Голф 16v колектори на C20ne
Manta2005 14 декември 2005 - 19:52
ПОради известен интерес в рамките на няколко дена ще качвам снимки и обяснения за това как да загрозим опеловия мотор с грозна фалве емблема
Ден 1
Намерирате колектори от голф мотор КР диаметър на тръбите 41мм в дросела 35/53мм (някаде из гаража :) ) после се разглабят и се режат
с цел да се обърне ъгъла на колектора надали някой иска колектора да е наклонен надолу :)
за да стане това :
и отивате на аргон...
снимки от аргона и фрезиста утре...........
Ден 1
Намерирате колектори от голф мотор КР диаметър на тръбите 41мм в дросела 35/53мм (някаде из гаража :) ) после се разглабят и се режат
с цел да се обърне ъгъла на колектора надали някой иска колектора да е наклонен надолу :)
за да стане това :
и отивате на аргон...
снимки от аргона и фрезиста утре...........
Moonlord 15 декември 2005 - 10:24
kiri, на Dec 15 2005, 10:12 AM, каза:
Като гледам те не се пасват добре.
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
Абе няма проблеми, ще се заварят после
Иначе добре... Колектор от КР... какъв ще е ефекта...т.е, има ли смисъл или ще изпробваш :D Земи с един флекс и го махни тва VW
kiri 15 декември 2005 - 10:52
Виждал съм при SAAB 9000 TURBO и АЛФА Р..... колекторите са по съ6тия на4ин монтирани но не с заварка а с марку4и са съединени двете 4асти. Това си е фабри4но изпълнение.
RadioDJ 15 декември 2005 - 11:03
Една от целите на гумени свръзки е да не се нагрява много тялото на колектора ( горната 4аст, с други думи прекъснат топлинен мост.
Аз ли4но смятам 4е не ти трябва Аргон, а просто хубави силиконови свръзки. 4 броя.
Аз ли4но смятам 4е не ти трябва Аргон, а просто хубави силиконови свръзки. 4 броя.
Manta2005 15 декември 2005 - 18:59
kiri, на Dec 15 2005, 10:12 AM, каза:
Като гледам те не се пасват добре.
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
а за пасването пасват до стотна :) просто не мога да ги снимам без да ги даржа рязани са на циркуляр на фреза и мога да те оверя че пасват точно а за аргона имам ппредвид че ще трябва за доланта част която е от ц20не колектор срязан и разтърган:
ето го маркиран (по портната глава) за разстъргване:
просто днес нямам възможност да кача снимки обещавам утре :(
Manta2005 15 декември 2005 - 20:42
Moonlord, на Dec 15 2005, 10:24 AM, каза:
kiri, на Dec 15 2005, 10:12 AM, каза:
Като гледам те не се пасват добре.
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
Абе няма проблеми, ще се заварят после
Иначе добре... Колектор от КР... какъв ще е ефекта...т.е, има ли смисъл или ще изпробваш :D Земи с един флекс и го махни тва VW
<{POST_SNAPBACK}>
ами това е нож с две остриета:
първо плюсовете - 41мм входящи тръби са си доста повее от 33мм сток безпроблемен дебит на въздух към мотора два дросела с обща площ 24% повече о стандартния почти двапъти по голям въздухоразпределител (това голямото общо гърне след дросела) и от тук следва теоретично повече въздух повече мощност
сега минусите:
от цялата работа дойде малко късо. Имам предвид че дължината от клапана до края на тръбата при въздухоразпределителя дойде малко къса и колектора дава резонансен ефект чак при 8000 оборота но не е кой знаай каква болка
VectraGT 18 декември 2005 - 18:53
Брей колега как си ги урезал :) то алумин не е останал в тях :) давай да видим сега и крайния им вид
Manta2005 23 декември 2005 - 15:11
VectraGT, на Dec 18 2005, 06:53 PM, каза:
Брей колега как си ги урезал :) то алумин не е останал в тях :) давай да видим сега и крайния им вид
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
Сега остава само вътре да ги пипна малко за да ги изчистя от заварките където има боклуци един пясък и са готови
ДАЙТЕ МАЛКО идеи какъв надпис да сложа върху този "DOHC16V" мога да го режа от нераждавейка и моггат да го гравират пак с лазер
VectraGT 23 декември 2005 - 18:15
Ееее Ники найстина е станал СУПЕР!!! ако искаш остави емблемата на VW и напиши KILLER :) А за Мантата нямам търпение да дойде топлото да ги мерим :) NE Тунинг ROOLS
fanatic 23 декември 2005 - 18:21
Според мен можеш да сложиш C20NE+.Няма да има подобен :) :) :)
kiri 23 декември 2005 - 18:40
Manta2005, на Dec 23 2005, 03:11 PM, каза:
VectraGT, на Dec 18 2005, 06:53 PM, каза:
Брей колега как си ги урезал :) то алумин не е останал в тях :) давай да видим сега и крайния им вид
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
Сега остава само вътре да ги пипна малко за да ги изчистя от заварките където има боклуци един пясък и са готови
ДАЙТЕ МАЛКО идеи какъв надпис да сложа върху този "DOHC16V" мога да го режа от нераждавейка и моггат да го гравират пак с лазер
<{POST_SNAPBACK}>
OHC 8V
Manta2005 23 декември 2005 - 20:22
брей колегата е прав бе OHC - 8V само че ебаси играта ще става докато издълбая с борчето 6 да стане на 8-ца и тази единица и D -to незнам как да ги запълня а емблемата на WV е лесна дулбая я и слагам опел
ludiagsm 25 декември 2005 - 13:27
Браво бе :) яка конверсия а преминаването от голям към малък диаметър смисъл на входа на опеловата глава какво е фи-то и какво е на колекторите на голфа ?
Manta2005 25 декември 2005 - 14:44
ludiagsm, на Dec 25 2005, 01:27 PM, каза:
браво бе :) яка конверсия а преминажане то от голям къммалък диаметър смисул на входа на опеловата глава какво е фи-то и какво е на колекторите на голфа
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
Значи всичко стана като еволюция :)
Първо портнах главата от 33мм сток всмукател на 40.5мм поради което видях доста зор да си намеря колектори поради което следвах аняколко варианта:
1. Колектори от Опел 1.8 ГСИ - 115кс диаметър на колектора 35мм по цялата дължина два дросела 35/50 - таман го направих и нещо ме чоплеше отвътре
2. 4 дросела х57мм станрдартните от НЕ мотора направих си фланез 4 тръби от скеле вътршно Ф39.5 обаче в друга тема споделих че изкочиха няколко проблема с тях и се издразних яко (заради мое недоглеждане :( ) и точно в този момент един приятел ме подсеща за голф, видях в гаража един разглобен голфов колектор :) меря и
3. Голф КР Ф41мм отворите почти съвпадат разлика от порядъка на 8мм вижда се на снимката та прехода почти липсва :) от 41мм на 40.5 :) със два дросела 53/35 при което се полоучава 54% по-голямо сечение спрямо сток 33мм
24% по-голямо сечение на дроиселите спрямо сток 57мм - понеже са два дросела доста по плавно разреждане на колектора което е ОГРОМЕН плюс при МАР - сензора на мегата
минуса съм го казал резонансен ефект се получава чак при 8000 оборота което не е старшно мисля при този сетъп
А бре кво да ти кажа за глупшости нямам равен
да ме питаш що го правя и аз не знам ей така ще стане и с Турбо проекта че вече стягам старото купе да има каде да тествам мотора
VectraGT 25 декември 2005 - 17:37
Сложи си колекторите от 1.8-то пак не си седна на гъза ей :) аз мисля на тях да се спирам.
Manta2005 26 декември 2005 - 13:55
VectraGT, на Dec 25 2005, 05:37 PM, каза:
Сложи си колекторите от 1.8-то пак не си седна на гъза ей :) аз мисля на тях да се спирам.
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
малки са :) само с 35мм за каде съм