Опел Клуб България: Проблем с Газова уредба на опел Астра ф - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Проблем с Газова уредба на опел Астра ф

#1 Потребителят не е активен   Smoocki 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F C16SE, Corsa D Z12XEP и BMW-та
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 35
  • Регистриран: 17.09.2006

Публикувано: 17 септември 2006 - 14:59

Значи имам Опел Астра Ф 94г пълна инжекция ,със всички екстри...наскоро преди 2 седмици си сложих газова уредба(за което се изръсих 500лв).Отначало имаше проблем като изключа от скорост и гаснеше понеже явно губи обороти.Отидох до маистора и каза ,че било нормално понеже не били олегнали частите и трябвало да ида след 500 км.До тук добре на отиване към морето не даваше толко ядове освен като спусках и реша да карам по инерция и изключа от скорост и сама се гасеше.Реша ли да изключа от скорост на светофар прави пак същотото,докото на място няма проблем.Като се върнах отнова отидох при въпросния маистор,след 1 час опити да постигне нещо ефекта беше същия .Целия газов комплект е ловато ,с автоматичен превключвател на горивото съм.

Въпросът ми е ако някои има подобен проблем или някои който знае за какво става дума нека драсне 1-2 реда.
Публикувано изображение

#2 Потребителят не е активен   2.0 16v 

  • 2.0 16v
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL OMEGA B X30XE РЪЧКА,ASTRA F 1.4SI
  • Град:София,България
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 607
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 17 септември 2006 - 16:50

ако искаш някои ден ми ела на гости,на ул.къкринско ханче и ул. филип тотю това се на мира в квартал хаджи димитър до хлебозавода телефона ми е актуален но щте дам и други 0878-100-553 и 0889-81-53-99
Доматеният сок е здраве, здравето е пари, парите са жени, жените са секс, сексът е спин........ Абе по-добре да не пиеш доматен сок!!!

#3 Потребителят не е активен   StK 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL Vectra 2.5 V6
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 182
  • Регистриран: 17.01.2005

Публикувано: 17 септември 2006 - 17:55

Там където са ти слагали уредбата са длъжни да ти я настроят така че да работи перфектно. Иначе това че си дал определена сума в България не означава че ще получиш качество в замяна.
Изпарителя е електрически не е вакумен надявам се? Слагането на АГУ на пълна инжекция е по-различно от това на моно, имам предвид, за да е истинско изисква повечко неща и повечко опит. Най-лошото в случая е, че на газ трябва малко да се корегира предварението, а на твоята това няма как да стане без да се слага допълнителна електроника, но пък е препоръчително, защото увеличава мощността и съответно разхода пада.
Ако на бензин всичко е ОК, може проблема да е в настройката на изпарителя. Виж в раздел "Газови уредби" дали няма вече разисквана подобне тема, най-малкото за пълна инжекция.
Въздушен филтър, кабели и свещи на газ трябва да са ти безупречни.
За да гасне най-вероятно има малко недостиг на газ на празен ход. Но дори и с най-перфектната настройка остава висящ въпроса с предварението.
Публикувано изображение

#4 Потребителят не е активен   Smoocki 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F C16SE, Corsa D Z12XEP и BMW-та
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 35
  • Регистриран: 17.09.2006

Публикувано: 17 септември 2006 - 18:37

Значи кабелите и всичко друго е перфектно ...а до изпарителя мисля че е вакумен ....или поне е от тия на които се слагат и на моно инжекциите-.....а и тоя маистор не е слагал никакъв емулатор (поне съм чувал че е даста добре да се сложи такова нещо)

Колата на бензин върви нормално,има и ряз и сичко и като прехвърли на газ имам чуството ,че се влачи
Публикувано изображение

#5 Потребителят не е активен   zorkovp 

  • Кара останалите да завиждат...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:ASTRA f Caravan C20XE
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 491
  • Регистриран: 22.03.2005

Публикувано: 17 септември 2006 - 18:54

Smoocki, на Sep 17 2006, 06:37 PM, каза:

Значи кабелите и всичко друго е перфектно ...а до изпарителя мисля че е вакумен ....или поне е от тия на които се слагат и на моно инжекциите-.....а  и тоя маистор не е слагал никакъв емулатор (поне съм чувал че е даста добре да се сложи такова нещо)

Колата на бензин върви нормално,има и ряз и сичко и като прехвърли на газ имам чуството ,че се влачи
Виж мнение



Значе да ти отговоря на въпросите но първо този майстор е пишман.......За да ти е мудна и да се влаче значе тъпчото ти е поскупил доста количката при инжекцичта разликата между газ и бенз. не е толкова голяма колкото при карбуратора.......всичко е до настройка

До гасненето при монтажа на газова уредва при всички коли и модели инжекций и моноинжекции маркуча които засмуква студен въздух от предната решетка както е и при тваита кола трябва да се изолира или да се запуши тоест между филтъра и предната решетка има гумен маркуч който трябва да се запуше от страната на решетката и да се направи отвор отдолу както е и при мен за да не попада въздух под налягане и проблемите се решават

#6 Потребителят не е активен   Smoocki 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F C16SE, Corsa D Z12XEP и BMW-та
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 35
  • Регистриран: 17.09.2006

Публикувано: 17 септември 2006 - 20:52

можеш ли да качиш някоя снимка да видя за какво става дума ?
Публикувано изображение

#7 Потребителят не е активен   kvalev 

  • Изгуби бройката на OPEL-ите си...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Yamaha TDM 850, Astra G OPC X20XER 1976 Kadett C Limo
  • Град:Сливен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 465
  • Регистриран: 02.07.2006

Публикувано: 17 септември 2006 - 22:22

[quote name='zorkovp' date='Sep 17 2006, 07:54 PM']
[quote name='Smoocki' date='Sep 17 2006, 06:37 PM']
До гасненето при монтажа на газова уредва при всички коли и модели инжекций и моноинжекции маркуча които засмуква студен въздух от предната решетка както е и при тваита кола трябва да се изолира или да се запуши тоест между филтъра и предната решетка има гумен маркуч който трябва да се запуше от страната на решетката и да се направи отвор отдолу както е и при мен за да не попада въздух под налягане и проблемите се решават
[right]Виж мнение[/right]
[/quote]


Точно така направих и аз и всичко си дойде на мястото, отпред идеално се затапи с капачка от минерална вода 10 литра, а отдолу на маркуча направих доста голям отвор, зада може все пак да смуче въздух.

ОСТАНА ми само един проблем, който още не съм решил и не знам как да реша. Когато е стоплена до перка и я угася на газ се получават детонации, не ще да гасне, а това е доста опасно. Ако някой има идеи да казва. Изпарителя е електрически, мотора е C16SE.

#8 Потребителят не е активен   zorkovp 

  • Кара останалите да завиждат...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:ASTRA f Caravan C20XE
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 491
  • Регистриран: 22.03.2005

Публикувано: 17 септември 2006 - 23:31

[quote name='kvalev' date='Sep 17 2006, 10:22 PM']
[quote name='zorkovp' date='Sep 17 2006, 07:54 PM']
[quote name='Smoocki' date='Sep 17 2006, 06:37 PM']
До гасненето при монтажа на газова уредва при всички коли и модели инжекций и моноинжекции маркуча които засмуква студен въздух от предната решетка както е и при тваита кола трябва да се изолира или да се запуши тоест между филтъра и предната решетка има гумен маркуч който трябва да се запуше от страната на решетката и да се направи отвор отдолу както е и при мен за да не попада въздух под налягане и проблемите се решават
[right]Виж мнение[/right]
[/quote]


Точно така направих и аз и всичко си дойде на мястото, отпред идеално се затапи с капачка от минерална вода 10 литра, а отдолу на маркуча направих доста голям отвор, зада може все пак да смуче въздух.

ОСТАНА ми само един проблем, който още не съм решил и не знам как да реша. Когато е стоплена до перка и я угася на газ се получават детонации, не ще да гасне, а това е доста опасно. Ако някой има идеи да казва. Изпарителя е електрически, мотора е C16SE.
[right]Виж мнение[/right]
[/quote]



Веднага ти казвам какъв ти е проблема значе ....кажи какъв ти е изпарителя и има ли клапан на изхода за маркуча на газта ...та предполагам че и изпарителя е в десния отсег на двг и маркуча до плочката е доста дълаг цялата работа е от там с детонацията при по дълги маркучи на инжекциони... остава газ в маркуча и БУМКА ....клапана ако е монтиран на изпарителя се демонтира маркуча го срязваш на 10-на санта преди плочката удалжаваш кабелите и мончираш там клапана и забрави вече за детонаций.... :beer: :thu: :thu: :thu: :19a: :61:

#9 Потребителят не е активен   StK 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL Vectra 2.5 V6
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 182
  • Регистриран: 17.01.2005

Публикувано: 18 септември 2006 - 19:58

То за моноинжекция хората слагат електрически изпарители, ако за пълна е сложен вакумен аз направо на този майстор ще му го нахлузя на главата. Това не само не е серизно, а и си е чиста измама и то за 500 кинта. Такива уредби 2-ра ръка ама на малко км. по за 60 - 120 лева има масово по обявите.
Публикувано изображение

#10 Потребителят не е активен   Smoocki 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F C16SE, Corsa D Z12XEP и BMW-та
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 35
  • Регистриран: 17.09.2006

Публикувано: 19 септември 2006 - 19:10

Той каза ,че я е купил чисто нова....но това вече няма значение понеже утре отивам и му я връщам ,а на мене ми връща парите парите и така ....то незнам като я купиш от магазина на ловато попринцип дават ли ти някаква гаранция ?

Впрочем каква е разликата между двата изпарителя на пръв поглед ?
Публикувано изображение

#11 Потребителят не е активен   StK 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL Vectra 2.5 V6
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 182
  • Регистриран: 17.01.2005

Публикувано: 19 септември 2006 - 20:12

Аз лично никога не бих скопявал пълна инжекция с газ, карал съм 4 коли на газ и само едната която бе с фабрична газова мога да кажа че беше истинска.
Значи на пръв поглед разликата не е голяма, но въщност си е доста съществена.
Електрическия изпарител има разделена регулация за празен ход и отделно за средни и високи обороти. Докато вакумния има една обща врътка с която гласиш празния ход и съответно ако той е нормален във високите обороти няма добра настройка, ако пък я нагласиш във високите, празния ход ти е преобогатен.
Не че електрическия изпарител без електроника е перфектен, но със сигурност е задължителния минимум.
Публикувано изображение

#12 Потребителят не е активен   2.0 16v 

  • 2.0 16v
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL OMEGA B X30XE РЪЧКА,ASTRA F 1.4SI
  • Град:София,България
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 607
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 19 септември 2006 - 20:46

StK, на Sep 19 2006, 06:12 PM, каза:

Аз лично никога не бих скопявал пълна инжекция с газ, карал съм 4 коли на газ  и само едната която бе с фабрична газова мога да кажа че беше истинска.
Значи на пръв поглед разликата не е голяма, но въщност си е доста съществена.
Електрическия изпарител има разделена регулация за празен ход и отделно за средни и високи обороти. Докато вакумния има една обща врътка с която гласиш празния ход и съответно ако той е нормален във високите обороти няма добра настройка, ако пък я нагласиш във високите, празния ход ти е преобогатен.
Не че електрическия изпарител без електроника е перфектен, но със сигурност е задължителния минимум.
Виж мнение

колега кво работиш?
Доматеният сок е здраве, здравето е пари, парите са жени, жените са секс, сексът е спин........ Абе по-добре да не пиеш доматен сок!!!

#13 Потребителят не е активен   Smoocki 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F C16SE, Corsa D Z12XEP и BMW-та
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 35
  • Регистриран: 17.09.2006

Публикувано: 19 септември 2006 - 21:25

Значи ли това ,че е една от възможните причини на празен ход по инерция да гасне ?
Публикувано изображение

#14 Потребителят не е активен   city stars 

  • Дон Драже Тунинг
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H Z18XE
  • Град:Софийско
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 433
  • Регистриран: 18.12.2004

Публикувано: 19 септември 2006 - 23:35

Преместих темата, не беше за там. :beer:
Ама действително всички си повервахте...

#15 Потребителят не е активен   Smoocki 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F C16SE, Corsa D Z12XEP и BMW-та
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 35
  • Регистриран: 17.09.2006

Публикувано: 20 септември 2006 - 05:47

Няма проблем
Публикувано изображение

#16 Потребителят не е активен   Woo-Hoo 

  • :)
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Astеra
  • Град:Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 74
  • Регистриран: 19.09.2006

Публикувано: 20 септември 2006 - 23:48

или по лесни начин е да извадиш само маркуча откьм страната на решетката.. ,защото става така се едно вьздух духа свеш .. и затова гаснее това за окарването на двигателя е пьлна глупост.. трябва да си вьрви без проблем... ,пьк и там кьдето са ти слагали АГУ-то трябваше да ти кажат за този проблем ,но явно толкова са "разбирачи"

#17 Потребителят не е активен   Smoocki 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F C16SE, Corsa D Z12XEP и BMW-та
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 35
  • Регистриран: 17.09.2006

Публикувано: 21 септември 2006 - 17:13

Вчера я оправи тоя майстор(без да му казвам ,че знам как да се оправи)просто сложи и емулатора които лъже компа на колата ...направи и номера с изолирането и ко лата сега върви добре !

А изпарителя се оказа ,че е точно какъвто трябва .

:mhihi:
Публикувано изображение

#18 Потребителят не е активен   kvalev 

  • Изгуби бройката на OPEL-ите си...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Yamaha TDM 850, Astra G OPC X20XER 1976 Kadett C Limo
  • Град:Сливен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 465
  • Регистриран: 02.07.2006

Публикувано: 21 септември 2006 - 21:43

Веднага ти казвам какъв ти е проблема значе ....кажи какъв ти е изпарителя и има ли клапан на изхода за маркуча на газта ...та предполагам че и изпарителя е в десния отсег на двг и маркуча до плочката е доста дълаг цялата работа е от там с детонацията при по дълги маркучи на инжекциони... остава газ в маркуча и БУМКА ....клапана ако е монтиран на изпарителя се демонтира маркуча го срязваш на 10-на санта преди плочката удалжаваш кабелите и мончираш там клапана и забрави вече за детонаций.... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Виж мнение
[/quote]


Колега изпарителя и Волтран електрически и наистина е в дясната част на коша но маркучите са много къси. Значи от изхода на изпарителя до плочката са около 15-20 сантиметра. Нямам клапан на изхода на маркуча.

#19 Потребителят не е активен   деян василев 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:опел Астра F X16XEL
  • Град:Пловдив
  • Мнения: 82
  • Регистриран: 27.06.2006

Публикувано: 02 ноември 2006 - 16:41

[quote name='kvalev' date='Sep 17 2006, 10:22 PM']
[quote name='zorkovp' date='Sep 17 2006, 07:54 PM']
[quote name='Smoocki' date='Sep 17 2006, 06:37 PM']
До гасненето при монтажа на газова уредва при всички коли и модели инжекций и моноинжекции маркуча които засмуква студен въздух от предната решетка както е и при тваита кола трябва да се изолира или да се запуши тоест между филтъра и предната решетка има гумен маркуч който трябва да се запуше от страната на решетката и да се направи отвор отдолу както е и при мен за да не попада въздух под налягане и проблемите се решават
[right]Виж мнение[/right]
[/quote]


Точно така направих и аз и всичко си дойде на мястото, отпред идеално се затапи с капачка от минерална вода 10 литра, а отдолу на маркуча направих доста голям отвор, зада може все пак да смуче въздух.

ОСТАНА ми само един проблем, който още не съм решил и не знам как да реша. Когато е стоплена до перка и я угася на газ се получават детонации, не ще да гасне, а това е доста опасно. Ако някой има идеи да казва. Изпарителя е електрически, мотора е C16SE.
[right]Виж мнение[/right]
[/quote]
Тази тема за детонацийте при гасене е повдигам няколко пъти,но никой неможа да отговори защо се получава.Имаше теорий от допълнителен клапан до голям нагар по буталата.Аз сложих допълнителен клапан непосредствено преди плочката-никакъв ефект.Изградих си навик при гасене с който наалих детонацийте.При гасене давам пълна газ.Така се разрежда много сместа и неможе да се получи детонация.Ако някой се е сетил за друго решение-нека сподели

#20 Потребителят не е активен   suicidal 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G caravan X16Xel
  • Град:гр. Несебър
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 58
  • Регистриран: 28.05.2005

Публикувано: 03 ноември 2006 - 18:51

Детонации при гасене има, защото изпарителя пуска много газ за празният ход. Трябва да се регулира.

Споделете тази тема чрез:


  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители