дайте някой акъл кво да направя по мотора
Бижо Бижев 26 май 2006 - 10:16
От много лиготии със служебната ни кола гарнитурата на тиквата си замина :2angry1: и сега ще се прави ремонт на главата (напасване на клапани, водачи и др.) и изобщо ревизия да се направи как си требе
Та искам да се посъветвам, след като мотора така или иначе ще се отваря дали да не полирам нещичко тук и там.Докато се прави главата се чудя дали да не се захвана да полирам всмукателите и дали да се занимавам да опитвам полировка на изпускателите ( те са оригиналните чугунени) дали изобщо си заслужава труда и дали нещо ще подобри по тоя мотор.
Мотора навремето е бил C18NE от къде мога да си купя инструменти за полировката и какви ще ми трябват изобщо, дали ще ми трябват някакви полирпасти при тази операция
Та искам да се посъветвам, след като мотора така или иначе ще се отваря дали да не полирам нещичко тук и там.Докато се прави главата се чудя дали да не се захвана да полирам всмукателите и дали да се занимавам да опитвам полировка на изпускателите ( те са оригиналните чугунени) дали изобщо си заслужава труда и дали нещо ще подобри по тоя мотор.
Мотора навремето е бил C18NE от къде мога да си купя инструменти за полировката и какви ще ми трябват изобщо, дали ще ми трябват някакви полирпасти при тази операция
Vassil 26 май 2006 - 11:35
Пасти нема да ти требват ама ако питаш мене, след като не си се занимавал с това преди, по-добре не се захващай. Има голяма вероятност да го сдухаш още. Не е много лесна операцията :ph34r:
А какво искаш да постигнеш като ефект, аз лично не бих се занимавал с този мотор, незнам
А какво искаш да постигнеш като ефект, аз лично не бих се занимавал с този мотор, незнам
ГостPMG_* 26 май 2006 - 11:46
Ndoe, на May 26 2006, 12:35 PM, каза:
Зрасти баце, почна мнооо да разбираш и ти а?
Иначе полирането на колекторсите стаа лесно с шКУРка, може да приспособиш ина бормушина с един маркуч
Cesar 26 май 2006 - 12:08
С полиране на колектори нищо не се постига ако само това ще се прави по мотора ;) Напротив НЕ СЕ ПОЛИРАТ , защото когато са "грапави" от вътре се разпръсква по-добре въздуха с бензина когато влиз в маторя ;)
ГостPMG_* 26 май 2006 - 12:21
Cesar, на May 26 2006, 01:08 PM, каза:
и с по-голямо съпротивление ;)
Cesar 26 май 2006 - 12:28
PMG, на May 26 2006, 10:21 AM, каза:
ДА и това е така, но от тука на татъка си е въпрос на "концепция" ;)
Бижо Бижев 26 май 2006 - 12:46
тя концепцията е ясна - Гърч до дупка (нали е служебен )
значи работата с полировката май ще отпадне така като гледам, много труд на вятъра ще е май.Но нищо не пречи да опитам.Да го скапя повече от това няма да мога Той и сега си върви повече от добре но исках малко да го засиля повечко....
NDOE - то е ясно че много не може да се очаква от този мотор, но с една прилична инжекционна система от друго 1.8моторче и едно добро управление ще тръгне малко повечко, надявам се въпроса на този етап дали да направя нещо, така или иначе ще се отваря
значи работата с полировката май ще отпадне така като гледам, много труд на вятъра ще е май.Но нищо не пречи да опитам.Да го скапя повече от това няма да мога Той и сега си върви повече от добре но исках малко да го засиля повечко....
NDOE - то е ясно че много не може да се очаква от този мотор, но с една прилична инжекционна система от друго 1.8моторче и едно добро управление ще тръгне малко повечко, надявам се въпроса на този етап дали да направя нещо, така или иначе ще се отваря
fanatic 26 май 2006 - 13:16
Точно пък тоя мотор си е супер за такива експерименти. Аз съм сигурен обаче, че само да се направи ремонта като хората, прилични части и пасване и ще полети точно този мотор. Няма нужда и смисъл от полировка при положение че с това ще си остане.
DJ IMC 26 май 2006 - 13:42
fanatic, на May 26 2006, 01:16 PM, каза:
Съгласен съм напълно. Пример - Кадета на Станимир(StunyGT). Още не мога да повярвам какво се случва благодарение на този мотор. А след тази седица ще е направо лудница....ама ще оставя подробностите да си ги сподели той като минат успешно тестовете.
ГостPMG_* 26 май 2006 - 13:42
пилнете му маховичето едни карбураторчета от YAMAHA и ще избиете рибата
fanatic 26 май 2006 - 13:47
DJ IMC, на May 26 2006, 01:42 PM, каза:
Само че неговия мотор е като моя. Те разликите нежду NE и NV са минимални.
DJ IMC 26 май 2006 - 13:53
fanatic, на May 26 2006, 01:47 PM, каза:
Дам...едната е в управлението мисля...както и да е...мисълта ми е, че мотора носи на бой ;)
ГостPMG_* 26 май 2006 - 18:45
Бижо Бижев 26 май 2006 - 20:38
fanatic, на May 26 2006, 02:00 PM, каза:
те такива работи из главата ти се мотат май
другата седмица го оставям в бокса, точно мога да направя някоя и друга снимка да се види какво му мъдрим на мотора. :tongue:
П.С Тва за карбураторите от мотор ми вкара една муха в главата
fanatic 31 май 2006 - 08:20
PMG, на May 26 2006, 06:45 PM, каза:
Не ми махай с пръст че ми е пламнала главата :tongue: .
ГостPMG_* 31 май 2006 - 08:24
fanatic, на May 31 2006, 09:20 AM, каза:
И съска през ушите като турбалана :tongue:
Duke_BG 31 май 2006 - 08:27
BENITO, на May 26 2006, 08:38 PM, каза:
имам два двукамерни Ikov - много икономичен и универсален карбуратор :)
Бижо Бижев 06 юни 2006 - 09:22
След отварянето на мотора се установиха следните неща:
Гарнитурата на главата е имала малка дупчица като от топлийка намираща се близо до едната водна магистрала.
Буталата и долната част на мотора са в учудващо отлично сътояние предвид километрите на този мотор а те са над 300 000
Изонсването на вала е минимално и дори на пипане няма неравности или изобщо следи от надиране, няма следи от шупли и така.Същото е положението и с цилиндровия блок ...
Днес ще затваряме мотора и ще видим каква сме я свършили
Но най голмия ни проблем ще е водната помпа.Трябва да я сменя, но умните дето са я сменяли преди колата да дойде до мен са навили един болт вместо шестограм(както е по оригинал) и са го пренатегнали и има опасност да се скъса, а това стане ли няма как да се разпробива блока, че много ще изтънее стената а наблизо минава и една магистрала и може да се получи пробив от там.На ангренажния ремък нямам оптяжна ролка ами помпата изпълнява тази дейност и за да го оптегна ремъка трябва да я развия при всички случай и така.
Стискайте плаци да не се скапе нещо днес че ще пускам обява че се търси блок за 1.8мотор
Много трудно влизам в форума
Гарнитурата на главата е имала малка дупчица като от топлийка намираща се близо до едната водна магистрала.
Буталата и долната част на мотора са в учудващо отлично сътояние предвид километрите на този мотор а те са над 300 000
Изонсването на вала е минимално и дори на пипане няма неравности или изобщо следи от надиране, няма следи от шупли и така.Същото е положението и с цилиндровия блок ...
Днес ще затваряме мотора и ще видим каква сме я свършили
Но най голмия ни проблем ще е водната помпа.Трябва да я сменя, но умните дето са я сменяли преди колата да дойде до мен са навили един болт вместо шестограм(както е по оригинал) и са го пренатегнали и има опасност да се скъса, а това стане ли няма как да се разпробива блока, че много ще изтънее стената а наблизо минава и една магистрала и може да се получи пробив от там.На ангренажния ремък нямам оптяжна ролка ами помпата изпълнява тази дейност и за да го оптегна ремъка трябва да я развия при всички случай и така.
Стискайте плаци да не се скапе нещо днес че ще пускам обява че се търси блок за 1.8мотор
Много трудно влизам в форума
fanatic 06 юни 2006 - 09:32
Айде дано всичко мине сполучливо. Аз съм разпробивал по същата причина при термостата и нямах проблем. Дано и ти нямаш.