Опел Клуб България: проблем с бензинова помпа - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

проблем с бензинова помпа

#1 Потребителят не е активен   japonimo 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL Astra
  • Град:Каварна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2
  • Регистриран: 06.07.2006

Публикувано: 25 май 2008 - 21:27

Здравейте! Искам да попитам тези които разбират за следния проблем - колата ми OPEL ASTRA F 1.6MI 92 отказа на няколко пъти да запали дори и след продължително въртене а след известно време се оправяше сама - един майстор я погледна докато не палеше и ми каза че било от бензиновата помпа нямала достатъчно налягане и каза да я сменям. Смених бензиновия филтър да видя дали ще има промяна но пак не палеше. Извадих капака на моноинжекцията да видя какво става там и така - когато колата не пали при контакт помпата се включва за секунди както обикновенно а инжекциона не пуска гориво когато въртя на стартер а като извадя маркуча при контакт пак се чува помпата за секунди и през това време пуска бензин и спира но когато въртя не пуска бензин - а когато колата пали всичко е както по горе съм писал само че при въртене инжекцията пръска гориво а при изкаран маркуч и при въртене помпата пръска гориво а когато не пали при въртене не пусна гориво. Незнам дали го обясних както трябва но се питам да сменям ли помпата или може да е нещто свързано към помпата като реле примерно или незнам. Ако някой може да помотгне със съвет и благодаря предварително!

#2 Потребителят не е активен   baba_mi 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Астра Н, Z16XEP
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 102
  • Регистриран: 10.03.2006

Публикувано: 08 юни 2008 - 14:59

аз имим подобен проблем и си купих помпа ама не е от нея. Сега ще пробвам да сменя релето на инжекторите. Мойта е Х18ХЕ но може и при теб да е нещо такова

#3 Потребителят не е активен   krakacil2 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:astra f c 1.4 nz
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 67
  • Регистриран: 24.01.2008

Публикувано: 13 юни 2008 - 21:53

[quote name='japonimo' date='May 25 2008, 10:27 PM' post='447976']
Здравейте! Искам да попитам тези които разбират за следния проблем - колата ми OPEL ASTRA F 1.6MI 92 отказа на няколко пъти да запали дори и след продължително въртене а след известно време се оправяше сама - един майстор я погледна докато не палеше и ми каза че било от бензиновата помпа нямала достатъчно налягане и каза да я сменям. Смених бензиновия филтър да видя дали ще има промяна но пак не палеше. Извадих капака на моноинжекцията да видя какво става там и така - когато колата не пали при контакт помпата се включва за секунди както обикновенно а инжекциона не пуска гориво когато въртя на стартер а като извадя маркуча при контакт пак се чува помпата за секунди и през това време пуска бензин и спира но когато въртя не пуска бензин - а когато колата пали всичко е както по горе съм писал само че при въртене инжекцията пръска гориво а при изкаран маркуч и при въртене помпата пръска гориво а когато не пали при въртене не пусна гориво. Незнам дали го обясних както трябва но се питам да сменям ли помпата или може да е нещто свързано към помпата като реле примерно или незнам. Ако някой може да помотгне със съвет и благодаря предварително!

Здрасти аз имах подобен проблем и се оказа буксата на датчика на ХОЛ ,който при мен е под делкото .Може да бъркам със конструкцията на твоя двигател - за тази букса ,но ако е има опитай някой да ти размърда при палене(въртене на стартер) и виж дали има ефект .Успех

#4 Потребителят не е активен   japonimo 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:OPEL Astra
  • Град:Каварна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2
  • Регистриран: 06.07.2006

Публикувано: 16 юни 2008 - 12:20

Значи разбрах че проблема не е от помпата а за малко щях да я сменя щото двама майстори така ми казаха че нямала достатъчно налягане помпата. Аз реших да разчовъркам малко и проверих с мултицет буксата която се закача към помпата и видях че след като дам на контакт подава напрежение а като завъртя не подава това го проверих след като колата ме остави на пътя.Обадих се на един майстор който разбира уж от токове той изкара кабела който излиза от бобината и влиза в делкото пъхна една отверка докосна на корпус имаше искра пъхна пак кабела и колата запали. Каза че може да е комутатор или незнам как се казва ама представлява една платка която се намира в капачката на делкото и че като дадял на корпус я излъгвал да заработи ама и той не е сигурен и каза да не барза да я сменя и да карам така докато пак направи проблем че да е сигурен че е от нея но пустата кола сега работи и незнам какво да правя и гледам да не пътувам на дълги разстояния.

#5 Гостprofi_man_*

  • Група: Guests

Публикувано: 20 април 2011 - 18:47

Виж мнениеjaponimo, на 16 юни 2008 - 12:20, каза:

Значи разбрах че проблема не е от помпата а за малко щях да я сменя щото двама майстори така ми казаха че нямала достатъчно налягане помпата. Аз реших да разчовъркам малко и проверих с мултицет буксата която се закача към помпата и видях че след като дам на контакт подава напрежение а като завъртя не подава това го проверих след като колата ме остави на пътя.Обадих се на един майстор който разбира уж от токове той изкара кабела който излиза от бобината и влиза в делкото пъхна една отверка докосна на корпус имаше искра пъхна пак кабела и колата запали. Каза че може да е комутатор или незнам как се казва ама представлява една платка която се намира в капачката на делкото и че като дадял на корпус я излъгвал да заработи ама и той не е сигурен и каза да не барза да я сменя и да карам така докато пак направи проблем че да е сигурен че е от нея но пустата кола сега работи и незнам какво да правя и гледам да не пътувам на дълги разстояния.




Здравей моята кола е опел Кадет 1.6 моно.при мен също имаше такъв проблем като твоя.Значи какво направих аз.Когато изкарам кабела който излиза от бобината и влиза в дистрибуторната капачка и както казваш опирам отверката на корпус и гледам,има ли искра значи е комутатор,няма ли искра значи е бобина.Това го знам защото вече съм сменил 4 комутатора.При мен комутатора е 4-3(т.е. 7 крачета),за всяка кола е различен.Другото което разбрах за комутатора е,че когато колата е студена и комутатора е студен колата работи,когато загрее комутатора колата не можеш да я запалиш,оставяш я да поистине малко после палиш и заминаваш.

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители