Опел Клуб България: Посветвайте ме за газова уредба - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Посветвайте ме за газова уредба дали да слагам АГУ

#1 Потребителят не е активен   D-R Maniac 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил: Opel Astra C14XE
  • Град:Враца/София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 07.03.2007

Публикувано: 11 май 2007 - 19:50

Колеги, дайте съвет какво да правя много ли ще се нахакам ако сложа Агу. Колко горе долу ми излиза за астра 95-то лето, 1.4 бензинка, пълна инжекция- 82 коня. На бензин е доста икономична мръсницата, но все пак с този бензин 2.00 лева за литъра не може да се деяни. Притсенявам се, че така или иначе и е утепан мотора, на газ ме е страх, че хепjем няма да върви. А и ценат аме притеснява, а пък за монтажа да не говорим- аман от некъдърни майстори- на колко познати им пламнаха колите след слагането на АГУто. А и дали с този лензинов разход ще имам изобщо сметка от газта. Моля споделете впечатления, приятели. :icon_biggrin:

#2 Потребителят не е активен   ivantcho 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Опел Корса Б C12NZ, БМВ Е30 M10B18, Лада 21043 1500
  • Град:Перник
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 53
  • Регистриран: 23.03.2007

Публикувано: 11 май 2007 - 20:33

Досега не съм чул на някой да му е пламнала колата заради уредбата ...

Сложих газова уредба на 105к.с, пълна инжекция. Колата вървеше супер и на газ и на бензин. Всичко по уредбата беше ново, слагаха я в газсервиз. Цената на частите (бутилка, плочка, изпарител, ключ, тръби, маркучи, тройници, пълначка)в магазина на вносителя беше 165лв. В сервиза ми взеха 420лв ...

Три години по-късно - колата върви лошо и на газ, и на бензин. Разхода като пари е нисък, да, с 10лв минавам 100км, но ... Това ще ми е последната кола, на която слагам газова уредба!

Сега ще наскачат и двата лагера - едните ще изброяват причините, поради които си струва да сложиш, въпреки пораженията по мотора, другите - пораженията, заради които не си струва да слагаш. И едните и другите са прави - за себе си.

При качване на количеството гориво с 1-2 литра (или 10-15%) спрямо бензина, наистина е оправдано като пари. Но само ако колата ти трябва да те придвижва от А до Б.

#3 Потребителят не е активен   D-R Maniac 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил: Opel Astra C14XE
  • Град:Враца/София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 07.03.2007

Публикувано: 13 май 2007 - 09:33

Колега, мерси за поста- горе~долу- очакваш да прочета точно това. Що се отнася до пламването- имам превид, че при подвързването на уредбата някои "майстрои" озпорязват половината кабеляци по колата, а после хората се оплакват, че тук им затопило кабел, там им запушило и т.н. Чудя се, обаче, защо няма активност в тази тема, след като съм сигурен, че поне 30%-40% :thu: :icon_biggrin: от потребителите тук ползват алтернативното гориво.

#4 Потребителят не е активен   John 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra 1.6i 1988 г.; Audi 100 C4, `93
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 166
  • Регистриран: 15.05.2006

Публикувано: 13 май 2007 - 10:18

С оглед на това, че колата ти не е пълна инжекция, а моноинжекция, принципно можеш да сложиш газова уредба. Вероятността да работи добре в сравнение с тази да направи поражение на инжекционната система е 50:50.
Колегата ivantcho ако е сложил обикновена газова уредба на пълен инжекцион е нормално да има неприятни последствия, дащото е трябвало да сложи газов инжекцион.
Ако аз бях с тоя акъл преди 7 години никога нямаше да сложа газова уредба на моя Опел C16NZ. Колата харчеше 8/100 градско и 5 извънградско.
Ако все пак решиш да слагаш препоръчвам ти на всяка цена да сложиш 3 неща, които ще оскъпят уредбата, но ще имаш нормален разход, добра работа на двигателя и липса на проблеми. Това са:
1. Емулатор за компютъра;
2. Ламбда контрол за газта;
3. Аванс-процесор за газ.

#5 Потребителят не е активен   pete0709 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F C14SE
  • Град:Севлиево
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 164
  • Регистриран: 23.12.2005

Публикувано: 13 май 2007 - 12:52

John, на May 13 2007, 10:18 AM, каза:

С оглед на това, че колата ти не е пълна инжекция, а моноинжекция, принципно можеш да сложиш газова уредба.
..........................
Ако все пак решиш да слагаш препоръчвам ти на всяка цена да сложиш 3 неща, които ще оскъпят уредбата, но ще имаш нормален разход, добра работа на двигателя и липса на проблеми. Това са:
1. Емулатор за компютъра;
2. Ламбда контрол за газта;
3. Аванс-процесор за газ.
Виж мнение


D-R Maniac, на May 11 2007, 07:50 PM, каза:

1.4 бензинка, пълна инжекция- 82 коня.

Астрата на колегата е пълна инжекция, а не моно. Не знам как е с пропан бутана (има доста колеги в форума с този двг. на пропан-бутан), но преди близо година монтирах точно на този двигател обикновенна метанова уредба (с плочка) и не се оплаквам нито от вървежа на метан нито пък на бензин и на двете горива си понавървява прилично за 1.4, е на метан няма ускорението на бензина (но все пак при такава икономиика). Нямам монтирани емулатори и ламбда контрол (е, би било хубаво да ги има) , само Аванс процесор, но от него ползата е невероятна, защото увеличава динамиката на двигателя много.
Публикувано изображение

#6 Потребителят не е активен   D-R Maniac 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил: Opel Astra C14XE
  • Град:Враца/София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 07.03.2007

Публикувано: 13 май 2007 - 15:25

Pete0709, а ориентировъчно колко пари излиза и къде я монтира.

#7 Потребителят не е активен   sauber 

  • ПИЛОТ НА ОПЕЛ
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra B Caravan X20XEV-super 2000
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 649
  • Регистриран: 19.11.2006

Публикувано: 13 май 2007 - 17:24

Моя милост накратко :

Никой не може да те посъветва дали да си сложиш АГУ или не. Това единствено и само ТИ можеш да го прецениш. Ти си знаеш какъв ти е доход-а, какъв ти е разход-а и колко от него отива посока автомобил.
Дали е по добре с газова уредба? Не не е разбира се. Когато един автомобил е направен да използва като гориво бензин-а, газовата уредба със сигурност няма да му се отрази в положителна посока. На джоба ти може би, но не и на автомобила!

И все пак ако сложиш, няколко съвета от мен ( не че имам опит с АГУта де ) :

Прави редовно профилактика с добавки за горивната система
Използвай запалителни свещи проектирани за работа с газ
Сложи АГУ което да е поне среден клас, защото иначе кел файда
И не на последно място, не си позволявай евтина газ щото...сещаш се :)

#8 Потребителят не е активен   rusnache 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Suzuki GSXR750 SRAD
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 266
  • Регистриран: 12.12.2005

Публикувано: 13 май 2007 - 17:38

sauber, на May 13 2007, 05:24 PM, каза:

Моя милост накратко :

Никой не може да те посъветва дали да си сложиш АГУ или не. Това единствено и само ТИ можеш да го прецениш. Ти си знаеш какъв ти е доход-а, какъв ти е разход-а и колко от него отива посока автомобил.
Дали е по добре с газова уредба? Не не е разбира се. Когато един автомобил е направен да използва като гориво бензин-а, газовата уредба със сигурност няма да му се отрази в положителна посока. На джоба ти може би, но не и на автомобила!

И все пак ако сложиш, няколко съвета от мен ( не че имам опит с АГУта де ) :

Прави редовно профилактика с добавки за горивната система
Използвай запалителни свещи проектирани за работа с газ
Сложи АГУ което да е поне среден клас, защото иначе кел файда
И не на последно място, не си позволявай евтина газ щото...сещаш се :)
Виж мнение


Колега, двигателя ти и окомплектоването му се настройват за горивото което ползваш. Първо или газ или бензин, никога няма да ти върви еднакво добре на двете, ако ти я настроят за газ, върви на газ, ако не я пипат на бенза ще е пушка, но на газ не. За пълна инжекция, задължително слагаш газов инжекцион ( цената му е от 1200 до 2000лв/нов ). Ползата е голяма, щото почти неразбираш разликата във вървенето. Щета може да ти нанесе газта, ако ти я слагат и настройват велики майстори от Враждебна, Люлин, Обеля и други квартални тунинг специалисти. В един нормален сервиз, ще ти направят всичко грамотно, но не за каса бира.
Незабравяй Пропан-Бутана е екологично чисто гориво. Така освен че ти е по-евтино, пазиш и околната среда. Имам две коли на газ, които си вървят чудесно и им няма нищо на моторите, просто има значение кой ще ти я сложи и настрои. Колите са Опел Кадет 1.3S и Фауве Голф 2 1.6. Имам приятел с Ауди 100 2.6 и той е на газ от 5 години, не се е оплакал от проблеми.
Евтина газ няма, сичката е на една цена, и сичката е с горе долу еднакво съотношение 90/10 (Бутан/Пропан).
Успех и сам избирай. А и само да сподела нещо, след като месечно в София се продават по 40 000 000 литра газ, значи все пак не е толкова отвратително гориво.

#9 Потребителят не е активен   sauber 

  • ПИЛОТ НА ОПЕЛ
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra B Caravan X20XEV-super 2000
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 649
  • Регистриран: 19.11.2006

Публикувано: 13 май 2007 - 18:03

Ясни са ми всички тези неща и те разбирам и подкрепям напълно. Но варианта който изтъкваш ти е за дългосрочно ползване. Тоест : Взимам си кола на 50 000 км. и знам че ще я карам още 100 000 км и давам 2 000 лева за газова уредба. Колегата с темата гледам, че иска да слага на 1.4 агрегат такава уредба и щом на 1.4 търси икономия, значи силно ме съмнява да му се откъснат едно 1500-2000 лв за уредба :icon_biggrin:

#10 Потребителят не е активен   D-R Maniac 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил: Opel Astra C14XE
  • Град:Враца/София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 07.03.2007

Публикувано: 13 май 2007 - 18:20

Целта ми беше да чуя от хора, които релно използват АГу верни ли са митовете, които разправят и майстори и любители в бранша, и ви благодаря, че се включвате в темата. Колата наистина е икономична и на бензин, но се очертава бая километри да се минават с нея в близко бъдеще и с оглед на пробега колкото и да е икономик ще трябва да се търси по тънко пътуване. Между другото тук във Враца- пак един от любителите ми каза, че газовият инжекцион ще излезе към 500 лв. - дали "майстора" е в грешка....? Ако все пак реша да сложа АГу е ясно, че ще я заведа в реномиран сервиз в София и ще държа да се нагласи по възможно най-добрия начин, а редовните профилактити са просто неизбежни.

#11 Потребителят не е активен   PepinoDi 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Rekord 2.0S,Kaddet 1.6 на Газ Vectra 1.7 D не е още на Газ Astra GSI
  • Град:Габрово
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 101
  • Регистриран: 04.05.2007

Публикувано: 13 май 2007 - 18:22

Моята газова уредба си я купих от битака и си я сложих сам.Досега нямам проблеми
колата си бачка перфектно,зимата я паля на газ и не съм имал проблеми.Относно горенето със 10лв си минмавам 80 км при нормално каране а съм 2 литров двигател и карбураторен двигател.Доколкото знам на пълната инжекция изключват ламбда-сондата да не се бърка компютъра

#12 Потребителят не е активен   Piron45 

  • Луд и може би малко опасен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Опел Корса 1,4/16V, Х14ХЕ
  • Град:Самоков
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 344
  • Регистриран: 01.12.2006

Публикувано: 14 май 2007 - 18:08

Колега понеже и аз ще си слагам газова на моята количка виж на какво попаднах

http://stargas-bg.co...njection/simgas
Публикувано изображение

#13 Потребителят не е активен   D-R Maniac 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил: Opel Astra C14XE
  • Град:Враца/София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 15
  • Регистриран: 07.03.2007

Публикувано: 14 май 2007 - 19:35

Колга, полезен линка-10х, ама не можах да разбера цената от този сайт. Пише цлялостна АГу - окло 500 лв. После пише инжекцион 1500 лв. Явно всичко стъпва не на 500 лв, а на 2000 лв, което ми се струва неоправдано много.

#14 Потребителят не е активен   John 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra 1.6i 1988 г.; Audi 100 C4, `93
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 166
  • Регистриран: 15.05.2006

Публикувано: 14 май 2007 - 19:46

Газова уредба за пълен инжекцион е 1000-1200 лв. минимум. Аз погрешно помислих, че си с моноинжекцион, щото знам че ти е с Multec двигателя, но се оказа наистина че е пълен инжекцион, така че обикновена газова не може да се сложи. Всъщност може, но не бива, щото ще имаш наистина проблеми. Така че събирай пари за газов инжекцион.

#15 Потребителят не е активен   Piron45 

  • Луд и може би малко опасен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Опел Корса 1,4/16V, Х14ХЕ
  • Град:Самоков
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 344
  • Регистриран: 01.12.2006

Публикувано: 14 май 2007 - 20:12

D-R Maniac, на May 14 2007, 07:35 PM, каза:

Колга, полезен линка-10х,  ама не можах да разбера цената от този сайт. Пише цлялостна АГу - окло 500 лв. После пише инжекцион 1500 лв. Явно всичко стъпва не на 500 лв, а на 2000 лв, което ми се струва неоправдано много.
Виж мнение


Колега,
аз като гледам цените са за комплект независимо дали е за карбуратор или инжекцион.

За моята кола ще ми излезе 1100 - 1200лв което е добра цена за газов инжекцион.
Пък и можеш да провериш на място в твоя град сервиза който ги в
монтира.
Публикувано изображение

#16 Потребителят не е активен   sary 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:opel astra 1,8 16V 115k. C18XEL kombi
  • Град:от Ловеч
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 37
  • Регистриран: 07.01.2007

Публикувано: 14 май 2007 - 20:34

карам астра 1,8 115к.екотек.скоро сложих газов инжекцион за 1150лв.рано е да се даде оценка,но с 2литра газ при 90км. и пуснат климатик извън града минах 32км.или 6,25 на 100,което звучи доста добре.

#17 Потребителят не е активен   AphexTwin 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra F Caravan / C14SE / LPG BRC / 1993
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 20
  • Регистриран: 16.05.2006

Публикувано: 17 май 2007 - 18:56

Слушай сега приятелю... карам същата астра , 93 год. C14SE от една година... с газова уредба BRC електрически изпарител с автоматично преминаване Бензин-Газ....

АБСОЛЮТНО НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ за една година.... излезе ми 490 кинта всичко...

Тази астра е със чугунен всмукателен колектор и НЯМА нужда от газов инжекцион за 1500 кинта... няма и дебитомер който при едно евентуално гръмване да се почупи...така че слагай смело и не му мисли... при тази газ 90 стотинки....и бензина на 2 кинта.. а мога да ти кажа че няма разлика във вървежа.. даже на газ ми върви повече...харчи колкото на бензин , толкова и на газ... с разлика около 300-400 грама...

#18 Потребителят не е активен   fen0men 

  • прощапулник в тунинга
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Calibra C20NE
  • Град:Горна Оряховица
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 133
  • Регистриран: 17.04.2007

Публикувано: 17 май 2007 - 23:25

колеги виждам ви че сте по навътре в нещата с АГУ-то искам да задам малко тъп вапрос можели на инжекция да сложа обикновена газова уредба става вапрос за калибра С20NE двигател
Бензин в кръвта или кръв в Бензина това е въпроса

#19 Потребителят не е активен   2.0 16v 

  • 2.0 16v
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL OMEGA B X30XE РЪЧКА,ASTRA F 1.4SI
  • Град:София,България
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 599
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 18 май 2007 - 06:41

Може разбира се
Доматеният сок е здраве, здравето е пари, парите са жени, жените са секс, сексът е спин........ Абе по-добре да не пиеш доматен сок!!!

#20 Потребителят не е активен   misho2 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra GLS C16NZ, Zafira Elegance X18XE1
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 45
  • Регистриран: 20.05.2006

Публикувано: 18 май 2007 - 07:49

John, на May 13 2007, 11:18 AM, каза:

С оглед на това, че колата ти не е пълна инжекция, а моноинжекция, принципно можеш да сложиш газова уредба. Вероятността да работи добре в сравнение с тази да направи поражение на инжекционната система е 50:50.
Колегата ivantcho ако е сложил обикновена газова уредба на пълен инжекцион е нормално да има неприятни последствия, дащото е трябвало да сложи газов инжекцион.
Ако аз бях с тоя акъл преди 7 години никога нямаше да сложа газова уредба на моя Опел C16NZ. Колата харчеше 8/100 градско и 5 извънградско.
Ако все пак решиш да слагаш препоръчвам ти на всяка цена да сложиш 3 неща, които ще оскъпят уредбата, но ще имаш нормален разход, добра работа на двигателя и липса на проблеми. Това са:
1. Емулатор за компютъра;
2. Ламбда контрол за газта;
3. Аванс-процесор за газ.
Виж мнение



еми добре моята вектра харчи 6-7.5 газ извънградско и 10-11 градско.при разлика в цените на горивата от около 110% процента мисля че газта е "далавера отвсекъде".
разликата във вървежа не е особено забележим (пример:спокойно си вдигам 180 на магистрала тракия-само веднъж съм пробвал де и т.н.)

Споделете тази тема чрез:


  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители