Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Дизелови двигатели

грешка P1125

alexslav61 снимка alexslav61 28 април 2014 - 08:56

 asensio, на 27 април 2014 - 00:50, каза:

Да не се прави на скромен, колата е друга. Държи се много прилично. Бавно и спокойно, съботата се оказа ползотворна. Колегата alexslav61 спаси работата, ако трябва да сме честни :newsm05_41:


Е чак пък толкова...дал съм една глава 10, и съм почерпил по кафе ! Желанието си беше ваше !
Отговори

Dimas снимка Dimas 28 април 2014 - 09:04

 alexslav61, на 28 април 2014 - 08:56, каза:

Е чак пък толкова...дал съм една глава 10, и съм почерпил по кафе ! Желанието си беше ваше !


Сега ти скромничиш. Ако не беше дал камъка щеше да пухтиме още поне час, а и ти говориш само за събота. Признай, колко пъти сме я чоплили пред вас.
Отговори

Гостmihitoo_* 27 февруари 2015 - 18:16

 Dimas, на 28 април 2014 - 09:04, каза:

Сега ти скромничиш. Ако не беше дал камъка щеше да пухтиме още поне час, а и ти говориш само за събота. Признай, колко пъти сме я чоплили пред вас.

Здрасти изчетох цялата тема, защото има vectra b и има същият проблем с грешка p1125, по принцип не го прави постоянно, а когато си реши, но винаги на високи обороти, в града няма грижи. Ти реши проблема като смени турбото или му прави някакви поправки, ще ти бъда много благодарен да ми кажеш точно как си решил проблема и от тогава имаш ли този проблем
Отговори

asensio снимка asensio 27 февруари 2015 - 20:06

След смяна на турбото проблема се реши. Имаше моменти в които надуваше. И доста хубаво надуваше (повозили сме се бая) но накрая почна и да не надува като хората. Ако си погледнал всичко преди това - вакуми, клапан, херметизация на смукателната част на мотора също и генерацията да не изпуска, остава самото турбо.
Отговори

Dimas снимка Dimas 28 февруари 2015 - 23:16

Потвърждавам. До момента проблеми няма, а съм минал към 25 000км.
Отговори

Гостmihitoo_* 02 март 2015 - 20:18

 asensio, на 27 февруари 2015 - 20:06, каза:

След смяна на турбото проблема се реши. Имаше моменти в които надуваше. И доста хубаво надуваше (повозили сме се бая) но накрая почна и да не надува като хората. Ако си погледнал всичко преди това - вакуми, клапан, херметизация на смукателната част на мотора също и генерацията да не изпуска, остава самото турбо.

Благодаря за информацията ще започвам и аз с пробите!
Отговори

djeimi_one снимка djeimi_one 04 юни 2015 - 13:00

Здравейте колеги. Искам да кажа, че половин година и аз си карах Зафирата със същия проблем, с тромав двигател и светеща лампа на чека над 3000 оборота и грешка 1125(3). След проверка на вакуум помпа, маркучи за вакуум , соленоиди и клапани на турбото , ЕГР и вихрови клапи, стана ясно че не губя вакуум и всичко е изправно и си работи. Пробвах и закачах вакуум маркучето директно на турбото без това да има ефект. Когато спирах изцяло вакуума към турбото , колата ставаше още по-тромава. След консултация с колегата Dimas , от форума и по негов съвет, реших да махна катализатора и на негово място да сложа тръба. След ампутацията на катализатора и присаждането на една тръба на неговото място , резултата беше потресаващ. Все едно че се качих в чужда кола. На баир по магистралата , където до сега от 120 съм падал на 80 км. в час, сега от 120 се ускорявам на 160 км. Преживяването е по-силно от оргазъм , бих казал :icon_razz2: Голем кеф е.

Та мисълта ми беше , че и от запушена изпускателна система колата става тромава , на 3000 оборота светка чека , конете съвсем умират и грешката която записва е 1125(3).
Отговори

axxell снимка axxell 30 юли 2015 - 13:47

Изчетох темата и двата извода за мен са, че първо тази грешка може да означава проблем в турбото и второ че в някои случаи, както конкретния, си е жива загуба на време, пари и нерви да се опитва човек сам да оправи подобен проблем. Заради втория извод може и да има някаква логика темата да е направена важна:)
Отговори

asensio снимка asensio 30 юли 2015 - 22:50

За такива които искат да си решът проблема има, за такива които не искат няма :mhihi: Изброени е всичко което може да е свързано с тоя проблем, това че ти си с VNT може да не късае теб, но има хора на които ще е полезна и ще им спести много нерви и пари. Ти би ли си направил първия извод ако не я беше изчел ?
Отговори

axxell снимка axxell 31 юли 2015 - 01:48

 asensio, на 30 юли 2015 - 22:50, каза:

За такива които искат да си решът проблема има, за такива които не искат няма :mhihi: Изброени е всичко което може да е свързано с тоя проблем, това че ти си с VNT може да не късае теб, но има хора на които ще е полезна и ще им спести много нерви и пари. Ти би ли си направил първия извод ако не я беше изчел ?

Относно първия извод-ми то превода на грешката означава, че проблемът е в турбото.
Относно това дали темата би спестила нерви и пари на някой:да, би спестила, ако след като видят четящите патилата на автора на темата рещат да отидат в сервиз. А и мисля, че има много неща по темата, от които едва ли е имало смисъл въобще да се пробват, като се почне с описаните смени на соленоиди и коригиране на въздушни потоци през клапани с развиване на обороти и други подобни намеси по колата. Но едно трябва да се признае на автора на темата че е описал всичко докрай, защото иначе можеше да бъде доста подвеждащо ако беше спрял по средата.
Отговори

asensio снимка asensio 31 юли 2015 - 07:02

Critical system malfunction 1или 2 означава проблем в турбото ? Изобщо отворил ли си да видиш диагностика за тая грешка, какви стъпки се предприемат ? На теб лично ти предлагам теми с повече от 3 поста да не четеш, направо карай колата на сервиз :smile3560:
Отговори

axxell снимка axxell 31 юли 2015 - 13:10

 asensio, на 31 юли 2015 - 07:02, каза:

Critical system malfunction 1или 2 означава проблем в турбото ? Изобщо отворил ли си да видиш диагностика за тая грешка, какви стъпки се предприемат ? На теб лично ти предлагам теми с повече от 3 поста да не четеш, направо карай колата на сервиз :smile3560:

Още на първа страница от тази тема има таблица и там пише, че грешката е свързана с гейта, който междудругото колегата многократно е проверявал и почиствал. Аз друго се чудя обаче. Понеже колата е карана много време с тази грешка, повече от година, дали ако гейта не е работил нормално не е могъл да прецака турбото? И другото което ми идва е дали няма връзка с изолирания EGR и прецаканото турбо? Много е писано по темата за изолирането на EGR-a и недостатъците от това, но аз тук в тази тема за първи път виждам почти пряката връзка между двете неща. И другото което се чудя в какви сервизи е ходил колегата, защото аз не че правя реклама на "Стефанов", но от 15 години, когато съм имал уж нерешим проблем с опелите ми, които съм карал, не е имало случай там нещата да не се оправят. Вярно скъпо и малко ми е далече... Ако модераторите преценят, че има реклама да махнат името на сервиза.
Отговори

asensio снимка asensio 31 юли 2015 - 13:56

Нямаше проблем в гейта и никога не е имала проблем в гейта тая кола. ЕГР-а няма нищо общо в случая, най малкото тоя мотор за други части на света е излизал без ЕГР фабрично. Проблема беше механичен в турбото. На ръка почна да се върти по трудно на края и спря да надува като хората. За това и сменихме турбото. Като при поява на грешката в началния стадии турбото е гледано от доста сериозен човек с доста познания, и по никакъв начин това турбо не показваше да има проблем в него. Тука излиза и другия момент с който вече съм тотално заинтригуван - ЕГР-а защо го намеси ? Каква е връзката между двете, по високата темп на изгорелите газове да са прецакали турбото ?
Отговори

axxell снимка axxell 31 юли 2015 - 14:18

 asensio, на 31 юли 2015 - 13:56, каза:

Нямаше проблем в гейта и никога не е имала проблем в гейта тая кола. ЕГР-а няма нищо общо в случая, най малкото тоя мотор за други части на света е излизал без ЕГР фабрично. Проблема беше механичен в турбото. На ръка почна да се върти по трудно на края и спря да надува като хората. За това и сменихме турбото. Като при поява на грешката в началния стадии турбото е гледано от доста сериозен човек с доста познания, и по никакъв начин това турбо не показваше да има проблем в него. Тука излиза и другия момент с който вече съм тотално заинтригуван - ЕГР-а защо го намеси ? Каква е връзката между двете, по високата темп на изгорелите газове да са прецакали турбото ?



Добре. А ти как си обясняваш, че в началото турбото, не е показвало признаци че проблема е в него, а по логиката на цялата тема излиза, че още от началото тази грешка се е явявала като причина от турбото. Излиза, че, ако турбото прави номера, може една година да не се види, че проблема е в него и трбява да се скапе тотално, за да се хване.
Относно EGR-a , има писано много и то в този форум. Да, има мнения, че по-високата температура може да скапе турбото. И все пак това турбо е скапано от нещо-има причини които могат да доведат до това, защото ако всичко предписано от производителя се спазва живота на турбото е колкото на двигателя.
Отговори

asensio снимка asensio 31 юли 2015 - 14:38

Аз не си го обяснявам, ако си го обяснавах, нямаше тая тема да е толкова дълга, нали ? Няма как едно турбо да изкара колкото мотора, отделно, би ли ми казал как температурата на изгорелите газове влияе на турбините на коли без ЕГР ? Щото ако там не е проблем, на тия мотори защо да е проблем ?
Отговори

axxell снимка axxell 31 юли 2015 - 18:58

 asensio, на 31 юли 2015 - 14:38, каза:

Аз не си го обяснявам, ако си го обяснавах, нямаше тая тема да е толкова дълга, нали ? Няма как едно турбо да изкара колкото мотора, отделно, би ли ми казал как температурата на изгорелите газове влияе на турбините на коли без ЕГР ? Щото ако там не е проблем, на тия мотори защо да е проблем ?

За EGR-a ще бъде голям спам в темата на колегата, ако започнем да пишем за него. Има тема в нашия форум за EGR-a, при това е направена важна и там се описва евентуалното отрицателно въздействие, ако бъде премахнат, върху турбото. Така или иначе нито противниците на тезата,че премахването на EGR-а влияе негативно върху турбото, нито подръжниците й успяват да я докажат, както в темата която цитирах в нашия форум, така и в подобни други теми на други форуми. Така, че този въпрос си е останал висящ. Ако някога си бил видял темата си могъл да попиташ там това, което питаш мен, но вече е късно явно.
По-важно за тази тема обаче е друго-това което те попитах в предния ми пост и на който ти нямаш отговор. Без този отговор, тази макар и дълга тема остава незавършена и не носи яснота по въпроса. Надявам се все някой, който във времето чете тази тема да даде смислен отговор, от какво се е появила тази грешка една година преди турбото да издаде багажа изцяло.
Мнението беше редактирано от axxell: 31 юли 2015 - 18:59
Отговори

mrsch66 снимка mrsch66 31 юли 2015 - 19:38

Добре поддържана турбина изкарва 400-450000км мотора е милионник поддържана значи като си пържил колата да я оставиш да си охлади маслото преди да я загасиш защото при 130-140гр. тем. на маслото като я загасиш масления клин изгаря и става на люспа при постояство люспата става по дебела от масленният клин и турбината започва да задържа че чак да блокира и да скъса оста.
Отговори

asensio снимка asensio 01 август 2015 - 01:41

 axxell, на 31 юли 2015 - 01:48, каза:

Относно първия извод-ми то превода на грешката означава, че проблемът е в турбото.
Относно това дали темата би спестила нерви и пари на някой:да, би спестила, ако след като видят четящите патилата на автора на темата рещат да отидат в сервиз. А и мисля, че има много неща по темата, от които едва ли е имало смисъл въобще да се пробват, като се почне с описаните смени на соленоиди и коригиране на въздушни потоци през клапани с развиване на обороти и други подобни намеси по колата. Но едно трябва да се признае на автора на темата че е описал всичко докрай, защото иначе можеше да бъде доста подвеждащо ако беше спрял по средата.



 axxell, на 31 юли 2015 - 13:10, каза:

Още на първа страница от тази тема има таблица и там пише, че грешката е свързана с гейта, който междудругото колегата многократно е проверявал и почиствал. Аз друго се чудя обаче. Понеже колата е карана много време с тази грешка, повече от година, дали ако гейта не е работил нормално не е могъл да прецака турбото? И другото което ми идва е дали няма връзка с изолирания EGR и прецаканото турбо? Много е писано по темата за изолирането на EGR-a и недостатъците от това, но аз тук в тази тема за първи път виждам почти пряката връзка между двете неща. И другото което се чудя в какви сервизи е ходил колегата, защото аз не че правя реклама на "Стефанов", но от 15 години, когато съм имал уж нерешим проблем с опелите ми, които съм карал, не е имало случай там нещата да не се оправят. Вярно скъпо и малко ми е далече... Ако модераторите преценят, че има реклама да махнат името на сервиза.



 axxell, на 31 юли 2015 - 18:58, каза:

За EGR-a ще бъде голям спам в темата на колегата, ако започнем да пишем за него. Има тема в нашия форум за EGR-a, при това е направена важна и там се описва евентуалното отрицателно въздействие, ако бъде премахнат, върху турбото. Така или иначе нито противниците на тезата,че премахването на EGR-а влияе негативно върху турбото, нито подръжниците й успяват да я докажат, както в темата която цитирах в нашия форум, така и в подобни други теми на други форуми. Така, че този въпрос си е останал висящ. Ако някога си бил видял темата си могъл да попиташ там това, което питаш мен, но вече е късно явно.
По-важно за тази тема обаче е друго-това което те попитах в предния ми пост и на който ти нямаш отговор. Без този отговор, тази макар и дълга тема остава незавършена и не носи яснота по въпроса. Надявам се все някой, който във времето чете тази тема да даде смислен отговор, от какво се е появила тази грешка една година преди турбото да издаде багажа изцяло.


Виж си трите поста и кажи следното - турбо е, гейт е, или не знаеш. А сега ми кажи -някога виждали си стъпките за диагностика на тая грешка по ТИС. Мисля че за живота на турбота колегата ти го каза -Мотор за милиони с турбо за хиляди. Отговори има на всичко и те са в тия 9 страници, ако не си могъл да ги намерищ... лошо за теб. Но като гледам как питаш за маховик и следва да развиваш теори за турбо, живот на него и т.н. До тук нямаш твърдение, опираш се на чуто, предположено и какво ли още не. Лично аз съм пътувал с тая кола много километри и съм гледал живи данни, и знам как сме го мислили и как сме се борили с проблема. Сега идваш ти и казваш че това е безмислена тема. Да труда е на много хора тук, хора които се занимават с дизели от дълги години и имат много опит и ти им казваш че не разбират. Ако все пак имаш твое мнение подкрепено със данни, факти - сподели го. Ако нямаш, то поне кажи - гейт ли е турбо ли е, или е нещо което си чул от някой познат на твой приятел което не е важно. И пак казвам - всеки на който му е дошла тая грешка на главата има всички решения тука, от соленоид до ЕКУ и турбо. И не на последно място - научи се да уважаваш труда на другите, не моя, не мойте нерви, а на всички останали които са споделили мнение тук в тази тема за да е пълна.
Отговори

axxell снимка axxell 01 август 2015 - 14:15

 asensio, на 01 август 2015 - 01:41, каза:

Виж си трите поста и кажи следното - турбо е, гейт е, или не знаеш. А сега ми кажи -някога виждали си стъпките за диагностика на тая грешка по ТИС. Мисля че за живота на турбота колегата ти го каза -Мотор за милиони с турбо за хиляди. Отговори има на всичко и те са в тия 9 страници, ако не си могъл да ги намерищ... лошо за теб. Но като гледам как питаш за маховик и следва да развиваш теори за турбо, живот на него и т.н. До тук нямаш твърдение, опираш се на чуто, предположено и какво ли още не. Лично аз съм пътувал с тая кола много километри и съм гледал живи данни, и знам как сме го мислили и как сме се борили с проблема. Сега идваш ти и казваш че това е безмислена тема. Да труда е на много хора тук, хора които се занимават с дизели от дълги години и имат много опит и ти им казваш че не разбират. Ако все пак имаш твое мнение подкрепено със данни, факти - сподели го. Ако нямаш, то поне кажи - гейт ли е турбо ли е, или е нещо което си чул от някой познат на твой приятел което не е важно. И пак казвам - всеки на който му е дошла тая грешка на главата има всички решения тука, от соленоид до ЕКУ и турбо. И не на последно място - научи се да уважаваш труда на другите, не моя, не мойте нерви, а на всички останали които са споделили мнение тук в тази тема за да е пълна.


Голяма атака, но напълно безмислена, защото не четеш какво пиша. Написах, че темата е незавършена, а не безсмислена-има разлика от небето до земята. В крайна сметка съм проявил уважение към темата-прочел съм я три пъти и съм единствения който ти е задал най-логичния въпрос на който ти нямаш отговор а именно" А ти как си обясняваш, че в началото турбото, не е показвало признаци че проблема е в него, а по логиката на цялата тема излиза, че още от началото тази грешка се е явявала като причина от турбото. Излиза, че, ако турбото прави номера, може една година да не се види, че проблема е в него и трябва да се скапе тотално, за да се хване"
Ами като нямаш отговор , нека някой друг се опита да отговори във времето, когато го прочете. Но ако го няма въпроса няма да има и отговор.Да, положили сте много усилия-видно е от всичко написано, но не сте стигнали до същността на проблема и това не е толквова страшно-все пак сме само любители.
Относно живота на турбото и мотора, имах впредвид че турбото не е консуматив и дали ще изкара 500 000 или 1 000 000 във всеки случай автора на темата не е ги е достигнал, което означава, че нещо е сложило край на живота му предварително и аз изказах предположение за което. Предположението е оснавната дума във тази тема нали? Така че не съм направил нищо лошо.
Относно въпроса ми за маховика, не ти разбирам намеците. Ако нещо разбираш от това което съм питал да беше писал там в темата. Мисля че съм качил едно от най-важните неща по въпроса, а именно клип който показва как може да си провериш своя маховик или такъв който купуваш като втора употреба. Търсих часове наред във форума и такова нещо няма, така че и ти можеше да проявиш уважение, че съм го качил, за да го видят всички, а не да правиш неразбираеми намеци.
Аз спирам да пиша по тази тема освен, ако не се появи нещо смислено-ти ако искаш продължавай. И все пак ако си се почувствал засегнат от нещо написано от мен, извини ме, най-малкото това съм целял като се има впредвид целия труд който сте положили по темата.
Отговори

asensio снимка asensio 01 август 2015 - 16:10

Турбото е консуматив, всичко в една кола е консуматив без шасито. Относно въпроса ти - турбото нямаше как да се хване веднага като проблем, докато не почна да не надува видимо на живи данни като хората. Качваш се, испъваш колата и от 1800 оборота, дори и по малко, имаш актуален надув на турбото колкое и желания. При такива данни нещото което ще направиш е да изключиш турбото. С километрите и изолирането на компоненти които могат да причинат проблема, самия се задълбочи, почна да се случва по често. В целия тоя период дори турбото беше проверявано.Тая грешка има 4 вариации, като две за клапана и две са за целия проблем в смукателната система + елекрторника. В тоя случай се уцели да е по сложния варянт и съответно по трудно за намиране на повредата. Сигурен съм че всеки който видеше тия стойности на турбото би предположил че проблема не е в него, отделно винаги се тръгва от дребното към голямото. Ако все още не съм ти отговорил на въпроса, задай го конкретно и точно само него. Също мисля че парите загубени по ремонта са в пъти по малко (пробавани са здрави МАП, Дебитомер и други неща от друга кола) от тия които би взел един сервиз, като в сервиз би могло да стане по бързо. Никой не се е засегнал, но ми е интересно, ако я намаше тая тема, а ти имаш тоя проблем, как би постъпил. Ще си откараш колата в оторизиран сервиз или ще се опиташ за дая оправиш. Все пак и там са хора и не е много сигурно дали щяха да се хванат за турбото при тези му стойности в началото на проблема, или щяха да почнат да сменят други компоненти.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg