Хлабаво гнездо за запалка
Vladev11111 03 април 2014 - 13:13
колеги някой може ли да ми даде съвет как по някакъв начин ако може да се стегне самото гнездо защото имам зарядно за телефона и трансмитер и когато са вкарани в гнездото при каране по дупките се разместват и изключват и трябва да го наместиш за да тръгне пак ?? а при самата запалка няма никакъв проблем загрява си и в движение и на място - всякак ?!?! някой ако има такъв проблем да каже може ли да се оправи някак или трябва да се сложи ново гнездо :) благодаря предварително :)
borro 03 април 2014 - 13:20
Проблема както го описваш е не в запалката, а в другите консуматори. Те "хлабеят" в гнездото.
Обикновено перцата (минусовите клеми)се подгъват повече, за да контактуват и по-стегнато.
Обикновено перцата (минусовите клеми)се подгъват повече, за да контактуват и по-стегнато.
stei 03 април 2014 - 13:25
Не е точно така колега. На Опелите гнездата за запалките са им по широки от на другите автомобили незнам защо. При мен го има също този проблем а и на предната ми Астра Г също го имаше. Пробвай да вкараш запалка от друг автомобил да видиш че и тя ще е хлабава. При мен проблема го реших като си направих един вид втулка от друга основа за запалка и сега съм Ок. Не е че са разхлабени пластините със сигурност, ползвам чисто ново оригинално зарядно и чисто ново safedrive устройство и при двете е проблем без втулката.
Жоро 03 април 2014 - 13:48
Има логика в това което казва колегата stei, аз във Вектрата за сега имам 2е запалки (скоро ще имам 3и ). Едната си е при шофьора и си е с това чудо за палене на цигара и тя е широка. А отзад (на гърба на подлакътника), имам 2ра, която е с капаче от този тип: Моята връзка и тя е по-тясна. Съпоставям ги с едно и също зарядно с USB от тези малките дето са като патрончета.
Въпреки всичко обаче има и още една причина да не ти се закача зарядното. И тя е да са ти хлабави 2те ламели (отбелязал съм ги с червена стрелка на снимката по-долу), които играят ролята на контра. Те са ти отстрани на цилиндричната част вътре в запалката. След КАТО МАХНЕШ БУШОНА на запалката може с една много тъничка отверка да ги дръпнеш малко. Но малко за да не ги огънеш като вкарваш запалката....
auto-parts-cigarette-lighter-apcl-200-193.jpg (33,09K)
Брой изтегляния: 61
Въпреки всичко обаче има и още една причина да не ти се закача зарядното. И тя е да са ти хлабави 2те ламели (отбелязал съм ги с червена стрелка на снимката по-долу), които играят ролята на контра. Те са ти отстрани на цилиндричната част вътре в запалката. След КАТО МАХНЕШ БУШОНА на запалката може с една много тъничка отверка да ги дръпнеш малко. Но малко за да не ги огънеш като вкарваш запалката....
auto-parts-cigarette-lighter-apcl-200-193.jpg (33,09K)
Брой изтегляния: 61
pondzi75 05 март 2017 - 01:43
Как мога да оплатня запалката.Зарядните не правят добър контакт.Някакви идеи....
Мнението беше редактирано от Жоро: 15 март 2017 - 09:50
Причина за редактиране:: Сливам темата със съществуваща такава...
Мнението беше редактирано от Жоро: 15 март 2017 - 09:50
Причина за редактиране:: Сливам темата със съществуваща такава...
dimitarmark 05 март 2017 - 08:10
Купи си читаво зарядно или направи на зарядното втулка( пластмасова ) отзад, зад контакторите за маса.
pondzi75 05 март 2017 - 09:13
Зарядните са ми хубави.Имам три и трите играят в леглото.Ще пробвам със втулка,както казваш...
Стаевски 14 март 2017 - 23:31
Проблема е, че гнездото е плитко. По принцип охлабвам пружинката на това дето го мушкам, но зарядно няма да разпилея ако е капсуловано....
Жоро 15 март 2017 - 10:01
pondzi75,
слях ти темата, прочети мненията в горната част.
Иначе сега напоследък хвалят този вид зарядни:
Dual-USB-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Splitter-12V-Charger-Power-Adapter-Auto-Parts.jpg (154,15K)
Брой изтегляния: 29
те са с резба и се завива на мястото на запалката или си правиш нов отвор...
http://www.ebay.com/...t-/222228064320
https://ru.aliexpres...308.4.14.U5iTYp
слях ти темата, прочети мненията в горната част.
Иначе сега напоследък хвалят този вид зарядни:
Dual-USB-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Splitter-12V-Charger-Power-Adapter-Auto-Parts.jpg (154,15K)
Брой изтегляния: 29
те са с резба и се завива на мястото на запалката или си правиш нов отвор...
http://www.ebay.com/...t-/222228064320
https://ru.aliexpres...308.4.14.U5iTYp
Ne6to Smisleno 15 март 2017 - 10:38
При старата вектра гнездото си е някак хлабаво. Същите зарядни ги ползвам в клиото, астрата и пасата и не мърдат. Според мен няма изящно решение. Аз завирам клечка за зъби да не мърда и така работи, но аз и не го вадя от там.
didko_just 15 март 2017 - 15:39
Трябва да се поизкривят пластините в самото легло на запалката.Явно след толкова години са умалели.Или ги натегни внимателно или свали предпазитела ,че иначе гърми.
stei 15 март 2017 - 15:48
stei, на 03 април 2014 - 13:25, каза:
Не е точно така колега. На Опелите гнездата за запалките са им по широки от на другите автомобили незнам защо. При мен го има също този проблем а и на предната ми Астра Г също го имаше. Пробвай да вкараш запалка от друг автомобил да видиш че и тя ще е хлабава. При мен проблема го реших като си направих един вид втулка от друга основа за запалка и сега съм Ок. Не е че са разхлабени пластините със сигурност, ползвам чисто ново оригинално зарядно и чисто ново safedrive устройство и при двете е проблем без втулката.
Колега отговора го има в предните постове. Не се е разхлабило нищо
Ne6to Smisleno 15 март 2017 - 15:51
tisho.74 15 март 2017 - 19:31
На чисто нова вектра б си беше хлабаво, чак ми изпадаше зарядното. Просто диаметъра е по- голям. Ама това май и колегите са го писали по- нагоре.