Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Двигатели, горивни системи, съединители, ск.кутии

Y 22 DTR Като захладнее,прекъсва и придръпва

Тази тема е заключена « Prev

2.2dtr снимка 2.2dtr 07 септември 2011 - 07:34

Такааааа,първо здравейте,за пръв път пиша във форума и ми се налага да търся помощ за проблем по колата.Имам я вече четвърта година,но от известно време имам един много досаден проблем с потеглянето и само вечер като захладнее,газта става много чуствителна,рязко се качват оборотите и ако сам на скорост предрапва.Не разбирам от коли водих я по сервизи,но без резултат.Като е топло проблема го няма.Има и друго което ме тревожи и то е че с появата на този проблем взе да пуши черно,като настапя газта до долу,а никога не сам я виждал да пуши.От много време се ровя в нета и търся някой с проблем като моя,но не намерих нищо.На диагностика не изписва грешки,нямам проблеми с паленето.Ако някой знае нещо и сподели ще се радвам.
Отговори

nikolas3 снимка nikolas3 07 септември 2011 - 22:10

Почистване на дроселова клапа? На какви сервизи си ходил?С какъв софтуер?
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 07 септември 2011 - 23:23

каква клапа бе братче, това е дизел, дано не е проблем с помпата защото за нея не се предлагат никакви резервни части, сменя се цяла и то втора ръка защото новата струва колкото колата, но ако е тя трябваше да имаш грешки, много интересно защо не е записала нищо до сега, трябва да хванеш някой с лаптоп и да я гледате в движение как се държи...
Отговори

2.2dtr снимка 2.2dtr 09 септември 2011 - 15:32

Не може ли да е някой температурен датчик?Как е възможно на 16 градуса да няма проблем,а на 14 да има?На диагностика няма нищо!Помогнете вече съм с изчерпани идеи.
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 13 септември 2011 - 00:05

едва ли някой ще успее да ти помогне без конкретна информация за проблема, ако имаше грешки щеше да е много по-лесно, на колко места си я водил и какво точно ти казаха от там?
Отговори

nikolas3 снимка nikolas3 15 септември 2011 - 20:56

каква клапа бе братче, това е дизел,Публикувано изображение
Ето това с червеното в горния край на тая тръба е вакуумен клапан ,изпълняващ функцията на ограничител на притока на въздух и т.н.Демек дроселова клапа-въртяща се около оста си пластина,регулираща притока на газ. Почистването на това нещо/ правиха ми го в Дженеръс ауто и така го кръстиха тоз процес- все се надявам да поназнайват нещичко от нафтови ДВГ/.
А по въпроса на колегата- ходи в сервиз с читав софтуер и ще си спестиш главоболия и парични еквиваленти.
Мнението беше редактирано от nikolas3: 15 септември 2011 - 21:05
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 16 септември 2011 - 02:04

е да но все пак това не е дросел, той е нужен само на бензиновия мотор, това е клапа за контрол на входящия въздух и ако имаше проблем с нея щеше да има грешка в паметта, а що се отнася до софтуера един китайски оп-ком може да се справи с диагностиката на този двигател много добре...
Отговори

2.2dtr снимка 2.2dtr 10 октомври 2011 - 16:57

Тази сутрин навън беше 8 градуса и като запалих колата работеше много странно,все едно прекъсва.Изключих датчика за темпертурата на двигателя и двигателя заработи нормално,включвам го,пак играят оборотите.Като работи така,отзад не пуши нищо.С малко газ придръпва и понякога много пуши черно.На няколко пъти ми изписа P0400.Тази кола май няма да мога да я карам зимата,ако прави така.При подаване на газ на място оборотите рязко скачат не плавно.Някой има ли идея какво става с колата ми?
Мнението беше редактирано от 2.2dtr: 11 октомври 2011 - 16:35
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 10 октомври 2011 - 22:14

тази грешка е че не работи ЕГР-а както трябва, там трябва да се насочиш явно...
Отговори

andreev81 снимка andreev81 11 октомври 2011 - 15:48

 2.2dtr, на 10 октомври 2011 - 16:57, каза:

Тази сутрин навън беше 8 градуса и като запалих колата работеше много странно,все едно прекъсва.Изключих датчика за темпертурата на двигателя и двигателя заработи нормално,включвам го,пак играят оборотите.Като работи така,отзад не пуши ништо.С малко газ придръпва и понякога много пуши черно.На няколко пъти ми изписа P0400.Тази кола май няма да мога да я карам зимата,ако прави така.При подаване на газ на място оборотите рязко скачат не плавно.Някой има ли идея какво става с колата ми?

Идеята е само една ГНП-то е алт.
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 11 октомври 2011 - 20:46

напълно е възможно проблема да е и в ГНП-то или модула за управление, смао че трябва да с епояви някоя грешка която да го подскаже, най-честата е като скапе датчика за оборотите, тогава записва датчик разпределителен вал, не помня сега точно номера на грешката...
Отговори

Пресиян Василев снимка Пресиян Василев 11 октомври 2011 - 20:47

2,2 мотора е с по читава помпа.При тея ядове се насочваи към почистване на вихрови клапи,ЕГР .
Филтрите как са ?
А и си смени диагностика,всичките тея работи си се виждат с диагностика спокоино.
Дросели няма,единтвения дизел с дроселова клапа е стария Форд Транзит.Просто е смешно да се говори за наличие на такава.
Отговори

VeNcHeNc0 снимка VeNcHeNc0 11 октомври 2011 - 20:55

Като за начало изчисти си EGR-то :icon_wink2:
Отговори

милен златев снимка милен златев 11 октомври 2011 - 22:08

моята x20dth го прави тоя номер като умря дебитомера
Отговори

2.2dtr снимка 2.2dtr 02 ноември 2011 - 15:44

Не изписва никаква грешка и това е.Р0400 излизаше преди,изчистх ЕГРа и сега вече не изписва никаква грешка.Когато външната температура е близо до 0 спира да придрапва.Най се усеща придръпването м/у 5-15 градуса.Като спре придрапването спира и пушенето!Водих я на диагностики,вдигат рамене навсякъде и ми казват,че докато не изпише грешка,нищо не се знае.ако навън е 16 градуса няма проблеми.От както го имам този проблем и лятото на климатик на свободна оборотите падат бавно,даже понякога увисват на 1250.
Отговори

Shades снимка Shades 02 ноември 2011 - 15:48

Като го закачите на диагностика обърнете внимание какви температури отчита за входящия въздух на дебитомера и за температурата на антифриза ...
Отговори

2.2dtr снимка 2.2dtr 01 декември 2011 - 12:02

Някой друг има ли някакви идеи? Много съм разочарован от всякакви майстори,смениха ми датчика за температурата на двигателя,МАП сензора и все си е така колицата.Като загрее и достигне работна температура и спра някаде за 1-2 мин.,после си потеглям все едно никога не е прекасвала и придръпвала.Забелязах и друго,сутрин давам на контакт,колата с гаечния ключ не изгасва,отнемам и пак давам на контакт и тогава си изгася.После през целия ден си изгася колата с ключето и така паля колата.Сутрин както си прекъсва като отпусна съединителя и я замъча на спирачка да потегли изглажда работата,после пак си прекъсва,потеглям подавам малко газ ускорява,за секунда рязко забива муцуната и после всичко се оправя,докато не започне да мърда стрелката на температурата.После докато не загрее до 85С при потегляне на първа с малко газ ускорява до 1500-2000 оборота на пресекулки с придружен черен пушек.На 5 предавка изпушва само при рязко подаване на газ.На ниските обороти пуши само.А след като започна да се замотавам по светофарите,спри тръгни и в един момент всичко изчезва,няма прекъсване,няма придръпване и от пушека помен няма,до следващото запалване.Аз ли съм най-големия карък с такъв проблем?Никой ли не е сращал такъв проблем?Ако някой от опитните тука разбира за какво става дума,да ми пише.Благодаря от сега за вниманието и търпението.Моля помогнете!!!
Мнението беше редактирано от 2.2dtr: 01 декември 2011 - 12:25
Отговори

2.2dtr снимка 2.2dtr 20 март 2012 - 20:24

Никой ли нищо не знае за проблема ми?Цяла зима ми прекъсва Зафирката сутрин,но винаги ми е палила от четвърт дори и при -20 градуса.Като потегля и като я замъча на ниски обороти изчиства работата.Много и влияе външната температура.Като надхвърли 16 градуса външната температура и спира да предръпва,няма помен от проблема.Така ли никой нищо незнае?Масло не ми харчи,антифриза не мърда,колектора е чист,всичко сменям на време,не отчита грешка,няма такава запаметена.Само в студовете ми направи впечатление,че сутрин колата с ключето ми угася и така паля,после я гася,подавам контакт оставя светната,после отнемам и пак давам на контакт и лампата изгася.Издебнах я веднъж като не изгасна лампата и ми изкара грешка Р1634,но странното е че не се запаметява,а като отнема и пак дам контакт изчезва.От 47000км ми прави мизерии,така и не спря да пали поне да се види от къде е.Не ми забива,не харчи много нафта,върви много прилично,не се замисля на никоя скорост,но е неприятно да се кара така.Ако някой има идея от какво може да е,да пише.В който и сервиз да съм ходил нищо конкретно не казват.С Tech 2,Bosch,OP-COM,я гледаха и нищо.Направи ми впечатление че откакто го имам този проблем,бордовия ми компютър ми показва по малък разход от действителния.Незнам дали има нещо общо.Сутрин няма бели пушеци,а докато прекъсва като се загледам отблизо,леко на черно загатва и педала на газта е много чуствителен.Благодаря на всеки който се наеме да ми отговаря.
Отговори

2.2dtr снимка 2.2dtr 08 септември 2012 - 15:44

Колеги,колата още се движи,но захладня времето и сутрин пак прекъсва.На 15-16 градуса външна температура няма проблем,като стане 14 градуса и започва да заеква и да пуши черно.Записани грешки няма,карал съм я на различни места на диагностика.Не влиза в авариен режим,върви прилично,ноооо прекъсва сутрин докато се постопли малко,а после само предръпва и то от 1 до 3 скорост на 4 и 5 няма помен.Ако има някой запознат с проблема ми,моля да пише.
Отговори

ivan-ivanov снимка ivan-ivanov 09 септември 2012 - 13:01

 2.2dtr, на 08 септември 2012 - 15:44, каза:

Колеги,колата още се движи,но захладня времето и сутрин пак прекъсва.На 15-16 градуса външна температура няма проблем,като стане 14 градуса и започва да заеква и да пуши черно.Записани грешки няма,карал съм я на различни места на диагностика.Не влиза в авариен режим,върви прилично,ноооо прекъсва сутрин докато се постопли малко,а после само предръпва и то от 1 до 3 скорост на 4 и 5 няма помен.Ако има някой запознат с проблема ми,моля да пише.

колега,на предишната кола-лагуна dci-имах подобен проблем и се оказа педала на газта,разглобявах го преди това,но видимо нямаше наранено по пистите,като го смених и колата се оправи.ако имаш откъде да вземеш за проба и тествай.м/у другото на диагностика не ми изкарваше никакви грешки.поздрави
Отговори
Тази тема е заключена « Prev
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg