Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Информация за конкретен модел Опел

1.9цдти-150к.с. или 2.2 директ 155к.с.

d101 снимка d101 14 март 2012 - 21:52

дизелов 1.9цдти-150к.с. или бензинов 2.2 директ 155к.с. Споделете кой от двата двигателя е по-здравият и по-надеждният и също така кой е с по-скъпа подръжка?
Отговори

Марто снимка Марто 14 март 2012 - 23:47

По-здравия и надежден и също така по-евтин за поддръжка понеже е с верига е 2.2 бензин.
Отговори

niki82 снимка niki82 14 март 2012 - 23:57

Подържам колегата 2.2бензин е мотора. :good:
Отговори

nikal снимка nikal 15 март 2012 - 19:35

И аз съм за бензина.
Отговори

zorkovp снимка zorkovp 16 март 2012 - 19:05

И аз предпочитам бензина здрава работа ...Газифицира се лесно ..... и няма никакви ядове
Отговори

Plamen Dimitrov снимка Plamen Dimitrov 16 март 2012 - 19:26

2.2 Директ няма кой да ти го газифицира, колега.
Отговори

zorkovp снимка zorkovp 16 март 2012 - 20:01

 Plamen Dimitrov, на 16 март 2012 - 19:26, каза:

2.2 Директ няма кой да ти го газифицира, колега.



Защо какви специфики има че да не може да му се шибне Газов инжекцион

четох тази тема http://clubs.dir.bg/...b=5&part=1&vc=1 но пак не се разбира ..тия май са препили повечето докато пишат мнени
Мнението беше редактирано от zorkovp: 16 март 2012 - 20:15
Отговори

d101 снимка d101 16 март 2012 - 20:02

 Plamen Dimitrov, на 16 март 2012 - 19:26, каза:

2.2 Директ няма кой да ти го газифицира, колега.


Какъв е проблема с монтажа на газова?
Отговори

c20neCaravan снимка c20neCaravan 16 март 2012 - 20:59

Здравей колега d101 . Потърси малко по руските форуми за 2.2 директ - кодa на двигателя e Z22YH, не мога да намеря линк в момента . Но там е явно бая разпространен и си пишат хората . Нямам впечатления от първо лице и затова няма да преразказвам мнение за двигателя. И във форума тук има писано за Z22YH но е много малко в сравнение с писанията за дизела . Аз имах някаква дилема за 2.2 директ преди време но инфото тогава беше по-оскъдно даже. За LPG - Не невъзможно но скъпо и не за всеки, който поставя газови уредби . Проблема бил, че бензина се впръсква директно в цилиндъра . Както и да е говореха ми за системи с течна газ , няколко такта газ , такт бензин - но не съм достатъчно компетентен да коментирам това ..... И аз се надявам някой колега с Z22YH да си каже мнението от първо лице. Поздрави.
Мнението беше редактирано от c20neCaravan: 16 март 2012 - 21:07
Отговори

Siskoбг снимка Siskoбг 17 март 2012 - 00:12

Проблема е в това, че бензина се впръсква директно в цилиндъра като при дизеловите мотори, затова газификацията му е трудна.
Отговори

d101 снимка d101 17 март 2012 - 00:50

Трудна или невъзможна?Някой знае ли дали въобще има газифициран такъв двигател в София или БГ.?
Отговори

kopirn снимка kopirn 09 ноември 2012 - 15:57

Здравейте Колеги,

Аз също съм пред покупка на 2.2 Direct 155 к.с. Опитах се да изчета всички откъсачни и разпилени на всевъзможни места из форума теми и темички за този двигател с директно впръскване. При мен няма да се монтира нито газ, нито метан. Също така няма и да е автоматик. Имам две предложения. Едното е за 5 МТ, а другото за опционалната 6 МТ.
След прочетеното къде ли не ще се опитам леко да обобщя. Почукването при работа е нормално и е в следствие на директното впръскване. За веригата е ясно че при студен старт не трябва да звучи като нафтова печка. Ще вметна един горчив личен опит при оглед на такъв двигател. Беше още зимата и имаше сняг, отивам на оглед сутринта. Продавача кога я отключи кога се качи в колата, запали от раз "като пушка работи" ми вика. Казвам му отвори капака. Бил замръзнал. Дай аз ще пробвам да го отвора. Ааа отвори се. Пипам двигателя той не се бара. Врял яко. Той почна да ми обяснява колко революционен бил този двигател и достигал оптимална работна температура за секунда за максимална икономия на гориво. Разбрах ме се че утре ще дойда пак сутринта, ще пипна двигатела първо и тогава ще палиме. Сещате се какво се случи. Ако се съмнявате дали ще чуете тракане на веригата, ще я чуете. Гаранция. Така че като гледате този двигател се уверете че старта е наистина студен и пипнете двигателя дали е студен. Но не само да се подпрете отгоре. От всякъде го пипнете дали е студен. Отпред, отзад, отдолу. Стана ви ясно.
Също така прочетох за проблеми с помпата за високо налягане. Обаче за нея, за разлика от веригата не знам как да я проверя дали си е добре или е към края на своя живот. Ако може някой да обясни дали на полеви условия може да се провери и как.
Другото нещо, за което не съм видял нищо в нашия форум е следното. Цилиндровият блок е изцяло алуминиев. Знам за случаи на изкривени глави и заминали гарнитури в следствие на прегряване. Има ли в действителност предпоставки за това свързани например с термостат или има друго научно обяснение.
Въпросният двигател ще се намира в моторния отсег на Zafira B facelift, ако това има някакво значение.

Виждам че този двигател става все по-популярен и трябва информацията да бъде обобщена.

Лека и безаварийна ;
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg