Корса Б след 98ма - Плюсове, минуси!
SpaceWalker 24 септември 2010 - 10:36
Здравейте Колеги!
Ще ми се наложи да взема една малка Корсичка за жената, че да може да вози малкия.
Така понеже не съм много запознат с малолитражките въпросите са ми следните:
- кой от моторите е най-добре относно разход и поддръжка - 1.0, 1.2, 1.4 или 1.5д.
- като цяло Корсите имат ли здрава ходова част?
- често срещани дефекти-проблеми
Благодаря предварително за отзивите!
Ще ми се наложи да взема една малка Корсичка за жената, че да може да вози малкия.
Така понеже не съм много запознат с малолитражките въпросите са ми следните:
- кой от моторите е най-добре относно разход и поддръжка - 1.0, 1.2, 1.4 или 1.5д.
- като цяло Корсите имат ли здрава ходова част?
- често срещани дефекти-проблеми
Благодаря предварително за отзивите!
Liubeznia 24 септември 2010 - 10:39
Знам само, че 1.0 е трицилиндров и силно НЕпрепоръчителен. Ненадежден, капризен, скъп за поддръжка и т.н.
Когато взимах/ме Corsa B по тази причина беше 1.2.
Успех
Когато взимах/ме Corsa B по тази причина беше 1.2.
Успех
old_corsa 24 септември 2010 - 11:03
Sandman : За СПАМ 30 дни преглед!
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:05
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:05
Ивчо 24 септември 2010 - 16:04
Относно максимално опростен двигател с що годе приемлива динамима и като се взима в предвид и разхода мисля,че 1.4моно(X14SZ или C14NZ) или някой от дизеловите мотори най-прилягат на корсата градско каране.
SpaceWalker 25 септември 2010 - 09:42
Става въпрос за жена, не ми трябва пъргавина, най-вече да е по-непретенциозен като поддръжка двигател с приличен разход.
VanVan 25 септември 2010 - 09:52
Aз препоръчвам X14SZ, на базата на опита ми със X16SZ, това е много икономичен мотор, супер прост и здрав, достатъчно пъргав за жена.
old_corsa 25 септември 2010 - 11:06
Sandman : За СПАМ 30 дни преглед!
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:05
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:05
kabby 25 септември 2010 - 11:24
Извинявам се, че се включвам в темата, но тъй като и мен ще ме гони нужда от втора кола, поразрових се малко и стигнах 1 извод - дизел за предпочитане или 1.4 бензин.
Присъединявайки се към въпросите на SpaceWalker, моля колеги с такива коли да кажат къде са им слабите места.
Присъединявайки се към въпросите на SpaceWalker, моля колеги с такива коли да кажат къде са им слабите места.
old_corsa 25 септември 2010 - 11:34
Sandman : За СПАМ 30 дни преглед!
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:06
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:06
vladkata 25 септември 2010 - 11:39
old_corsa, на 25 Sep 2010, 12:06, каза:
Приличен разход имат дизеловите Корси. Аз имам 2 Корси, бензинови, и мога да ти кажа, че всичко им е ОК ако си склонен да зареждаш гориво, което много често гори доста по-голяма и мощна кола (аз на Газ-та не съм фен). Не слушай изказвания как Корса 1.0 горяла 5 градско (той един във форума му горяла 4 извънградско ) или 1.2 с разход 6 градско. Аз, сега като се замисля, познавам поне 5ма приятеля с Газ на Корси с 1.0 и 1.2 двигател - Защо ли, като са толкова икономични ?
Колега ако и ще и 2/100 да гори бенз сложиш ли газовото почваш да даваш на половина пари (аз с 20 лв. минавам 260 км.,a на бенз и на половина не минавам)Не знам какво има да и харесвате на гаста гориво като всяко друго .Относно двигателите по-големите са по-икономични ако не се настъпват,но наистина дизеловия вариант 1.5 дизел сам чувал ,че гори 4/100 извън града в града 5-6 .Успех
old_corsa 25 септември 2010 - 11:43
Sandman : За СПАМ 30 дни преглед!
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:06
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:06
vladkata 25 септември 2010 - 11:59
Да дизела си има предимства ,но за в момента както и да се смята гаста или метана си остават най-евтиното гориво .
old_corsa 25 септември 2010 - 12:05
Sandman : За СПАМ 30 дни преглед!
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:06
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:06
Ивчо 25 септември 2010 - 12:32
Повечето корси 1.4 са с хидравлика,така че мисля че проблема с паркирането е решен.Някой колега с 1.4 моно в корса може ли да каже какъв му е разхода градско/извънградско.Не вярвам да е повече от 6-7/100.Като 1.6 моно ми дава 8/100 в София като карам предимно на къси разстояния(паля карам 5-6 км гася и след 5-6 часа обратно) и се пак Вектровото купе си е доста по-тежко.
vladkata 25 септември 2010 - 14:23
old_corsa, на 25 Sep 2010, 13:05, каза:
Това е добра идея! Сега правя предмишница, бицепс и трицепс - защото нямам хидравлика, а ако бодна и една ГАЗ, ще се налага да слизам и да бутам - ето ти кардио - перфектният фитнес
Хах колега това ,че нямаш хидравлика си е от модела дет си взел ,а гаста няма нищо общо аз реших този проблем като сложих по-голям мотор (с16хе) който не се пъне ,а даже си повървява и гори малко ,затова и казвам ,че икономията идва от по-голям мотор на малка кола .
Мнението беше редактирано от vladkata: 25 септември 2010 - 14:25
old_corsa 25 септември 2010 - 14:31
Sandman : За СПАМ 30 дни преглед!
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:06
Мнението беше редактирано от old_corsa: 27 септември 2010 - 10:06
RaGe 25 септември 2010 - 14:37
old_corsa, на 24 Sep 2010, 12:03, каза:
- Не ти препоръчвам 1.0 или 1.2i. Градско 1.2i 45 коня ми прави 9-10л (по книжка е 8., а извънградско е около 7 - при нулева динамика, трудно изпреварване, а с повече от трима човека в колата и багаж става доста фън . За мен оптимален вариант разход/поддръжка е 1.7 Дизел - достатъчно ми е еластичен и приятен за каране.
- Ходовата част е супер здрава, но и дума не може да става за коМфорт и возия.
- Често срещан е проблемът с работещ/неработещ/ориг./неоригинален термостат. Разни схемички с EGR - нищо фрапиращо.
Успех!
- Ходовата част е супер здрава, но и дума не може да става за коМфорт и возия.
- Често срещан е проблемът с работещ/неработещ/ориг./неоригинален термостат. Разни схемички с EGR - нищо фрапиращо.
Успех!
Корсата ми е 1,2i. Градско в задръстванията в София ми дава 8-9/100.А извън градско по магистралата с 140до170 на 5та ми дава 4,5-5/100 (5 ми даде като пуснах парното на студен въздох че бях затворил джамовете) с 2 ма човека + багаж.Миносите и са че като се качиме 4 рима човека по около 100кила и определено се осеще че и е тежко.Кара се 5 години в България не е сменяно нищо по нея освем консамативи масла филтри и т.н. А и минос е,че няма хидравлика но се осеще само когато вартиш волана на място.
Мнението беше редактирано от RaGe: 25 септември 2010 - 14:40
vladkata 25 септември 2010 - 14:40
Николай Коев 25 септември 2010 - 16:59
за неме колега най добре си вземи дизел неси заслужава да слагаш газово евтино после скъпо излиза! Аз следващата кола ще ми е дизел 100%
Най добре колега вземи на жената една Тигра с мотор 1.6 няма да съжаляваш!
Мнението беше редактирано от Николай Коев: 25 септември 2010 - 16:57
Най добре колега вземи на жената една Тигра с мотор 1.6 няма да съжаляваш!
Мнението беше редактирано от Николай Коев: 25 септември 2010 - 16:57
vladkata 25 септември 2010 - 17:15
Николай Коев, на 25 Sep 2010, 17:59, каза:
за неме колега най добре си вземи дизел неси заслужава да слагаш газово евтино после скъпо излиза! Аз следващата кола ще ми е дизел 100%
Най добре колега вземи на жената една Тигра с мотор 1.6 няма да съжаляваш!
Най добре колега вземи на жената една Тигра с мотор 1.6 няма да съжаляваш!
Колега ти ме разби първо викаш земи си дизел после най-добре една тигра 1.6 .Иначе си прав за жена тиграта е супер само да му мисли тоя на задната седалка най-добре е да е с каска .