Опел Клуб България: палене на газ ,когато е студено - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

палене на газ ,когато е студено дайте съвет

#1 Потребителят не е активен   сурай 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:кадет Д 1800
  • Град:СИЛИСТРА
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 13
  • Регистриран: 04.08.2007

  Публикувано: 08 ноември 2007 - 18:22

здравейте , имам следния проблем :лятото карам на газ пали перфектно.Дойде ли зимата ..........проблем.
Не карам на бензин.Няма ли начин да паля на газ когато е студено.Писна ми зимата да тикам или да топля кофа вода да топля изпарителя.Кадетчето е карбуратор.Помогнете................................

#2 Потребителят не е активен   peterl 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C 2.2DTI, ex. A4 B5, Astra F C14NZ, Vectra A E18NVR
  • Град:София/Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 721
  • Регистриран: 29.01.2005

Публикувано: 08 ноември 2007 - 21:21

Какъв ти е изпарителя?Моита Вектра също е карбуратор, но изпарителя е Ловато.Паля без проблем до към -10.Иначе може да подргееж изпарителя с някакъв ел. нагревател, но за толкова кратко време ще трябва да е доста мощен и съответно ще ти пада много акумулатора.

#3 Потребителят не е активен   сурай 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:кадет Д 1800
  • Град:СИЛИСТРА
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 13
  • Регистриран: 04.08.2007

Публикувано: 09 ноември 2007 - 11:12

да ти кажа често и аз си мислех за някакъв нагревател,благодаря все пак за отговора. :beer:

#4 Потребителят не е активен   zdravkop 

  • звероукротител на зверски опели
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VECTRA B седан, X20ХЕV, 1999г. Edition 100
  • Град:Плевен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2587
  • Регистриран: 27.10.2005

Публикувано: 09 ноември 2007 - 18:31

Колега, а защо не палиш на бензин? Проблем ли ще ти е, ако го правиш?
Винаги ОПЕЛ, само ОПЕЛ и ОПЕЛ доживот !!! Kadett E 13NB: 2001, Kadett E C16NZ Fun: 2002- 2007, Vectra A X16SZ: 2007- 2009, Vectra B X18XE: 2009- 2010, Kadett E C16NZ Dream: 2009- 2011, Vectra B X18XE: 2010-2013, Astra F: 17D 2011- 2012, Astra F C18XEL: 2013, Vectra B X20XEV 2013.....

Публикувано изображение

#5 Потребителят не е активен   realprofesora 

  • професор
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B C12NZ@C16NZ(EKU1.2) +LPG : 0-100км/ч-12сек.
  • Град:СтЗагора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 499
  • Регистриран: 12.08.2006

Публикувано: 09 ноември 2007 - 18:37

Koлега,трябва да си прегледаш мембраните дали не са за смяна. После колата ти трябва да пали добре на бензин -значи всичко е наред и тогава да искаш да пали на газ .Ако изпарителя ти е с добри мембрани и колата с добро запалване -няма да имаш проблеми.
Кажи вакуумен ли е каква марка е изпарителя и т.н
скайп-dinkosi .Kойто има нужда от нещо да ме търси на скайпа.

#6 Потребителят не е активен   PeteRHR 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:карах Вектра А, C18NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 550
  • Регистриран: 28.11.2004

Публикувано: 09 ноември 2007 - 20:13

По принцип карбураторите си имат собствено мнение като се кара газ и после връщането на бензин не е много лесно, особено ако на бензин не се обръща с месеци.

Ако изпарителя е електрически, много по-лесно се пали като се цъкне копчето за кратко, колкото да пусне малко газ.
След това се цъка в средно положение и няма нито газ нито бензин. Даваш на стартер и чак когато се опита да запали се цъква копчето отново на газ.

Също така ако трябва да се гаси колата 2-3 минути след като е запалена и още е студена, първо се спира газта (средно положение на бутона) и след 4-5сек, когато се опитва да загасне, тогава се гаси с ключа. По този начин след това пали много лесно. Ако не се спре първо газта, обикновенно в такива ситуации се задавя колата и паленето е доста трудно.
7 години с Вектра А

#7 Потребителят не е активен   Frontera 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:FronteraA, X20SE
  • Град:Благоевград
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 38
  • Регистриран: 09.09.2006

Публикувано: 09 ноември 2007 - 20:28

Виж мнениеPeteRHR, на Nov 9 2007, 08:13 PM, каза:

Също така ако трябва да се гаси колата 2-3 минути след като е запалена и още е студена, първо се спира газта (средно положение на бутона) и след 4-5сек, когато се опитва да загасне, тогава се гаси с ключа. По този начин след това пали много лесно. Ако не се спре първо газта, обикновенно в такива ситуации се задавя колата и паленето е доста трудно.



eee това е супер идея против студеното задавяне ще я пробвам още утре :beer:
<div class='bbimg'>Публикувано изображение</div>

#8 Потребителят не е активен   сурай 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:кадет Д 1800
  • Град:СИЛИСТРА
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 13
  • Регистриран: 04.08.2007

Публикувано: 13 ноември 2007 - 12:27

изпарителят ми е BRC AT90E ,италиански.Благодаря за всички савети на колегите от форума :icon_smile:

#9 Потребителят не е активен   peterl 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C 2.2DTI, ex. A4 B5, Astra F C14NZ, Vectra A E18NVR
  • Град:София/Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 721
  • Регистриран: 29.01.2005

Публикувано: 13 ноември 2007 - 14:15

Изпарителя е същия, като на Астра-та ми мисля.И да ти кажа, че не струва въобще.Наистина под -2~3 няма палене на газ.Аз лично в такива случаи паля на бензин.

#10 Потребителят не е активен   Raiders 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Alfa Romeo 156 16V 155hp
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 5
  • Регистриран: 21.10.2007

Публикувано: 13 ноември 2007 - 20:53

тук вече мога да помогна и аз, да не е опел, Ауди 80 карбуратор, на газ 5год., обикновена ловато, лятото е ясно палене само на газ, но зимата на бензин не мога, и затова паля на газ и веднага форсирам до 2500-3000 и пускам бензина, загрява 2-3мен. на място и после на газ, на газ съм палил и на оня големия студ -17, сега вече имам нова кола и ми е малко трудно да обясна и покажа това на баща ми

#11 Потребителят не е активен   DA^CONQUEROR 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Оpel Calibra C20NE
  • Град:Плевен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 44
  • Регистриран: 14.12.2004

Публикувано: 14 ноември 2007 - 15:58

Причината моеже и да е комплексна, както тук споменаха вече марката на изпарителя не е толкова важна. По важно е състоянието на мембраните, но ако са скапани и в топлото време би имал проблеми. Следващата причинаможе да е настойката на изпаритея. провери свещите, сложи нови, примерно бриск силвър 13-15 лв. са.Не на последно място компресията на двигателя. ТОва е най важното и 80% причианта е там.

#12 Потребителят не е активен   peterl 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C 2.2DTI, ex. A4 B5, Astra F C14NZ, Vectra A E18NVR
  • Град:София/Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 721
  • Регистриран: 29.01.2005

Публикувано: 14 ноември 2007 - 17:57

Свещите са ми нови.Разхода и вървежа на колата ми казват е добър.Кабели също съм сменил.С две думи запалителната ми система е ОК.Още когато мембраните бяха на 3000~4000км нещеше да пали под -2.Просто тоя изпарител е боклук.


п.с.Компресията на двигателя е мерена по друг повод и е в нормите.

#13 Потребителят не е активен   ad68 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B X14SZ; Astra G Z16XE; Zafira A Z18XE; Meriva A Z17DT
  • Град:Разград
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 41
  • Регистриран: 18.08.2006

Публикувано: 19 ноември 2007 - 20:09

На мене ми хареса идеята за нагревател. В момента умувам как да вкарам един 350W нагревател в тръбата с антифриза точно преди изпарителя.

#14 Потребителят не е активен   PeteRHR 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:карах Вектра А, C18NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 550
  • Регистриран: 28.11.2004

Публикувано: 19 ноември 2007 - 22:44

Виж мнениеpeterl, на Nov 13 2007, 02:15 PM, каза:

Изпарителя е същия, като на Астра-та ми мисля.И да ти кажа, че не струва въобще.Наистина под -2~3 няма палене на газ.Аз лично в такива случаи паля на бензин.

Прочете ли какво съм написал в първия пост?
Аз имам същият изпарител. Не е лош изпарителя, даже има доста настройки. Освен една идея по-високия разход други проблеми нямам. Пали на студено, само че трябва да се спре газта в началото за малко.
Изпарителя го ръчках като го сложих в началото (преди 4 години). Оставих го на едно положение и до сега съм минал над 45 000 км. За тези км не е пипан, не е регулиран, не са сменяни мембрани. От долния винт дето уж събирал нечистотиите от газта нищо не изтича, пробвах 2-3 пъти да го развъртя уж да се изчисти изпарителя, но там нямаше нищо, нищо не изтече. Вече година и нещо не съм го отварял.
7 години с Вектра А

#15 Потребителят не е активен   peterl 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C 2.2DTI, ex. A4 B5, Astra F C14NZ, Vectra A E18NVR
  • Град:София/Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 721
  • Регистриран: 29.01.2005

Публикувано: 20 ноември 2007 - 19:50

Цитат

Прочете ли какво съм написал в първия пост?
:unsure: Не.Утре сутринта ще пробвам.И ще пиша резултати :)

#16 Потребителят не е активен   BatGoro 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B, x18xe
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1
  • Регистриран: 04.06.2005

Публикувано: 21 ноември 2007 - 00:00

Виж мнениеad68, на Nov 19 2007, 08:09 PM, каза:

На мене ми хареса идеята за нагревател. В момента умувам как да вкарам един 350W нагревател в тръбата с антифриза точно преди изпарителя.

Един колега обясняваше за загряване на водата в изпарителя с подгревна свещ от дизел, ама не съм го виждал реализирано :)

#17 Потребителят не е активен   imitev 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X16SZR Caravan&Skoda Octavia III
  • Град:Русе
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 517
  • Регистриран: 04.01.2005

Публикувано: 21 ноември 2007 - 02:47

Виж мнениеBatGoro, на Nov 21 2007, 12:00 AM, каза:

Виж мнениеad68, на Nov 19 2007, 08:09 PM, каза:

На мене ми хареса идеята за нагревател. В момента умувам как да вкарам един 350W нагревател в тръбата с антифриза точно преди изпарителя.

Един колега обясняваше за загряване на водата в изпарителя с подгревна свещ от дизел, ама не съм го виждал реализирано :)


А варианта "Поправяне на карбуратора" не се обсъди въобще...

#18 Потребителят не е активен   ad68 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B X14SZ; Astra G Z16XE; Zafira A Z18XE; Meriva A Z17DT
  • Град:Разград
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 41
  • Регистриран: 18.08.2006

Публикувано: 21 ноември 2007 - 18:35

[quote name='BatGoro' post='350187' date='Nov 21 2007, 12:00 AM'][quote name='ad68' post='349314' date='Nov 19 2007, 08:09 PM']На мене ми хареса идеята за нагревател. В момента умувам как да вкарам един 350W нагревател в тръбата с антифриза точно преди изпарителя.[/quote]
Един колега обясняваше за загряване на водата в изпарителя с подгревна свещ от дизел, ама не съм го виждал реализирано :)
[/quote]

Това ми мина през ума, дори в момента си играя с една такава свеш. Лошото е че свеща вдига толкова висока температура че чак завира антифриза около нея. Може би трябва да пробвам с по-голяма свещ или не с една, а с няколко свещи последоватено свързани.

[quote name='imitev' post='350261' date='Nov 21 2007, 02:47 AM'][quote name='BatGoro' post='350187' date='Nov 21 2007, 12:00 AM'][quote name='ad68' post='349314' date='Nov 19 2007, 08:09 PM']На мене ми хареса идеята за нагревател. В момента умувам как да вкарам един 350W нагревател в тръбата с антифриза точно преди изпарителя.[/quote]
Един колега обясняваше за загряване на водата в изпарителя с подгревна свещ от дизел, ама не съм го виждал реализирано :)
[/quote]

А варианта "Поправяне на карбуратора" не се обсъди въобще...
[/quote]

Ако имаш идеи - давай, това е точното място за обсъждане на такива.

#19 Потребителят не е активен   peterl 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C 2.2DTI, ex. A4 B5, Astra F C14NZ, Vectra A E18NVR
  • Град:София/Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 721
  • Регистриран: 29.01.2005

Публикувано: 21 ноември 2007 - 20:06

Евала на колегата peterhr!Днес сутринта незнам колко градуса под нулата беше, но е факт че колата запали на газ без да въртя много много.Аз преди бях забелязал, че ако въртя малко повече колата не пали.Дори да е топла.Ако пробвам да е запаля на два-три пъти с по-къси завъртания пали много лесно.Може би са дави и за това трябва на порции да се подава газта? :unsure:

#20 Потребителят не е активен   deforse 

  • ex Adam Opel User
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Fiat Brava 1.9 TD100
  • Град:Велико Търново
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 432
  • Регистриран: 11.04.2007

Публикувано: 03 декември 2007 - 12:33

След като си смених всички токове около запалването вече пали ЕКСТРА. Иначе и аз имах проблем с паленето, трябваше да въртя по няколко пъти докато запали.

П.С. Моята газова не е пипана от 15 000 км. Трябва ли да сменям нещо по нея? Разхода ми е височък. На тази тема си говорих и с колегата Peterl.

10x предварително
Евала на бачо Adam Opel

Споделете тази тема чрез:


  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители