Опел Клуб България: Опел Дисплей с Нефабрично аудио - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Тази тема е заключена

Опел Дисплей с Нефабрично аудио Коя жичка да резнем ?

#1 Потребителят не е активен   Жоро 

  • авто фен
  • Група: Валидиращи Модератори

  • Автомобил:Vectra C - Z19DTH OPC Line; Astra H - Z16XER и Astra X20XEV
  • Град:София - онова голямото село
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 5088
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 28 юли 2005 - 14:30

Да Ви питам следното: когато си запаля колата без да си пускам касетофона на дисплея /МИД/ пише функцията на която е настроен, примерно 'среден разход'. Когато обаче си пусна касетофона надписа изчезва и устава само средния разход, а отстрани светва че съм пуснал радио. Та питането ми е може ли да стане така че като си пусна касетофона дисплея да не разбира, че съм го пуснал и да продължи да си пише 'среден разход', че иначе става много пуст дисплея.
Значи аз карам Астрата от аватора '96год, Касетофона не е оригиналния разбира се иначе щеше да изписва радиото - логично! А този кабел "Antenna-Remote" не е за автоматичната антена нали, че аз и такава имам???????????

#2 Потребителят не е активен   tarambuka3500 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Subaru Outback 2.5i
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 282
  • Регистриран: 25.01.2005

Публикувано: 28 юли 2005 - 14:55

Zhoro, на Jul 28 2005, 02:30 PM, каза:

Аз искам да питам тук че да не отварям нова тема, когато си запаля колата без да си пускам касетофона на дисплея /МИД/ пише функцията на която е настроен, примерно 'среден разход'. Когато обаче си пусна касетофона надписа изчезва и устава само средния разход, а отстрани светва че съм пуснал радио. Та питането ми е може ли да стане така че като си пусна касетофона дисплея да не разбира, че съм го пуснал и да продължи да си пише 'среден разход', че иначе става много пуст дисплея.

отговорът е 'може'-
но!

не разбрахме ти с оригинален касетофон ли си ?
--
но всъщност нека колегата спец да каже най-добре :)
на ченгета пари не давам

#3 Потребителят не е активен   VectraB 

  • The Good , The Bad ... and Тhe Ugly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB, X20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1883
  • Регистриран: 29.11.2004

Публикувано: 28 юли 2005 - 15:32

"Antenna-Remote" е точно за автоматичната антена, но и за дисплея. Вероятно са 2 или повече кабели на този пин. Кабела е или червен/бял или червен/сив .
Ето ти и картинка свалена от немски сайт. Там твърдят че кабела е този:

Публикувано изображение

Успех с рязането :unsure:

#4 Потребителят не е активен   Жоро 

  • авто фен
  • Група: Валидиращи Модератори

  • Автомобил:Vectra C - Z19DTH OPC Line; Astra H - Z16XER и Astra X20XEV
  • Град:София - онова голямото село
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 5088
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 28 юли 2005 - 15:42

VectraB, на Jul 28 2005, 01:32 PM, каза:

Естествено че "Antenna-Remote" е точно за автоматичната антена, но и за дисплея. Както вече ти писах вероятно са 2 или повече кабели на този пин. За цвета също.
Успех с рязането :no:

А ако не е той?????? :unsure: Вземам поялника и го съживявам и после :mhihi: ????

#5 Потребителят не е активен   VectraB 

  • The Good , The Bad ... and Тhe Ugly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB, X20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1883
  • Регистриран: 29.11.2004

Публикувано: 28 юли 2005 - 15:51

"Който рискува пичели, който не рискува не пичели".
Естествено че ще го възстановиш. :unsure: Ако искаш, да дойда аз да ти го резна. :) Резни го тая вечер и кажи дали е станало. 99% е този.
Айде стига толкова че разводнихме нещата. Утре ще поизтрия и редактирам постовете, и ще оставя основното.

#6 Потребителят не е активен   VectraB 

  • The Good , The Bad ... and Тhe Ugly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB, X20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1883
  • Регистриран: 29.11.2004

Публикувано: 29 юли 2005 - 09:36

Zhoro, на Jul 29 2005, 10:08 AM, каза:

А бях прочел вчера че май вашите коли имали антенен усилвател. аз трябва ли да имам! Има ли полза от него, на нормална антена може ли да се пригоди и колко би струвало ако ДА!


Ами моята има фабричен усилвател, защото няма външна стърчаща антена. Колата е седан. За антената се ползват нагревателите на задното стъкло. За какво ти е усилвател, като си имаш хубава външна антена. На старата векра имах външна антена и ловеше много добре.
Нямам никаква идея колко струва. Не съм голям специалист по ВЧ, но се съмнявам в положителния ефект :unsure:

P.S. :mhihi: Колегата kravarka се пошегува, а дали Zhoro се върза ? Отряза ли кабела? К'во се чудиш, не е бомба, та като сбъркаш жицата да гръмне я ! :no:

#7 Потребителят не е активен   Жоро 

  • авто фен
  • Група: Валидиращи Модератори

  • Автомобил:Vectra C - Z19DTH OPC Line; Astra H - Z16XER и Astra X20XEV
  • Град:София - онова голямото село
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 5088
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 29 юли 2005 - 11:23

VectraB, на Jul 29 2005, 07:36 AM, каза:

За какво ти е усилвател, като си имаш хубава външна антена. На старата векра имах външна антена и ловеше много добре.
P.S.  :unsure:  Колегата kravarka се пошегува, а дали Zhoro се върза ? Отряза ли кабела? К'во се чудиш, не е бомба, та като сбъркаш жицата да гръмне я ! :no:

Еми в града на някой станции от време на време шъшшшшка!!!
Как така използват реотаните?Като ги пуснеш това не разсейва ли сигнала?
Отрязах кабела преди десетина минути и "ЧУДОТО СТАНА", сега си ми изписва функциите!!! Кабела при мен е ЧЕРВЕН със СИВО!Изолирах го хубаво и всичко е ОК! Даже и досадната грешка която я изписваше / F / на MIDa вече я нама. Много се кефя, режете смело! Кабела обаче е само един не са няколко, както бях разбрал! А това за бомбата на kravarka го разбрах чак след като пуснах поста

Цитат

Я кажи кажи не е късно .......

Много благодаря!!! Черпа :mhihi:

#8 Потребителят не е активен   VectraB 

  • The Good , The Bad ... and Тhe Ugly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB, X20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1883
  • Регистриран: 29.11.2004

Публикувано: 29 юли 2005 - 11:53

:unsure: Странно че кабела е само един. Как тогава се управлява автоматичната антена? Нали когато се пусне свирката, тя се вади, а когато се изключи се прибира, независимо от това дали колата е на контакт. По схемите от ТIS също са два кабела. Zhoro сега работи ли антената ?
:mhihi: Кога ще черпиш :no:

#9 Потребителят не е активен   Жоро 

  • авто фен
  • Група: Валидиращи Модератори

  • Автомобил:Vectra C - Z19DTH OPC Line; Astra H - Z16XER и Astra X20XEV
  • Град:София - онова голямото село
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 5088
  • Регистриран: 26.11.2004

Публикувано: 29 юли 2005 - 12:10

VectraB, на Jul 29 2005, 09:53 AM, каза:

:unsure: Странно че кабела е само един. Как тогава се управлява автоматичната антена? Нали когато се пусне свирката, тя се вади, а когато се изключи се прибира, независимо от това дали колата е на контакт. По схемите от ТIS също са два кабела. Zhoro сега работи ли антената ?
:mhihi: Кога ще черпиш  :no:

Еми работи си!!! Като си бутна дудука и тя излиза, като го спра, мисля че е ясно... От дупката /технологичния отвор/ на букста и за тази клемичка е закачен само ЕДИН кабел, как се управлява автоматичната антена НЕЗНАМ, ти си електротехника! Може по самоиндукция :lol: :lol: :lol:, но най вероятно е с друг кабел! КЪДЕ ДА ДОНЕСА БИРАТА :lol: ????
Не ми отговори за реотаните, че ме гложди..

#10 Потребителят не е активен   VectraB 

  • The Good , The Bad ... and Тhe Ugly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB, X20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1883
  • Регистриран: 29.11.2004

  Публикувано: 01 август 2005 - 14:02

Бай ти Митьо, на Jul 30 2005, 12:40 PM, каза:

Само едно е кабелчето, точно както казва колегата. Знам, защото като слагах касетофончето с един пичага (Оги, дето пие мноу бира  :unsure: ) ми ги показваше тия неща. И е логично да е един.

:tongue: Изобщо не е логично да е само един. По стандарт този пин се ползава за управление на автоматична антена, усилватели и др. А в случая и за индикация на дисплея, че свирката е включена. При VectraB са 2, като единият се разклонява на 2 в следващия куплунг. Така че от този пин се взима сигнал за 3 устройства. :mhihi:

Myyy, на Jul 29 2005, 11:08 PM, каза:

За реотаните грешите колеги. Ако се загледате, ще видите, че долните две пътечки на реотаните не са вързани към останалите. Те са си чиста антена :no:
ПП На Пасата е така със 100% сигурност. При Опела не съм сигурен за позицията и бройката.

:no:
За Пасата не знам, но за Опела мисля че не греша колега Myyy . Лично не съм разглобявал и проследявал кабелите, но по схемите е така както казвам. Като се загледам всички пътечки са свързани заедно. Не виждам никакъв проблем да се ползват за антена. Ти поне си наясно! При ОмегаБ седан е също така. Ето и извадка от схема в TIS :

Публикувано изображение
K1-контакт на релето за загряване на задното стъкло.
U18 - Антенен Усилвател; Е19-нагревател на задното стъкло

#11 Потребителят не е активен   bo71 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Astra '93 1.4i C14SE
  • Град:Пловдив / Бургас / София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 8
  • Регистриран: 01.04.2005

Публикувано: 08 август 2005 - 13:54

Малко встрани от темата...
Астрата/'92/ ми е с MID дисплей и беше с касетофон дето си не знае марката - някакъв абсолютен боклук ...
Сложих си от Астра с TID дисплей радиокасетофон Blaupunkt SC202 - (естествено :beer: ) оригиналната букса на моята беше резната - затова директно навързах каквото успях - НО няма никаква индикация на дисплея => нито светка надписа RADIO, нито показва честота ... аве изобщо все едно няма такава джаджа... (естествено при т'ва не се пали дисплея като пусна радиото без да е на контакт колата)...
Който може да помага pls - какво трябва да се върже към дисплея за да показва на дисплея информацията от радиото?!

#12 Потребителят не е активен   caneiv 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G, X20DTL
  • Град:Сливен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 141
  • Регистриран: 29.11.2004

Публикувано: 09 август 2005 - 20:47

Виж тази страница дано ти помогне http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24...e1/opeldisp.htm

#13 Потребителят не е активен   Stoikoff 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G Bertone Z18XE , Мерцедес СЕ220 , Мерцедес 200Е
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 155
  • Регистриран: 29.05.2005

Публикувано: 04 септември 2005 - 23:02

Просто касетофона си търси подходящ дисплей! аз смених сумати касетофони и на края си купих нефабрично ЦД и на дисплея му е :loll: ах майката ;) Кофтито беше само че кат включа музиката и на дисплея остаа само часовник... Та за тва един Убаф ден фанах и резнах едно червено-сиво кабелче та са дисплея не разбира кога е включена музиката и грее кат слънце

#14 Потребителят не е активен   killerqueen 

  • C18NZ-Самолет
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Astra F C20ХЕ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 73
  • Регистриран: 27.10.2005

Публикувано: 16 февруари 2006 - 17:47

на астра кабелите са два винаги иначе ако е един и го резнеш неработи антената правилсъм го много пъти сиво-червен е този който отива към буксата на TID,MID и други.Тои се реже

#15 Потребителят не е активен   VectraB 

  • The Good , The Bad ... and Тhe Ugly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB, X20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1883
  • Регистриран: 29.11.2004

Публикувано: 12 юни 2006 - 09:45

Абе то адаптер специално за някой модели на Pioneer може да се направи и ти знаеш че в Европа и в нета има такива.
А относно твоя въпрос, трябва да се прекъсне енда жичка която дава 12V към дисплея при включване на аудио с-мата. По-горе е описано коя е тя. За съжаление при различните модели на Опел цветовете варират. Иначе тя е на пина Antena Remote.(пина е на горния ред до постоянния +12V) :) Погледни на този пин колко жици за вързани и какви цветове са.
Общо взето работата е малко проба-грешка. Ако искаш може да се видим и да я резнем.

#16 Потребителят не е активен   ZaK 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Vectra B 1.8CD,X18XE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 22
  • Регистриран: 28.05.2006

Публикувано: 03 септември 2006 - 08:59

При мен жичката е червена с бяла ивица, а колата е Вектра Б, по принцип жичките са червената с бяла ивица и сива, в моя случай резнах и двете но ми изчезна паметта на player-a, така че ще възстановя сивата в случая.

#17 Гостdtmf_*

  • Група: Guests

Публикувано: 23 януари 2007 - 22:57

По стандарт буксите са така
кабела за автоматична антена е в най долната букса,на първия ред, 3-та жичка. Тя няма нищо общо с дисплея, когато се включи касетофона там се подава +12 волта от касетофона което служи за захранване на моторчето което вади антената

Кабелчето което кара дисплея да превключи на радио би трябвало да е в най горната букса, на втория ред, 3-то краче. останалите са за предаване на информация от касетофона към дисплея

Аз все още си търся инфо за цветовете на кабелите на най горната букса за тигра

#18 Потребителят не е активен   VectraB 

  • The Good , The Bad ... and Тhe Ugly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB, X20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1883
  • Регистриран: 29.11.2004

Публикувано: 26 януари 2007 - 10:43

dtmf, на Jan 23 2007, 11:57 PM, каза:

...............
Кабелчето което кара дисплея да превключи на радио би трябвало да е в най горната букса, на втория ред, 3-то краче. останалите са за предаване на информация от касетофона към дисплея
................

Е точно тук си в голяма грешка !
Не мога да разбера, защо след като нещо е пробвано и доказано, винаги се намира някой със собствено мнение и темата зацикля от начало. За сведение прилагам и pdf. Прикачен файл  radio_terminal.pdf (32,16K)
Брой изтегляния: 1110 Не е само за VectraB, a за всички който имат дисплеи.

#19 Потребителят не е активен   VectraB 

  • The Good , The Bad ... and Тhe Ugly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB, X20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1883
  • Регистриран: 29.11.2004

Публикувано: 30 януари 2007 - 17:49

Колеги моля не разводнявайте темата ! Ако искате да спорите или ако някой има съмнение, пишете си налични. Че след последните 10 поста и аз не знам вече коя жица трябва да се отреже.

:25: Затварям темата, след което ще я почистя.

#20 Потребителят не е активен   VectraB 

  • The Good , The Bad ... and Тhe Ugly
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB, X20XEV
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1883
  • Регистриран: 29.11.2004

  Публикувано: 28 март 2009 - 21:35

Периодично имам запитвания на Л.С. за проблема с изчезващата Дата. Дано това помогне на всички Колеги, които прочетат тази тема.
Добавям цветна схема на връзките на Фабричното Car Audio на Vectra B. Тя е валидна и за AstraG ...
Прикачен файл  radio_connect.PNG (115,32K)
Брой изтегляния: 1064
Жицата която дискутираме е тази на pin 7 на H1.
H1 - евробуксата на Car Audio описана малко по-горе.
U24 - CD changer
U17 - Антенен Усилвател за вградена антена в Ел. Нагревателите на задния прозорец.
U18 - Антенен Усилвател за външна Антена
"780" - 8 pin на конектора на TID/MID, независимо от това какъв е той 26 pin или 38 pin.
"1076" - Осветление на Бутоните на Мултифункционалния Волан.

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Тази тема е заключена

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители