Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Информация за конкретен модел Опел

Опел Корса Б, 1000 куб.см, 55 к.с

Pinto снимка Pinto 10 октомври 2011 - 09:41

Решили сме да купим на жена ми Корса Б след 1998 година. Има много предложения на изгодна цена, но в голямата си част са 1000 куб.см, 55 к.с. Общото взето отзивите за този двигател са отрицателни, но пък май избора ни се свежда само до него. Искам да помоля собственици на Корса с този двигател да споделят личните си впечатления. Може и на лични. Всякакви мнения, съвети и препоръки ще са ми от много голяма полза. Знам, че се намират и други модели, но мисля, че не е много оправдано например от Казанлък да отида до Видин за да видя някаква кола която не е сигурно дали ще ми хареса на място.
Отговори

petko снимка petko 10 октомври 2011 - 10:53

Има и 1.2 16в,пак са след 98г.,по добри са.
Мнението беше редактирано от petko: 10 октомври 2011 - 10:53
Отговори

Pinto снимка Pinto 10 октомври 2011 - 11:31

Колега знам, че има. Мен конкретно ме интересува мнение на човек, който има и кара Опел Корса 1.0. То по принцип има корси с доста модели двигатели, но трудно се намират читави. А от тези с 1.0 има голямо предлагане, запазени на добри цени. Интересува ме, ако направя компромис и взема Корса с този двигател дали после няма жестоко да съжалявам.
Отговори

Liubeznia снимка Liubeznia 10 октомври 2011 - 12:01

Този раздел е за представяне на потребителските автомобили! Местя я в раздела за информация където има 100 теми за покупка на Корса...
Отговори

Hybrid снимка Hybrid 10 октомври 2011 - 12:28

1. Като за начало двигателят е 3 цилиндров, откъдето са и големите вибрации на цялото купе на празен ход.
2. От към разход не е добре като за 3 цилиндъра и 1000 куб.
3. На повечето модели веригата на двигателя отдавна е минала КМ за смяна и двигателят издава много неприятен шум.
4. Семерингите на ДВГ са слабо място.
5. ДВГ е ИДЕАЛЕН до границите на табелите където НАСЕЛЕНОТО място свършва, след това... :surrender:

6. Нещото, от което трябва да се пазиш е EPS (електрически сервоусилвател) - най слабото място на тези Корси. Има достатъчно теми изписани по този въпрос :use_search:

Другото което трябва да гледаш е същото като на всяка останала кола - ръжда, удари, преправяния и т.н. , а да и ел. стъклата.
Отговори

ASTRA GL снимка ASTRA GL 10 октомври 2011 - 17:16

Здравей, колега. Аз карам корса с този мотор от 3 години и половина. Със смесено мнение съм - може да се каже, че двигателя е икономичен, много слаб, но въпреки това пъргав в града. Двигателят е с верига, досега не съм пипал нищо по нея, но имай в предвид, че е 3-цилиндрова колата и има доста повече вибрации от нормалните двигатели. Като разход ми гори около 5 извън града и 7,5 градско (Варна), но разхода беше с половин литър по-нисък преди да сменя ламбда сонда. Проблемите по двигателя са стандартните - дебитомер, ламбда сонда, датчик на коляновия вал. Като цени не са никак евтини (дебитомер оригинален - 460 лв?!; ламбда сонда Бош универсална - 160 лв; датчик на коляновия вал - италианско менте - 52 лв.) Извън града шофирането на колата е изпитание - за да изпревариш ТИР трябва да гледаш много много напред, но в града на 1-ва и 2-ра предавка е доста пъргава. Предимството е, че икономисваш пари от консумативи - 1 свещ по-малко и по-малко масло (около 3,5 л). Ако имаш други въпроси пиши. Успех в избора.
Отговори

marinov снимка marinov 27 октомври 2011 - 19:58

здравей, колега!
аз карам корса с такъв двигател от август 2010 навъртях и 10000 км за около 1 година в горното мнение колегите са ти казали доста полезни не6та с които съм съгласен, но според мен най- много си заслужава корсата с този мотор ако мислиш да се кара предимно в градски условия и рядко извън града. От както съм я взел съм сменял само консумативи. Предстои ми да сменям задни амортисьори на билщайн съм си харесал за по 65 лв бройката. Има теч на масло който е от много кофти място (семерина на колянов вал) но за 3 месеца доливам 100 мл. така че засега съм го пренебрегнал този проблем. За изпреварванията е направо кошмар не ми се говори трябва да си наравно или по баир надолу и да имаш видимост на няколко км. и едва тогава да изпреварваш голям ужас е. Моя съвет ако си състезател по душа и изкаш да се изстрелва от място е да се ориентираш към друг мотор, гледам че напоследък 1,5турбо дизел са на същите пари. За 1000 кубика мога още да добавя, че за тази 1 година и 10000 км не съм се замислял да и слагам газ, просто няма нужда разхода дори и при тази цена е добър, а и при малката мощност няма смисъл
Отговори

Pinto снимка Pinto 28 октомври 2011 - 09:01

Корсата ще се кара от жена 99% градско на разстояние 4-5 км и то не всеки ден. И на мен много ми се иска да е с друг двигател, но много трудно се намират. Особено с моно инжекция 1.2 или 1.4 се намират 1995-1997 година и обикновено имат проблеми с тенекиите и са почти без екстри. Проблема с бързината и пъргавината сякаш не е приоритетен. Сякаш при нас най-важното е как стои въпросът с поддръжката. В някои мнения пишат, че двигателя постоянно се поврежда и частите са ужасно скъпи. Други колеги казват, че с години сменят само консумативи. Явно и при този двигател май всичко си е до късмет. По принцип не съм на зор, но искам да си изясня дали този двигател 1.0 може да бъде решение или твърдо да го илиминирам.
Мнението беше редактирано от Pinto: 28 октомври 2011 - 09:06
Отговори

emillio снимка emillio 04 април 2012 - 22:03

 Pinto, на 28 октомври 2011 - 09:01, каза:

Корсата ще се кара от жена 99% градско на разстояние 4-5 км и то не всеки ден. И на мен много ми се иска да е с друг двигател, но много трудно се намират. Особено с моно инжекция 1.2 или 1.4 се намират 1995-1997 година и обикновено имат проблеми с тенекиите и са почти без екстри. Проблема с бързината и пъргавината сякаш не е приоритетен. Сякаш при нас най-важното е как стои въпросът с поддръжката. В някои мнения пишат, че двигателя постоянно се поврежда и частите са ужасно скъпи. Други колеги казват, че с години сменят само консумативи. Явно и при този двигател май всичко си е до късмет. По принцип не съм на зор, но искам да си изясня дали този двигател 1.0 може да бъде решение или твърдо да го илиминирам.


Е вече взе ли го ??? или се отказа :)
Определено може да е решение аз съм както в твоя случай и съм доволен. Само ако попаднеш на "Майстори" става лошо. :surrender:
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg