Опел Клуб България: Мнение за 1.7 дизел - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Мнение за 1.7 дизел

#1 Потребителят не е активен   ThE_NeXt_LeveL 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B X14XE
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 86
  • Регистриран: 09.04.2007

Публикувано: 13 март 2010 - 19:29

Здравейте, имам няколко въпросчета конкретно за този двигател 1.7, който се слага на combo ( и не само на него) .
Ако може да ми дадете повече информация за вариянтите му, защото по обявите все пише различно, един пише само 1.7 D, друг 1.7 TD, а може би има и двата вариянта ? Какво му е различното на изусо двигателя спрямо немския освен, че не е немски ? всякакви мнения ще са ми от полза за този двигател. Знам, че е обсъждано и в други теми за него, за което се извинявам, че може би пак питам обсъждани въпроси. Иначе става дума за по-старото combo което е с предница на корса б

Мнението беше редактирано от ThE_NeXt_LeveL: 15 март 2010 - 16:40


#2 Потребителят не е активен   lubo0057 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraA 17DT
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 7
  • Регистриран: 13.03.2010

Публикувано: 13 март 2010 - 19:59

Почти всичите са 1.7тд и са с немския мотор.
Разликите в тях са много/между немеца и японеца/.

Мнението беше редактирано от Auris 1.6 vvt-i: 18 март 2010 - 10:56
Причина за редактиране: Цитат на предходно мнение е излишен!


#3 Потребителят не е активен   ThE_NeXt_LeveL 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B X14XE
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 86
  • Регистриран: 09.04.2007

Публикувано: 14 март 2010 - 19:57

Благодаря на колегата за отговора. Някой друг да изрази мнение, хайде никой ли не е имал наблюдения върху този двигател ....

#4 Потребителят не е активен   CuMo 

  • Кара останалите да завиждат...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X16SZR
  • Град:Първомай, обл. Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 456
  • Регистриран: 27.01.2010

Публикувано: 18 март 2010 - 01:55

Колега, доколкото знам и аз с тея немски мотори са различни хави, има едни 68, други 72, трети 75, Исузу мотора е 82 и според мен е най-добре, карал съм астра ф с такъв двигател и спокойно мога да заявя, че с 20 литра минава около 350-400 км, че и малко повече ако се напъна. Доколкото съм чувал японския двигател е по-добър във всякакво отношение и като динамика и като разход, а из форума четох някъде, че имало пичове с такива астри, които когато отивали на бензиностанция двигателя толкова тихо работел, че ги питали какво гориво да наливат :dance: двигателя ще да бъде як и защото го слагат и на мазда 323 абсолютно същия, пък тея от мазда се съмнявам да слагат някви боклуци. Мога да ти кажа според моя аматьорски начин как да ги различаваш визуално, значи ако отзад на багажника пише ТДС значи е исузу, другия начин е когато отвориш капака, отгоре при всяко положение има надпис DIESEL, ако е с лепенка - бяла с червени букви - това е исузуто, ако е издълбано в пластмасата е немския, поне такива са моите наблюдение, надявам се да съм помогнал поне малко :dance:
Definition for "chalga": very shity music made by bulgarian low-inteligent musiciants adicted to low-quality alcohol and performed by gipsies and retarded whores (most often blond).
Translation of a chalga lyrics:
...oh, bathroom, oh, joy... the village bathroom is the greatest joy...

#5 Потребителят не е активен   Debeliya 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Manta B CC 20E
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 168
  • Регистриран: 14.12.2005

Публикувано: 18 март 2010 - 10:55

Колега, карал съм и немския и японския мотор. И двата бяха атмосферни, с едни и същи характеристики. Основната разлика е в разположението на дюзите и ГНП - то. На немския мотор са разположени към радиатора, на японския - към купето. Немския мотор беше на Астра Ф. Смея да твърдя, че е мого здрав и икономичен. За 10 години в които астрата беше семейна кола по мотора не е имало никакви проблеми. Сега карам Корса с японския мотор, близо 30 000 километра и освен обслужване друго не е правено. Не очаквай динамика от двата мотора, все пак са по 60 конски сили, но са много здрави и икономични. Който и да избереш няма да сгрешиш!

Поздрави!

#6 Потребителят не е активен   Благомир 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG, Z17DTL
  • Град:Айндховен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 6
  • Регистриран: 28.12.2007

Публикувано: 19 март 2010 - 23:56

Здравейте, аз съм с 1.7 CDTI (японския - 80 к.с.) на Астра G ..вече 60 000 км... и съм много доволен. С 45 литра минавам 850 км. На светофар не мога да се конкурирам с бензинова Хонда ;-) ..... но съм го пробвал на дълъг път и 170 км/ч ги държи без проблем (разход ~5.5 л/100 по магистрала + климатик). При нормално каране (до 130 км/ч - разхода пада на ~4.5 л/100 ). Максимална скорост съм стигал до 192 км/ч (по GPS), но колата става нестабилна. Като шум, не може да се сравнява с френските дизели ... но пък затова нямам проблема на Тойота Приус - прекалено тиха в града ;-)

Ако е на Корса. Предполагам че ще е има по-добра динамика... все пак купето е по-леко .....
Благомир Дончев

#7 Потребителят не е активен   INTRUDER 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB X17TD
  • Град:Самоков
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 63
  • Регистриран: 02.01.2010

Публикувано: 20 март 2010 - 03:26

Не че имам някакви пререкания към немския мотор които в действителност е адски здрав .... карах преди време един кадет 1,7д немския мотор колата беше на незнам колко километри но щом стигна за сегменти маи няма да е била на мнооо малко . ( ЗДРАВ МОТОР )А относно японския мотор които слагат в Опелите Е няма равен относно еластичност динамичност и разход на гориво . Но които и да е от моделите със кубатъра 1,7 (D , TD)да бъде обсъждан няма да има съществени разлики в приимущества и недостатъци !
CORP DESIGN .......................... POWERED BY ISUZU
Когато фактите говорят и боговете мълчат!!!!


Публикувано изображение

#8 Потребителят не е активен   Mr Mladzhov 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Опел Астра F 1997 X17DTL
  • Град:Враца
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1
  • Регистриран: 18.03.2010

Публикувано: 20 март 2010 - 18:21

Здравейте колеги! Аз съм нов във форума и прочетох темата за дизелите. Имам Астра Ф 1.7 TD е беше с турбо де....бяхме тръгнали с нашите на малка екскурзия през уикенда и на 30 км преди Рилския манастир така гадно изтряска нещо,а като погледнах зад нея беше оставила диря от маслото което изтече. Е ако някой се досеща какво беше направила да скъса биела и сцепи блок и картер стана мазало. И сега доста слабичка стана защото я направихме чист дизел. Чувал съм и преди, че правели така, но никога не съм вярвал, че ще ни се случи, но стана. Имаме приятели които карат Астра Ф турбо дизел, но не са имали такива проблеми, не знам дали за всички е така. Е късмет!

#9 Потребителят не е активен   ThE_NeXt_LeveL 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B X14XE
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 86
  • Регистриран: 09.04.2007

Публикувано: 20 март 2010 - 18:42

Благодаря на всички за отговорите :icon_razz2:

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители