Опел Клуб България: Гарнитура глава - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Гарнитура глава смяна

#1 Потребителят не е активен   Ge-FoRce 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:C16SE
  • Град:XaCkoBo
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 165
  • Регистриран: 07.08.2006

Публикувано: 11 септември 2006 - 14:54

Ще ми смянат гарнитурата на главата ,някой може ли да ми даде снимки на ред за завъртане на болтовете на главата и с колко NM ,двигателя е C16SE.

Мнението беше редактирано от Ge-FoRce: 13 юни 2011 - 12:45


#2 Потребителят не е активен   pete0709 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F C14SE
  • Град:Севлиево
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 164
  • Регистриран: 23.12.2005

Публикувано: 11 септември 2006 - 15:32

Ето ти инфо от Аутодата с поредността и силата на притягане на главата
Публикувано изображение


Ми не съм се занимавал с това, но май е препоръчително(ако не задължително) да се пришлайфа главата за да се премахнат евентуални кривини, за да легне добре при пристягането.
Публикувано изображение

#3 Потребителят не е активен   Astra_ALX 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Опел Астра C16SE
  • Град:Пирдоп
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 19
  • Регистриран: 30.05.2006

Публикувано: 11 септември 2006 - 16:05

Аз съм същия двигател C16SE и скоро му правих ремонт.В някои книги пише че е по-добре последните 60 градуса да се разделят на 30+30 като второто пристягане е след като колата загрее. Но няма проблем и направо 60 градуса както си решиш.
Незнам каква си намислил да правиш, но не е много желателно да ти шлаифат главата особенно ако няма смисъл - нека първо се премери.

Иначе колегата ти е отговорил точно на въпроса. :beer:

П.С.

И не забравяй преди да затягаш главата да почистиш хубаво болтовете ако ще използваш същите, по принцип се сменят и това въпрос от финансова гледна точка :) Също така и резбите от към блока на двигателя - много е важно....
После с капка масълце на болтовете и завиваш...

Успех :thu: :thu:

#4 Потребителят не е активен   Ge-FoRce 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:C16SE
  • Град:XaCkoBo
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 165
  • Регистриран: 07.08.2006

Публикувано: 11 септември 2006 - 17:35

За шлайфането е ясно,нещо ми притраква леко мисля че е повдигач ,мисълта ми е какво да сменя по двигателя еи така профилактично ,за сега съм решил гумички на клапани,някой знае ли какви пари са?

#5 Потребителят не е активен   Astra_ALX 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Опел Астра C16SE
  • Град:Пирдоп
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 19
  • Регистриран: 30.05.2006

Публикувано: 11 септември 2006 - 19:31

Ge-FoRce, на Sep 11 2006, 06:35 PM, каза:

За шлайфането е ясно,нещо ми притраква леко мисля че е повдигач ,мисълта ми е какво да сменя по двигателя еи така профилактично ,за сега съм решил гумички на клапани,някой знае ли какви пари са?
Виж мнение



Виж какво от личен опит - ако си върви не я пипай :beer: , ще си отвориш много голяма беля на главата :thu:. Маслото как е гори ли го?, ако не карай си така и здраве да е... :thu:

П.С.
Ако пък много се съмняваш във вървенето измери и компресията и ще знаеш какво да правиш.

#6 Потребителят не е активен   Ge-FoRce 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:C16SE
  • Град:XaCkoBo
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 165
  • Регистриран: 07.08.2006

Публикувано: 11 септември 2006 - 21:29

Компресията е 12 ,масло уж не гори,само до около 2500 оборота малко се чуди като я настъпя ,но разбрах че и други хора го имат тоз проблем

#7 Потребителят не е активен   Гено 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра G 1,7DTI (Y17DT)
  • Град:Първомай
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 847
  • Регистриран: 06.06.2006

Публикувано: 12 септември 2006 - 09:57

Ge-FoRce, на Sep 11 2006, 10:29 PM, каза:

Компресията е 12 ,масло уж не гори,само до около 2500 оборота малко се чуди като я настъпя ,но разбрах че и други хора го имат тоз проблем
Виж мнение

а защо ще сменяш гарнитура

#8 Потребителят не е активен   Ge-FoRce 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:C16SE
  • Град:XaCkoBo
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 165
  • Регистриран: 07.08.2006

Публикувано: 12 септември 2006 - 10:30

Защото ми гълта вода

#9 Потребителят не е активен   Гено 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра G 1,7DTI (Y17DT)
  • Град:Първомай
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 847
  • Регистриран: 06.06.2006

Публикувано: 12 септември 2006 - 11:31

нека тогава хубаво я огледат,защото при мен същия проблем се оказа не от самата гарнитура, а от някакви "О" пръстени на "бренерите", разбира се на друг двигател.
Успех

#10 Потребителят не е активен   Ge-FoRce 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:C16SE
  • Град:XaCkoBo
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 165
  • Регистриран: 07.08.2006

Публикувано: 12 септември 2006 - 15:49

Я предложете някаква хубава марка гарнитура,че днес гледах едни от 10лв турски и 20лв някаква германска уж оригинална???

пс: трябва ли да сменям гарнитура и на капачката на клапаните,тази която се пада над гарнитурата за главата?

#11 Потребителят не е активен   DJ IMC 

  • Астронавт
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X25XE
  • Град:Пазарджик
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1073
  • Регистриран: 28.03.2005

Публикувано: 12 септември 2006 - 15:51

Ge-FoRce, на Sep 12 2006, 03:49 PM, каза:

Я предложете някаква хубава марка гарнитура,че днес гледах едни от 10лв турски и 20лв някаква германска уж оригинална???
Виж мнение

С тия цени, които си дал...хм...те са по-скоро за гарнитурата на капака на клапаните :beer:

#12 Потребителят не е активен   Гено 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра G 1,7DTI (Y17DT)
  • Град:Първомай
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 847
  • Регистриран: 06.06.2006

Публикувано: 12 септември 2006 - 16:05

най-добрите уж са на Виктор Рейнц, но сигурно има и други.
на капака също се сменя,иначе най-вероятно ще тече.

#13 Потребителят не е активен   30e 

  • Пешак...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Omega 20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1330
  • Регистриран: 27.08.2005

Публикувано: 12 септември 2006 - 16:47

gspg, на Sep 12 2006, 05:05 PM, каза:

най-добрите уж са на Виктор Рейнц, но сигурно има и други.
на капака също се сменя,иначе най-вероятно ще тече.
Виж мнение

Рейнц или Геотце са гарнитурите :beer:
Публикувано изображение
Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica
- powered by Fanatic
Чимугакар - гроп рацинг тиим...

#14 Потребителят не е активен   Ge-FoRce 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:C16SE
  • Град:XaCkoBo
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 165
  • Регистриран: 07.08.2006

Публикувано: 13 септември 2006 - 19:45

Тия дни ще ми е готова колата,има ли вероятност вода да ми е влезнала и при маслото ,добре ли е да се смени маслото след смяна на гарнитура на глава,и ако да предложете някакво хубаво масалце за моя двигател C16SE на около 160000км.

#15 Потребителят не е активен   cvetoslav 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:BMW 525 TDS
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 54
  • Регистриран: 19.03.2005

Публикувано: 13 септември 2006 - 20:43

Относно гарнитурите мисля че по горе са ти казали, като сваляш главата вземи си смени гумичките на клапаните, пасни си клапаните семерини и гарнитура на капака на главата. Не струват много пари но после ако нещо си е тръгнало ще трябва пак да разглабяш, сервизи и разправий. Затова ако питаш мене сменяй. Масло - аз карам с OPEL. 10W40 полусинтетика ти е около 40лв. със смяната и филтъра.

#16 Потребителят не е активен   StK 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL Vectra 2.5 V6
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 182
  • Регистриран: 17.01.2005

Публикувано: 14 септември 2006 - 07:37

Ако нещо ти притропва, така и така си махнал гарнитурата вече, може да е водач или легло на клапан или хидравличен повдигач. Повдигачите се разглабят и почистват от нагара и стават като нови.
Установи ли се, че в крайна сметка ти е била пробита някъде гарнитурата, защото това е важно. Ако не е трябва да търсиш другаде проблема, а сега така или иначе си разглобен.
Маслото не трябва да се сменя ако се работи грамотно и не се допусне да влеза прашоляк и вода, но ако това не е много сигурно по-добре си го смени.
Публикувано изображение

#17 Потребителят не е активен   Ge-FoRce 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:C16SE
  • Град:XaCkoBo
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 165
  • Регистриран: 07.08.2006

Публикувано: 14 септември 2006 - 08:34

Да разбирам ли че вода не може да влезне през буталото надолу?

#18 Потребителят не е активен   StK 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL Vectra 2.5 V6
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 182
  • Регистриран: 17.01.2005

Публикувано: 14 септември 2006 - 08:38

Ge-FoRce, на Sep 14 2006, 08:34 AM, каза:

Да разбирам ли че вода не може да влезне през буталото надолу?
Виж мнение


Ами този който отваря двигателя не би следвало да маха гарнитурата без да е изпуснал поне част или цялата охлаждаща течност, защото иначе може най-вече по маслените магистрали, а и незнащително количество покрай буталата, зависи от луфта, да се стече.
Публикувано изображение

#19 Потребителят не е активен   Ge-FoRce 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:C16SE
  • Град:XaCkoBo
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 165
  • Регистриран: 07.08.2006

Публикувано: 15 септември 2006 - 20:56

Най после колата ми е готова :beer:
Нека да направим сравнение и да видим дали съм се набутал мнoго
всичко ми излезe около 190лв,нещата които сменихме са:
Гарнитура глава Elring 23лв
Гарнитура Elring колектори 9.80лв
Гарнитура Glaser изсп.тръби 10лв
Гарнитура Elring капак клапани 9.60лв
Гумички за клапани Elring общо 10лв
Шлайфане на глава 25лв
Антифриз 12лв
Повдигач 10лв
Термостат 16
И 60лв за труд в който влиза и почистване на инжекцията с ултразвук

Като марка Elring добри ли са и вярно ли е че сега около 1000км не трябвало да я настъпвам колата??

#20 Потребителят не е активен   sevdo 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Astra 1,6i
  • Град:Враца
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 21
  • Регистриран: 17.09.2005

Публикувано: 07 ноември 2006 - 20:08

Здравейте - да не отварям нова тема - щях и аз да питам за цените как върви смяна на гарнитура - но намерих - но засега искам да питам за смяна ли е - антифриз за 10000 км не съм доливал капчица - масло като се смени не се долива - маркучите меки ... друго не се сещам - но отсрани тече маслно между гхлавата и блока по скоро мокри - и двигателя е омаслен - това не правеше проблем защото както казах това беше толкова малко че не се доливаше масло - вчера обаче ми смениха термостата и антифриза - Валволин което ще рече хубав май ... в смисъл не е разял нещо - и днес си я карам - замириса на изгоряло масло - капеше върху генерацията и пушеше - единственото за което се сещам е че досега откакто съм я купил не е достигала нормалната си температира - 90 градуса - и маслото не се разреждало толкова - дори и лятото, а може би и от топлинните разширения и изкривявания - върнах се при майстора, който просто каза че ще се позатегне ако поддаде ама надали - иначе познатата процедура - като колегата отгоре :love_opel: ... кофти работа иначе като е студена не капе явно нещо криви ...
Как мислите да разчитам ли на това затягане и ако спре да сълзи да си я карам ли така ?

Споделете тази тема чрез:


  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители