Опел Клуб България: Възможни причини за налягане в маркучите ? - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Възможни причини за налягане в маркучите ?

#1 Потребителят не е активен   iwanov 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Calibra C20NE & C20XE
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 431
  • Регистриран: 09.11.2009

Публикувано: 31 октомври 2010 - 14:12

Можете ли да ми кажете какви са възможните причини за да имам голямо налягане в маркучите на охл. система ?
'Nemo saltat sobrius nisi forte insanit' - 'Nobody dances sober unless he's insane'

#2 Потребителят не е активен   Sandman 

  • The Third Antichrist!
  • Група: Модератори

  • Автомобил:Omega A CD '88 C20NE---->20NE
  • Град:София, Люлин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1484
  • Регистриран: 18.05.2007

Публикувано: 31 октомври 2010 - 14:21

Някъде да се е запушило примерно.... При издухана гарнитура на главата също може да се получи.
---> MIUI - REDEFINING ANDROID <---


МОЯТ САЙТ :). . . . . . . . . . . <<< НЕ КАРАЙ ПИЛ! СТИГНИ ЖИВ! >>>

Публикувано изображение

#3 Потребителят не е активен   vladkata 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:CorsaB 1.7 D (isuzo)
  • Град:Ст. Загора
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 545
  • Регистриран: 01.06.2010

Публикувано: 31 октомври 2010 - 15:11

Може и капачката на казанчето да е . :love_opel:

#4 Потребителят не е активен   IvanGrigorov 

  • Автомонтьорче философ!!!
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB X20DTH, A6 2.0 16v quattro
  • Град:до Своге
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 810
  • Регистриран: 30.03.2009

Публикувано: 31 октомври 2010 - 17:15

Виж мнениеiwanov, на 31 Oct 2010, 14:12, каза:

Можете ли да ми кажете какви са възможните причини за да имам голямо налягане в маркучите на охл. система ?

Причината системата да е под налягане е следната. При атмосферно налягане(отворена система) водата кипва на 100 градуса както ни е известно от училище. Когато обаче затворим системата с "жълтата" капачка съдържаща в себе си паровъздушен клапан ние затваряме системата под налягане. Това налягане е необходимо защото работните температури на двигателя са близки около 100 градуса. В зависимост от степента на налягане примерно 1.2, 1.4, 1.6 бара ние повишаваме температурата на кипене на (примерно) 110, 120, 130 градуса.

ПП - Ти въобще проблем имаш ли? Някакви аномалии, или просто питаш? Ако отидеш при някой гладен специалист ще ти отвори мотора и ще ти оправи здравата гарнитура на главата. :love_opel:
Защо няма Опел с Quattro?

#5 Потребителят не е активен   iwanov 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Calibra C20NE & C20XE
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 431
  • Регистриран: 09.11.2009

Публикувано: 31 октомври 2010 - 22:43

Хахаха колега аз по майстори за сега не съм ходил. Питам защото ми се струва че налягането в маркучите е повече от нормалното, разбира се така мисля по усед като стисна маркуча. Та затова питам да проверя това онова по колата да вида що е така.
'Nemo saltat sobrius nisi forte insanit' - 'Nobody dances sober unless he's insane'

#6 Потребителят не е активен   IvanGrigorov 

  • Автомонтьорче философ!!!
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB X20DTH, A6 2.0 16v quattro
  • Град:до Своге
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 810
  • Регистриран: 30.03.2009

Публикувано: 01 ноември 2010 - 00:39

Виж мнениеiwanov, на 31 Oct 2010, 22:43, каза:

Питам защото ми се струва че налягането в маркучите е повече от нормалното, разбира се така мисля по усед като стисна маркуча.

Уред мерещ твърдостта на маркучите НЯМА. Ако те питам колко е твърд ще започнат да се шегуват колегите. За това карай си колата и си свиркай. :love_opel:
Защо няма Опел с Quattro?

#7 Потребителят не е активен   iwanov 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Calibra C20NE & C20XE
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 431
  • Регистриран: 09.11.2009

Публикувано: 01 ноември 2010 - 05:48

Ами засега така и правя като капачката на казанчето не я стягам мн и засега няма проблеми с колата. :16V: :love_opel:
'Nemo saltat sobrius nisi forte insanit' - 'Nobody dances sober unless he's insane'

#8 Потребителят не е активен   Globe 

  • Виден Калибраджия!
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Calibra 20XE , Vectra B x20DTR
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2205
  • Регистриран: 11.11.2006

Публикувано: 01 ноември 2010 - 07:19

щом стискаш маркуча значи нищо и няма :love_opel:
!WARNING! - Абсолютен КАЛИБРА "ХЕ" СЕКТАНТ !!

Най-обичаната,Най-убавата,Най...,най.. абе по-по-най-най-наааааааааааай <- единствена в сърцето ми
Малка част от историята на колата ми ! -> Calibra by Globe

#9 Потребителят не е активен   bisserk 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Astra F Caravan 1,6i - C16NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 179
  • Регистриран: 27.06.2007

Публикувано: 01 ноември 2010 - 09:49

Нормално е маркучите да са твърди непосредствено след работа на двигателя. Няма да е нормално ако след като изстине колата и пак са твърди.
При мен така беше и постоянно ми избиваше от съединенията някъде. Освен това сутрин при палене се чуваше как клокочи извътре...
След като видях и мокра свещ, проблемът беше ясен - тръгнала гарнитура на главата...
Публикувано изображение

#10 Потребителят не е активен   javor_bg 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Seat Ibiza 1.6 101 hp, Opel Kadet C14NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2097
  • Регистриран: 10.01.2005

Публикувано: 03 ноември 2010 - 11:57

Виж мнениеiwanov, на 01 Nov 2010, 5:48, каза:

не я стягам


И аз едно време правех тая глупост, но проблема никога не е в капачката, защото клапанчето й отваря при налягане далеч по-голямо от нормалното налягане на системата при 100 градуса и включена перка. Тук говорим за опел, обаче. При VW системата не е така. Тя работи на по-високо налягане и в един момент след загряването на колата капачката регулира това налягане.

#11 Потребителят не е активен   IvanGrigorov 

  • Автомонтьорче философ!!!
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB X20DTH, A6 2.0 16v quattro
  • Град:до Своге
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 810
  • Регистриран: 30.03.2009

Публикувано: 03 ноември 2010 - 22:18

Ей за гарнитури глава не искам и да слушам :confused: . Ако човека не различава какво е нормално работно налягане и проблем с високо налягане тогава да отиде в автосервиз. Хората там са за това!!!

javor_bg - Нещо не разбрах точно какво искаш да кажеш. То и на Опеловата капачка и е точно това функцията да регулира налягане.
Защо няма Опел с Quattro?

#12 Потребителят не е активен   javor_bg 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Seat Ibiza 1.6 101 hp, Opel Kadet C14NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2097
  • Регистриран: 10.01.2005

Публикувано: 03 ноември 2010 - 22:55

Исках да кажа, че при Опел капачката е само предпазна мярка, т.е. когато налягането стане прекалено голямо отваря клапана, което не става в нормалните случаи.

#13 Потребителят не е активен   IvanGrigorov 

  • Автомонтьорче философ!!!
  • Група: Потребители

  • Автомобил:VectraB X20DTH, A6 2.0 16v quattro
  • Град:до Своге
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 810
  • Регистриран: 30.03.2009

Публикувано: 04 ноември 2010 - 00:09

Ми това за което говориш е така и при ФВ. Просто аз не знам къде пише на ФВ на колко е настроен клапана в капачката. А иначе май има нещо не ясно. Клапана отваря защото рано или късно налягането става твърде високо. При загряването няма как да се избегне изпаряването. Тогава ако сме препълнили системата ще изхвърли излишната течност. Ако нивото е нормално ще изпусне пара. А разширителния съд е така уразмерен, че да може да позволява разширяването на системата така че в нея да не влиза въздух.....никога не съм могъл да обяснявам свястно :confused:
Защо няма Опел с Quattro?

#14 Потребителят не е активен   iwanov 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Calibra C20NE & C20XE
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 431
  • Регистриран: 09.11.2009

Публикувано: 04 ноември 2010 - 17:50

Явно ми се е сторило че са твърдички маркучите, щото си ги стискам не са като камък, а и колата няма никакви признаци на духнала гарнитура. :) :confused:
'Nemo saltat sobrius nisi forte insanit' - 'Nobody dances sober unless he's insane'

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители