Опел Клуб България: Смяна на ангренажен ремък - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Смяна на ангренажен ремък Z13DTH

#1 Потребителят не е активен   ceco21 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H Z13DTH
  • Град:Асеновград
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 5
  • Регистриран: 21.10.2009

Публикувано: 26 декември 2009 - 19:51

колеги някой може ли да каже със сигурност на колко км. се сменя ангренажния ремък на Astra H 1.9 CDTI 120 к.с. ? обаче не предположения а със сигурност който знае и от къде го знае ? аз чух за 120 000 км. се сменя ?

#2 Потребителят не е активен   Ecotec_user 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Astra F 1.8 16V Ecotec X18XE CDX
  • Град:Враца
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 246
  • Регистриран: 17.05.2009

Публикувано: 26 декември 2009 - 19:59

Според Autodata показва на 100000 км,че се сменя.

#3 Потребителят не е активен   siegfrid 

  • Трън в очите...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B C12NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2957
  • Регистриран: 22.04.2007

Публикувано: 27 декември 2009 - 00:30

Аз пък се чудя колко теми ще ще пусне Колегата с въпроса си :16V:

Отговора и във вчерашната беше като в днешната - на всеки 100 хил.км, или на 10 години. :good:

Аз лично бих го сменял на всеки 60, максимум 70хил.км, но тук опира до личен избор и бюджет :flag:
"За тези, които под булото на родолюбието градят закони, а самите те не ги спазват, или пък ги използват с цел своето облагодетелстване наказанието е Смърт, Смърт и пак Смърт !!! "

#4 Потребителят не е активен   stil124 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Calibra c20xe
  • Град:pernik
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 10
  • Регистриран: 02.11.2009

Публикувано: 27 декември 2009 - 00:50

120хл км е ако ремакт е поставен от завода :good: иначе на секи 100хл км но е желателно на 70хл км като смениш ролки всичко а ако незнаеш кога е сменен се гледат натписите върхо ремака ако ги няма е за смяна до колкото знам

Мнението беше редактирано от stil124: 27 декември 2009 - 00:59


#5 Потребителят не е активен   dondancho 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:CORSA B - C14SE
  • Град: la palma. canarias ,españa
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 41
  • Регистриран: 08.11.2009

Публикувано: 27 декември 2009 - 00:59

нормално е да се сменя на 60.000 км , плюс ролките, иначе стават бели.
Виждал съм и ремъци дето им стоят надписите, и са на по 60.000км.
Работя в сервиз и за това ти споменавам - по добре го смени сега, за да не правиш после клапани.

#6 Потребителят не е активен   ceco meriva 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Meriva Y17DT
  • Град:Добрич
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2
  • Регистриран: 05.01.2010

Публикувано: 06 януари 2010 - 11:01

здр. колега аз имам мерива и си я купих нова ремака го смених на 120000 и нямах никакаж проблем от опел на толкова ми казаха

#7 Потребителят не е активен   siegfrid 

  • Трън в очите...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B C12NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2957
  • Регистриран: 22.04.2007

Публикувано: 06 януари 2010 - 11:12

ОК, така са ти казали... Само че Моторът ти е доста различен от този, за който Колегата пита.

Оффтопик:
Да не говорим от официалните сервизи колко са съвестни и с "програмите за обслужване". които правят как автомобила се скапва година-две след излизането от гаранция..

Последния пример е с една Астра Г, Z16SE - по програма смяна на масло на 25хил.км :icon_wink2:
Резултатът на 6 год и 150хил.км е тропащи повдигачи и зверски разход на масло.
По всяка вериятност повдигачите са най-малкия проблем предвид минимума от 2-3л масло доливане от смяна до смяна.

Да са ни честити Официалните сервизи :mhihi:
"За тези, които под булото на родолюбието градят закони, а самите те не ги спазват, или пък ги използват с цел своето облагодетелстване наказанието е Смърт, Смърт и пак Смърт !!! "

#8 Потребителят не е активен   georgibakarliev 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Zafira B Z19DTH,Zafira B 18XER
  • Град:Пещера
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 218
  • Регистриран: 21.10.2009

Публикувано: 06 януари 2010 - 23:17

при първа смяна 100 000км, при втора 80 000,така процедират дилърите на опел като се сменя задължително всички ролки и водна помпа иначе гаранция 'няма' аз сам с двигател 1.9 дтх ,и интевалите са същите според производителя..

#9 Потребителят не е активен   Gmilev 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X17DTL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 223
  • Регистриран: 01.02.2009

Публикувано: 09 януари 2010 - 00:11

Виж мнениеsiegfrid, на 27 Dec 2009, 0:30, каза:

Аз пък се чудя колко теми ще ще пусне Колегата с въпроса си :n055:

Отговора и във вчерашната беше като в днешната - на всеки 100 хил.км, или на 10 години. :icon_twisted:

Аз лично бих го сменял на всеки 60, максимум 70хил.км, но тук опира до личен избор и бюджет :icon_twisted:


е кво струва към 200лв поне на мойта а спестява хиляди левове :)

#10 Потребителят не е активен   Swing 

  • N/A
  • Група: Потребители

  • Автомобил:'96 Corsa B X14SZ, '09 Vectra C Z19DTH
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 620
  • Регистриран: 03.10.2006

Публикувано: 09 януари 2010 - 00:45

Виж мнениеsiegfrid, на 06 Jan 2010, 11:12, каза:

Оффтопик:
Да не говорим от официалните сервизи колко са съвестни и с "програмите за обслужване". които правят как автомобила се скапва година-две след излизането от гаранция..

Последния пример е с една Астра Г, Z16SE - по програма смяна на масло на 25хил.км :icon_twisted:
Резултатът на 6 год и 150хил.км е тропащи повдигачи и зверски разход на масло.
По всяка вериятност повдигачите са най-малкия проблем предвид минимума от 2-3л масло доливане от смяна до смяна.

Да са ни честити Официалните сервизи :n055:

Нека и аз кажа нещо оффтопик. Не са официалните сервизи тези, които определят плана за обслужване на даден автомобил. Това се определя от производителя, описано е в сервизната книжка на автомобила и трябва да се спазва от собственика. Смешно е да се твърди, че тези планове са така изчислени, че автомобила да се скапе година - две след като излезе от гаранция.
Конкретно за Astra G Z16SE интервала за смяна на маслото е 15'000км. При други мотори на Opel e 30'000км. При трети маслото се сменя, когато светне InSP, пък ти може да си минал и 1'800км. И винаги, когато става дума за интервал за смяна на маслото и филтрите има забележка, че при влошени условия на експлоатация интервала се скъсява, като тези условия са точно и ясно описани. Винаги има и забележка, че в определени държави, поради влошени качества на горивата, интервалите допълнително се скъсяват. Много често България фигурира в тези държави. Така че трябва да се чете внимателно.

По темата - интервала за смяна на ангренажния комплект на Z19DT според производителя е 10 години или 150'000км. Практиката в България е смяната да става между 60 и 90 хиляди километра.

#11 Потребителят не е активен   Gmilev 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X17DTL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 223
  • Регистриран: 01.02.2009

Публикувано: 10 януари 2010 - 18:25

аз масло и филтри на 1год ими 10хил
ролки и ремъци на 60...

едва ли някой ще забогатее...

#12 Потребителят не е активен   vdwind 

  • Луд и може би малко опасен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG Y17DT
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 349
  • Регистриран: 12.11.2009

Публикувано: 10 януари 2010 - 18:52

Смених миналата седмица на Астра Г 1.7 DTi - ангренажен ремък GATES - 131 лв., 2 ролки SKF за ангренажния ремък 75+85 лв., пистов ремък GATES - 35 лв., Ролката за пистовия ремък на SKF е с механизъм и цената е 204 лв., затова не съм я сменял, казаха ми се че продавали само ролки без механизъм, ще търся такава. Трудът е 100 лева.

Мога да кажа че ремъкът беше на 50000 км и беше в твърде добро състояние, но все пак добре е като станат 60000 да смени, това са 4 години по 15000 км на година, така че прави по около 100 лв на година, не знам - представи си да ти се скъса ремъка - трябва да хвърляш колата.

Мнението беше редактирано от vdwind: 10 януари 2010 - 18:52


#13 Потребителят не е активен   BECK0 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Astra G X16XEL , VW Golf 1.8
  • Град:Шумен/София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 101
  • Регистриран: 11.12.2009

Публикувано: 16 януари 2010 - 17:51

Колеги аз съм с Астра Г и агренажен ремък сменен на 60 000км, сега колата е на 100 000 почти.. ангренажния ремък е сменен в Швейцария на преди около 3 години и нещо, трябва ли да го сменям сега или да сменям към 120 000 като направи колата (т.е. на 60 хил. на ремъка).
Публикувано изображение

#14 Потребителят не е активен   SEKSTAZI 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:CORSA C Z13DT
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 255
  • Регистриран: 15.12.2006

Публикувано: 27 март 2010 - 09:59

Малка грешка има астрата 1.9DTH ли е или 1.3DTH защото в профила и заглавието пише 1.3,ако е 1.3 той май е с верига
My Opel Corsa C
Публикувано изображение
България над всичкоПубликувано изображениеПубликувано изображение

#15 Потребителят не е активен   proleten 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G Elegance, X18XE1, 2000г
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 387
  • Регистриран: 30.03.2009

Публикувано: 27 март 2010 - 11:41

[quote name='BECK0' date='16 Jan 2010, 17:51' post='715980']
Колеги аз съм с Астра Г и агренажен ремък сменен на 60 000км, сега колата е на 100 000 почти.. ангренажния ремък е сменен в Швейцария на преди около 3 години и нещо, трябва ли да го сменям сега или да сменям към 120 000 като направи колата (т.е. на 60 хил. на ремъка).
[/uote]

Колега,моята беше на 20 000 км след смяна на ангренаж,също докарана от Швейцария с печати в сервизната книжка за извършения ремонт в сервиз "Опел Фелдман",с лепенки в двигателното с датите и километрите на които е бил двигателя при смяна на ангренаж,но като знам,че българи са докарали оттам и я купувам от българин а не от швейцарец предпочетох да го сменя,защото евентуалния ремонт е около две трети от парите които дадох за автомобила.Сменяй за да не сънуваш кошмари.

Брей,не видях кога го е писал колегата,сто процента си е взел оттогава решение.

Мнението беше редактирано от proleten: 27 март 2010 - 11:43


#16 Потребителят не е активен   BECK0 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Astra G X16XEL , VW Golf 1.8
  • Град:Шумен/София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 101
  • Регистриран: 11.12.2009

Публикувано: 27 март 2010 - 13:01

Колега, все още не съм го сменил ремъка, но принципно ме посъветваха, че мога да го карам до 50 хил. км, иначе колата си я взех аз сам от Швейцария и си я докарах и знам, че всичко е истина. Принципно искам да го сменя, но сега първо ще взема летни гуми 4 бройки и следващата инвестиция по колата ще е ангренажа.. Мерси за съвета!
Поздрави,
Веско
Публикувано изображение

#17 Потребителят не е активен   proleten 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G Elegance, X18XE1, 2000г
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 387
  • Регистриран: 30.03.2009

Публикувано: 27 март 2010 - 23:45

Щом си я купил оттам,това както казват е вече друга ракия и спокойно можеш да караш. 

#18 Потребителят не е активен   IvanGrigorov 

  • Автомонтьорче философ!!!
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB X20DTH, A6 2.0 16v quattro
  • Град:до Своге
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 810
  • Регистриран: 30.03.2009

Публикувано: 28 март 2010 - 00:52

Дали нещо не сме разбрали с колегата ама 1.3ЦДТИ печката е с верига!!! За какви ремъци си говорите бе хора?
Защо няма Опел с Quattro?

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители