Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Електрическа инсталация и електроника

Астра Г - инсталация халогени

SkiGeorgi снимка SkiGeorgi 29 януари 2011 - 19:45

 Peshotiger, на 29 Jan 2011, 18:29, каза:

Според мен трябва първо да окабелиш от релето към предпазителя, също да пуснеш от предпазителя
вторият кабел към инсталацията, чак тогава ще цъка релето, може и халогените да светнат.


Не е логично да не "цъка", защото би трябвало мултитаймерът да го захранва, ако всичко е точно.

 CH_M, на 29 Jan 2011, 19:14, каза:

Това означава че няма проводници от ключа за фаровете до мултитаймера ...тя стана една ... много , много завързана работа .......


Точно това ми мина през ума. Аз за какво се ядосвам, че си резнах бронята и тогава се оказа, че няма вътрешната инсталация. :mhihi: Сега отивам на варианта бутон на мястото -> импулсно реле -> предпазител ->халогени... И тя станааааааааа...
Отговори

SkiGeorgi снимка SkiGeorgi 30 януари 2011 - 10:05

...всъщносто тази сутрин ми хрумна идея. :mhihi: Ще намеря кабелът, който идва от бронята (както каза колегата, трябва да е някъде в куплунга под ръчката за предния капак) и ще го вържа направо за релето на задната светлина за мъгла. Така ще ги паля наведнъж. Не вярвам да се превиши ампеража... Пък ако видя, че гори предпазител ще махна задната крушка и без това не я ползвам...
Мнението беше редактирано от SkiGeorgi: 30 януари 2011 - 10:05
Отговори

CH_M снимка CH_M 30 януари 2011 - 10:14

Идеята е добра , само си увеличи стойността на предпазителя който е за задната светлина за мъгла и си готов ...няма за какво да си махаш крушката отзад ....
Отговори

SkiGeorgi снимка SkiGeorgi 30 януари 2011 - 10:21

Мина ми и това през ума, но не знам колко точно е сечението на кабела, за да не вземе да стане беля. Така ще свети и задната светлина, и предните халогени. Не знам мен лично ме дразни някой да кара пред мене с пъсната задна лампа за мъгла и мислех да я махна, а както съм я сложил, така мога и да я върна.
Отговори

ulieliadi снимка ulieliadi 30 януари 2011 - 10:28

Еми то все пак това са фарове за мъгла и се включват , когато има мъгла , а тогава се включва и задната светлина :mhihi:
Отговори

SkiGeorgi снимка SkiGeorgi 30 януари 2011 - 11:26

Работата съвсем запецна... С веригопроверител потърсих кабела, идващ от бронята в куплунга до ръчката за предния капак. Е, няма го там, но намерих кой е кабелът, захранващ задната светлина. Явно кабелите, отиващи напред не минават през въпросния куплунг, защото при изваден куплунг предните къси светлини остават включени. Къде да го търся тоя кабел вече нямам идея! :mhihi:
Отговори

SkiGeorgi снимка SkiGeorgi 30 януари 2011 - 12:16

Update: в снопа кабели, отиващи към двигателния отсек намерих 4 бр. черни жици. Хич не ми се иска да вкарвам стария дърводелски метод с туплийката... :mhihi:
Отговори

SkiGeorgi снимка SkiGeorgi 30 януари 2011 - 15:51

... сдобих се с грешка в Airbag системата. :mhihi:
Отговори

deas снимка deas 12 октомври 2011 - 07:59

Колега успя ли да довършиш инсталацията
От къде си купувате бутона (пластмасовото копче) за стартиране на фаровете
защото по моргите ги продават целия модул комплект
Отговори

CH_M снимка CH_M 12 октомври 2011 - 09:05

Само бутон - няма от къде да купиш , и аз така взех цял ключ заради въпросния бутон от морга .........
Мнението беше редактирано от CH_M: 13 октомври 2011 - 17:45
Отговори

deas снимка deas 13 октомври 2011 - 13:43

Запоих мини бутонче на платката, преместих 1 реле и 1 предпазител и лампата на таблото светна
Сега остава да намеря кабелите къде са (не са изведени отпред) и да намеря пластмасовото бутонче
В моргите целия модул струва към 40-60 лв, а при официалния представител над 200 лв
Само този бутон ме спира много скъпо излиза, поне да имаше къде да го продам излишния .....
Отговори

FirestorM снимка FirestorM 13 октомври 2011 - 14:31

Буксите трябва да ги имаш... при мен бяха увити с изолирбанд зад водния радиатор. Относно копчето, наистина трябва цял ключ. Аз понеже преди време бях счупил един и бях си зел от морга за около 25-30лв пак без копче за халогени, та от двата си направих един ...
Отговори

deas снимка deas 15 ноември 2011 - 13:01

Инсталация нямах, но ми прекараха преди 2-3 седмици
вчера намерих фарове и букси, та въпроса ми е
буксите са с кафяв и черен кабел - на кой да подам плюс и на кой минус
остава да купя крушките и бутон за включване
Отговори

CH_M снимка CH_M 15 ноември 2011 - 14:44

Кафяв - маса , черен +12 волта .
Но за по сигурно отвори халогена и си ги прозвъни ,че са възможни интерпретации....
Отговори

SkiGeorgi снимка SkiGeorgi 15 ноември 2011 - 14:44

Щом са ти ги пускали проводниците на ново, е добре да се види кой от къде е...
Отговори

deas снимка deas 15 ноември 2011 - 16:42

Масата е директно от акумулатора, а +12 волта е от вътре от купето
Ще ги прозвъня, но как да ги наглася, крушката е Н3 и нали има 1 кабелче на нея - какво да му вържа на него
Отговори

SkiGeorgi снимка SkiGeorgi 15 ноември 2011 - 16:52

Сложиха ли ти реле? Принципно няма значение как ще ги вържеш във фара. На крушката й е все едно.
Отговори

CH_M снимка CH_M 15 ноември 2011 - 17:29

 deas, на 15 ноември 2011 - 16:42, каза:

Масата е директно от акумулатора, а +12 волта е от вътре от купето
Ще ги прозвъня, но как да ги наглася, крушката е Н3 и нали има 1 кабелче на нея - какво да му вържа на него

На кабелчето на крушката подаваш +12-те волта , а на металната част която ляга на основата на рефлектора и се защипва със скобите си е "маса".
Отговори

deas снимка deas 15 ноември 2011 - 18:04

Сложиха реле и предпазител, лампа на таблото си имаше.
Черния се пада да е маса, а кафевия +12
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 15 ноември 2011 - 19:44

по принцип винаги кафяв е маса, а другия цвят плюс...
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg