Опел Клуб България: Проблем с оборотите гасне при подаване на газ - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Проблем с оборотите гасне при подаване на газ

#1 Потребителят не е активен   rosendvd 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:нямам
  • Град:Шумен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 7
  • Регистриран: 30.06.2010

Публикувано: 28 януари 2012 - 18:47

привет ,имам проблем с оборотите и съмнението ми е ,че е от температурния датчик но незнам нито как изглежда и дали изобщо е от него.
Колата е опел кадет седан мисля ,че е 83г. само на бензин е няма "АГУ" 1.3 или 1.6 не знам точно от старите е.
Значи когато запаля и колата е студена и подам газ колата забива и гасне като тръгна а като подавам плавно газ не прави така и като загрее малко се пооправя но пак е така,все едно няма гориво или дърпа въздух ли какво не знам,иначе като и увелича оборотите(смукача е ръчен) си върви и форсира без да се дави и гасне.Някакви идеи,съвети или препоръки какво да правя.
мерси предварително на отзовалите се

#2 Потребителят не е активен   hristotr 

  • Сам си ремонтира колата...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Kadett E C16NZ
  • Град:Карлово
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 206
  • Регистриран: 14.08.2006

Публикувано: 28 януари 2012 - 20:34

Колега уточни какъв е двигателя. Ако е моно инжекционен с потопяема помпа в резервоара, възможно е да се е напукало маркучето, което свързва помпата с штуцера и бензина да няма необходимото налягане. При този случай трябва да се извади помпата и да се замени това маркуче с ново, бензиноустойчиво.

#3 Потребителят не е активен   Mihalmaistora 

  • шест тенджерки в една фурна
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Opel Omega B Y32SE
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 291
  • Регистриран: 14.03.2009

Публикувано: 28 януари 2012 - 21:57

Само дето през 83-та не е имало моно инжекциони или поне не при Опел :moderator:
Публикувано изображение

Виж мнениеborochvoro, на 17 януари 2012 - 13:22, каза:

Но по-скоро има нещо нередовно -старите опелски бензинки си палят и когато беемвистите обикалят с кабелите да молят за ток:-)

#4 Потребителят не е активен   rosendvd 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:нямам
  • Град:Шумен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 7
  • Регистриран: 30.06.2010

Публикувано: 14 февруари 2012 - 12:17

някакви други идеи и някой ако знае как изглежда този датчик да качи една снимка

#5 Потребителят не е активен   javor_bg 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Seat Ibiza 1.6 101 hp, Opel Kadet C14NZ
  • Град:София
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 2049
  • Регистриран: 10.01.2005

Публикувано: 14 февруари 2012 - 16:29

Подобен проблем имах с друг автомобил. Оказа се, че смуче въздух от едни о-пръстени на смукателния колектор и оттам бедна смес и оттам гаснеше.

Какви са първите четири символа от номера на двигателя в талона ?

#6 Потребителят не е активен   rosendvd 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:нямам
  • Град:Шумен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 7
  • Регистриран: 30.06.2010

Публикувано: 15 февруари 2012 - 21:28

Виж мнениеjavor_bg, на 14 февруари 2012 - 16:29, каза:

Подобен проблем имах с друг автомобил. Оказа се, че смуче въздух от едни о-пръстени на смукателния колектор и оттам бедна смес и оттам гаснеше.

Какви са първите четири символа от номера на двигателя в талона ?


здр,номера на двигателя е 12SC1211503 индефикационния номер е W0L000039L2505244 и е 1196 кубика

#7 ГостTisho 007_*

  • Група: Guests

Публикувано: 16 февруари 2012 - 07:08

опита ли да увеличиш оборотите?

#8 Потребителят не е активен   rosendvd 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:нямам
  • Град:Шумен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 7
  • Регистриран: 30.06.2010

Публикувано: 16 февруари 2012 - 19:38

Виж мнениеTisho 007, на 16 февруари 2012 - 07:08, каза:

опита ли да увеличиш оборотите?

ами не сам защото са си в нормата

#9 ГостTisho 007_*

  • Група: Guests

Публикувано: 17 февруари 2012 - 12:00

Имах подобен проблем.Виж си делкото,какъв е градуса на зацепване.Също така може да обърнеш малко внимание на горивния и на въздушния филтър.

#10 Потребителят не е активен   rosendvd 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:нямам
  • Град:Шумен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 7
  • Регистриран: 30.06.2010

Публикувано: 17 февруари 2012 - 17:45

Виж мнениеTisho 007, на 17 февруари 2012 - 12:00, каза:

Имах подобен проблем.Виж си делкото,какъв е градуса на зацепване.Също така може да обърнеш малко внимание на горивния и на въздушния филтър.

мерси ще погледна филтрите иначе за делкотое трябва някой по специалист да намеря да не прецакам нещо

#11 Гостsipanov_*

  • Група: Guests

Публикувано: 18 февруари 2012 - 11:22

Не е изключено да ти се е запушил горивния филтър.Колата явно има недостиг на гориво.

#12 Потребителят не е активен   rosendvd 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:нямам
  • Град:Шумен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 7
  • Регистриран: 30.06.2010

Публикувано: 18 февруари 2012 - 16:32

Виж мнениеsipanov, на 18 февруари 2012 - 11:22, каза:

Не е изключено да ти се е запушил горивния филтър.Колата явно има недостиг на гориво.

като загрее колата се оправя уж но като изгасне така като е загрята и после неможе да запали ,иначе махнах възд. филтър и утре ще се пробва как е ,а за горивния филтър до резервоара ли е някъде или е само прозрачния ? ,за делкото според мен е окей защото пали много лесно, но като подам лекичко газ на педала иначе е доста по трудно .
А да питам дали знае някой къде се намира датчика за перката на радиатора (охлаждащия) защото като загрее и не се включва перката

#13 ГостTisho 007_*

  • Група: Guests

Публикувано: 19 февруари 2012 - 16:37

Колега горивния филтър ти се намира до резервоара ако не са правени някакви промени.Колкото до дистрибуторната капачка незнам как си я видял,че е добре.Провери положението й отвътре и градуса на зацепване.Този градус е от голямо значение.
П.С.Щом пали лесно след като е загряла е възможен и варианта-температурен датчик!

#14 Потребителят не е активен   rosendvd 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:нямам
  • Град:Шумен
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 7
  • Регистриран: 30.06.2010

Публикувано: 04 март 2012 - 13:14

Виж мнениеTisho 007, на 19 февруари 2012 - 16:37, каза:

Колега горивния филтър ти се намира до резервоара ако не са правени някакви промени.Колкото до дистрибуторната капачка незнам как си я видял,че е добре.Провери положението й отвътре и градуса на зацепване.Този градус е от голямо значение.
П.С.Щом пали лесно след като е загряла е възможен и варианта-температурен датчик!

оказа се няколко градуса неправилно делкото и сега е океи

#15 Потребителят не е активен   borochvoro 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraF C16SE
  • Град:Видин
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 780
  • Регистриран: 04.05.2011

Публикувано: 04 март 2012 - 17:31

Виж мнениеTisho 007, на 19 февруари 2012 - 16:37, каза:

Колега горивния филтър ти се намира до резервоара ако не са правени някакви промени.

Аха баш там е на карбураторите филтъра:-)
Калкулаторче http://borochvoro.vacau.com/ca.php

#16 ГостDenko92_*

  • Група: Guests

Публикувано: 04 март 2012 - 22:05

Ако още ти прави проблеми,
погледни си жигльорите, аз лично съм имал този проблем 2-3 пъти, понеже нямах горивен филтър, медния жигльор често се задръстваше(заради високото качество на горивата у нас). Махни въздушния филтър, след което гледай карбуратора и подавай газ с ръка от дросера, ако медния жигльор (този за високите обороти) не пръска, значи е задръстен. Изваждаш, почистваш и си готов! :)

Мнението беше редактирано от Denko92: 04 март 2012 - 22:06


#17 Потребителят не е активен   DNESS 

  • Пешеходец
  • ПипПип
  • Група: Валидация ИЗЧАКВАНЕ

  • Автомобил:TRABANT 601S
  • Град:RAZGRAD
  • Пол: Мъж
  • Мнения: 10
  • Регистриран: 04.03.2013

Публикувано: 18 март 2013 - 04:38

оказа се няколко градуса неправилно делкото и сега е океи - невинаги набьрзо настроено предварение или закьснение е сьщинското решение тва просто е най лесният начин и неваинаги коригирането решава проблема..поскоро го задьлбочава..след 10 000 км..кажи 2013 как е 12с

според мен решението на проблема ти е било в запалителната система или смесите което е по вероятно ..отколкото предварението и закьснението

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители