Опел Клуб България: Астра H GTС 1,9 дизел "Филтър за горивото" - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Астра H GTС 1,9 дизел "Филтър за горивото"

#1 Потребителят не е активен   sveto 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H Z19DTH
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 5
  • Регистриран: 16.07.2011

Публикувано: 18 юли 2011 - 12:55

Здравейте,
Пише новоизлюпен аматьор.
Моля за помощ. Къде е разположен горивният филтър на Астра-та? На какъв период се сменя? Мога ли сам? Ако "да" - от къде да се снабдя с качествен и как да извърша замяната?
Много Ви благодаря!
След като смених успешно въздушния филтър за няколко минути, смятам че трябва да се ограмотя и за горивния, тъй като в ръководството на автомобила за него не пише нищо конкретно.
до скоро!

Мнението беше редактирано от Liubeznia: 18 юли 2011 - 12:58
Причина за редактиране: Колега, ще те помоля да спазваш разделите като пускаш тема.


#2 Потребителят не е активен   georgibakarliev 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Zafira B Z19DTH,Zafira B 18XER
  • Град:Пещера
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 218
  • Регистриран: 21.10.2009

Публикувано: 18 юли 2011 - 15:02

неможеш братле да го смениш сам иска специален ключ,иначе филтъра се намира между двигателя и купето//

#3 Потребителят не е активен   Garibaldi 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Zafira B, Z19DT
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 171
  • Регистриран: 04.08.2006

Публикувано: 18 юли 2011 - 15:54

Здравей колега,
намира се на много ши...но място:)
Маха се капака на главата, пада се под чистачките. Много тясно и специфично място.
иска специален ключ, макар че ние го сменяхе и с по обикновен. Трябва да се разкача от горивопроводи и кабели. Внимавай със затягането обратно- понякога ако не е затегнат докрай- пуска гориво.
Другото е, че има пробка в долната си част, за източване на водата. Става само на канал.

Може би това ще ти помогне: схема,
Поздрави,
Иво

#4 Потребителят не е активен   Пресиян Василев 

  • турбо пилот
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Omega B U25DT, Фронтера Х22ХЕ
  • Град:Габрово
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 1159
  • Регистриран: 24.10.2007

Публикувано: 19 юли 2011 - 08:00

Нищо сложно ,колегата отгоре е обеснил.Ако не си схванат в ръцете ще си го смениш.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт!

#5 Потребителят не е активен   sveto 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H Z19DTH
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 5
  • Регистриран: 16.07.2011

Публикувано: 20 юли 2011 - 19:07

Виж мнениеGaribaldi, на 18 юли 2011 - 15:54, каза:

Здравей колега,
намира се на много ши...но място:)
Маха се капака на главата, пада се под чистачките. Много тясно и специфично място.
иска специален ключ, макар че ние го сменяхе и с по обикновен. Трябва да се разкача от горивопроводи и кабели. Внимавай със затягането обратно- понякога ако не е затегнат докрай- пуска гориво.
Другото е, че има пробка в долната си част, за източване на водата. Става само на канал.

Може би това ще ти помогне: схема,

.............................................................
Благодаря, Иво.
Схемата много ще ми помогне.
След като сложа новия горивен филтър ще трябва ли да сипя малко гориво вътре?
На какъв период трябва да се сменя този горивен филтър? В момента съм на 27 хил. с оригиналния и карам само с най-доброто гориво от OMB.
Приятна вечер!
Благодаря и на останалите колеги! Живи и здрави!

#6 Потребителят не е активен   Жорко 

  • Сменя гумите през месец...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G, Y20DTH Caravan/бивша/ Peugeot 406, HDI, 110 к.с.
  • Град:София/Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 396
  • Регистриран: 01.02.2009

Публикувано: 21 юли 2011 - 08:28

Колега, на 10 000 км е редно да смениш всичките филтри заедно със смяната на маслото. Това са въздушния, масления и горивния. Не гледай какво пишат по каталозите, че интервалът за смяна на въздушния и горивен филтър е по-голям. На 10 000 км въздушният филтър при моя опел е черен, а разлика в черния цвят между масления и нафтовия филтър почти нямам.
При смяната на филтъра внимавай при поставянето на новия филтър всички уплътнения да легнат добре, като преди това досипеш нафта, за да не глътне въздух. Ако пък не си уверен в действията си, закарай я на майстор, като внимателно наблюдавай какво прави и следващия път няма да имаш проблеми.
Успех със смяната!

Мнението беше редактирано от Жорко: 21 юли 2011 - 12:26

Пежо 205 1.8 Дизел, 60 к.с. от 2006г. до 2008г. /вече я няма/; Опел Астра 2.0 ДТИ ,101 к.с. 2008-2013г./ вече я няма/; Пежо 406 HDI, 110к.к., от 2013г. до момента

#7 Потребителят не е активен   kirenski 

  • таварищ
  • Група: Потребители

  • Автомобил:2ZRU
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 719
  • Регистриран: 03.08.2007

Публикувано: 21 юли 2011 - 08:36

:newsm05_41:
На Астрите смяната по сервизна книжка е 15 000 км за маслото + въздушния + масления филтър
Горивния може и на повече километри ( но ще чекна и ще видя на колко точно )

#8 Потребителят не е активен   Garibaldi 

  • Не спазва ЗДвП
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Zafira B, Z19DT
  • Град:Варна
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 171
  • Регистриран: 04.08.2006

Публикувано: 21 юли 2011 - 11:00

За смяна на масло; на всеки 10К км/ 12 месеца, защото имаш турбо, DPF /евентуално/ и други всеизвестни причини;
За смяна на маслен филтър: с маслото
За смяна на въздушен филтър: на всеки 10К км, защото е евтин, и да не ти прави мизерии. Пример- честото паркиране под дървета, други замърсители
За смяна на горивен филтър: той е най скъп, но с нашите "качествени горива" е хубаво на 10К км, да се подменя. Препоръчвам да не се прави компромис с качеството.
Внимавай, при смяната, при поставянето на новият, в комплекта трябва да има и гумен О пръстен, както и преди да го затвориш да налееш нафта. Иначе обезвъздушаване на горивната система- зор:)
За смяна на кабинен филтър: на 15К км, най- малко поленов.

Малко спрягано е и течността на хидравликата- да се следи редовно, тъй като е слабо място на Опелите.Също така и маслото на скоростната кутия.
Мойта наближава 100К км, и мисля да го подменя.

Интервалите по сервизната книжка, си важат, ако се ползват само оригинални консумативи и масла.
За масло предпочитам Castrol, за филтри- MANN-въпрос на лична преценка. Може би само ангр.ремък остава оригинал

Незнам в БГ дали има качествени горива.Аз залагам на оригинален Rompetrol, после Еко, после Шел и ОМВ.
Понякога ползвам, предимно зимата и добавка Castrol TDA, 1мл=1л.

Успех.

Мнението беше редактирано от Garibaldi: 21 юли 2011 - 11:11

Поздрави,
Иво

#9 Потребителят не е активен   sveto 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H Z19DTH
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 5
  • Регистриран: 16.07.2011

Публикувано: 22 юли 2011 - 20:02

Благодаря много за изчерпателните отговори! Впечатлен съм. Ще пиша след като сменя горивния филтър /и поленовият - също/ - очаквайте "Филтърни неволи на един аматьор".
Приятна вечер!

Мнението беше редактирано от Liubeznia: 23 юли 2011 - 05:55
Причина за редактиране: Цитат е излишен.


Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители