Опел Клуб България: Автоматичен ключ - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Автоматичен ключ

#1 Потребителят не е активен   geshaaa 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A C18NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 23
  • Регистриран: 26.10.2007

Публикувано: 08 ноември 2007 - 17:40

Здравейте,понеже скоро си купих колата и не съм наясно с газовата и уредба,та искам да попитам:Има автоматичен ключ за газта,но мисля че е настроен за ръчно прехварляне,защото като я запаля на бензин не прехвърля освен ако аз не я сменя.Някой знае ли как да я върна в автоматичен режим.Мерси предварително

#2 Потребителят не е активен   DAN67 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL VECTRA B X16XEL с метанова уредба
  • Град:Кюстендил
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 14
  • Регистриран: 24.10.2007

Публикувано: 08 ноември 2007 - 18:59

Зависи какво ти е ключето, ако е ръчно с две положения газ-бензин сам трябва да си го превключваш, ако е автоматично има повече разновидности- най общо има три положения-газ,автоматично,бензин. Слагаш го в средно положение и гледаш какво прави колата: палиш и изфорсираш над 3000 оборота, може да превключи/най-често над 2000 оборота/ от бензин на газ. Ако не чакаш да позагрее до 50-60 градуса и гледаш.
при автоматичните ключета най-често са тези 2 варианата: или превключва над определени обороти или над определена температура.
OPEL VECTRA B /X16XEL/ С МЕТАНОВА УРЕДБА

#3 Потребителят не е активен   geshaaa 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A C18NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 23
  • Регистриран: 26.10.2007

Публикувано: 08 ноември 2007 - 20:22

Ами значи няма бутони по него има две лампи червена като е на бензин и зелена като е на газ и една савсем малка пъпчица която като я натиснеш и тогава сменя

#4 Потребителят не е активен   peterl 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C 2.2DTI, ex. A4 B5, Astra F C14NZ, Vectra A E18NVR
  • Град:София/Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 721
  • Регистриран: 29.01.2005

Публикувано: 08 ноември 2007 - 21:17

Първо провели дали не върви един кабел от ключа към централния кабел на свещите?Най-добре снимаи ключа.Аз нещо не се ориентирам.Колата ти каква е?Инжекция, карбуратор?

#5 Потребителят не е активен   geshaaa 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A C18NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 23
  • Регистриран: 26.10.2007

Публикувано: 08 ноември 2007 - 21:26

Вектра 1.8 моно

#6 Потребителят не е активен   peterl 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C 2.2DTI, ex. A4 B5, Astra F C14NZ, Vectra A E18NVR
  • Град:София/Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 721
  • Регистриран: 29.01.2005

Публикувано: 08 ноември 2007 - 21:35

При теб най-вероятно ключа превключва на газ, когато достигне до определени обороти(2000).А иначе си пали на бензин.Но може да е поставен ключ, който не зависи от работата на мотора т.е. ти си го обръщаш на газ/бензин.Не знам как първият вариянт ключ може да се програмира. :beer: Може въпросният кабел, за който ти споменах от авт. ключ към делкото да е прекъснал или нещо от този сорст и за това да не превключва

#7 Потребителят не е активен   DAN67 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL VECTRA B X16XEL с метанова уредба
  • Град:Кюстендил
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 14
  • Регистриран: 24.10.2007

Публикувано: 11 ноември 2007 - 21:03

ами с тази малката пъпчица се избира режима на работа-натискаш и избираш само газ, само бензин или автоматично-гледай индикаторите кога и как светят докато го поставиш в автоматично
OPEL VECTRA B /X16XEL/ С МЕТАНОВА УРЕДБА

#8 Потребителят не е активен   geshaaa 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A C18NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 23
  • Регистриран: 26.10.2007

Публикувано: 12 ноември 2007 - 00:48

Виж мнениеDAN67, на Nov 11 2007, 09:03 PM, каза:

ами с тази малката пъпчица се избира режима на работа-натискаш и избираш само газ, само бензин или автоматично-гледай индикаторите кога и как светят докато го поставиш в автоматично


Нещо немога да го направя в автоматичен режим,или на бензин или пали на газ,идвете лампи ли трябва да светнат или какво?

#9 Потребителят не е активен   skakaletca 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Калибра C20NE
  • Град:Враца София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 165
  • Регистриран: 09.11.2006

Публикувано: 12 ноември 2007 - 10:50

така, доколкото разбрах имаш два светодиода червен зелен и едно бутонче "пъпчица". и моя е такъв значи колата винаги пали на бензин на каквото и положение да е ключа. ако е на положение бензин свети червения диод. ако е на газ давам контакт мига ми заления паля ,колата пали на бензин и като дам газ и мине 2500 оборота вместо да мига зеления свети. ако сам помогнал добре , ама като гледам кво сам написал и аз не си разбирам :beer:
карам на ръчна

#10 Потребителят не е активен   geshaaa 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A C18NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 23
  • Регистриран: 26.10.2007

Публикувано: 13 ноември 2007 - 00:10

Здрасти,значи като ми свети червената лампа ми пали на бензин,другия вариант е като мига червената тогава обаче още с паленето прехвърля на газ без да чака 2500 оборота или няква температура :beer:

#11 Потребителят не е активен   2.0 16v 

  • 2.0 16v
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL OMEGA B X30XE РЪЧКА,ASTRA F 1.4SI
  • Град:София,България
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 614
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 14 ноември 2007 - 20:09

даваш контакт натискаш бутончето за около 5-6 секунди и ще почнат да мигат червеното и зеленото тогава копчето минава в автоматичен режим пали винаги на бензин и след около 2000 об минава на газ ако го натиснеш веднъж без да го задържав минава на бензин и обратно това за автоматичния режим ръчен режим даваш контакт натискаш бутончето за няколко секунди светва зелено постоянно тогава копчето минава в ръчен режим в какъвто е в момента.С две думи превключването от ръчен на автоматичен режим и обратно става след като се даде на контакт да се натисне бутончето за няколко секунди.
Доматеният сок е здраве, здравето е пари, парите са жени, жените са секс, сексът е спин........ Абе по-добре да не пиеш доматен сок!!!

#12 Потребителят не е активен   geshaaa 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A C18NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 23
  • Регистриран: 26.10.2007

Публикувано: 15 ноември 2007 - 01:13

Мерси колеги вече всичко е ОК. :icon_smile:

#13 Потребителят не е активен   plamen_spasov 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A C16NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 65
  • Регистриран: 14.10.2007

Публикувано: 18 февруари 2010 - 23:58

Мисля, че тук е мястото да попитам:
C16NZ, газова с ръчно превключване. Какви са възможностите да си направя автоматично прехвърляне на газ, при достигане на определена температура. Не ме интересува варианта да прехвърля при определени обороти. От жица разбирам достатъчно, че да си вържа едно реле, което да замени ключа, но не съм наясно с устройството, което да подава "+" или "-" при достигане на определената температура и откъде черпи инфо за температурата - датчика на радиатора или се монтира отделен датчик?
Благодаря предварително!

#14 Потребителят не е активен   mladen123 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraA, C16NZ
  • Град:София модерното
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 144
  • Регистриран: 23.03.2009

Публикувано: 26 февруари 2010 - 19:27

Виж мнениеplamen_spasov, на 18 Feb 2010, 23:58, каза:

Мисля, че тук е мястото да попитам:
C16NZ, газова с ръчно превключване. Какви са възможностите да си направя автоматично прехвърляне на газ, при достигане на определена температура. Не ме интересува варианта да прехвърля при определени обороти. От жица разбирам достатъчно, че да си вържа едно реле, което да замени ключа, но не съм наясно с устройството, което да подава "+" или "-" при достигане на определената температура и откъде черпи инфо за температурата - датчика на радиатора или се монтира отделен датчик?
Благодаря предварително!

датчика е на изпаритела поне при мене е тека

#15 Потребителят не е активен   krasiGSI 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:KadettE, 18E
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 19
  • Регистриран: 12.01.2010

Публикувано: 04 ноември 2010 - 19:40

Здравейте колеги, някой може ли да ми каже това копче дали има автоматичен режим или не. Мисля че копчето е като на колегата горе, но като ми връзваха газовото мисля че не е пуснат кабела пт копчето към високоволтовия кабел. От копчето са пуснати само 4 кабела, но е оставен един пин който е свободен (мисля че от него трябва да се пусне кабела до високоволтовия кабел). Но има нещо друго, има някакъв кабел, който е замотан за централния кабел идващ от бобината към делкото, незнам точно за каде е вързан тъй катонемога да го преоследя. Ето и малко снимки на копчето, на една от снимките си личи кой пин е свободния. Също щепомоля за някоя схема на свързване ще съм благодарен. Колата е пълен инжекцион, изпарител Ловато, има две релета и въпросното копче , за което питам
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Мнението беше редактирано от krasiGSI: 04 ноември 2010 - 19:42


#16 Потребителят не е активен   becinko 

  • Пазарджишки гъзар ...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Audi A4 B5 1.8T Quattro
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2271
  • Регистриран: 31.08.2009

Публикувано: 04 ноември 2010 - 21:00

Колега ,това отзад ако е потенциометърче ,то на 99 % може да прехвърля автоматично ,тъй като от него се гласят оборотите ,но за кабели ,схеми и свързвания нека другите колеги се изкажаш.Все пак ако искаш дай една снимчица отзад на копчето :confused:

#17 Потребителят не е активен   Petio 

  • Истински Опел Фен
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Black Astra H GTC Z17DTH BMW X5 3.0D
  • Град:Панагюрище
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 935
  • Регистриран: 06.10.2008

Публикувано: 04 ноември 2010 - 21:26

А аз да попитам имам копче автоматично и газ с две позиций с три диода жълт червен и зелен на контакт свети само червено има и кабел който трябввубина интересъва ме каде по точно да го свържа някаде за бубина трбва да се навие но каде на кабела за кабела от бубината към капачката или от капачката към някой от цилиндрите нататъка ми е ясно че с тримерчето настройва оборотите дето да прехвърля

Благодаря предварително
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#18 Потребителят не е активен   floyd 

  • Кара останалите да завиждат...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra A C16NZ '94
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 484
  • Регистриран: 04.10.2007

Публикувано: 04 ноември 2010 - 21:53

krasiGSI
Ключа е автоматичен. Режимите се сменят така: даваш на контакт, натискаш бутона на ключа, и задържаш. Ще започнат да светкат последователно двата диода - това е автоматичния режим. Настройката на колко оборота да превключва се прави пак от това копче, но не помня как се влизаше в програмен режим. Книжката за ключа ми е в колата и утре ще погледна и ще ти пиша. Не мога да видя на моя колко кабела са вързани, защото съм го вградил в таблото, но мисля, че бяха 4. Ти пробвай като минеш на автоматичен режим дали ще превключи и на колко оборота. Ако превключи, всичко е вързано както трябва.

#19 Потребителят не е активен   krasiGSI 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:KadettE, 18E
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 19
  • Регистриран: 12.01.2010

Публикувано: 04 ноември 2010 - 21:56

becinko и floyd благодаря за бързите отговори, продължавам с търсенето на схема :confused:

за настройката намерих това: "даваш контакт натискаш бутончето за около 5-6 секунди и ще почнат да мигат червеното и зеленото тогава
копчето минава в автоматичен режим пали винаги на бензин и след около 2000 об минава на газ ако го
натиснеш веднъж без да го задържав минава на бензин и обратно това за автоматичния режим ръчен режим
даваш контакт натискаш бутончето за няколко секунди светва зелено постоянно тогава копчето минава в
ръчен режим в какъвто е в момента.С две думи превключването от ръчен на автоматичен режим и обратно
става след като се даде на контакт да се натисне бутончето за няколко секунди. " колега от сайта го беше писал и мисля че е за този бутон, но незнам дали ми е вързано газовото за автоматично прехвърляне, незнам какви схеми са правени :)

Мнението беше редактирано от krasiGSI: 04 ноември 2010 - 22:02


#20 Потребителят не е активен   Petio 

  • Истински Опел Фен
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Black Astra H GTC Z17DTH BMW X5 3.0D
  • Град:Панагюрище
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 935
  • Регистриран: 06.10.2008

Публикувано: 05 ноември 2010 - 22:30

Никой ли няма идея как се връзва автоматичния ключ или по точно кабела каде се слага на бубина
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Споделете тази тема чрез:


  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители