Опел Клуб България: Биалетка за АСТРА G ? Марки и магазини ? - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Биалетка за АСТРА G ? Марки и магазини ?

#1 Потребителят не е активен   mitnicharia 

  • Пешеходец
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG Z18XE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 21
  • Регистриран: 01.06.2010

Публикувано: 14 юли 2011 - 08:17

Здравейте, моля препоръчайте марка биалетка за Астра G, 2001г., бензин. Препоръчаха ми TRV, някой има ли отзиви за тази марка и от къде мога да купя и на каква цена ?
Другото, което искам да питам е дали да сменя само тази която е тръгнала на едното колело или и двете ?
Мерси предварително!

#2 Потребителят не е активен   radodar 

  • Вече сам си сменя маслото...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Имах VECTRA B X20XEV 1999г
  • Град:СОФИЯ
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 133
  • Регистриран: 19.04.2007

Публикувано: 14 юли 2011 - 09:26

TRW не ти препоръчвам,по простата причина че си смених едната биалета с такава преди нова година,и онзи ден я свалих на "дроб",като си тропа яко от около месец.Другата нищо и нямаше тогава,няма и сега,но се смени и тя защото си мислех че няма как тропането да е от новата ТРВ :naughtynono: .

Колкото до марка.Взех си "делфи" от "олимпия опел",за 29лв.Това е за вектра б,но за астра май е същата работа.Досега,каквото съм купувал от там все е било читаво.

#3 Потребителят не е активен   esil2 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G, X20DTL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 419
  • Регистриран: 27.04.2010

Публикувано: 14 юли 2011 - 10:18

От оригиналното по-хубаво няма така,че здравата не я сменяй. Аз смених едната с лемфьордер,но карам с нея около 2 месеца и още е рано да кажа дали е добра.

#4 Потребителят не е активен   Жорко 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G, Y20DTH Caravan/бивша/ Peugeot 406, HDI, 110 к.с.
  • Град:София/Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 396
  • Регистриран: 01.02.2009

Публикувано: 14 юли 2011 - 10:37

Преди 2 години смених едната биалетка с някаква италианска марка. Мисля, че беше "Магнети марели" или някакво подобно име. Купих я от веригата магазини Евро 07. Струваше някъде около 15 лв. Досега проблем не ми е направила.
Пежо 205 1.8 Дизел, 60 к.с. от 2006г. до 2008г. /вече я няма/; Опел Астра 2.0 ДТИ ,101 к.с. 2008-2013г./ вече я няма/; Пежо 406 HDI, 110к.к., от 2013г. до момента

#5 Потребителят не е активен   IvailoM 

  • ***GSI TEAM***
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X18XE1 .... Astra F C18XEL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4026
  • Регистриран: 13.09.2008

Публикувано: 14 юли 2011 - 13:24

Винаги се сменяват и двете!!!! Просто правило, което трябва да се спазва. За марки - TRW, Delphi

#6 Потребителят не е активен   DALGONSKi 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X20DTL
  • Град:Сандански
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2852
  • Регистриран: 08.11.2009

Публикувано: 14 юли 2011 - 15:43

Виж мнениеIvailoM, на 14 юли 2011 - 13:24, каза:

Винаги се сменяват и двете!!!! Просто правило, което трябва да се спазва.


-И каква е логиката, ако не е тайна ? :confused:
Публикувано изображение
Да ревеш в OPEL винаги е по-забавно от това да се смееш в някой VW GOLF.. :D

#7 Потребителят не е активен   siegfrid 

  • Трън в очите...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B C12NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2957
  • Регистриран: 22.04.2007

Публикувано: 14 юли 2011 - 15:59

Тази логика се следва при амортисьори.
За биалетки за сефте го чувам, а не са малко колите, които съм поддържал и поддържам - лични и служебни :kuku:

Относно марки - Lemfoder е класика в жанра, въпреки че и Делфи-то ако е истинско никак не е лошо :newsm05_41:
"За тези, които под булото на родолюбието градят закони, а самите те не ги спазват, или пък ги използват с цел своето облагодетелстване наказанието е Смърт, Смърт и пак Смърт !!! "

#8 Потребителят не е активен   vankis 

  • Кара останалите да завиждат...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X16XEL
  • Град:Кюстендил, София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 473
  • Регистриран: 03.12.2007

Публикувано: 14 юли 2011 - 16:08

Еми то оригиналните са на TRW с щампа на GM. Мисля даже , че има някакви ментос дето са метелни... аз ти препоръчвам да заложиш на оригиналното. Иначе не е необходимо да сменяш и двете.
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#9 Потребителят не е активен   IvailoM 

  • ***GSI TEAM***
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X18XE1 .... Astra F C18XEL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4026
  • Регистриран: 13.09.2008

Публикувано: 14 юли 2011 - 18:08

Виж мнениеsiegfrid, на 14 юли 2011 - 15:59, каза:

Тази логика се следва при амортисьори.
За биалетки за сефте го чувам, а не са малко колите, които съм поддържал и поддържам - лични и служебни :kuku:


Същото е и при шарнирите колега. Хората, които си поддържат наистина колите знаят защо. Все пак окачването е подложено на голямо натоварване. А ако знаеш предназначението на отделните компоненти по него и сам ще си отговориш на въпроса :icon_wink2: Това с иконката няма да го коментирам.......Големите разбирачи са по форумите това е ясно. Но на практика издишат...

п.п.1 А колкото до металните биалетки (ако съм разбрал правилно колегата, преди мен)- има модели на Опел, при които такива се монтират фабрично, вместо пластмасови :icon_wink2:

п.п.2 И финансовият фактор не е за подценяване :icon_wink2:

п.п.3 Забравих да спомена май, че това правило е при мен, (както и при много мои приятели), а не го пише в дебелите книги. И не ангажирам никой с него!

Живи и здрави, и много безаварийни километри! :flag:

Мнението беше редактирано от IvailoM: 14 юли 2011 - 18:32


#10 Потребителят не е активен   Shades 

  • Форумен блогър
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G Linea Sportive, Y20DTH / Astra G, X20DTL /Mitsubishi Eclipse Targa
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 3123
  • Регистриран: 29.12.2004

Публикувано: 14 юли 2011 - 18:32

Ъъъъ, с оглед да се обидиш Ивчо, но аз имам претенции, че наистина си поддържам колата. Мога да пусна една справка от СМ за ужас на околните. Та, това с двете заедно съвсем отговарям, че е абсолютна тъпотия измислена от гладни майстори. По простата причина, че прецакана биалетка не чупи друго. Пък и другото - кой, по дяволите, кара с целия този шум и трополене без да му прави впечатление?!

За марките ... за има-няма 80К по родните пътища съм се нагледал на биалетки :newsm05_41: Та - оригиналните биват, ама не съвсем, т.е. ако са TRW наистина, значи и TRW не са кой знае какво; от Евро 07 не съм купувал, пращах колеги - 20К и на боклука; Lemforder беше следващият им избор и дотук надживяха от Евро 07 ментарляците; за десерт остана марката, която ме втрещи - AS Metal, сложих ги по препоръка, че са БГ Пътища тествани, в момента едната е на 30К, другата над 50К, а струват колкото 3 бири. Всеки може да си прави изводи ...

#11 Потребителят не е активен   IvailoM 

  • ***GSI TEAM***
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X18XE1 .... Astra F C18XEL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4026
  • Регистриран: 13.09.2008

Публикувано: 14 юли 2011 - 18:41

Виж мнениеShades, на 14 юли 2011 - 18:32, каза:

Ъъъъ, с оглед да се обидиш Ивчо, но аз имам претенции, че наистина си поддържам колата. Та, това с двете заедно съвсем отговарям, че е абсолютна тъпотия измислена от гладни майстори. По простата причина, че прецакана биалетка не чупи друго. Пък и другото - кой, по дяволите, кара с целия този шум и трополене без да му прави впечатление?!

AS Metal


Няма за какво да се обиждам. Извинявам се, ако съм обидил аз някой. Говорех за хората, за които "аз си поддържам сам колата" означава, че си оставят ключовете в сервиза и се връщат едва, когато колата е готова. Без да се интересуват как, защо и какво. Зная, че си голям фен и не правиш компормис с колата си <_< . Всеки сам избира как да поддържа колата си, съобразявайки се и с финансовото си положение. Но компормис със спирачки и окачване не правя!

Колкото и да не ти се вярва има хора, които карат с доста неизправности по колите си. И то фрапиращи. Но не им дреме. Идват в сервиза и искат накладки и дискове втора употреба????!!! Само, защото "не робували на колите си".

AS Metal е марка, с която карат доста таксиметрови шофьори (поне в София) и са я изпробвали по "хубавите" пътища. И са доволни, както от цената, така и от качеството им.

Мнението беше редактирано от IvailoM: 14 юли 2011 - 18:51


#12 Потребителят не е активен   stei 

  • Пилот...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraH Z17DTH
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 658
  • Регистриран: 15.02.2007

Публикувано: 14 юли 2011 - 18:47

Сменял съм една и сложих пак оригинална до сега 20к никакви ядове. Ако ти направят добра отстъпка в някое представителство си заслужава да сложиш такава.
А по въпроса за двете да се сменят - такова животно нема. Завършил съм такава специалност работил съм монтьор и карам над 10 автомобила от различни марки и това не е логично да се направи нито се е правило.

#13 Потребителят не е активен   Shades 

  • Форумен блогър
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G Linea Sportive, Y20DTH / Astra G, X20DTL /Mitsubishi Eclipse Targa
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 3123
  • Регистриран: 29.12.2004

Публикувано: 14 юли 2011 - 18:56

Виж мнениеIvailoM, на 14 юли 2011 - 18:41, каза:

...

Ами специално за окачването, а както се оказа в последно време - почти за всичко, вече мятам ключовете, казвам това, това и това и се връщам после с парите да си взема колата. Специално AS-Metal-ските ги смених в "Стефанов" по тяхна препоръка, водят се "линцензирани". Освен тях бих сложил единствено GM-ски, макар че и трите пъти изкараха по-малко от турските.

#14 Потребителят не е активен   Irmscher 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Опел Корса А 1.6 GSI Irmscher Astra G Х18ХЕ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 214
  • Регистриран: 20.12.2005

Публикувано: 14 юли 2011 - 20:10

Аз задължително сменям и двете.Моите са оригинал ГМ и 40000км не са мръднали.

#15 Потребителят не е активен   barzia 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG X14XE,Volvo850 2.0i 20v
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 184
  • Регистриран: 18.12.2009

Публикувано: 14 юли 2011 - 21:57

Колега аз съм с Lemfoder ,за момента са си здрави на скромните 7хил.Иначе и аз съм за смяна на двете биалетки заедно.
Поздрави :love_opel:
Пътни хулигани, дарихте ли органите си ?! Публикувано изображение

#16 Потребителят не е активен   DALGONSKi 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X20DTL
  • Град:Сандански
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2852
  • Регистриран: 08.11.2009

Публикувано: 14 юли 2011 - 22:00

Ако някой успее да ме убеди, че повредата на едната, може да доведе до повреда на другата ще бъда много изненадан - признавам си!
Публикувано изображение
Да ревеш в OPEL винаги е по-забавно от това да се смееш в някой VW GOLF.. :D

#17 Потребителят не е активен   siegfrid 

  • Трън в очите...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Corsa B C12NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2957
  • Регистриран: 22.04.2007

Публикувано: 14 юли 2011 - 22:00

Виж мнениеIvailoM, на 14 юли 2011 - 18:08, каза:


А ще кажете ли Вие какво образование имате, защото, аз за разлика теб съм завършил точно това.
И само да попитам - колко автомобила си притежавал/поддържал, за да се изказваш с такава категоричност ?

Може да кажеш, че е желателно, но не и задължително.
Защото това, че ти смяташ, че биалетките се сменяват по 2, не значи, че е правилно. А това, колко е вярна практиката, на твоите приятели - ще се въздържа да коментирам.

Замисли се само, дали двете страни на автомобила са подложени на едни и същи влияния по време на движението си и може и да си отговориш. За да не се тормозиш, ще ти подшушна - много по-продавани са десните шарнири, накрайници и биалетки, интересно защо :icon_wink2:
"За тези, които под булото на родолюбието градят закони, а самите те не ги спазват, или пък ги използват с цел своето облагодетелстване наказанието е Смърт, Смърт и пак Смърт !!! "

#18 Потребителят не е активен   IvailoM 

  • ***GSI TEAM***
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G X18XE1 .... Astra F C18XEL
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 4026
  • Регистриран: 13.09.2008

Публикувано: 14 юли 2011 - 22:51

Виж мнениеIvailoM, на 14 юли 2011 - 18:08, каза:

п.п.3 Забравих да спомена май, че това правило е при мен, (както и при много мои приятели), а не го пише в дебелите книги. И не ангажирам никой с него!


Ще се самоцитирам и така ще отговоря на твоят пост. Не ми се влиза в излишни спорове. Всеки сам за себе си преценява. Нека да обобщим казаното дотук, за да бъдем все пак полезни на хората. Има колеги, които мислят и правят като мен. Има колеги, които правят и мислят като теб. Нека сам да избере за себе си.

За марките дотук бяха изброени TRW, Delphi, Lemforder, AS Metal. И тук всеки преценява сам, според това откъде пазарува и с какви финанси разполага.

#19 Потребителят не е активен   Shades 

  • Форумен блогър
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G Linea Sportive, Y20DTH / Astra G, X20DTL /Mitsubishi Eclipse Targa
  • Град:Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 3123
  • Регистриран: 29.12.2004

Публикувано: 15 юли 2011 - 00:02

Ще подкрепя Божо в този спор. Тук изобщо не става дума за пестене на пари, биалетките, било то и най-скъпите, са ми джобни стотинки, сравнени със съединителя примерно. Като се навреш под колата съвсем видимо е защо няма смисъл от двете едновременно :newsm05_41: Смятам, че всеки, който има съответното образование ще го потвърди. Последният довод е, че ако имаше нещо такова, задължително щяха да се сменят комплект в оторизираните сервизи. Съмнява ме да изпуснат да приберат още някой лев от нещо препоръчително :icon_wink2:

Колкото до марките, не залагайте на цената, а на тествани неща. Лично аз съм си доказал отдавна - титуляр АS-Metal, резерва GM. Издържали при сериозни тестове из цяла България + писта "Дракон" :devil-smiley-019:

П.П. Сега се зачетох за металните - не мога да разбера за чий да си покачвам теглото на ходовата част, като никога не се чупи "пластмасата", а само накрайниците? :confused:

#20 Потребителят не е активен   kotzeto 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G OPC X20XER S/N 2897
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 180
  • Регистриран: 23.11.2005

Публикувано: 15 юли 2011 - 10:11

Опел вграждат оригинално rtw с щампа на GM. Има и метални с и без регулиране на дължината. Регулиращите се се монтират при понижаване на окачването с повече от 40мм и са на принципа на т. нар. унибали като са и значително по-здрави. Аз си сложих шарнири, биалетки и къси накрайници на TRW преди около 25000 км и за сега нямам ядове. За сравнение ще дам цена на шарнир TRW 32 лв/бр, GM е 84 лв/бр в ГА и е също на TRW.
ASTRA F GSI C18XE ---> ASTRA G OPC X20XER

www.urbandriftteam.com

Споделете тази тема чрез:


  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители