Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Силов Тунинг

Голф 16v колектори на C20ne

Manta2005 снимка Manta2005 14 декември 2005 - 19:52

ПОради известен интерес в рамките на няколко дена ще качвам снимки и обяснения за това как да загрозим опеловия мотор с грозна фалве емблема

Ден 1
Намерирате колектори от голф мотор КР диаметър на тръбите 41мм в дросела 35/53мм (някаде из гаража :) ) после се разглабят и се режат

Публикувано изображение

с цел да се обърне ъгъла на колектора надали някой иска колектора да е наклонен надолу :)

Публикувано изображение

за да стане това :

Публикувано изображение

и отивате на аргон...
снимки от аргона и фрезиста утре...........
Отговори

kiri снимка kiri 15 декември 2005 - 10:12

Като гледам те не се пасват добре.
Отговори

Moonlord снимка Moonlord 15 декември 2005 - 10:24

kiri, на Dec 15 2005, 10:12 AM, каза:

Като гледам те не се пасват добре.
<{POST_SNAPBACK}>

Абе няма проблеми, ще се заварят после :flag:

Иначе добре... Колектор от КР... какъв ще е ефекта...т.е, има ли смисъл или ще изпробваш :D Земи с един флекс и го махни тва VW :beer:
Отговори

kiri снимка kiri 15 декември 2005 - 10:52

Виждал съм при SAAB 9000 TURBO и АЛФА Р..... колекторите са по съ6тия на4ин монтирани но не с заварка а с марку4и са съединени двете 4асти. Това си е фабри4но изпълнение.
Отговори

ГостPMG_* 15 декември 2005 - 10:57

И при мотоциклетите е така с гумени тръби :D
Отговори

RadioDJ снимка RadioDJ 15 декември 2005 - 11:03

Една от целите на гумени свръзки е да не се нагрява много тялото на колектора ( горната 4аст, с други думи прекъснат топлинен мост.

Аз ли4но смятам 4е не ти трябва Аргон, а просто хубави силиконови свръзки. 4 броя. :flag:
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 15 декември 2005 - 18:59

kiri, на Dec 15 2005, 10:12 AM, каза:

Като гледам те не се пасват добре.
<{POST_SNAPBACK}>

а за пасването пасват до стотна :) просто не мога да ги снимам без да ги даржа рязани са на циркуляр на фреза и мога да те оверя че пасват точно а за аргона имам ппредвид че ще трябва за доланта част която е от ц20не колектор срязан и разтърган:
ето го маркиран (по портната глава) за разстъргване:
Публикувано изображение

просто днес нямам възможност да кача снимки обещавам утре :(
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 15 декември 2005 - 20:42

Moonlord, на Dec 15 2005, 10:24 AM, каза:

kiri, на Dec 15 2005, 10:12 AM, каза:

Като гледам те не се пасват добре.
<{POST_SNAPBACK}>

Абе няма проблеми, ще се заварят после :flag:

Иначе добре... Колектор от КР... какъв ще е ефекта...т.е, има ли смисъл или ще изпробваш :D Земи с един флекс и го махни тва VW :beer:
<{POST_SNAPBACK}>


ами това е нож с две остриета:
първо плюсовете - 41мм входящи тръби са си доста повее от 33мм сток безпроблемен дебит на въздух към мотора два дросела с обща площ 24% повече о стандартния почти двапъти по голям въздухоразпределител (това голямото общо гърне след дросела) и от тук следва теоретично повече въздух повече мощност
сега минусите:
от цялата работа дойде малко късо. Имам предвид че дължината от клапана до края на тръбата при въздухоразпределителя дойде малко къса и колектора дава резонансен ефект чак при 8000 оборота но не е кой знаай каква болка
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 16 декември 2005 - 18:51

и фланеца направен от стар колектор НЕ
Публикувано изображение
Публикувано изображение
отворите са 40мм
Отговори

VectraGT снимка VectraGT 18 декември 2005 - 18:53

Брей колега как си ги урезал :) то алумин не е останал в тях :) давай да видим сега и крайния им вид :flag:
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 23 декември 2005 - 15:11

VectraGT, на Dec 18 2005, 06:53 PM, каза:

Брей колега как си ги урезал :) то алумин не е останал в тях :) давай да видим сега и крайния им вид :beer:
<{POST_SNAPBACK}>

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение


Сега остава само вътре да ги пипна малко за да ги изчистя от заварките където има боклуци един пясък и са готови

ДАЙТЕ МАЛКО идеи какъв надпис да сложа върху този "DOHC16V" мога да го режа от нераждавейка и моггат да го гравират пак с лазер
Отговори

VectraGT снимка VectraGT 23 декември 2005 - 18:15

Ееее Ники найстина е станал СУПЕР!!! ако искаш остави емблемата на VW и напиши KILLER :) А за Мантата нямам търпение да дойде топлото да ги мерим :) NE Тунинг ROOLS
Отговори

fanatic снимка fanatic 23 декември 2005 - 18:21

Според мен можеш да сложиш C20NE+.Няма да има подобен :) :) :)
Отговори

joe007 снимка joe007 23 декември 2005 - 18:38

Или така: NIKE POWER (Nike DESIGN)
Отговори

kiri снимка kiri 23 декември 2005 - 18:40

Manta2005, на Dec 23 2005, 03:11 PM, каза:

VectraGT, на Dec 18 2005, 06:53 PM, каза:

Брей колега как си ги урезал :) то алумин не е останал в тях :) давай да видим сега и крайния им вид :beer:
<{POST_SNAPBACK}>

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение


Сега остава само вътре да ги пипна малко за да ги изчистя от заварките където има боклуци един пясък и са готови

ДАЙТЕ МАЛКО идеи какъв надпис да сложа върху този "DOHC16V" мога да го режа от нераждавейка и моггат да го гравират пак с лазер
<{POST_SNAPBACK}>

OHC 8V
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 23 декември 2005 - 20:22

брей колегата е прав бе OHC - 8V само че ебаси играта ще става докато издълбая с борчето 6 да стане на 8-ца и тази единица и D -to незнам как да ги запълня а емблемата на WV е лесна дулбая я и слагам опел
Отговори

ludiagsm снимка ludiagsm 25 декември 2005 - 13:27

Браво бе :) яка конверсия а преминаването от голям към малък диаметър смисъл на входа на опеловата глава какво е фи-то и какво е на колекторите на голфа ?
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 25 декември 2005 - 14:44

ludiagsm, на Dec 25 2005, 01:27 PM, каза:

браво бе :) яка конверсия а преминажане то от голям къммалък диаметър смисул на входа на опеловата глава какво е фи-то и какво е на колекторите на голфа
<{POST_SNAPBACK}>


Значи всичко стана като еволюция :)
Първо портнах главата от 33мм сток всмукател на 40.5мм поради което видях доста зор да си намеря колектори поради което следвах аняколко варианта:
1. Колектори от Опел 1.8 ГСИ - 115кс диаметър на колектора 35мм по цялата дължина два дросела 35/50 - таман го направих и нещо ме чоплеше отвътре
2. 4 дросела х57мм станрдартните от НЕ мотора направих си фланез 4 тръби от скеле вътршно Ф39.5 обаче в друга тема споделих че изкочиха няколко проблема с тях и се издразних яко (заради мое недоглеждане :( ) и точно в този момент един приятел ме подсеща за голф, видях в гаража един разглобен голфов колектор :) меря и
3. Голф КР Ф41мм отворите почти съвпадат разлика от порядъка на 8мм вижда се на снимката та прехода почти липсва :) от 41мм на 40.5 :) със два дросела 53/35 при което се полоучава 54% по-голямо сечение спрямо сток 33мм
24% по-голямо сечение на дроиселите спрямо сток 57мм - понеже са два дросела доста по плавно разреждане на колектора което е ОГРОМЕН плюс при МАР - сензора на мегата
минуса съм го казал резонансен ефект се получава чак при 8000 оборота което не е старшно мисля при този сетъп


А бре кво да ти кажа за глупшости нямам равен :beer:
да ме питаш що го правя и аз не знам ей така ще стане и с Турбо проекта че вече стягам старото купе да има каде да тествам мотора :thu:
Отговори

VectraGT снимка VectraGT 25 декември 2005 - 17:37

Сложи си колекторите от 1.8-то пак не си седна на гъза ей :) аз мисля на тях да се спирам.
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 26 декември 2005 - 13:55

VectraGT, на Dec 25 2005, 05:37 PM, каза:

Сложи си колекторите от 1.8-то пак не си седна на гъза ей :) аз мисля на тях да се спирам.
<{POST_SNAPBACK}>

малки са :) само с 35мм за каде съм :beer:
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg