Темпомат - монтаж, проблеми и въпроси
Георги Йотов 12 февруари 2013 - 17:18
Колеги, и аз вече съм с темпомат. Някой измислил ли е вариянт да свети лампата на таблото в режим Cruise Control?
Става въпрос за Астра Г 2000г. X20DTL.
Става въпрос за Астра Г 2000г. X20DTL.
pavel trifonov 18 февруари 2013 - 10:30
Мисля да си поръчам ръчка за зафирата 2.0 DTI, кабела който е под пластмасите на волана е с 4 кабела намерих си ръчката, но от сайта казват, че ръчките са само с два кабела? Незнам дали наистина е така или искат просто да си пробутат ръчката?
Мнението беше редактирано от pavel trifonov: 18 февруари 2013 - 10:31
Мнението беше редактирано от pavel trifonov: 18 февруари 2013 - 10:31
stenli81vd 18 февруари 2013 - 18:05
колеги имам един въпрос намерих си лостче за темпомат обаче моята букса е с 4 кабелчета а тази която ми я предлагат е с две кабелчета някой знае ли защо е така и ще работи ли вобще
generala77 16 март 2013 - 09:36
Колеги как да разбера да ли моята Зафира А 2000г. 1,8 -116 к.с. X18XE1 става за Темпомат. Къде и какво трябва да гледам.
Благодаря
Благодаря
FRYER 17 март 2013 - 01:56
При мен няма второ жило за темпомат,нито пък кутия за темпомат.С електронна газ е.Пин номер 3 е вече инсталиран на таблото с изведен кабел,инсталирана е крушка за темпомата.Все още обаче никой не може да отговори къде трябва да се свърже кабела за да светне крушката при включен круйз...
Мнението беше редактирано от Жоро: 02 март 2017 - 11:52
Мнението беше редактирано от Жоро: 02 март 2017 - 11:52
FirestorM 17 март 2013 - 08:59
На Астра Г z18xe се взема сигнал от pin3 на ЕКУ-то за лампата на темпомата, но дали и при Вектра Б е същото ?
FRYER 17 март 2013 - 11:17
FirestorM, на 17 март 2013 - 08:59, каза:
На Астра Г z18xe се взема сигнал от pin3 на ЕКУ-то за лампата на темпомата, но дали и при Вектра Б е същото ?
Ако при Астра Г Z18XE работи,би трябвало и при Вектра Б да няма проблем?
Изпробвано ли е със сигурност от пин 3?
Мнението беше редактирано от Жоро: 08 март 2017 - 20:43
mupkoc 17 март 2013 - 11:46
От немски форум зная на два двигателя пина от ECU-то за сигнал за индикатора за включен темпомат:
Y17DT pin 23
Z18XE pin 3
Така, че ще е изпробвано, а и мисля лесно може да се провери ако имаш TIS.
Y17DT pin 23
Z18XE pin 3
Така, че ще е изпробвано, а и мисля лесно може да се провери ако имаш TIS.
Pink Floyd 23 март 2013 - 14:34
Пичове, доста изпропрочетох за тоя темпомат и с риск да повторя темата искам да разбера кратко какво точно е необходимо за моята Астра X18XE1 за да си инсталирам автопилота?Поздрави!
generala77 30 март 2013 - 12:07
Колеги аз съм със ЗАФИРА А Х18ХЕ1 и днес открих свободна букса под волана с 4 кабела, черен: черно-кафяв: черно-жълт и черно-сив, но буксата не беше опакована а си стоеше свободно, искам да разбера кой кабели трябва да свържа за да разбера дали работи
Благодаря
Да допълня, разглобих отдолу зад таблото с предпазители: стоп машинката е 4 извода, на педала на съединителя няма прекъсвач но до него има сводна букса с сив и черен кабел, предполагам че е за прекъсвача.
Въпроса ми е къде се намира и как изглежда "Блока за управление" за да видя дали е там, и ако някой знае номерата на прекъсвача на педала на съединителя и ключа на мигачите с темпомат?
Благодаря.
И така колеги всичко е ясно, аз съм един от малкото късметлии чиято кола стандартно е имала круйз контрол, но свален преди да попадне в мой ръце, останало е окабеляването и следи от интервенцията.
За начало търся модул за круйз-контрол (или поне неговия номер), и ако тръгне с подръчни средства ще се търси ключ за мигачите и прекъсвач зад съединителя..
Ако някой има на приемлива цена да се обади.
Мнението беше редактирано от generala77: 31 март 2013 - 15:15
Благодаря
Да допълня, разглобих отдолу зад таблото с предпазители: стоп машинката е 4 извода, на педала на съединителя няма прекъсвач но до него има сводна букса с сив и черен кабел, предполагам че е за прекъсвача.
Въпроса ми е къде се намира и как изглежда "Блока за управление" за да видя дали е там, и ако някой знае номерата на прекъсвача на педала на съединителя и ключа на мигачите с темпомат?
Благодаря.
И така колеги всичко е ясно, аз съм един от малкото късметлии чиято кола стандартно е имала круйз контрол, но свален преди да попадне в мой ръце, останало е окабеляването и следи от интервенцията.
За начало търся модул за круйз-контрол (или поне неговия номер), и ако тръгне с подръчни средства ще се търси ключ за мигачите и прекъсвач зад съединителя..
Ако някой има на приемлива цена да се обади.
Мнението беше редактирано от generala77: 31 март 2013 - 15:15
Irmscher 31 март 2013 - 16:39
Pink Floyd, на 23 март 2013 - 14:34, каза:
Пичове, доста изпропрочетох за тоя темпомат и с риск да повторя темата искам да разбера кратко какво точно е необходимо за моята Астра X18XE1 за да си инсталирам автопилота?Поздрави!
Понеже съм я минал тази интервенция и имам действащ темпомат на Х18ХЕ ти трябват следните неща-
Темпомат с жило,стоп машинка с 4 крачета (стандартните са само с 2 за стоповете),машинка за съединител,лостче за включване.
Irmscher 31 март 2013 - 17:07
generala77, на 30 март 2013 - 12:07, каза:
Колеги аз съм със ЗАФИРА А Х18ХЕ1 и днес открих свободна букса под волана с 4 кабела, черен: черно-кафяв: черно-жълт и черно-сив, но буксата не беше опакована а си стоеше свободно, искам да разбера кой кабели трябва да свържа за да разбера дали работи
Благодаря
Да допълня, разглобих отдолу зад таблото с предпазители: стоп машинката е 4 извода, на педала на съединителя няма прекъсвач но до него има сводна букса с сив и черен кабел, предполагам че е за прекъсвача.
Въпроса ми е къде се намира и как изглежда "Блока за управление" за да видя дали е там, и ако някой знае номерата на прекъсвача на педала на съединителя и ключа на мигачите с темпомат?
Благодаря.
И така колеги всичко е ясно, аз съм един от малкото късметлии чиято кола стандартно е имала круйз контрол, но свален преди да попадне в мой ръце, останало е окабеляването и следи от интервенцията.
За начало търся модул за круйз-контрол (или поне неговия номер), и ако тръгне с подръчни средства ще се търси ключ за мигачите и прекъсвач зад съединителя..
Ако някой има на приемлива цена да се обади.
Благодаря
Да допълня, разглобих отдолу зад таблото с предпазители: стоп машинката е 4 извода, на педала на съединителя няма прекъсвач но до него има сводна букса с сив и черен кабел, предполагам че е за прекъсвача.
Въпроса ми е къде се намира и как изглежда "Блока за управление" за да видя дали е там, и ако някой знае номерата на прекъсвача на педала на съединителя и ключа на мигачите с темпомат?
Благодаря.
И така колеги всичко е ясно, аз съм един от малкото късметлии чиято кола стандартно е имала круйз контрол, но свален преди да попадне в мой ръце, останало е окабеляването и следи от интервенцията.
За начало търся модул за круйз-контрол (или поне неговия номер), и ако тръгне с подръчни средства ще се търси ключ за мигачите и прекъсвач зад съединителя..
Ако някой има на приемлива цена да се обади.
Имаш само заводско окабеляване,а това че на стоп машинката има 4 кабела не означава ,че машинката отдолу е с 4 крачета!
FirestorM 01 април 2013 - 20:45
Да се похваля и аз със светеща лампа при пуснат темпомат :)
Irmscher 01 април 2013 - 21:08
FirestorM 01 април 2013 - 21:29
Доста неща се правят. Запоява се смд и няколко съпротивления, добавя се нова писта на буксата на километража, и се пуска мост между 2 пина в моторчето на темпомата, и се премества едното кабелче на буксата на моторчето.
Мнението беше редактирано от FirestorM: 01 април 2013 - 21:30
Мнението беше редактирано от FirestorM: 01 април 2013 - 21:30
Irmscher 01 април 2013 - 21:53
FirestorM, на 01 април 2013 - 21:29, каза:
Доста неща се правят. Запоява се смд и няколко съпротивления, добавя се нова писта на буксата на километража, и се пуска мост между 2 пина в моторчето на темпомата, и се премества едното кабелче на буксата на моторчето.
Само толкова ли? Заради една крушка.Ти със заводско окабеляване ли си?
FirestorM 01 април 2013 - 22:30
Няма да се разминеш с диод само... даже да не се окаже по сложно. Така или иначе трябва да запояваш жицата в моторчето и да видиш имаш ли нужната писта на буксата на километража, в което се съмнявам. Мисля, че никоя модификация няма понеже не е измислено лесно да имаш работеща лампа...
Irmscher 01 април 2013 - 22:48
Не би трябвало за всичко друго да е помислено,само за един диод да става толкова сложно.От друга страна,ако искаха да е просто щяха да сложат проклетия диод, за който има писти на таблото.