Покупка на Опел Инсигния (употребяван)
Hotblooded 31 май 2017 - 18:19
Това ми е малко странно (но е възможно), защото (обикновено) първата жертва на ниски дебит и налягане на маслената помпа е турбото - то се намира най-високо, и първо при него се губи маслото ако има проблем.
Друга възможна причина за задиране на двигателя е теч на антифриз към маслената система - случвало се е да протече топлообменика за охлаждане на маслото и да прати антифриз където не трябва. Хубавото е че Инсигния има сигнализация за ниско ниво на антифриз, и ако не откриете теча, а нивото на маслото в картера се е повишило - отивате в сервиза докато не е късно.
Най-праводоподобната верисия за задирането на колянов вал при Инсигния е лошото обслужване и "реалния пробег" - коли карани джелатски с незнаен пробег, масло сменено незнайно кога, незнайно с какво, масленя филтър - най евтиния и започва интензивно натрупване на "грес" по каналите на коляновия вал, деформация на уплътнения, и мармалада е въпрос на време. Абсолютна дивотия от страна на GM - да решат че 4,5 литра масло с достатъчни за този двигател.
Не че няма публикации по форумите за кретенски изпълнения в представителните сервизи - колата влиза стои 1 час и излиза, клиента получава сметка, но нищо не е сменено... Моя близка така и "смениха" свещи за 180 лева...
Също е възможно - има си и дефектни бройки двигатели от завода, при това при всички марки и модели. Но говорим за отделни бройки.
..
Друга възможна причина за задиране на двигателя е теч на антифриз към маслената система - случвало се е да протече топлообменика за охлаждане на маслото и да прати антифриз където не трябва. Хубавото е че Инсигния има сигнализация за ниско ниво на антифриз, и ако не откриете теча, а нивото на маслото в картера се е повишило - отивате в сервиза докато не е късно.
Най-праводоподобната верисия за задирането на колянов вал при Инсигния е лошото обслужване и "реалния пробег" - коли карани джелатски с незнаен пробег, масло сменено незнайно кога, незнайно с какво, масленя филтър - най евтиния и започва интензивно натрупване на "грес" по каналите на коляновия вал, деформация на уплътнения, и мармалада е въпрос на време. Абсолютна дивотия от страна на GM - да решат че 4,5 литра масло с достатъчни за този двигател.
Не че няма публикации по форумите за кретенски изпълнения в представителните сервизи - колата влиза стои 1 час и излиза, клиента получава сметка, но нищо не е сменено... Моя близка така и "смениха" свещи за 180 лева...
Също е възможно - има си и дефектни бройки двигатели от завода, при това при всички марки и модели. Но говорим за отделни бройки.
..
danilk0 31 май 2017 - 22:38
Vankissa 01 юни 2017 - 14:33
Не харесва, ама хич....
На ДТИ моторите им са хлабави нагнетателните помпи - електроника, авансатор,...
На тези им превъртат лагерите...
Излиза, че няма читаво поколение дизели монтирани в Опел от бая време /изключвам 2.5 ДТИ от BMW/. Има го момента с поддръжката ама прекалено масови са тия проблеми, за да ги отричаме.
На ДТИ моторите им са хлабави нагнетателните помпи - електроника, авансатор,...
На тези им превъртат лагерите...
Излиза, че няма читаво поколение дизели монтирани в Опел от бая време /изключвам 2.5 ДТИ от BMW/. Има го момента с поддръжката ама прекалено масови са тия проблеми, за да ги отричаме.
Hotblooded 01 юни 2017 - 15:22
Проблема не е в моторите, колега. Проблема е колко път са минали тези мотори, преди да стигнат до нас. В Шевролет Каптива - 2.0 дизляка не е ли същия като от Инсигния - един познат има такива на 300+ хиляди км, мотора му си е жив и здрав... Зафира със 1.9 дизляк - сигурно има десетки хиляди таксита, дето ги бракуват на по 400-500 000км, Инсигния 2.0д - из mobile.de има сума коли минали 300000 км, да не би да са сменяли двигатели... Ако тоя двигател 2.0д даваше фира на по 150-200 000 км - Opel да бяха фалирали още преди да изкарат фейслифта на Инсигния...
danilk0 02 юни 2017 - 08:58
Като цяло разбрах, че проблема наистина не е в моторите, а е в маследната помпа (не съм сиг.) и поддръжката на самата колата. Не може да се случи да ти блокира двигателя без причина, първо дава сигнализация за проблем (най-често в тази маслена помпа, била пластмасова) коята се ремонтира. Така че не е толкова зле положението с тези двигатели.
Имам още един въпрос. При кого мога да закарам колата да я прегледа преди да съм я купил? Но искам някой който е запознат с тези модели и проблемите им.
Как ви се струва тази обява?
Имам още един въпрос. При кого мога да закарам колата да я прегледа преди да съм я купил? Но искам някой който е запознат с тези модели и проблемите им.
Как ви се струва тази обява?
Hotblooded 02 юни 2017 - 09:24
Колата изглежда добре, но виж темата за препоръчаните сервизи, ще си отделиш и пари за смяна на агренаж и водна помпа, пълна смяна на масло на автоматика, ако няма сервизна история, според която е на тези километри - ще трябва да смениш и маслената помпа + онова уплътнение, почистване на смукателен колектор, EGR клапан, проверете и подгревните свещи, че тея са по 200+ лв бройката. Ако продавача не желае да я закараш в сервиз по твой избор - изобщо не се занимавай.
danilk0 02 юни 2017 - 11:11
Hotblooded, на 02 юни 2017 - 09:24, каза:
Колата изглежда добре, но виж темата за препоръчаните сервизи, ще си отделиш и пари за смяна на агренаж и водна помпа, пълна смяна на масло на автоматика, ако няма сервизна история, според която е на тези километри - ще трябва да смениш и маслената помпа + онова уплътнение, почистване на смукателен колектор, EGR клапан, проверете и подгревните свещи, че тея са по 200+ лв бройката. Ако продавача не желае да я закараш в сервиз по твой избор - изобщо не се занимавай.
Чух се с човека. Не звучеше много убедителен. Купувал я е от бг автокъща, внос от Италия е. Не знае реалните километри на колата. Но каза че трябва да се обслужи. Малко ми е шано, но мисля да я видя и да я тествам.
А какво ще струва цялото обслужване?
Мнението беше редактирано от danilk0: 02 юни 2017 - 11:18
danilk0 12 юни 2017 - 08:27
За сега се отказах, голяма драма е с тези маслени помпи и е трудно да се намери читава. Ще изчакам малко.
danilk0 14 юни 2017 - 14:32
Hotblooded, на 02 юни 2017 - 09:24, каза:
Колата изглежда добре, но виж темата за препоръчаните сервизи, ще си отделиш и пари за смяна на агренаж и водна помпа, пълна смяна на масло на автоматика, ако няма сервизна история, според която е на тези километри - ще трябва да смениш и маслената помпа + онова уплътнение, почистване на смукателен колектор, EGR клапан, проверете и подгревните свещи, че тея са по 200+ лв бройката. Ако продавача не желае да я закараш в сервиз по твой избор - изобщо не се занимавай.
Може ли да ми дадете препратка към темата с препоръчаните сервизи. Благодаря!
T.Todorow 14 юни 2017 - 19:13
http://www.opelclub....howtopic=115255 Ползвал съм услугите на Цецо в модерно преградие. Доволен съм.
danilk0 16 юни 2017 - 09:35
Колеги, ново 20 при мене :D
Утре ще гледам ето тази Инсигния -> http://www.mobile.bg...15&slink=3pbyo2
Ако ми хареса, ще си уговоря час с горепредложеният сервиз за диагностика.
И ако всичко е наред мисля да я взимам!
Утре ще гледам ето тази Инсигния -> http://www.mobile.bg...15&slink=3pbyo2
Ако ми хареса, ще си уговоря час с горепредложеният сервиз за диагностика.
И ако всичко е наред мисля да я взимам!
danilk0 03 ноември 2017 - 09:34
Здравейте отново,
Скоро ще ви се похваля с новата си придобивка, чакам да ми я докарат от Швейцария. Колата е Insignia, 2010, 2.0 CDTI 160hp, Cosmo.
И докато чакам възникнаха няколко въпроса.
Какво включва Cosmo оборудването, къде мога да намеря пълен списък с екстрите които има?
Установих, че Sport & Tour режимите на шофиране не са включени в това оборудване, а са допълнително таквоа.
Също адаптивните светлини (Bi Xenon-a) също ли са допълнително оборудване?
Скоро ще ви се похваля с новата си придобивка, чакам да ми я докарат от Швейцария. Колата е Insignia, 2010, 2.0 CDTI 160hp, Cosmo.
И докато чакам възникнаха няколко въпроса.
Какво включва Cosmo оборудването, къде мога да намеря пълен списък с екстрите които има?
Установих, че Sport & Tour режимите на шофиране не са включени в това оборудване, а са допълнително таквоа.
Също адаптивните светлини (Bi Xenon-a) също ли са допълнително оборудване?
vankis 03 ноември 2017 - 09:43
Привет,
зависи как е конфигурирана колата. Имаш ли ВИН номер на колата?
Ако "да" може да провериш тук
За да има Sport & Tour колата трябва да е поръчана с FlexRide окачване същото е и с ксенона.
зависи как е конфигурирана колата. Имаш ли ВИН номер на колата?
Ако "да" може да провериш тук
За да има Sport & Tour колата трябва да е поръчана с FlexRide окачване същото е и с ксенона.
devailo 03 ноември 2017 - 10:36
Ако имаш снимки от колата лесно се разбира с какви фарове и окачване е. Бутоните са горе в ляво от централната варътка на радиото, а фаровете ако имат лупи значи са завиващите би-ксенони.
danilk0 03 ноември 2017 - 11:00
За окачването видях, че го няма, липсват бутоните. По-скоро ме интересува какво включва Cosmo оборудването. Имам снимка на колата, но не се виждат добре фаровете.(Нещо не успявам да кача снимка)
BOz 03 ноември 2017 - 13:14
Нивата на оборудване в различните дилърства (държави) са различни. За това едно Козмо от Германия може да съдържа различни екстри на същото ниво, но продавано в Италия.
За това най-добре по рама да видиш с какви екстри е излязла колата.
За това най-добре по рама да видиш с какви екстри е излязла колата.
danilk0 03 ноември 2017 - 13:18
Ясно, благодаря ви! Ще изчакам и ще разбера :D .
Скоро ще пусна и снимки.
П.С. Наближава края на моята драма :D
Скоро ще пусна и снимки.
П.С. Наближава края на моята драма :D
nikiboy 06 ноември 2017 - 21:36
Аз знам, че cosmo изпълнението е различно според годината на производство и двигателя. Например моята 2009 г. 1.8 бензин е cosmo, но примерно 2009г. 2.0 дизел cosmo има различни екстри от моята. Според мен това е малко....странно, защото излиза, че 2009 г. cosmo изпълнение на Инсигния има примерно 6-7 вида различно оборудване според двигателя, после 2011 г. още по-различно и..... както аз се смея повечето караме cosmo, пък няма две с напълно еднакви екстри :)