Опел Клуб България: Какво сте сменили по колата си откакто я карате - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 11 Страници +
  • « Първа
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Последна »
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Какво сте сменили по колата си откакто я карате като статистика един вид (без консумативи и екстри, само ремонти!)

#81 Гостstasa_*

  • Група: Guests

Публикувано: 24 март 2011 - 22:10

Тигра 97г.
Период 3 години и малко
Пробег: 20000 км.
Сменени: бобина

#82 Потребителят не е активен   barzia 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG X14XE,Volvo850 2.0i 20v
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 184
  • Регистриран: 18.12.2009

Публикувано: 24 март 2011 - 22:45

Опел астра г 98г х14хе вече 4 та година 45хил и тези дни смених..
1.Блок бобина, има за смяна и воден радиатор.

Мнението беше редактирано от barzia: 28 март 2011 - 17:27

Пътни хулигани, дарихте ли органите си ?! Публикувано изображение

#83 Потребителят не е активен   IvailoM 

  • ***OPC TEAM***
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X18XE1 .... Astra F C18XEL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4110
  • Регистриран: 13.09.2008

Публикувано: 24 март 2011 - 23:14

Имам я от 2008 година. Тогава беше на 182000 км. + 30000 км.
С днешна дата е на 20000 км. след основен ремонт. Тотал - 50000 км., откакто е при мен.
Сменени ролки, ремъци, масло, филтри.
Акумулатор -(просто, за да съм сигурен в него)
Биалетки - (защото сложих спортно окачване)
Шарнири - (защото сложих спортно окачване)
Тампони на макферсон - (защото сложих спортно окачване)
Тампони (подложки) на задни пружини - (защото сложих спортно окачване)
Кормилна рейка + тампони на магарето -(за да не го свалям пак)
Съединител - комплект (беше с оригиналния)
Блок-бобина (старата работеше, но две от лулите бяха напукани и не ми се рискуваше)
Свещи
Ревизия алтернатор
ЕГР
Датчик за температурата на двигателя.
Охлаждащ вентилатор
Електронен блок за управление на перките - (причината е, че е поставен на много хубаво място и задължително е в досег с водата)
Гарнитура на капака на клапаните.
Водно съединение (тройник) на парното.

Мнението беше редактирано от IvailoM: 24 март 2011 - 23:22


#84 Потребителят не е активен   rosko-boy 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:`99-RENAULT-MEGAN 1.9 DTI ; '99-AUDI A4- 1,9 TDI
  • Град:Любимец
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 197
  • Регистриран: 16.08.2007

Публикувано: 25 март 2011 - 21:47

Започвам от първата по ред:

1.Астра Ф C16NZ 75 коня (някои от тях живи),93ти набор-пробег 60000 км.
Тампон на преден десен амортесьор плюс лагерчето,1 биалета,преден десен лагер на главината,задно гърне на ауспуха,4 бр.пружини защото бяха спортни-сложих си оригинални,ангренаж + 1 ролка,изкърпване на веждите и мястото около капачката на резервоара,диодна плочка на динамото,дистрибуторна капачка и кабели на свещите+свещи,гарнитура на капака на клапаните,термостат,крушки по таблото,сложих и газ,гуми и лети джанти.

2.Вектра Б X18XE 115 коня,97ми набор-пребег 30000 км.
Свещи + кабели за същите,акумолатор,гарнитура на капака на клапаните,динамото-цялото,компресор на климатика,температурен датчик на радиатора,изолация на кабелите на ел.инсталацията в коша при мотора ,че бяха напукани,бензинова помпа,предно стъкло,датчик на разпределителен вал,два чивта гуми с два чифта лети джанти,и накрая я продадох заради проклетото загряване при включен климатик,по окачване нищичко.

3.Вектра Ц Z19DTH 150 коня,2004 г.-пробег 50000 км.
Термостат,акумолатор,предна дясна лагер главина,две биалети,два кормилни накрайника,отзад две рамена(не знам точно как се наричат) с тампон и шарнирна втулка,моторче управляващо клапата за рециркулация на въздуха,почистване на ЕГР клапан,нов ключ(бях с един),гарнитура на изпускателен колектор,дюза на първи цилиндър,имаше консумация на ток(отечка),която бе отстранена в СТЕФАНОВ МОТЪРС,пукнатина на изпускателен колектор(успешно заварена),сега имам проблем с дроселовата клапа(диагностика от Стефанов Мотърс),който скоро ще бъде отстранен,в смисъл колата и така върви, но като знам ме дразни .

Това е момци :love_opel: ОПЕЛ-любов до живот :yahoo: :flag:

#85 Потребителят не е активен   xf3 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa C Y17DTL
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 29
  • Регистриран: 13.10.2010

Публикувано: 26 март 2011 - 19:42

Здравейте,
Това е много интересна тема, като се замисля за 6 месеца колко пари съм дал по малката ми корса, къде съм гледал като съм е купувал!?
Разходите за прехвърляне, винетки, застраховка - няма да ги смятам:
- почти всичко по предницата е сменено:
- 2 х биелети
- 2 х шарнира
- 2 х вътрешни накрайници
- 2 х - външни накрайници
- накладки - предни (дисковете са за смята, ще се наложи пак да смена накладките)
- 2 х тампони на купето (макферсон)

- Обслужване - масло, пистов ремък, ролки, ангренажен ремък, водна помпа

- задна чистачка (сменя се с рамото)

- гуми и джанти - зимни, сега ще купувам и 4 х железни джанти + 2 летни гуми... ама това май не се брой за ремонт...

- въздушен сензор

Ами май това е за изминалите 4500 км :D

Поздрави

#86 Потребителят не е активен   Mr^DeatH 

  • OPEL MotorSport
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B C20XE
  • Град:Велико Търново
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 994
  • Регистриран: 26.10.2008

Публикувано: 26 март 2011 - 21:11

Вектра Б 1997г.

Приод 2 години и половина :

-Нов акумулатор
-Нови амортисьори отпред и отзад
-Нови лагери на главините отпред( и пак има един за смяна,а са само на година :sad-smiley-046: )
-Нови биелетки
-Нови гуми ,зимни и летни
-Нови втулки на задния мост 4 на брой
-Нов ангренаж с ролки
-Нов пистов ремък
-Нова бензинова помпа
-нов съединител
-Нова скоростна кутия
-Нови свещи
-Ново жило на ръчната спирачка

Мнението беше редактирано от Mr^DeatH: 14 април 2011 - 00:15

OPEL MotorSport

#87 Потребителят не е активен   n1s0 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB,X18XE1
  • Град:София/Manhatan 1
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 72
  • Регистриран: 16.09.2007

Публикувано: 28 март 2011 - 16:30

Vectra B 1.8 16v
Купена е септември 2010 и досега са сменени:
1.Термостат(май за всеки опел нов внос важи :mhihi: )
2.Задни амортисьори+тампони
3.Сменяне на маркучите на климатроника(добре че не беше по-сложен проблема)

Това са общо взето нещата.

#88 Потребителят не е активен   kBa3uMoD4o 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X16SZR '99
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 177
  • Регистриран: 15.04.2010

Публикувано: 28 март 2011 - 21:26

Astra G X16SZR '99

Купена на 01.06.2010 г - 180 000 км

Към днешна дата вече е на 191 000 км и освен консумативи на два пъти + скоростно масло + гарнитура:

1. Ляв и десен шарнир
2. Лява и дясна биалетка
3.Ляв външен накрайник
4.Ламбда сонда
5.Гарнитура на главата
6.Моторче задна чистачка
7.Ремонт климатик

До 15 дни предстой смяна предни и задни дискове с накладки + цялостен преглед на колата /подготовка за лятото/ :)

Сумата до момента с двете смяни на консумативите + труда е около 1100 кинта :)))

Пожелавам на всички по - малко ремонти :)))
Astra G X16SZR '99
Публикувано изображение
форум




#89 Потребителят не е активен   filidor 

  • Луд и може би малко опасен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG X16SZR
  • Град:Чирпан
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 330
  • Регистриран: 21.10.2010

Публикувано: 28 март 2011 - 21:31

Астра Ф 1,6НЗ/95г, .Имам я от 2008г
2009 - феродов диск и аксиален лагер , ремонт на ауспуха със собствени сили , нов акумулатор
2010 - ремонт на двигателя (по-точно смяна) - блок с колянов вал , бутала , биели ,разпределителен вал , кобилици и всички гарнитури , ново ляво огледало , бензинова помпа от Кадет , свещи
2011 - спирачни барабани (нови), задна пружина 1бр.
Предстои - жило ръчна , жило съединител , обтяжна ролка , гарнитура картер и ако има пари ауспух
Луд и пали!


Публикувано изображение раскрутка сайтов

#90 Потребителят не е активен   Dan7e 

  • Колко Корси изпи в тuя кръчми
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Corsa B C20LET
  • Град:Перник \ Студентски Град
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 136
  • Регистриран: 15.11.2010

Публикувано: 28 март 2011 - 21:37

Corsa B 94, купена преди година и половина (близо две), навъртени близо 20 000 км от тогава.
Сменено: Масло, въздушен филтър (x2), маслен филтър.... и купени куп глезотийки от гледна точка на визията.

За смяна: Ангренажен ремък, постов ремък, горивен филтър, масло, маслен филтър, кабинен филтър, предни и задни накладки, задно гърне, задни амортесиори, гарнитури на двигателя, моторче на пръскалките... това се сещам за момента :newsm05_41:

Какво мога да кажа: Кола карана от жена, а сега вече всичко мене ме чака :confused:

Мнението беше редактирано от Dan7e: 28 март 2011 - 21:39

Корса не е кола а диагноза...

#91 Потребителят не е активен   bob 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraA C16NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 59
  • Регистриран: 02.12.2009

Публикувано: 29 март 2011 - 09:35

Опел Вектра Ц16НЗ - Взех я края на 2009 на 136000км, сега гони 148000км.
Сменени:
-термостат+семеринг на вала и гарнитура на клапани
-биалетки-строшени
-маншони на полуоски
-гарнитури, масла и филтри по ДВГ и шлайф на глава, гумички на клапани, съединител, доливане на масло в скоростната кутия
-семеринг на вала
-гуми
-ремъци
-маркучи за охл. вода - пръснаха се

Предстои смяна на масло и филтър, задна дясна врата - разпада се, ако намеря семеринг за вала на Кортеко(някой ако знае от къде да каже), накладки, пипване на боята тук-там, евентуално перка за парно.Ако някой знае и хубава гарнитура за картера - направо и нея да сменям, че стърчи и тече.

Мнението беше редактирано от bob: 29 март 2011 - 09:36


#92 Потребителят не е активен   alexone 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X16XEL
  • Град:Севлиево
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 43
  • Регистриран: 12.09.2007

Публикувано: 04 април 2011 - 17:33

Астра Г закупена на 95000км. сега е на 140000. Два предни амортисьора,и тампони на макферсона...

#93 Потребителят не е активен   izzo_86 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Astra G X18XE1 Opel Zafira A Y22DTR
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 114
  • Регистриран: 30.01.2011

Публикувано: 04 април 2011 - 18:22

Астра Г X18XE1 от 1998г. навъртяни 18 000 км. имам я от2г. и 6м.
Сменени:

1 Агренажен ремък + ролки + свещи ( за да съм сигурен в тях)

2 Датчик на разпределителен вал

3 Съединител - пълен комплект

4 Биалети 2бр.

5 Шарнири 2бр.

6 Бобина на компресора на климатика+ селенов филтър

7 ЕКУ 1 брой :newsm05_41:

Мнението беше редактирано от izzo_86: 25 декември 2011 - 09:45

Лесен е само пътят надолу !

#94 Потребителят не е активен   астра 1-6 16 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Meriva A Z1,6XE-Astra F X16XEL
  • Град:Якоруда
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 80
  • Регистриран: 01.01.2011

Публикувано: 04 април 2011 - 18:47

Собстеник съм на Ф-ката от 31.07,07г.Редовна смяна на ролки и ремъци вече 2 пъти,до следваща смяняна остават 20хил.км.сменена водна помпа,накрайник и редовните консумативи на 10хил.км задължително,Разход на масло-0,7л на 10хил,км доливам като до 5хил.не го пипа и грам и после се снижава.Пресустата ми е нов понеже се наводни преди 2 години като се пребирах от морето и голям порой и в следствие 90лв. и 35лв. за работа,Друго като непредсказуем разход нямам по Ф-ката,карам си е и не се оплаквам,игличката на климатика ми е следващия разход миналата седмица ,понеже го тествах и се оказа че няма фреон и с оцветител в фреона и така или иначе се пълни реших да си го тествам за евентуални течове и след 1 седмица се оказа че всичко е 6,Това е като цяло,други разходи нямам и дано и да нямам,предстои ми смяна на предни амортесиори и ще е в скоро време и това разходче,ще го преооодолеем,нормално за пробега ми от 85хил.км до този момент!П.С.2 пъти свещи съм сменял и цялата генерация на 70хил.км,но без катализатора.

#95 Потребителят не е активен   asak_koz 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Kadett E,13NB
  • Град:Средец
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 6
  • Регистриран: 08.02.2009

Публикувано: 13 април 2011 - 22:43

Колата ми е Кадет Е имам го от 3 години и съм сменял:
Блока и главата на двигателя.
2 пъти разпределителния вал.
3 пъти скоростна кутия.
предни и задни амортисьори и пружини.
2 пъти моторчето на парното.
2 пъти десен мигач.
предни дискове.
2 пъти машинката за стъклото и бравата на лява врата.
четирите дръжки за отваряне на прозорците.
2 пъти плафона в купето.
предна лява седалка.
гумички на клапани.
цялата генерация гърнета.
бобината.
2 изпарителя и клапана (газ).
жило на съединител и километраж.
радиатора.
нови тампони на двигателя.
нов акумулатор.
И нормалните консумативи масло,филтри,накладки и други дребни детаили за които не се сещам сега.
Цялата кола ми излезе около 2 000 лева,но всичко съм си правил сам.

Тъй като съм много доволен от колите опел и сега си взех Астра G 2.0 DTL комби.
По нея съм сменял само консумативи.
И ремонт на управление на ГНП.
Само за информация ремонта струва 2 000 лева в сервиз а на мен ми излезе 50 лева но ми отне месец да разбера какво е.

#96 Потребителят не е активен   GARI 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG Garavan X20DTL CLUB
  • Град:Сливен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 111
  • Регистриран: 13.04.2011

Публикувано: 14 април 2011 - 00:14

АСТРА Г Х20ДТЛ на 2800'000 хил.
Колата е купена чистак бърсак,в 2000 ната год.
Когато се караше извън България ,освен консумативи и смяна на гнп, нямаше други проблеми.
Аз я карам лично от 2008 на татък,в страната а ,я преди я караше татко.
Изминал съм 35-40 хил.
Сменени са:
всички ролки
пистов ремък
тампон на двигателя
амортисьори всички
задно гърне
катализатор махнат
термостат 2 пъти
датчик кол.вал
задни наклатки+ремонт на единия заден спирачен апарат
клапан за парното
аклумулатор
свещи 4 бр
друго не се сещам:
Лично за мене са много тия неща.

#97 Потребителят не е активен   vis 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G, Z16XE
  • Град:Пазарджик
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 144
  • Регистриран: 04.09.2010

Публикувано: 14 април 2011 - 12:18

Вече минах 7 000 км. с колата и списъкът е следният:
- 2 крушки за габаритите :biggrin:
- капачка за маслото
- биалетки лява и дясна

Вчера ми хрумна да изолирам ЕГР клапана. Оказа се, че моята Астра с двигател Z16XE екотек, всъщност не е екотек. Клапанът го няма, фабрично си е така. Категорично не е затапен допълнително с ламаринка или друга гарнитура-ръчна изработка.

Мнението беше редактирано от snake: 14 април 2011 - 12:20

Опел Астра Г класик 1.6 16V, 2004 г.

#98 Потребителят не е активен   yasmania 

  • PURE CALIBRA PORN !
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Calibra; 20XE
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2638
  • Регистриран: 28.11.2004

Публикувано: 14 април 2011 - 13:20

Яаааа наб ързо да се включа с лек списък на сменените неща:

Пиша само неща, които са сменени поради "свършил живот" - тоест Счупили или изхабили, или изтекъл период за смяна. Не включвам неща които съм сменил по собствено желание, за да ги заменя с по- добри.
Спирачна система:

Предни апарати 288 от калибра/вектра турбо
Предни накладки
Предни дискове 282мм
Спирачно масло
Задни накладки
Задни накладки на ръчната

Окачване:
Предни тампони и лагери
Предни амортисьори
Хидравлично масло
Шарнири
Биалетки
Маншони на външни и вътрешни карета

Техническа част, двигател, Ел:

Планка на скоростния механизъм
Вътрешно каре
Водна помпа
Ремъци
Гарнитури (капак клапани, скорости, картер, изпускателен колектор)
Антифриз - 2 пълни промивки до момента
Изпускателна система
Крайно гърне

Четки и фтулки на стартер
Свещи
Дистрибуторна капачка + палец
Ламбда сонда
Акумулатор
Дебел кабел + към акумулатора

Детайли, Интериор:

Копче за халогените
Огледало предно стъкло
Огледало ляво с реотани

Това е което се сещам.

Има няколко неща които сега са се предали и изискват смяна за да няма забележки, но още не съм стигнал до тях:

Спешни:

Лява платка за ел стъклото
Дясна машинка за централното
Тампон за крайното гърне
Маншони на ръчната и скоростния лост
Датчик за включена задна скорост /освен ако нямам късмета да са крушките:)/

Отлежаващи ("когато му дойде времето":

Лайсна пред таблото под предният джам
Гарнитура на дистрибуторната, на капака на клапаните, картера

Като цяло това са ми били болежките за повече от 3 години ежедневно каране и вечерно юркане. Бих казал че съм доволен, внос-а от Швейцария си е заслужавал ( за протокола-предишната ми Калибра бе от Италия и там само за 1 година списъка бе троен от този. И пак си я обичах и правех всичко с любов!!!)

Мнението беше редактирано от yasmania: 14 април 2011 - 13:20

Човек, дори и добре да живее.... .... идва петък и започва да живее още По- Добре !!
Публикувано изображение
Подписа е цензуриран . Moderator`s RULLZzz !!!

#99 Гостsimovd_*

  • Група: Guests

Публикувано: 14 април 2011 - 14:20

Опел Кадет Е 1987г. Моноинжекция преправен карбуратор
Взех го потрошен от баща ми който е сменял само 2 ремъка и маслен филтър, карам го вече година и 3-4 месеца, на принципа съм "Остави ме на пътя и ще те оправя", единственото което смених беше изпарител, маслото не е сменяно от 2006 година, не гори, не харчи, има мн неща за смяна, пържа го и не ще да мре...

Като чета какво сте сменяли вие, не знам да рева ли да се смея ли :D

#100 Потребителят не е активен   ma6inatora 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraA C16NZ
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 61
  • Регистриран: 25.04.2011

Публикувано: 04 ноември 2011 - 22:43

Опел Вектра А - C16NZ
Кабели за свещите; Свещи; Акумулатор; Жило за съединител; Предни и задни Прижини и Амортисьори; Селенови втулки; Ремонтирах задните бомбета; Накладки; Инжекция; Бензинова помпа;
И други неща от купето.... Не всичко бе за смяна но аз обичам дамие добре и затова :)

Мнението беше редактирано от ma6inatora: 04 ноември 2011 - 22:44


Споделете тази тема чрез:


  • 11 Страници +
  • « Първа
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Последна »
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители