Опел Клуб България: Присаждане на турбо?! - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 6 Страници +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Последна »
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Присаждане на турбо?! защо никой не го прави на Опел??? Оценяване на темата: -----

#1 Потребителят не е активен   2000_16v 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Audi A4, 1.8T
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 217
  • Регистриран: 27.12.2004

Публикувано: 09 април 2005 - 21:19

Привет!
Ходих вчера на Божурище да поразгледам кой какво е сътворил през зимата и забелязах голям наплив на турбинирани BMW-та :thu: Даже братовчеда на един мой приятел си е сложил на неговото, на 320-ка. Върви като изоглавено - на 400м с двама човека прави 15 и нещо си секунди. А преди тези подобрения сериозно изоставаше от мен.
Та в тази връзка искам да попитам по-запознатите, защо не се инплантира турбо на Опел (може и да има някое но не е масово)?! Двигателите ли не издържат или има някакви конструктивни проблеми? Нали LET-а си е модифицирано ХЕ?! Не могат ли да се направят някакви доработки и да се присади. Преди се говореше, че Асенчо с оранжевия Кадет е сложил турбо но аз лично не съм го видял.
А защо слагат точно на BMW-тата (и то доста успешно)? Те ли са най-подходящи и удобни за такива доработки? Много интересно, при положение, че серийно бензиновите турбомотори не са характерни за Баварките... :thu:

#2 ГостTrevor Wilkinson_*

  • Група: Guests

Публикувано: 09 април 2005 - 23:30

На БМВ моторите са по-здрави от Опелите. Съответно по-малко неща трябва да се сменят ако се кара на малък надув.
Другата причина предполагам е финансова.
Ти защо нямаш турбо на ХЕ-то? :thu:

#3 Потребителят не е активен   bqlorel 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:тди
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 26
  • Регистриран: 26.02.2005

Публикувано: 10 април 2005 - 01:12

Ахаха. :D
Дали е защото е евтино или защото не варвят и нямат друг избор ...

#4 Потребителят не е активен   Владо 

  • LET's Fly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:E46 MD
  • Град:София-Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 960
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 10 април 2005 - 01:21

bqlorel, на Apr 10 2005, 02:12 AM, каза:

Ахаха. :D
Дали е защото е евтино или защото не варвят и нямат друг избор ...



хех, хехехехеее :lol: :D

Има и друг момент - БМВ мотори има доста по-разредени и са удобни за конверзия , както и са здрави.

Защо няма ОПЕЛи не знам , ама за да стане както трябва си трябва кеш ... та може би затова ;)

#5 Потребителят не е активен   peponio 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра F C20NE/XE
  • Град:Димитровград
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 625
  • Регистриран: 21.03.2005

Публикувано: 10 април 2005 - 02:41

вчера в един сервиз гледах турбо от астра 1.7дтл и със собственика даже направихме скица как може да се монтира на ц20не,според мен двигателя ще издържи,и единственото което ме кара да го мисля е че почти всеки ден продавам части(основни и биелни лагери) та даже и няколко вала от обикновенни коли и собствениците ги слагат на такива с турбо за да им излезне по евтино (мерцедес спринтер 2.9тд им слагат лагери от обикновенния дизелак лагери и си карат и няма проблеми,а има и още примери) :thu:
Публикувано изображение
OPEL--Only Pumps Enjoy Life :)

#6 Потребителят не е активен   THE_BUTCHER 

  • Opel Freak
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B X10XE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 410
  • Регистриран: 24.11.2004

Публикувано: 10 април 2005 - 16:49

На БМВ са адски здрави съединителя, скоростите и дифа.Представете си една F16 как ще издържи 200-250 коня :( .Другото е че успоредното разположение на двигателя и повечкото място в коша са доста по-удобни....
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Не искам богатство, не искам пари, а искам на бирата и бензина старите цени !!!</span>
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение
Да Спрем С Караниците Във Форума И Да Запазим Доброто Отношение Един Към Друг Защото Вече Е Много Дразнещо Във Всяка Тема Да Има Караници И Нападки !!!

#7 Потребителят не е активен   StunyGT 

  • болен мозък
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Red Devil Kadett GSi 20?Е 16V & Astra G x16szr
  • Град:Пазарджик
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 386
  • Регистриран: 31.12.2004

Публикувано: 10 април 2005 - 22:17

Цитат

LET's fly

:thu: да :thu:
Публикувано изображение
Бий за да те уважават
и давай газ до дупка дори и да умираш.

#8 Потребителят не е активен   bobopich 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa D Z13DTJ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 179
  • Регистриран: 22.01.2005

Публикувано: 10 април 2005 - 22:18

Еииииии евалата на 2000 16V. И аз от два дни си задавам същия въпрос за турботата и защо в БМВ-тата се котират особено добре. Ай само да допълня въпроса : в БМВ-то какво му слагата за да стане с турбо, защото аз така като пресмятам би трябвало колектор, турбо, интеркулър, тръби и т.н. да се сменят и дебитомера на въздуха, компютъра да се пипне и още куп глупости. А като гледам кита за 1.6 VITEK-a да стане с турбо освен колектор и турбина друго не намирам.

#9 Потребителят не е активен   Magelan 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Ходи пеша, защото няма кола в движение
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 500
  • Регистриран: 04.01.2005

Публикувано: 11 април 2005 - 10:18

Сигурно може:)))
Примерно в нета съм виждал китове за моя мотор само от турбина и колектори, има и такива с бутала, глави, лагери и други на irmscer. Така че става, но дали е оправдано финансово и технически. За същите пари си купуваш цял турбиниран мотор комплект май
Публикувано изображение

#10 Потребителят не е активен   VectraGT 

  • www.VectraGT.com
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C20NE
  • Град:Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 782
  • Регистриран: 09.03.2005

Публикувано: 11 април 2005 - 10:38

Някъде бях гледал турбо кит за C20NE и за C20XE ама къде беше...

#11 ГостTrevor Wilkinson_*

  • Група: Guests

Публикувано: 13 април 2005 - 13:58

Един бразилец продава готови китове за НЕ. За ХЕ направо ЛЕТ.

#12 Потребителят не е активен   kelesha 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:караше Орле с турбинка ;-)
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 52
  • Регистриран: 11.01.2005

Публикувано: 13 април 2005 - 16:49

peponio, на Apr 10 2005, 02:41 AM, каза:

................ (мерцедес спринтер 2.9тд им слагат лагери от обикновенния дизелак лагери и си карат и няма проблеми,а има и още примери) :thu:

Ае лек :lol: .........то хуу им слагат лагери на турбодизелов спринтер от обикновен дизел, ама те тез "майстори" са със основно образование бре, това че пасват като размер не значи че пасват като материал.......лагера на обикновенния дизел и на турбо дизела при положение че имат поне 2 пъти разлика в цената мислиш ли че са от един и същи материал и с една и съща технология правени :lol: Еееееииииииииии напрао съм потресен от такива въшльовци дето ЧУПЯТ колите на хората като им казват вземи тва то стааа а пък и е по ефтино.....За пример давам Опелски мотор 1.7Д и 1.7ТД, биелните лагери на Д-то са 50-60лв, а на ТД-то са 200лв..........ха ся честитутка на спечелилите :D само да ви кажа че стават като размери и двата вида, но ефтините 100% няма да ва изкарат една магистрала на пълна газ ако ги сложите на ТД мотора, а другите(скъпите) не само че ше ва изкарат ами и нещо друго ще сдаде багажа преди тях :D

#13 Потребителят не е активен   peponio 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра F C20NE/XE
  • Град:Димитровград
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 625
  • Регистриран: 21.03.2005

Публикувано: 13 април 2005 - 19:05

kelesha, на Apr 13 2005, 04:49 PM, каза:

peponio, на Apr 10 2005, 02:41 AM, каза:

................ (мерцедес спринтер 2.9тд им слагат лагери от обикновенния дизелак лагери и си карат и няма проблеми,а има и още примери) :thu:

Ае лек :lol: .........то хуу им слагат лагери на турбодизелов спринтер от обикновен дизел, ама те тез "майстори" са със основно образование бре, това че пасват като размер не значи че пасват като материал.......лагера на обикновенния дизел и на турбо дизела при положение че имат поне 2 пъти разлика в цената мислиш ли че са от един и същи материал и с една и съща технология правени :lol: Еееееииииииииии напрао съм потресен от такива въшльовци дето ЧУПЯТ колите на хората като им казват вземи тва то стааа а пък и е по ефтино.....За пример давам Опелски мотор 1.7Д и 1.7ТД, биелните лагери на Д-то са 50-60лв, а на ТД-то са 200лв..........ха ся честитутка на спечелилите :D само да ви кажа че стават като размери и двата вида, но ефтините 100% няма да ва изкарат една магистрала на пълна газ ако ги сложите на ТД мотора, а другите(скъпите) не само че ше ва изкарат ами и нещо друго ще сдаде багажа преди тях :D

знам какви са лагерите на турбодизела все пак това ми е работата,на тях пише едно sputter което показва точно че са усилени и от друг материял,а колкото до астра 1.7dtl,не казвам че обикновените са по добри,но вече 10000км карат на служебната кола и не са сдали багажа :thu:
аз никога не препоръчвам да се слагат обикновенни вместо усилени лагери,но майстора като иска такива такива му давам :)
Публикувано изображение
OPEL--Only Pumps Enjoy Life :)

#14 Потребителят не е активен   Владо 

  • LET's Fly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:E46 MD
  • Град:София-Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 960
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 13 април 2005 - 19:11

peponio, на Apr 13 2005, 08:05 PM, каза:

kelesha, на Apr 13 2005, 04:49 PM, каза:

peponio, на Apr 10 2005, 02:41 AM, каза:

................ (мерцедес спринтер 2.9тд им слагат лагери от обикновенния дизелак лагери и си карат и няма проблеми,а има и още примери) :thu:

Ае лек :lol: .........то хуу им слагат лагери на турбодизелов спринтер от обикновен дизел, ама те тез "майстори" са със основно образование бре, това че пасват като размер не значи че пасват като материал.......лагера на обикновенния дизел и на турбо дизела при положение че имат поне 2 пъти разлика в цената мислиш ли че са от един и същи материал и с една и съща технология правени :lol: Еееееииииииииии напрао съм потресен от такива въшльовци дето ЧУПЯТ колите на хората като им казват вземи тва то стааа а пък и е по ефтино.....За пример давам Опелски мотор 1.7Д и 1.7ТД, биелните лагери на Д-то са 50-60лв, а на ТД-то са 200лв..........ха ся честитутка на спечелилите :D само да ви кажа че стават като размери и двата вида, но ефтините 100% няма да ва изкарат една магистрала на пълна газ ако ги сложите на ТД мотора, а другите(скъпите) не само че ше ва изкарат ами и нещо друго ще сдаде багажа преди тях :D

знам какви са лагерите на турбодизела все пак това ми е работата,на тях пише едно sputter което показва точно че са усилени и от друг материял,а колкото до астра 1.7dtl,не казвам че обикновените са по добри,но вече 10000км карат на служебната кола и не са сдали багажа :o




:o :o :thu: абе ти от магазинер ще вземеш инженер да станеш с тея тестове дето ги правите !!! :thu: :no: :thu:

С тея експерименти какво доказваш ??? Че си по-умен и находчив от целия заводски екип на Мерцедес и ОПЕЛ и какво и да било друго ??? Не разбирам, не ти ли е достоверно тва дето го пишат по каталозите , че тръгваш и изпробваш на хората на колите (служебната я мани - нея си я трошете колкото искате) :evil:

Нали някой от по-неопитните тук хора ще отиде утре в магазин с продавачи-инженери и ще си купи и сложи нещо , което ще доведе до бърза смърт и яко разходи ... за това даваш ли си сметка ???

#15 Потребителят не е активен   peponio 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра F C20NE/XE
  • Град:Димитровград
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 625
  • Регистриран: 21.03.2005

Публикувано: 13 април 2005 - 19:36

[quote name='LET's fly' date='Apr 13 2005, 07:11 PM'][quote name='peponio' date='Apr 13 2005, 08:05 PM'] [quote name='kelesha' date='Apr 13 2005, 04:49 PM'] [quote name='peponio' date='Apr 10 2005, 02:41 AM']................ (мерцедес спринтер 2.9тд им слагат лагери от обикновенния дизелак лагери и си карат и няма проблеми,а има и още примери) :thu:[/quote]
Ае лек :lol: .........то хуу им слагат лагери на турбодизелов спринтер от обикновен дизел, ама те тез "майстори" са със основно образование бре, това че пасват като размер не значи че пасват като материал.......лагера на обикновенния дизел и на турбо дизела при положение че имат поне 2 пъти разлика в цената мислиш ли че са от един и същи материал и с една и съща технология правени :lol: Еееееииииииииии напрао съм потресен от такива въшльовци дето ЧУПЯТ колите на хората като им казват вземи тва то стааа а пък и е по ефтино.....За пример давам Опелски мотор 1.7Д и 1.7ТД, биелните лагери на Д-то са 50-60лв, а на ТД-то са 200лв..........ха ся честитутка на спечелилите :D само да ви кажа че стават като размери и двата вида, но ефтините 100% няма да ва изкарат една магистрала на пълна газ ако ги сложите на ТД мотора, а другите(скъпите) не само че ше ва изкарат ами и нещо друго ще сдаде багажа преди тях :D [/quote]
знам какви са лагерите на турбодизела все пак това ми е работата,на тях пише едно sputter което показва точно че са усилени и от друг материял,а колкото до астра 1.7dtl,не казвам че обикновените са по добри,но вече 10000км карат на служебната кола и не са сдали багажа :o [/quote]



:o :o :no: абе ти от магазинер ще вземеш инженер да станеш с тея тестове дето ги правите !!! :no: :thu: :thu:

С тея експерименти какво доказваш ??? Че си по-умен и находчив от целия заводски екип на Мерцедес и ОПЕЛ и какво и да било друго ??? Не разбирам, не ти ли е достоверно тва дето го пишат по каталозите , че тръгваш и изпробваш на хората на колите (служебната я мани - нея си я трошете колкото искате) :evil:

Нали някой от по-неопитните тук хора ще отиде утре в магазин с продавачи-инженери и ще си купи и сложи нещо , което ще доведе до бърза смърт и яко разходи ... за това даваш ли си сметка ??? [/quote]
както казах никога не препоръчвам такива лагери,който си ги купи е на негова отговорност,казвам само фактите,може би е случайност че дтл-а върви все още,относно темата трябва да се сложат усилени лагери задължително. НЕ СЛАГАЙТЕ ОБИКНОВЕННИ ЛАГЕРИ НА АВТОМОБИЛИ С ТУРБО,съвет от един обикновен магазинер който от 5 години продава авточасти :thu:
Публикувано изображение
OPEL--Only Pumps Enjoy Life :)

#16 Потребителят не е активен   2000_16v 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Audi A4, 1.8T
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 217
  • Регистриран: 27.12.2004

Публикувано: 13 април 2005 - 21:04

То малко се отдалечихме от въпроса, който ме интересува, но аз пак ще си питам :)
Дизели и турбодизели добре. Фабрични китове, и това е ОК B) Стига обаче човек да има пари. Мен ме интересува, какво точно правят с тия BMWта "гаражните" майстори и тунинг любители подкрепени най-вече с ентусиазъм и по-малко парички. Защото тези които познавам и за които съм чул едва ли слагат китове и др. Просто набарват някаква турбина от моргата и се почва... Но после?! Как преправят колекторите, как настройват ECUто, сменят ли нещо по мотора (бутала и тн.)? И в крайна сметка, въпреки здравината на Бавареца, какъв ресурс би имал един такъв мотор? :thu:

#17 Потребителят не е активен   kelesha 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:караше Орле с турбинка ;-)
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 52
  • Регистриран: 11.01.2005

Публикувано: 13 април 2005 - 21:38

peponio, на Apr 13 2005, 07:05 PM, каза:

.........знам какви са лагерите на турбодизела все пак това ми е работата,на тях пише едно sputter което показва точно че са усилени и от друг материял,а колкото до астра 1.7dtl,не казвам че обикновените са по добри,но вече 10000км карат на служебната кола и не са сдали багажа :thu:
аз никога не препоръчвам да се слагат обикновенни вместо усилени лагери,но майстора като иска такива такива му давам :)

Ае лек нали тва са мъча да ти обясня че такъв човек който препоръчва да сложиш обикновенни лагери на турбо дизела не е МАЙСТОР ами е СЕЛСКИ НЕГРАМОТНИК бре, аман от такива МАЙСТОРИ, ако един човек наистина е майстор то той ще направи всичко възможно да убеди клиента че това не може да се направи и то не щото не може физически ами щото не трябва......мноо ма кефите че сте минали 10000км със служебната кола, ако я карате наистина като служебна, пробвайте да ги извадите ся лагерите да ги видите на къв хуй мязат в момента, тва че все още не се е разхлопала яко или че още има налягане на маслото не значи въобще че лагерите и са екстра......напрао нямам думи аз от такива "уйдурми"..........

Между другото лагерите на ХЕ и ЛЕТ мотора са 1:1 същите така че лагерите на всеки турбо мотор са различни от атмосферния му събрат също не е вярно, то за тва има инженери дето мислят смятат и проектират и когато те преценят че са нужни "спутер" лагери ги слагат, когато сметнат че не трябват просто слагат "скатер" лагери и тва е......

#18 Потребителят не е активен   kelesha 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:караше Орле с турбинка ;-)
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 52
  • Регистриран: 11.01.2005

Публикувано: 13 април 2005 - 22:15

[quote name='2000_16v' date='Apr 13 2005, 09:04 PM']Мен ме интересува, какво точно правят с тия BMWта "гаражните" майстори и тунинг любители подкрепени най-вече с ентусиазъм и по-малко парички.[/quote]
Правят нещо което мислят че е правилно, както можеш да направиш и ти това ако си сигурен в себе си и си готов да рискуваш........

[quote name='2000_16v' date='Apr 13 2005, 09:04 PM']Защото тези които познавам и за които съм чул едва ли слагат китове и др. Просто набарват някаква турбина от моргата и се почва...[/quote]
Точно така, не виждам проблем това да направиш и ти.....

[quote name='2000_16v' date='Apr 13 2005, 09:04 PM']Но после?![/quote]
ей тука вече следва :o :o :thu: :lol:

[quote name='2000_16v' date='Apr 13 2005, 09:04 PM']Как преправят колекторите, как настройват ECUто, сменят ли нещо по мотора (бутала и тн.)?[/quote]
колекторите се правят по много начини, най често употребявания в БГ е тип направи си сам нещо от което хал хабер си нямаш :D По мотора строго нищо не се сменя(само малко може да се разреди), просто щото оригиналните БМВ части са доста добри като материал и второ щото истинските такива струват два пъти повече от цялото БМВ което ше са прай :D ЕЦУ-то.......те тука е дъ биг проблъм вече :D разчита се на аванса на пълно шано и това че ще е достатъчно върнат от кнок корекцията(ако има такава) или ако е Джетроник се правят разни "уйдурми" който ужким връщат аванса когато мотора е в надув......е да ма то ако стааше толкова лесно....... :D След тва идва горивото.......еееееее ми то там лесно ве, една дюза за студен старт, после още една и още една и няколко датчика на различно налягане(датчици за налягане на маслото обикновенно :D ) да ги включват :lol: ......има и по интелигентни решения колд старт дюзите да са заменят със съвсем обикновенни такива на които обаче се подава постоянно напрежение т.е стоят постоянно отворени и.......нищо не може да им стане УЖКИМ :D И топ-а на БГ инженерната мисъл в момента е "електроника" със отделна ламбда сонда която управлява няколко инжектора но този пък УЖ импулсно т.е подава гориво когато сместа почне да беднее като се стреми да я държи на едно и също ниво......проблема обаче в този случай е че нароу банд сондите са адски лагави и докато се сети сондата че сместа е бедна вече имаме ХХХ на брой детонации, освен това този вид сонди не различават богата от богата до нужното ниво смес а разликата е има няма 2-3 единици които разбира се не прощават и след няколко гонки с бърз Опел, БМВ-то най вероятно ще е в бокса щото се е появил "проблем" :D Знам че този форум се чете и от БМВ фенове и то от най заклетите, но все пак е добре да се знае кво точно правят БМВ феновете че да почнат да го праат и Опел феновете, резултата ще е също положителен със сигурност..........докато не са счупи "тунинга" де..... :D

[quote name='2000_16v' date='Apr 13 2005, 09:04 PM']И в крайна сметка, въпреки здравината на Бавареца, какъв ресурс би имал един такъв мотор? :thu:[/quote]
Ресурса е според начина на "тунинга" :D и начина на експлотация, и в двата случая що се отнася до БГ за мен живота на мотора е........никакъв :( факт е обаче с вложени нормално количество пари в едно БМВ то може да стане доста сполучлива турбо кола ;)

#19 Потребителят не е активен   peponio 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра F C20NE/XE
  • Град:Димитровград
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 625
  • Регистриран: 21.03.2005

Публикувано: 13 април 2005 - 23:39

kelesha, на Apr 13 2005, 09:38 PM, каза:

peponio, на Apr 13 2005, 07:05 PM, каза:

.........знам какви са лагерите на турбодизела все пак това ми е работата,на тях пише едно sputter което показва точно че са усилени и от друг материял,а колкото до астра 1.7dtl,не казвам че обикновените са по добри,но вече 10000км карат на служебната кола и не са сдали багажа :thu:
аз никога не препоръчвам да се слагат обикновенни вместо усилени лагери,но майстора като иска такива такива му давам :)

Ае лек нали тва са мъча да ти обясня че такъв човек който препоръчва да сложиш обикновенни лагери на турбо дизела не е МАЙСТОР ами е СЕЛСКИ НЕГРАМОТНИК бре, аман от такива МАЙСТОРИ, ако един човек наистина е майстор то той ще направи всичко възможно да убеди клиента че това не може да се направи и то не щото не може физически ами щото не трябва......мноо ма кефите че сте минали 10000км със служебната кола, ако я карате наистина като служебна, пробвайте да ги извадите ся лагерите да ги видите на къв хуй мязат в момента, тва че все още не се е разхлопала яко или че още има налягане на маслото не значи въобще че лагерите и са екстра......напрао нямам думи аз от такива "уйдурми"..........

Между другото лагерите на ХЕ и ЛЕТ мотора са 1:1 същите така че лагерите на всеки турбо мотор са различни от атмосферния му събрат също не е вярно, то за тва има инженери дето мислят смятат и проектират и когато те преценят че са нужни "спутер" лагери ги слагат, когато сметнат че не трябват просто слагат "скатер" лагери и тва е......

абсолютно съм съгласен с казаното от теб до тук,апък и ти го знаеш от практика,и както каза "летс флай" да не вземе сега някой да слага обикновенни лагери и да си строши колата,примерите които аз дадох може би са правени на коли които са за продаване и са закърпени колкото да се продадат. благодаря за изчерпателните разяснения които даваш относно темата :thu:
Публикувано изображение
OPEL--Only Pumps Enjoy Life :)

#20 Потребителят не е активен   WaffenSS 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra x1.6xel z20lel
  • Град:Бургас
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 116
  • Регистриран: 14.12.2004

Публикувано: 14 април 2005 - 07:21

А всъщност става ли турбината от дизилов мотор за бензинов??
Обичам жените и колите...

Споделете тази тема чрез:


  • 6 Страници +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Последна »
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители