Опел Клуб България: Разход на вода - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Разход на вода Vectra C20NE

#1 Гостkartel_*

  • Група: Guests

Публикувано: 22 август 2006 - 14:24

Здравейте,
вече почнах през ден да наливам вода. Карам 200 км. и като отворя да сипвам вода (естествено разширителния съд е празен) събира поне около два литра. Това е ненормално много вода....

Колата си върви нормално.
От ауспуха не с вижда абсолютно нищо да излиза.....нито дим нито пара....нищо.
Радиатора е сух по всяко време.
Не се виждат течове и под колата когато е седяла или поработи на място.
Смених капачката на разширителния съд също защото да разглеждам старата дали не е от нея и я прецаках.




Сега да опиша и един проблем, който мисля че е следствие от загубата на вода но да видим:
Както си карам на газ и колата почва да забива нос и спира. Давам газ пускам газта все тая. После още докато се движи превключвам на бензин но пак същата работа. Накрая колата спря.

Излизам вдигам капака и какво д видя - изпарителя побелял (все едно лед има по него). Запалих на бензин (тя едвам работеше) и дърпам маркуча дето е за газта и......от него си шурти газ здраво въпреки че е пусната на бенз. Постоя малко колата така и след малко, когато изпарителя се пооправи поразръчках тамклапани и релета запалих пак на бензин и вече не духаше газ.

Имах едно шише с вода налях и тръгнах. Нямах проблем.
Сега незнам обаче как ще се прибирам.


Помооооооощ......

#2 Потребителят не е активен   gas666 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F caravan Sport X16XEL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 77
  • Регистриран: 21.07.2006

Публикувано: 22 август 2006 - 16:28

Значи една не много удачна идея но.... та явно ти изчезва водата от някъде.. дали тъни от някое съединение или я гори (много са тва 2 литра да изгори) а загрява ли? да не би през капачката на разширителния съд да я изхвърля...
Пробвай да караш с разхлабена капачка на разширитрелния съд та да не вдига голямо налягане (или нулево) за да не чезне толкова бързо водата...
но следи да не прегрееш и наблюдавай нивото на водата.

#3 Потребителят не е активен   borro 

  • Бачка на 100 места...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:first edition vectra C20NE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1229
  • Регистриран: 19.02.2006

Публикувано: 22 август 2006 - 16:29

Провери водната помпа. И за 20 км може да издумка цялото разширително казанче.
Публикувано изображение

#4 Потребителят не е активен   Гено 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра G 1,7DTI (Y17DT)
  • Град:Първомай
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 848
  • Регистриран: 06.06.2006

Публикувано: 22 август 2006 - 18:16

изпарителя замръзва понеже няма вода, но къде е водата?
следиш ли нивото на маслото?
мокра диря по капака над ремъците?
все някъде отива,дано не е в двигателя

#5 Гостkartel_*

  • Група: Guests

Публикувано: 22 август 2006 - 19:30

Ей хора.......явно изведнъж се е прецакало повече щото сега като погледна и капи точно зад масления филтер......даже и по него се стича...



Това сигурно е водната помпа а?
Ако е тя, уплътнения ли се сменят или какво?

Колко горе долу му е ремонта на туй чудо?


Мерси много предварително

#6 Гостe18nv_*

  • Група: Guests

Публикувано: 22 август 2006 - 19:45

Бъди сигурен ,че е помпата - на жена ми служебното Пежо така около месец го дебнех и накрая шурна помпата :padlock: Незнам какъв ти е Опела,но ако е над 10 годинки мисля ,че стотина лева ще ти стигнат - около 50 за помпа и още толкова за труд :19a: Успех :61:

#7 Потребителят не е активен   dj_simo_boy 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:BMW F10 530d, Astra H Z16XER
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 630
  • Регистриран: 08.02.2005

Публикувано: 22 август 2006 - 19:48

Вероятно наистина ти е водната помпа :padlock:
Обикновенно семерига и заминава.. в този случай е най-добре направо нова...
Успех!
Публикувано изображение Публикувано изображение

#8 Потребителят не е активен   borro 

  • Бачка на 100 места...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:first edition vectra C20NE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1229
  • Регистриран: 19.02.2006

Публикувано: 22 август 2006 - 19:48

e18nv, на Aug 22 2006, 08:45 PM, каза:

Бъди сигурен ,че е помпата - на жена ми служебното Пежо така около месец го дебнех и накрая шурна помпата :padlock: Незнам какъв ти е Опела,но ако е над 10 годинки мисля ,че стотина лева ще ти стигнат - около 50 за помпа и още толкова за труд :19a: Успех :61:
Виж мнение


+ ангренаж, щото ако се окаже помпа по-добре да се смени.
Публикувано изображение

#9 Гостkartel_*

  • Група: Guests

Публикувано: 22 август 2006 - 19:52

Опела е 92'....
Ама това нова помпа или втора употреба е 50 лв.?
Тя не се ли прави таз помпа?

#10 Потребителят не е активен   borro 

  • Бачка на 100 места...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:first edition vectra C20NE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1229
  • Регистриран: 19.02.2006

Публикувано: 22 август 2006 - 19:58

Има един семеринг на нея. Няма начин да не се продава, ама си представи, че го купиш, майстора ти го сложи и пак да прокапе. Освен това и от второ място пуска вода. Мисли колко си струва да рискуваш, защото майстора пак ще ти вземе за демонтаж - монтаж. Водна помпа за 2000 8V е 45 лв. и работа толкоз.
Публикувано изображение

#11 Гостe18nv_*

  • Група: Guests

Публикувано: 22 август 2006 - 20:26

Да пропуснах да кажа и 20-30лв за ремък щото не върви да не го смениш :padlock:

#12 Гостkartel_*

  • Група: Guests

Публикувано: 23 август 2006 - 11:43

Да мерси колеги. Оставих машината да й сменят водна помпа и ремък.

Ама верно ли водната помпа служила като оптяжна ролка за ремъка?
Така ми разправя майстора.

#13 Гостe18nv_*

  • Група: Guests

Публикувано: 23 август 2006 - 15:44

Да правилно са ти казали.И за това препоръчват ако не на всяка смяна на ангренажен ремък ,то поне през смяна да се сменя и помпата :padlock:

#14 Гостkartel_*

  • Група: Guests

Публикувано: 28 август 2006 - 10:23

Мерси на всички отзовали се....
Направиха колата и сега след 800 км. нивото на водата не е мръднало....
Само дето нашите майстори дето са толкова добри не са ми натегнали ремъка (ангренажния) и сега при определени обороти започва да трепери много и се удря по предпазителя.......аман....
Просто да не ти се налага да ходиш на майстор в наши дни.
Сега ще видим как ще се разберем за натягането щото не ми се плащат пак некви суми за разглобяване и сглобяване. :flag:

#15 ГостGSi_C20XE_*

  • Група: Guests

Публикувано: 28 август 2006 - 17:00

Това никак не е добре. Ремъка се натяга от водната помпа. Тя е с ексцентрична ос и натягането се извършва посредством въртене на помпата. След като я развиеш не започвай да я въртиш на място защото ще скъсаш уплатнението. Извади цялата помпа, почистия и при поставянето я завърти в положението в което ремъка ще бъде достатъчно добре натегнат. Хлабав ангренаж е нещо с което не трябва да си правиш експерименти.....

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители