астра x16xel почти угасва при натискане на педала за газта
атанас д.ч. 23 май 2017 - 19:28
здравейте.февруари месец тая година си купих астра г 1.6 100 коня2000година .монтирана е газова уредба ,ГИ стаг.отначало нямаше проблем но в последствие след като запаля без проблем ,при натискане на педала на газта двигателя почти угасва и след 2-3 секунди се изфорсирва и все едно че нищо не е било и така само на бензин.закачах я на диагностика и всичко е наред.това го прави е при загрял двигател.забелязах че като отвори клапана за изпаренията от резервоара проблема изчезва.сменил сьм свещите,чистил съм егр клапана,нов въдушен и горивен филтър.някакви идеи?благодаря предварително
Мнението беше редактирано от атанас д.ч.: 26 май 2017 - 18:52
Мнението беше редактирано от атанас д.ч.: 26 май 2017 - 18:52
dvasilev 24 май 2017 - 12:41
Здравей колега и добре дошъл във форума!
Не се сещам за тема, където да са обсъждани същите симптоми, но може да разгледаш темите по-долу, които третират подобен проблем или да потърсиш допълнително във форума. Ако някой друг има мнение нека също сподели.
п.с. Може да слагаш по-описателни имена за заглавията (т.11 от Общите правила за писане във форума), за да се ориентират останалите по-лесно и също темата да бъде намирана в търсачката по ключови думи.
Не се сещам за тема, където да са обсъждани същите симптоми, но може да разгледаш темите по-долу, които третират подобен проблем или да потърсиш допълнително във форума. Ако някой друг има мнение нека също сподели.
- Проблем при рязко подаване на газ
- Опел тигра угасва с газ
- Vectra B Z18XE гасне в движение
- Astra G X16XEL - Няма мощност докато е студена
п.с. Може да слагаш по-описателни имена за заглавията (т.11 от Общите правила за писане във форума), за да се ориентират останалите по-лесно и също темата да бъде намирана в търсачката по ключови думи.
tisho.74 24 май 2017 - 17:36
атанас д.ч., на 23 май 2017 - 19:28, каза:
здравейте.февруари месец тая година си купих астра г 1.6 100 коня2000година .монтирана е газова уредба ,ГИ стаг.отначало нямаше проблем но в последствие след като запаля без проблем ,при натискане на педала на газта двигателя почти угасва и след 2-3 секунди се изфорсирва и все едно че нищо не е било и така само на бензин.закачах я на диагностика и всичко е наред.това го прави е при загрял двигател.забелязах че като отвори клапана за изпаренията от резервоара проблема изчезва.сменил сьм свещите,чистил съм егр клапана,нов въдушен и горивен филтър.някакви идеи?благодаря предварително
Провери го тогава тоя клапан и изобщо вентилацията на резервоара. Нищо чудно там да е заровено кучето.
ivan_pop 24 май 2017 - 19:40
атанас д.ч., на 23 май 2017 - 19:28, каза:
здравейте.февруари месец тая година си купих астра г 1.6 100 коня2000година .монтирана е газова уредба ,ГИ стаг.отначало нямаше проблем но в последствие след като запаля без проблем ,при натискане на педала на газта двигателя почти угасва и след 2-3 секунди се изфорсирва и все едно че нищо не е било и така само на бензин.закачах я на диагностика и всичко е наред.това го прави е при загрял двигател.забелязах че като отвори клапана за изпаренията от резервоара проблема изчезва.сменил сьм свещите,чистил съм егр клапана,нов въдушен и горивен филтър.някакви идеи?благодаря предварително
Аз така без главни букви не разбрах много.Ама трябва да се покара на бензин колата,ако го има проблема,ремонт на бенз. система!Като се направи на бензин,следва нова настройка на газта.
И си попълни в профила какъв е точно типа на мотора!
fanatic 25 май 2017 - 09:43
атанас д.ч., на 23 май 2017 - 19:28, каза:
здравейте.февруари месец тая година си купих астра г 1.6 100 коня2000година .монтирана е газова уредба ,ГИ стаг.отначало нямаше проблем но в последствие след като запаля без проблем ,при натискане на педала на газта двигателя почти угасва и след 2-3 секунди се изфорсирва и все едно че нищо не е било и така само на бензин.закачах я на диагностика и всичко е наред.това го прави е при загрял двигател.забелязах че като отвори клапана за изпаренията от резервоара проблема изчезва.сменил сьм свещите,чистил съм егр клапана,нов въдушен и горивен филтър.някакви идеи?благодаря предварително
Мога ли да помоля да си оправиш профила, както е по правилата и да си оправиш заглавието на темата, за да е ясно за какво се отнася.
Поздрави
атанас д.ч. 26 май 2017 - 18:37
атанас д.ч. 26 май 2017 - 18:46
първо да кажа че липсата на главни букви не смятам че е най големия проблем.изчетох почти всичко което бе написано във форума за подобни проблеми но не намерих нищо подобно като при мен.астрата ми е с x16xel мотор.а тоя клапан прочетох че отварял при около 60 градуса.
samoOpel 27 май 2017 - 14:55
Моята е така вече две години, само че студена.Като загрее не се усеща толкова.Смених, изчистих всичко дето може и пак така.Вече се отказах, свиква се.Както каза един майстор, тия двигатели са така, да беше взел 1.8.
Газ нямам, при мен като подавам газ постепенно се форсира нормално.
Газ нямам, при мен като подавам газ постепенно се форсира нормално.
Коцето 27 май 2017 - 15:32
При мен беше така, какво ли не правих, и дюзите чистих два пъти и ефект нула, накрая просто за проба реших да ги сменя тъпите дюзи и... о чудо, друг двигател, едната "пикаеше" а друга просто изтърваше. Така че не разчитайте на чистени дюзи без преди и след чистенето да се видят на стенд как работят. Има доста "майстори" дето взимат едни 20-25 лева на парче и ги пускат за няколко часа на ултразвук и хайде, готови са изчистени. Да, ама не!
Аз търсих да си купувам нови китайски дюзи но за съжаление не намерих, а те се износват и трябва да се сменят.
Мнението беше редактирано от Коцето: 27 май 2017 - 15:35
Аз търсих да си купувам нови китайски дюзи но за съжаление не намерих, а те се износват и трябва да се сменят.
Мнението беше редактирано от Коцето: 27 май 2017 - 15:35
атанас д.ч. 28 май 2017 - 09:41
виждам че повечето мнения клонят към дюзите.възможно ли е дюзата да не работи както трябва и в един момент да започне да работи перфектно.както писах преди забелязах че като отвори клапана който вкарва изпаренията от резервоара всичко се оправя,и при загрял и при студен двигател.та това ме насочва на мисълта дали преди отварянето на клапана сместа е твърде богата и след като клапана отвори вкарва допълнително въздух и тогава проблема изчезва.възможно ли е това?http://www.eurogas-bg.net/info_injection2.php
Мнението беше редактирано от атанас д.ч.: 28 май 2017 - 10:20
Мнението беше редактирано от атанас д.ч.: 28 май 2017 - 10:20
атанас д.ч. 28 май 2017 - 10:04
току що прочетох какво се случва с бензиновите дюзи при работа на газ.въпросът ми е как може да се предотврати този проблем?може би дюзи с по голям отвор,или пък по някакъв начин да не се спира бензина през дюзата напълно за да може да се охлажда и да не изсъхва .
Zapi91 28 май 2017 - 23:28
Аз съм със същия мотор и го прави абсолютно същото. Когато е студена колата глъхне при натискане на газта, дори и понамирисва на бензин в купето. Смених ламбда сонда, ЕГР клапан, бобина и свещи и пак го прави този проблем.Така и не намерих решение. След като загрее този проблем изчезва. На газ си работи перфектно.
samoOpel 29 май 2017 - 14:25
Много станахме с еднакъв проблем.Май наистина тия мотори са така.
Zapi91 29 май 2017 - 17:55
samoOpel 30 май 2017 - 09:25
Аз чистих дюзите, като преди и след това ги качихме на стенд.Преди 2 направо капеха, 1 запушена и 1 работеща.След чистенето 4 перфектно работещи.
Колата работеше добре за 2-3 дни и после същата работа.Филтъра го смених тогава, затова отпада запушване.
С други не съм пробвал, щото ги видях на стенда, че работят перфектно.
Колата работеше добре за 2-3 дни и после същата работа.Филтъра го смених тогава, затова отпада запушване.
С други не съм пробвал, щото ги видях на стенда, че работят перфектно.
ufer 31 май 2017 - 08:24
И аз имам подобен опит с дюзите. Бях ги дал на чистене, но нямаше ефект. Впоследствие продадох мотора на един колега от Септември и там му изчистиха наново дюзите и работата им се нормализира. Явно има хора с добра апаратура и хъс да правят нещата както трябва. А на бургаската фирма не бих поверил повече никакви дюзи. Но само чистене на дюзите може би не е достатъчно. Трябва да се почисти цялата горивна система основно, вкл. и резервоара, както и всички филтри.
Коцето 31 май 2017 - 10:46
Zapi91 31 май 2017 - 16:52
Днес бях на майстори за дюзите и казаха, че по принцип ако е било от дюзите би трябвало постоянно да го прави, а не само като е студена. Предположиха, че е някой термо датчик който да прави проблеми когат ое студена, а да се успокоява като е загряла вече. Препоръчаха ми да отида на елкон да проверят кабелите и тогава да видим какво ще излезе.
ufer 01 юни 2017 - 08:37
Термодатчикът е първото нещо, което трябва да се проверява, при това демонтиран и замерване при различни температурни режими: при Опел са 4-5. Новите датчици обикновено са на Бош в опаковка на GM и работят средно по 2 години. Личен опит!