Опел Клуб България: Проблем със свързване на аларма + централно - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Проблем със свързване на аларма + централно Опел Калибра

#1 Потребителят не е активен   Nerven_Hamster 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Calibra&Frontera C20NE
  • Град:Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 408
  • Регистриран: 03.10.2008

Публикувано: 20 юни 2010 - 18:27

Здравейте колеги, скоро си монтирах авто аларма с не-известна марка (на първата снимка) алармата се държи прилично , аз си монтирах всичко и си работи (блокировки на запалване,шок датчици и т.н) Само и единственно ми остана проблема със свързването на централното към алармата, да поясня че на колата модула на централното (заводското) или окабеляването някъде е развалено и не можах да отстраня поблема.Затова смятам да го изолирам и да ползвам алармата, като колата се отключва и заключва през нея. Самата аларма има 6 пина отделени само за централното заключване, но не успях да установя как работи.Вътре в блока на алармата си има 4 релета - предполагам ще издържат консумацията на 3 машинки за централно.
Въпрос 2- Самите машинки на централното имат 6 кабелчета,имам схема на тях но не ми става ясно как работят и как да ги свържа към алармата,пробвах с различни начини да подам (+) и (+) към машинката но наи доброто което успях да направя бе само леко потрепване -не успя да заключи.
Въпрос 3- ако не успея да свържа оригиналните машинки, дали няма да е по лесно да купя други които са с 2 кабела и да свържа тях към центрланото.

П.П не ми е ясно как работи самото ценрално със толкова много кабели по машинките, какъв е принципа?

Публикувано изображение
Calibra C20NE
Chevrolet S10
Frontera Sport

#2 Потребителят не е активен   Sandman 

  • The Third Antichrist!
  • Група: Модератори

  • Автомобил:Omega A CD '88 C20NE---->20NE
  • Град:София, Люлин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1480
  • Регистриран: 18.05.2007

Публикувано: 20 юни 2010 - 18:38

Що не постна и схемата на централното като я имаш?
Иначе, алармата е илиянска, аз имах същата и при мен работеше чудесно. Аз също сам си я връзвах. Но моето централно аз си го слагах, пак илиянско и стана лесно. На тия машинки с 5/6 кабела, два са им управляващи, другите са за да може като се отключи от някоя врата с управляваща машинка, да се отворят и другите. Като монтирах тая аларма, 3 кабела отпаднаха, и останаха само 2.
За съжаление не знам как е при фабричните.

Но за да са управляващи (тия с 5/6 кабела) трябва да има блок за централното отделно(първо имах само централно и беше така). Ако се махне, би трябвало да е същото, както съм го описал по-горе :mhihi:
---> MIUI - REDEFINING ANDROID <---


МОЯТ САЙТ :). . . . . . . . . . . <<< НЕ КАРАЙ ПИЛ! СТИГНИ ЖИВ! >>>

Публикувано изображение

#3 Потребителят не е активен   Nerven_Hamster 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Calibra&Frontera C20NE
  • Град:Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 408
  • Регистриран: 03.10.2008

Публикувано: 20 юни 2010 - 19:12

Ето схемата на оригиналното централно на колата, ама то не работи.Иначе има блок за управление на централното (фабрично) натискам му релетата,няма никои. искам да свържа цялото централно наново,ако трябва с други машинки защото почвам да се съмнявам че моите не са годни вече. а тези машинки с по 2 кабела които си връзвал как по точно го върза към алармата директно ли? Публикувано изображение

Това е схемата в упътването на алармата, като закл. откл. с дистанционното на никои от кабелите не излиза ток. нито + нито - , възможно ли е с дистанционното да се управляват релетата за централното но да трявва да им се подаде ток от вън?

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Мнението беше редактирано от Nerven_Hamster: 20 юни 2010 - 19:24

Calibra C20NE
Chevrolet S10
Frontera Sport

#4 Потребителят не е активен   Sandman 

  • The Third Antichrist!
  • Група: Модератори

  • Автомобил:Omega A CD '88 C20NE---->20NE
  • Град:София, Люлин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1480
  • Регистриран: 18.05.2007

Публикувано: 20 юни 2010 - 19:21

Тука освен най-големите букви и цифри, нищо друго не виждам :/
А и за съжаление не съм учил ел. техника :) Но там не пише ли кой кабел за какво е? Или само цветовете им пише?
Някой знаещ да каже как са им кабелите на фабричните....
Но предполагам са 2 важните, от алармата са 3 , но в зависимост от машинката единия отпада. И по метода опит-грешка.
Тоест те са 6, 3 за закл. и 3 за откл. ако помня правилно.
---> MIUI - REDEFINING ANDROID <---


МОЯТ САЙТ :). . . . . . . . . . . <<< НЕ КАРАЙ ПИЛ! СТИГНИ ЖИВ! >>>

Публикувано изображение

#5 Потребителят не е активен   CH_M 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Zastava Yugo 45 , Hyundai Terracan 2,9 CRDi
  • Град:Велико Търново
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1955
  • Регистриран: 04.02.2009

Публикувано: 20 юни 2010 - 20:00

Ако не успееш да подкараш оригиналните машинки и минеш на вариант нови с два проводника , схемата ти на свързване е от упътването което си снимал - схемата с нарисуваната машинка .На схемичката ясно си е показано - оранжев и оранжев с черен са на маса , жълт и жълт с черен към +12 волта , бял и бял с черен изводи за машинките . Релетата би трябвало да издържат 4 машинки .
Публикувано изображение
Другата ми слабост .......

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители