Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Важни теми

Темпомат - монтаж, проблеми и въпроси

Георги Йотов снимка Георги Йотов 12 февруари 2013 - 17:18

Колеги, и аз вече съм с темпомат. Някой измислил ли е вариянт да свети лампата на таблото в режим Cruise Control?
Става въпрос за Астра Г 2000г. X20DTL.
Отговори

pavel trifonov снимка pavel trifonov 18 февруари 2013 - 10:30

Мисля да си поръчам ръчка за зафирата 2.0 DTI, кабела който е под пластмасите на волана е с 4 кабела намерих си ръчката, но от сайта казват, че ръчките са само с два кабела? Незнам дали наистина е така или искат просто да си пробутат ръчката?
Мнението беше редактирано от pavel trifonov: 18 февруари 2013 - 10:31
Отговори

stenli81vd снимка stenli81vd 18 февруари 2013 - 18:05

колеги имам един въпрос намерих си лостче за темпомат обаче моята букса е с 4 кабелчета а тази която ми я предлагат е с две кабелчета някой знае ли защо е така и ще работи ли вобще
Отговори

generala77 снимка generala77 16 март 2013 - 09:36

Колеги как да разбера да ли моята Зафира А 2000г. 1,8 -116 к.с. X18XE1 става за Темпомат. Къде и какво трябва да гледам.
Благодаря
Отговори

FRYER снимка FRYER 17 март 2013 - 01:56

При мен няма второ жило за темпомат,нито пък кутия за темпомат.С електронна газ е.Пин номер 3 е вече инсталиран на таблото с изведен кабел,инсталирана е крушка за темпомата.Все още обаче никой не може да отговори къде трябва да се свърже кабела за да светне крушката при включен круйз...

Прикачено изображение

Прикачено изображение

Прикачено изображение
Мнението беше редактирано от Жоро: 02 март 2017 - 11:52
Отговори

FirestorM снимка FirestorM 17 март 2013 - 08:59

На Астра Г z18xe се взема сигнал от pin3 на ЕКУ-то за лампата на темпомата, но дали и при Вектра Б е същото ?
Отговори

FRYER снимка FRYER 17 март 2013 - 11:17

 FirestorM, на 17 март 2013 - 08:59, каза:

На Астра Г z18xe се взема сигнал от pin3 на ЕКУ-то за лампата на темпомата, но дали и при Вектра Б е същото ?



Ако при Астра Г Z18XE работи,би трябвало и при Вектра Б да няма проблем?
Изпробвано ли е със сигурност от пин 3?

Прикачено изображение
Мнението беше редактирано от Жоро: 08 март 2017 - 20:43
Отговори

mupkoc снимка mupkoc 17 март 2013 - 11:46

От немски форум зная на два двигателя пина от ECU-то за сигнал за индикатора за включен темпомат:

Y17DT pin 23
Z18XE pin 3

Така, че ще е изпробвано, а и мисля лесно може да се провери ако имаш TIS.
Отговори

Pink Floyd снимка Pink Floyd 23 март 2013 - 14:34

Пичове, доста изпропрочетох за тоя темпомат и с риск да повторя темата искам да разбера кратко какво точно е необходимо за моята Астра X18XE1 за да си инсталирам автопилота?Поздрави!
Отговори

generala77 снимка generala77 30 март 2013 - 12:07

Колеги аз съм със ЗАФИРА А Х18ХЕ1 и днес открих свободна букса под волана с 4 кабела, черен: черно-кафяв: черно-жълт и черно-сив, но буксата не беше опакована а си стоеше свободно, искам да разбера кой кабели трябва да свържа за да разбера дали работи
Благодаря

Да допълня, разглобих отдолу зад таблото с предпазители: стоп машинката е 4 извода, на педала на съединителя няма прекъсвач но до него има сводна букса с сив и черен кабел, предполагам че е за прекъсвача.
Въпроса ми е къде се намира и как изглежда "Блока за управление" за да видя дали е там, и ако някой знае номерата на прекъсвача на педала на съединителя и ключа на мигачите с темпомат?
Благодаря.

И така колеги всичко е ясно, аз съм един от малкото късметлии чиято кола стандартно е имала круйз контрол, но свален преди да попадне в мой ръце, останало е окабеляването и следи от интервенцията.

За начало търся модул за круйз-контрол (или поне неговия номер), и ако тръгне с подръчни средства ще се търси ключ за мигачите и прекъсвач зад съединителя..
Ако някой има на приемлива цена да се обади.
Мнението беше редактирано от generala77: 31 март 2013 - 15:15
Отговори

Irmscher снимка Irmscher 31 март 2013 - 16:39

 Pink Floyd, на 23 март 2013 - 14:34, каза:

Пичове, доста изпропрочетох за тоя темпомат и с риск да повторя темата искам да разбера кратко какво точно е необходимо за моята Астра X18XE1 за да си инсталирам автопилота?Поздрави!

Понеже съм я минал тази интервенция и имам действащ темпомат на Х18ХЕ ти трябват следните неща-
Темпомат с жило,стоп машинка с 4 крачета (стандартните са само с 2 за стоповете),машинка за съединител,лостче за включване.
Отговори

Irmscher снимка Irmscher 31 март 2013 - 17:07

 generala77, на 30 март 2013 - 12:07, каза:

Колеги аз съм със ЗАФИРА А Х18ХЕ1 и днес открих свободна букса под волана с 4 кабела, черен: черно-кафяв: черно-жълт и черно-сив, но буксата не беше опакована а си стоеше свободно, искам да разбера кой кабели трябва да свържа за да разбера дали работи
Благодаря

Да допълня, разглобих отдолу зад таблото с предпазители: стоп машинката е 4 извода, на педала на съединителя няма прекъсвач но до него има сводна букса с сив и черен кабел, предполагам че е за прекъсвача.
Въпроса ми е къде се намира и как изглежда "Блока за управление" за да видя дали е там, и ако някой знае номерата на прекъсвача на педала на съединителя и ключа на мигачите с темпомат?
Благодаря.

И така колеги всичко е ясно, аз съм един от малкото късметлии чиято кола стандартно е имала круйз контрол, но свален преди да попадне в мой ръце, останало е окабеляването и следи от интервенцията.

За начало търся модул за круйз-контрол (или поне неговия номер), и ако тръгне с подръчни средства ще се търси ключ за мигачите и прекъсвач зад съединителя..
Ако някой има на приемлива цена да се обади.

Имаш само заводско окабеляване,а това че на стоп машинката има 4 кабела не означава ,че машинката отдолу е с 4 крачета!
Отговори

FirestorM снимка FirestorM 01 април 2013 - 20:45

Да се похваля и аз със светеща лампа при пуснат темпомат :)

Публикувано изображение
Отговори

Irmscher снимка Irmscher 01 април 2013 - 21:08

 FirestorM, на 01 април 2013 - 20:45, каза:

Да се похваля и аз със светеща лампа при пуснат темпомат :)

Публикувано изображение

Само смд диод ли сложи или и още нещо се свързва?
Отговори

FirestorM снимка FirestorM 01 април 2013 - 21:29

Доста неща се правят. Запоява се смд и няколко съпротивления, добавя се нова писта на буксата на километража, и се пуска мост между 2 пина в моторчето на темпомата, и се премества едното кабелче на буксата на моторчето.
Мнението беше редактирано от FirestorM: 01 април 2013 - 21:30
Отговори

Irmscher снимка Irmscher 01 април 2013 - 21:53

 FirestorM, на 01 април 2013 - 21:29, каза:

Доста неща се правят. Запоява се смд и няколко съпротивления, добавя се нова писта на буксата на километража, и се пуска мост между 2 пина в моторчето на темпомата, и се премества едното кабелче на буксата на моторчето.

Само толкова ли? Заради една крушка.Ти със заводско окабеляване ли си?
Отговори

FirestorM снимка FirestorM 01 април 2013 - 22:06

Не, прекарвах цялата инсталация наново.
Отговори

Irmscher снимка Irmscher 01 април 2013 - 22:24

Би трябвало тогава аз да се размина само с диод?!
Отговори

FirestorM снимка FirestorM 01 април 2013 - 22:30

Няма да се разминеш с диод само... даже да не се окаже по сложно. Така или иначе трябва да запояваш жицата в моторчето и да видиш имаш ли нужната писта на буксата на километража, в което се съмнявам. Мисля, че никоя модификация няма понеже не е измислено лесно да имаш работеща лампа...
Отговори

Irmscher снимка Irmscher 01 април 2013 - 22:48

Не би трябвало за всичко друго да е помислено,само за един диод да става толкова сложно.От друга страна,ако искаха да е просто щяха да сложат проклетия диод, за който има писти на таблото.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg