охладителната течност е намаляла с около 3 пръста за 4 месеца и към 5000км пробег

#12 Потребителят не е активен   joe007 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra C16NZ
  • Град:Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 237
  • Регистриран: 08.12.2005

Публикувано: 10 август 2006 - 11:39

fanatic, на Aug 9 2006, 02:19 PM, каза:

Малко ОФ ТОПИК аре на бас. Утре си премерете маслото  и двамата ходете пиите по едно кафе и после пак мерете. Ако показва по малко сте за ремонт. Ако не кафето е от мен.
Виж мнение


Ако съм разбрал правилно,веднага след спиране на мотора маслото трябва да е повече от колкото ако е стоял примерно цяла вечер или едно "кафе"време. И ако показва по-малко сме за ремонт.Така ли?
Публикувано изображение
Публикувано изображение
I'M TRYING TO GRADUATE WITH A 4.0....blood alcohol level

#13 Потребителят не е активен   GIGA 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B 1.8 16V X18XE
  • Град:Бургас
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 35
  • Регистриран: 08.07.2006

Публикувано: 10 август 2006 - 11:57

joe007, на Aug 10 2006, 11:39 AM, каза:

fanatic, на Aug 9 2006, 02:19 PM, каза:

Малко ОФ ТОПИК аре на бас. Утре си премерете маслото  и двамата ходете пиите по едно кафе и после пак мерете. Ако показва по малко сте за ремонт. Ако не кафето е от мен.
Виж мнение


Ако съм разбрал правилно,веднага след спиране на мотора маслото трябва да е повече от колкото ако е стоял примерно цяла вечер или едно "кафе"време. И ако показва по-малко сме за ремонт.Така ли?
Виж мнение


НЕ.след спиране на мотора маслото трябва да е по малко защото още не се е стекло.

#14 Потребителят не е активен   fanatic 

  • responsible for...
  • Група: Администратори

  • Автомобил:Opel Rekord Е2
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4466
  • Регистриран: 13.01.2005

Публикувано: 10 август 2006 - 11:58

На пръчката трябва да показва повече. Иначе си пак толкова. Просто маслото не се е оттекло в картера. Пробвай. :devil-smiley-019:

#15 Потребителят не е активен   joe007 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra C16NZ
  • Град:Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 237
  • Регистриран: 08.12.2005

Публикувано: 10 август 2006 - 12:26

fanatic, на Aug 10 2006, 11:58 AM, каза:

На пръчката трябва да показва повече. Иначе си пак толкова. Просто маслото не се е оттекло в картера. Пробвай. :devil-smiley-019:
Виж мнение


Ами и аз това казвам,че след изгасяне на мотора маслото не се е отектло в картера и поради тази причина показва по-малко на щеката.Освен ако след спиране на мотора се гледа щеката без да е забърсана ,което пък се прави винаги когато се гледа масло. :bishop:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
I'M TRYING TO GRADUATE WITH A 4.0....blood alcohol level

#16 Потребителят не е активен   Velio 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra 92 C16NZ
  • Град:Габрово
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 17
  • Регистриран: 17.03.2006

Публикувано: 10 август 2006 - 12:50

Добре, да попитам съвсем ясно:
- ако в охлаждащата течност няма масло
- ако съм сигурен че маслото показва повече, отколкото е било при предишни коректни измервания
- то е сигурно че влиза охлаждаща течност (антифриз, вода)?

Пробвах при загряла кола да стискам мъркуча към радиатора..ами по твърд е отколкото при неработеща кола, но не пък на камък.

#17 Потребителят не е активен   joe007 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra C16NZ
  • Град:Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 237
  • Регистриран: 08.12.2005

Публикувано: 10 август 2006 - 14:16

Velio, на Aug 10 2006, 12:50 PM, каза:

Добре, да попитам съвсем ясно:
- ако в охлаждащата течност няма масло
- ако съм сигурен че маслото показва повече, отколкото е било при предишни коректни измервания
- то е сигурно че влиза охлаждаща течност (антифриз, вода)?

Пробвах при загряла кола да стискам мъркуча към радиатора..ами по твърд е отколкото при неработеща кола, но не пък на камък.
Виж мнение


Точно така.Маслото може да се увеличи от бензин или от охлаждащата течност.При автомобилите на които бензиновата помпа е монтирана на двигателя и при спукване на платно на помпата влиза бензин при маслото.Може да влезне и при някои по сложно обстоятелства като спряна по надолниеще кола но с КАРБУРАТОР.(или "пикаеща"дюза+износени сегменти,но пък тогава колата не върви добре и гори страшно много)При моното е спряна и помпата и инжектора когато се кара на газ,така че остава само охладителната течност.Но все пак не бързай с заключенията и следи нивото на маслото ,ако се повиши примерно пръст-два над МАХ.тогава вече е за притеснение.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
I'M TRYING TO GRADUATE WITH A 4.0....blood alcohol level

#18 Потребителят не е активен   John 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra 1.6i 1988 г.; Audi 100 C4, `93
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 166
  • Регистриран: 15.05.2006

Публикувано: 10 август 2006 - 16:36

Бате, а какъв е цвета на маслото - да не е лайнянокафяв? Щото в такъв случай е от гарнитурата.

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители