Астра Г - инсталация халогени
SkiGeorgi 29 януари 2011 - 19:45
Peshotiger, на 29 Jan 2011, 18:29, каза:
Според мен трябва първо да окабелиш от релето към предпазителя, също да пуснеш от предпазителя
вторият кабел към инсталацията, чак тогава ще цъка релето, може и халогените да светнат.
вторият кабел към инсталацията, чак тогава ще цъка релето, може и халогените да светнат.
Не е логично да не "цъка", защото би трябвало мултитаймерът да го захранва, ако всичко е точно.
CH_M, на 29 Jan 2011, 19:14, каза:
Това означава че няма проводници от ключа за фаровете до мултитаймера ...тя стана една ... много , много завързана работа .......
Точно това ми мина през ума. Аз за какво се ядосвам, че си резнах бронята и тогава се оказа, че няма вътрешната инсталация. Сега отивам на варианта бутон на мястото -> импулсно реле -> предпазител ->халогени... И тя станааааааааа...
SkiGeorgi 30 януари 2011 - 10:05
...всъщносто тази сутрин ми хрумна идея. Ще намеря кабелът, който идва от бронята (както каза колегата, трябва да е някъде в куплунга под ръчката за предния капак) и ще го вържа направо за релето на задната светлина за мъгла. Така ще ги паля наведнъж. Не вярвам да се превиши ампеража... Пък ако видя, че гори предпазител ще махна задната крушка и без това не я ползвам...
Мнението беше редактирано от SkiGeorgi: 30 януари 2011 - 10:05
Мнението беше редактирано от SkiGeorgi: 30 януари 2011 - 10:05
CH_M 30 януари 2011 - 10:14
Идеята е добра , само си увеличи стойността на предпазителя който е за задната светлина за мъгла и си готов ...няма за какво да си махаш крушката отзад ....
SkiGeorgi 30 януари 2011 - 10:21
Мина ми и това през ума, но не знам колко точно е сечението на кабела, за да не вземе да стане беля. Така ще свети и задната светлина, и предните халогени. Не знам мен лично ме дразни някой да кара пред мене с пъсната задна лампа за мъгла и мислех да я махна, а както съм я сложил, така мога и да я върна.
ulieliadi 30 януари 2011 - 10:28
Еми то все пак това са фарове за мъгла и се включват , когато има мъгла , а тогава се включва и задната светлина
SkiGeorgi 30 януари 2011 - 11:26
Работата съвсем запецна... С веригопроверител потърсих кабела, идващ от бронята в куплунга до ръчката за предния капак. Е, няма го там, но намерих кой е кабелът, захранващ задната светлина. Явно кабелите, отиващи напред не минават през въпросния куплунг, защото при изваден куплунг предните къси светлини остават включени. Къде да го търся тоя кабел вече нямам идея!
SkiGeorgi 30 януари 2011 - 12:16
Update: в снопа кабели, отиващи към двигателния отсек намерих 4 бр. черни жици. Хич не ми се иска да вкарвам стария дърводелски метод с туплийката...
deas 12 октомври 2011 - 07:59
Колега успя ли да довършиш инсталацията
От къде си купувате бутона (пластмасовото копче) за стартиране на фаровете
защото по моргите ги продават целия модул комплект
От къде си купувате бутона (пластмасовото копче) за стартиране на фаровете
защото по моргите ги продават целия модул комплект
CH_M 12 октомври 2011 - 09:05
Само бутон - няма от къде да купиш , и аз така взех цял ключ заради въпросния бутон от морга .........
Мнението беше редактирано от CH_M: 13 октомври 2011 - 17:45
Мнението беше редактирано от CH_M: 13 октомври 2011 - 17:45
deas 13 октомври 2011 - 13:43
Запоих мини бутонче на платката, преместих 1 реле и 1 предпазител и лампата на таблото светна
Сега остава да намеря кабелите къде са (не са изведени отпред) и да намеря пластмасовото бутонче
В моргите целия модул струва към 40-60 лв, а при официалния представител над 200 лв
Само този бутон ме спира много скъпо излиза, поне да имаше къде да го продам излишния .....
Сега остава да намеря кабелите къде са (не са изведени отпред) и да намеря пластмасовото бутонче
В моргите целия модул струва към 40-60 лв, а при официалния представител над 200 лв
Само този бутон ме спира много скъпо излиза, поне да имаше къде да го продам излишния .....
FirestorM 13 октомври 2011 - 14:31
Буксите трябва да ги имаш... при мен бяха увити с изолирбанд зад водния радиатор. Относно копчето, наистина трябва цял ключ. Аз понеже преди време бях счупил един и бях си зел от морга за около 25-30лв пак без копче за халогени, та от двата си направих един ...
deas 15 ноември 2011 - 13:01
Инсталация нямах, но ми прекараха преди 2-3 седмици
вчера намерих фарове и букси, та въпроса ми е
буксите са с кафяв и черен кабел - на кой да подам плюс и на кой минус
остава да купя крушките и бутон за включване
вчера намерих фарове и букси, та въпроса ми е
буксите са с кафяв и черен кабел - на кой да подам плюс и на кой минус
остава да купя крушките и бутон за включване
CH_M 15 ноември 2011 - 14:44
Кафяв - маса , черен +12 волта .
Но за по сигурно отвори халогена и си ги прозвъни ,че са възможни интерпретации....
Но за по сигурно отвори халогена и си ги прозвъни ,че са възможни интерпретации....
SkiGeorgi 15 ноември 2011 - 14:44
Щом са ти ги пускали проводниците на ново, е добре да се види кой от къде е...
deas 15 ноември 2011 - 16:42
Масата е директно от акумулатора, а +12 волта е от вътре от купето
Ще ги прозвъня, но как да ги наглася, крушката е Н3 и нали има 1 кабелче на нея - какво да му вържа на него
Ще ги прозвъня, но как да ги наглася, крушката е Н3 и нали има 1 кабелче на нея - какво да му вържа на него
SkiGeorgi 15 ноември 2011 - 16:52
Сложиха ли ти реле? Принципно няма значение как ще ги вържеш във фара. На крушката й е все едно.
CH_M 15 ноември 2011 - 17:29
deas, на 15 ноември 2011 - 16:42, каза:
Масата е директно от акумулатора, а +12 волта е от вътре от купето
Ще ги прозвъня, но как да ги наглася, крушката е Н3 и нали има 1 кабелче на нея - какво да му вържа на него
Ще ги прозвъня, но как да ги наглася, крушката е Н3 и нали има 1 кабелче на нея - какво да му вържа на него
На кабелчето на крушката подаваш +12-те волта , а на металната част която ляга на основата на рефлектора и се защипва със скобите си е "маса".
deas 15 ноември 2011 - 18:04
Сложиха реле и предпазител, лампа на таблото си имаше.
Черния се пада да е маса, а кафевия +12
Черния се пада да е маса, а кафевия +12