Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Информация за конкретен модел Опел

Инфо за Астра H, коя да избера, дизел или бензин

zdravkop снимка zdravkop 28 януари 2018 - 21:20

Колега benzy, вземи това, което ти легне на сърцето. Няма универсално правило, което да важи за всички автомобили, двигатели и т.н. Не слушай никого, а просто купи тази кола, която ти хареса. Аз например избирам автомобилите и по външен вид. Грабне ли ме- купувам я. Пък и в края на краищата всичко е въпрос на късмет. Няма модели и двигатели, които са вечни, и такива, от които да ти побелее косата. Не робувай на предразсъдъци, просто следвай сърцето си.
Отговори

Hotblooded снимка Hotblooded 28 януари 2018 - 21:35

Ако има кола, която е по издухана от 10+ годишен дизляк нов внос, това е 10+ годишната бензинка нов внос с фабрично гЪзово
Отговори

benzy снимка benzy 28 януари 2018 - 21:58

 zdravkop, на 28 януари 2018 - 21:20, каза:

Колега benzy, вземи това, което ти легне на сърцето. Няма универсално правило, което да важи за всички автомобили, двигатели и т.н. Не слушай никого, а просто купи тази кола, която ти хареса. Аз например избирам автомобилите и по външен вид. Не робувай на предразсъдъци, просто следвай сърцето си.


Не става колега... на сърце ми лежи Z20LEL... ама джоба ми не е дораснал :icon_wink2:
То и аз се оглеждам все по стойкаджийки, но имам едни 7хил и като махна от тях регистрация и първоначално обслужване отивам на 6000 за кола - ако искам и газова, за да попътувам, че последните години драстично свих километража и това хич не е гот - отивам на около 5000 лв и тука ми е голямото чудене - да се напъвам ли на Х-ка, да се напъвам ли да стагам газова, която при един ремонт ще обезсмисли слагането на ГИ или да минавам на по-старо астре Г, което хем ще е запазено хем понася газ... обаче пък ме кефи Х-ката... особено със 17ките джанти, за които 100% ще се напъвам после с още кинти и те с гумите не са малко.

Знам, че много му се чудя, ама гледам да таковам дявола пък тя тая гад много се върти :icon_wink2: Аз затова 3та година отлагам покупката и изцедихме на баща ми на Ф-ката и последната капка живот, но март месец отива за срап и трябва да врътнем колите - той получава мойта Ф-ка, а аз... май пешеходец :confused: :kinggrin:


 Hotblooded, на 28 януари 2018 - 21:35, каза:

Ако има кола, която е по издухана от 10+ годишен дизляк нов внос, това е 10+ годишната бензинка нов внос с фабрично гЪзово

Изцяло съм съгласен с теб... въпросът тук е, колко ще струва тоя издухан двигател да бъде вкаран в топ състояние и може ли въобще... Ако взема евтина издухана и налея пари 1000-2000 в нея няма ли да я направя по-добра от "несдуханите"... ей тва се зачудих..
Мнението беше редактирано от benzy: 28 януари 2018 - 22:27
Отговори

Peter_1980 снимка Peter_1980 28 януари 2018 - 22:26

Ще ти дам един пример за предишната ми кола беше БВМ 320 2001г. Като тръгнаш да я продавам се водеше на 256 хил. 3 седмици никой не се обади. Казвам си ясно ще трябва да връщам километража. Имам един познат който от 25 години вкарва и продава коли. Уредиме да ми свършат работата като хората и докато чакам си говориме и той каза на тази кола това е 3 връщане. Питам го сигурен ли си, да не си я вкарал ти? Отговора беше не, но 90% гаранция, че това и е 3-тото връщане. Тогава беше на 13 години и газта е слагана в България. Направи си сметката тогава, автомобил с газ нов внос на колко километра е. Ако е гробница вкарването в кондиция не е само двигателя, а ще се изненадаш колко и какви части има една кола. А вече има доста прилични ГИ-та около 800 лв, които ще ти свършат работа, без да ти създават ядове. Пак ти повтарям ОБД не ти трябва, но е въпрос на решение.
Отговори

benzy снимка benzy 28 януари 2018 - 23:08

 Peter_1980, на 28 януари 2018 - 22:26, каза:

предишната ми кола беше БВМ 320 2001г. водеше на 256 хил... и той каза на тази кола това е 3 връщане.
А вече има доста прилични ГИ-та около 800 лв, които ще ти свършат работа, без да ти създават ядове. Пак ти повтарям ОБД не ти трябва, но е въпрос на решение.


Ето де, колата е била многохилядник, а си е деянила и километри в БГ дори без ремонт...
Проблема поне от прочетеното не е в ОБДто - дали 800 лева за ГИ без ОБД или 1000 за ГИ със ми е все тая. Не ме бърка поставянето на газовата. Проблема доколкото разбирам е, че не са хидравлични повдигачите и от газта клапаните ще дадат фира и тогава вече ми идва проблема, че освен хилядарка за ГИ ще иде още 1 хилядарка и горник за ремонт - вярно, че няма да е веднага, ама то има и други разходни пера не само по коли...

И от тук ми дойде идеята, че ако предния собственик е сложил ГИ, за мен може да остане само ремонта :icon_wink2:

P.S. Един от първоначалните ми избори беше имено баварска тройка, ама както беше споменал и ти някъде проблемите с мисфайърите и ваноса ме върнаха обратно при Опел :icon_wink2:
Отговори

Peter_1980 снимка Peter_1980 29 януари 2018 - 00:01

 benzy, на 28 януари 2018 - 23:08, каза:

Ето де, колата е била многохилядник, а си е деянила и километри в БГ дори без ремонт...
Проблема доколкото разбирам е, че не са хидравлични повдигачите и от газта клапаните ще дадат фира и тогава вече ми идва проблема, че освен хилядарка за ГИ ще иде още 1 хилядарка и горник за ремонт - вярно, че няма да е веднага, ама то има и други разходни пера не само по коли...

P.S. Един от първоначалните ми избори беше имено баварска тройка, ама както беше споменал и ти някъде проблемите с мисфайърите и ваноса ме върнаха обратно при Опел :icon_wink2:


Деянила - да, но си подхарчваше масло. Ако караш малко повече извън града, можех да стигна и 2,5-3 литра. За М 54 съм, чувал даже 4-6 литра на 10-15 хил. Ваноса не е толкова страшен, мисфайърите да, но не е толкова страшно има хора които си карат така, проблема е само докато е много студена колата. А за хидравличните повдигачи и пуловете, ако си от София, не е проблем да ти покажа моята. Какво толкова се плашиш минал съм вече 50 000 на газ и засега нямам проблем. Мислех да ходя да ги погледнат, но чух че евентуално пристъргване на пуловете и други работи ще отиде на 250-300 лева. Това беше преди 1 година. От тогава към 25 000 и засега да чукна на дърво всичко е ок. Да изкара още минимум 25, дай Боже и 50 хил, пък ще се направи една ревизия на главата и не мисля, че ще струва 1 000 лв. А ти с твоя пробег както казваш и да скочи на 10-12 на година, с кола в нормално състояние мисля че няколко години няма до имаш проблем. Да гледане, диагностики и т.н; но трябва и голяма доза късмет. А това, че една кола колкото е по-скъпа вероятността да е по-безпроблемна е най-голямата глупост за мен. Нямаш никаква гаранция, че 10, 15 или 20 000 ще е ок. Може да е в топ състояние и термостата блокира затворен, и както Астра H няма индикатор на таблото, светне ли лампата си чао. Или много други проблеми. Както един колега каза по-горе, която ти е на сърце, но и с разум (по джоба). Успех.
ПС: лично мнение , ако решиш за Астра G повече от 3 500 лева не трябва да даваш ако ще да е върха на сладоледа.
316 и 318 нямат проблеми с мисфайърите.
Мнението беше редактирано от Peter_1980: 29 януари 2018 - 01:37
Отговори

sathv снимка sathv 29 януари 2018 - 01:37

 Peter_1980, на 29 януари 2018 - 00:01, каза:


А това, че една кола колкото е по-скъпа вероятността да е по-безпроблемна е най-голямата глупост за мен.


Ако купиш скъпа кола няма гараннция, че ще бъде безпробллемна, но все пак има някаква вероятност.
Ако купиш същия модел евтино, вероятноста за безпроблемен автомобил е нулева.
Старо търговско доказало се правило.
Отговори

Peter_1980 снимка Peter_1980 29 януари 2018 - 01:53

 sathv, на 29 януари 2018 - 01:37, каза:

Ако купиш скъпа кола няма гараннция, че ще бъде безпробллемна, но все пак има някаква вероятност.
Ако купиш същия модел евтино, вероятноста за безпроблемен автомобил е нулева.
Старо търговско доказало се правило.

Астра Н 2005-2006, бензинова започват от 4500 и стигат до 6500. И като вземеш такава за 4500-5000,тя сигурно е пълен боклук така ли? А тази от 6500 е супер само защото струва 1500-2000 повече. Говоря за коли нов внос, без регистрация, обслужване.....
Отговори

cristo снимка cristo 29 януари 2018 - 11:19

 benzy, на 08 януари 2018 - 16:36, каза:


Значи 4то
Трансмисиите 5 и 6 степенни. Преобладават 5, като 6 степенните скоростни кутии са малко по-капризни, един колега беше писал за някакъв лагер, че е проблема, но май за около 400 лв. ремонт забравяш завинаги за него.

Значи и 6то и последно:
Предполагам, че не малка част от колегите ще искат газифициране – на въпроса „става ли Z16XEP за газ”, „става ли Z16XER за газ”, „става ли Z18XER за газ”, независимо кой мотор е ще кажа – СТАВА!

Z16 и двата XEP и HER са с пулове, също и Z18XER (а вероятно и турбо моторите Z20LER и Z20LEH). На теория прогарят клапаните и/или леглата, но от изчетеното си формирам мнение, че е по-скоро от калпави (евтини) газови отколкото от някакъв специфичен недостатък на Опел.

Тук трябва да споменем и че независимо на газ или не, хлабините на клапаните на тези мотори така или иначе. по техническа документация, подлежат на реглаж след 150 000 км. и отварянето е неизбежно. Лично аз смятам да търся както 1.8 така и 1.6 без да се притеснявам за този проблем – правя сметка, че качествена газова ще се избие за около 20 хил км. В най-лошият случай, ако се наложи ремонт и подмяна на клапани мисля, че ще е на цена подобна на газовата, 1000 и нещо лева– не знам каква е цената точно за подобен ремонт но мисля че дори и с качествени, подсилени компоненти предназначени за мотори с ГИ, този ремонт ще се избие за още около 20 хил км (може и драстично по-малко при по-среден клас части). Аз лично колата я взимам, за да я ползвам едни 100тина хил...

От уважение към положение от теб труд, да пишеш толкова дълго, ще ти отговоря от МОЙ СОБСТВЕН ОПИТ С Опел Зафира с бензиновия Z18XER мотор на около 160 хиляди оригинални километра (колата е купувана от първи собственик от България и цялата й сервизна история е проверена), като написаното за мотора важи на 100% и за Z16XER! Та значи - ЗАБРАВИ ЗА ГАЗОВА УРЕДБА!!! Кълна се в децата си! Имам добър познат, който кара същата кола със същия мотор, купена чисто нова и е навъртял повече километри от мен, но не е слагал газова уредба и не е имал никакви проблеми с двигателя, а аз все от нещо съм недоволен и никога не знам кога жена ми, която основно кара колата, ще ми звънне да ми каже, че нещо не е наред.
Газовата ми уредба е БРЦ и хич не минава за евтина! Правих ремонт на глава след изминати 65000 км. на газ!!! Което значи, че хлабините на клапаните са започнали да затягат на около 20 кл., но понеже не са били проверени, то след 65 хил. един клапан вече изгоря, а хлабините на останалите бяха станали направо смешни! Проблема е самата центровка на клапаните - за да се направи центровка, трябва да се сменят подложните "чашки", за което се разглобява цялото газоразпределение, което си е много сериозна работа за една центровка!!! Чак като се махнат разпределителните валове, имаш достъп до регулировъчните чашки и можеш да ги измериш с каква дебелина са и съответно да се пресметне какви чашки ти трябват за смяна, и чак тогава могат да се поръчат други чашки и да се изчака доставката им, понеже дори в Опел не ги поддържат на склад - на въпрос на мой приятел за центровка на клапаните, от не-помня-кой фирмен сервиз му отговориха, че не ги поддържат на склад, защото предпочитат направо да правят ремонт на главите... И всъщност са прави, защото цената на този тип центровка почти гони цена са ремонт на глава... Значи, ако не искаш изгорели клапани, още със закупуването и после на всеки 30 хиляди трябва да правиш центровка на клапани за по няколко-стотин лева...
Та какви други проблеми... ами колкото искаш...
Проблем на двигателите на Опел е, че работят на по-висока температура от тези на други марки. Самият термостат отваря напълно на 105 градуса, а двигателят нормално работи на 110-115, като съм виждал и 118 градуса. Ето защо при Опел има по-голяма умора във всичко, което е гума, пластмаса и кабелна изолация. Работата на пропан-бутан май също води до по-висока температура (макар и не колкото при метана). Във всеки случай на 150 хил. ми изгоря гуменото уплътнение на масления радиатор (на старият ми VW дори няма такова нещо) и ми омеша масло с вода и стана супа в двигателя. Ако имаха малко акъл от Опел, щяха на този радиатор да сложат гарнитура от материал, като този на главата на мотора, след като там минават масло и антифриз, горещи и под налягане, ама те не - гума сложили. Съответно пътна помощ, една седмица колата в сервиз и няколко стотачки назад.
Отделно, наистина скоростните кутии на слаби, поне за тези 140 коня на 1,8-цата - правих ремонт на скоростна кутия - няколоко стотачки. Друго интересно нещо е, че дори след ремонта на главата и смяната покрай това на сума ти уплътнения, както и след смяната на масления радиатор и неговите уплътнения, двигателя продължава да гълта масло - не да харчи, а да гълта! Под въпрос сега е клапата на газовете, която се намира ВГРАДЕНА в капака на клапаните, поради което някои хора й правят байпас като монтират някаква друга клапа на самата тръба към дроселовата клапа. Та вместо да си карам колата, която все още е на някакви смешни 160 хил., аз трябва да се ровя по разни руски форуми и да чета, как да излъжа идиотската конструкция на XER двигателите.
Мисля че е излишно да пиша, че смених и двата дефазатора на разпределителните валове - единия на 130 хил. вече се беще раздрънкал, но покрай ремонта на главата смених и двата.
А да - съединителят, при предимно градско шофиране, издържа около 120-140 хиляди. Това е при тежкото купе на Зефира-та, при Астра може и повечко да издържи. Явно колата е замислена за извънградско шофиране и рядко използване на съединител.
А да - вчера жена ми, отивайки на пазар, не можа да запали колата след пазара, та се връща пеша с торбите. Пред блока запалила, но на връщане на могла - върти ключа и се чува едно щракане, което се получава при паднал акумулатор и не пали. По-късно отидох с другата кола и премерих акумулатора на Зефирата, размених акумулаторите и така и двете коли запалиха. Та какво става - при Опела под товар акумулатора пада на 11,2V което, макар и достатъчно за да завърти един стартер, е недостатъчно ЗА КОМПЮТЪРА, да каже на стартера да завърти - пълна идиотщина! Поставен на стария ми Фолксваген същия акумулатор завърта без проблем и пали! Просто ФВ са измислили компютрите им за работят на по ниско напрежение, а при Опел под 12V цялата кола умира! И този проблем с акумулаторите на Опела ме накара още миналата зима да си купя зарядно и ако не се кара колата, веднъж на 2 седмици да свалям акумулатор и да го дозареждам, нещо, което преди да си купя Опел не бях правил никога!
Ако остана тук още време, ще трябва да продължа да пиша и да пиша, и да пиша, и да пиша... А от този Опел толкова ми е писнало, че ако не бяха тези около 5000 лв. набутани за 3 години в кола, която външно и като интериор изглежда чисто нова, просто бих я подарил на някого!
А да, и сервото на волана ми не работи както трябва, ту е лек волана, ту става твърд, та едвам се върти, но и тази система е сложна, електро-хидравлична, самата помпа е набутана много кофти, та изобщо не се занимавам с този проблем - само се моля колата да пали и да върви, и майната му на сервото.
Отговори

sathv снимка sathv 29 януари 2018 - 11:42

Peter-1980 ти колко пъти си ходил в Германия да видиш за какво става въпрос? Запазена астра Н 2005-2006 година с доказана сервизна история струва в Германия около 4000 евро. Такива коли рядко идват в България, щото цената става висока и джамбазите нямат келепир. Тези коли се купуват от Германци /да не си мислите ,че германците купуват само нови коли/ поляци и основно се изнасят за Русия. Тука в България астрите по 4500 лева са боклуци купени от моргите на арабите в Германия по 1000 евро. 1000 лева транспорт и още 500 лева ремонт за да се приведе в приличен вид за продан и 1000 печалба. Толкоз по въпроса.
Мнението беше редактирано от sathv: 29 януари 2018 - 11:44
Отговори

Peter_1980 снимка Peter_1980 29 януари 2018 - 11:45

 cristo, на 29 януари 2018 - 11:19, каза:

Проблем на двигателите на Опел е, че работят на по-висока температура от тези на други марки. Самият термостат отваря напълно на 105 градуса, а двигателят нормално работи на 110-115, като съм виждал и 118 градуса. Ето защо при Опел има по-голяма умора във всичко, което е гума, пластмаса и кабелна изолация. Работата на пропан-бутан май също води до по-висока температура (макар и не колкото при метана).


Не е само при Опел, БМВ и Ауди още от 2000 или 2001, а може и от по-рано моторите им работят на такава температура. Мисля, че и другите марки са така, но за тези двете съм сигурен.
Отговори

Peter_1980 снимка Peter_1980 29 януари 2018 - 12:56

 sathv, на 29 януари 2018 - 11:42, каза:

Peter-1980 ти колко пъти си ходил в Германия да видиш за какво става въпрос? Запазена астра Н 2005-2006 година с доказана сервизна история струва в Германия около 4000 евро. Такива коли рядко идват в България, щото цената става висока и джамбазите нямат келепир. Тези коли се купуват от Германци /да не си мислите ,че германците купуват само нови коли/ поляци и основно се изнасят за Русия. Тука в България астрите по 4500 лева са боклуци купени от моргите на арабите в Германия по 1000 евро. 1000 лева транспорт и още 500 лева ремонт за да се приведе в приличен вид за продан и 1000 печалба. Толкоз по въпроса.


Няколко пъти, и съм си докарвал коли. Грешиш с цената, даже са по 5000-6000€, та и на горе.
Отговори

Д-и-м-о-в снимка Д-и-м-о-в 29 януари 2018 - 18:15

 cristo, на 29 януари 2018 - 11:19, каза:

От уважение към положение от теб труд, да пишеш толкова дълго, ще ти отговоря от МОЙ СОБСТВЕН ОПИТ С Опел Зафира с бензиновия Z18XER мотор на около 160 хиляди оригинални километра (колата е купувана от първи собственик от България и цялата й сервизна история е проверена), като написаното за мотора важи на 100% и за Z16XER! Та значи - ЗАБРАВИ ЗА ГАЗОВА УРЕДБА!!! Кълна се в децата си! Имам добър познат, който кара същата кола със същия мотор, купена чисто нова и е навъртял повече километри от мен, но не е слагал газова уредба и не е имал никакви проблеми с двигателя, а аз все от нещо съм недоволен и никога не знам кога жена ми, която основно кара колата, ще ми звънне да ми каже, че нещо не е наред.
Газовата ми уредба е БРЦ и хич не минава за евтина! Правих ремонт на глава след изминати 65000 км. на газ!!! Което значи, че хлабините на клапаните са започнали да затягат на около 20 кл., но понеже не са били проверени, то след 65 хил. един клапан вече изгоря, а хлабините на останалите бяха станали направо смешни! Проблема е самата центровка на клапаните - за да се направи центровка, трябва да се сменят подложните "чашки", за което се разглобява цялото газоразпределение, което си е много сериозна работа за една центровка!!! Чак като се махнат разпределителните валове, имаш достъп до регулировъчните чашки и можеш да ги измериш с каква дебелина са и съответно да се пресметне какви чашки ти трябват за смяна, и чак тогава могат да се поръчат други чашки и да се изчака доставката им, понеже дори в Опел не ги поддържат на склад - на въпрос на мой приятел за центровка на клапаните, от не-помня-кой фирмен сервиз му отговориха, че не ги поддържат на склад, защото предпочитат направо да правят ремонт на главите... И всъщност са прави, защото цената на този тип центровка почти гони цена са ремонт на глава... Значи, ако не искаш изгорели клапани, още със закупуването и после на всеки 30 хиляди трябва да правиш центровка на клапани за по няколко-стотин лева...
Та какви други проблеми... ами колкото искаш...
Проблем на двигателите на Опел е, че работят на по-висока температура от тези на други марки. Самият термостат отваря напълно на 105 градуса, а двигателят нормално работи на 110-115, като съм виждал и 118 градуса. Ето защо при Опел има по-голяма умора във всичко, което е гума, пластмаса и кабелна изолация. Работата на пропан-бутан май също води до по-висока температура (макар и не колкото при метана). Във всеки случай на 150 хил. ми изгоря гуменото уплътнение на масления радиатор (на старият ми VW дори няма такова нещо) и ми омеша масло с вода и стана супа в двигателя. Ако имаха малко акъл от Опел, щяха на този радиатор да сложат гарнитура от материал, като този на главата на мотора, след като там минават масло и антифриз, горещи и под налягане, ама те не - гума сложили. Съответно пътна помощ, една седмица колата в сервиз и няколко стотачки назад.
Отделно, наистина скоростните кутии на слаби, поне за тези 140 коня на 1,8-цата - правих ремонт на скоростна кутия - няколоко стотачки. Друго интересно нещо е, че дори след ремонта на главата и смяната покрай това на сума ти уплътнения, както и след смяната на масления радиатор и неговите уплътнения, двигателя продължава да гълта масло - не да харчи, а да гълта! Под въпрос сега е клапата на газовете, която се намира ВГРАДЕНА в капака на клапаните, поради което някои хора й правят байпас като монтират някаква друга клапа на самата тръба към дроселовата клапа. Та вместо да си карам колата, която все още е на някакви смешни 160 хил., аз трябва да се ровя по разни руски форуми и да чета, как да излъжа идиотската конструкция на XER двигателите.
Мисля че е излишно да пиша, че смених и двата дефазатора на разпределителните валове - единия на 130 хил. вече се беще раздрънкал, но покрай ремонта на главата смених и двата.
А да - съединителят, при предимно градско шофиране, издържа около 120-140 хиляди. Това е при тежкото купе на Зефира-та, при Астра може и повечко да издържи. Явно колата е замислена за извънградско шофиране и рядко използване на съединител.
А да - вчера жена ми, отивайки на пазар, не можа да запали колата след пазара, та се връща пеша с торбите. Пред блока запалила, но на връщане на могла - върти ключа и се чува едно щракане, което се получава при паднал акумулатор и не пали. По-късно отидох с другата кола и премерих акумулатора на Зефирата, размених акумулаторите и така и двете коли запалиха. Та какво става - при Опела под товар акумулатора пада на 11,2V което, макар и достатъчно за да завърти един стартер, е недостатъчно ЗА КОМПЮТЪРА, да каже на стартера да завърти - пълна идиотщина! Поставен на стария ми Фолксваген същия акумулатор завърта без проблем и пали! Просто ФВ са измислили компютрите им за работят на по ниско напрежение, а при Опел под 12V цялата кола умира! И този проблем с акумулаторите на Опела ме накара още миналата зима да си купя зарядно и ако не се кара колата, веднъж на 2 седмици да свалям акумулатор и да го дозареждам, нещо, което преди да си купя Опел не бях правил никога!
Ако остана тук още време, ще трябва да продължа да пиша и да пиша, и да пиша, и да пиша... А от този Опел толкова ми е писнало, че ако не бяха тези около 5000 лв. набутани за 3 години в кола, която външно и като интериор изглежда чисто нова, просто бих я подарил на някого!
А да, и сервото на волана ми не работи както трябва, ту е лек волана, ту става твърд, та едвам се върти, но и тази система е сложна, електро-хидравлична, самата помпа е набутана много кофти, та изобщо не се занимавам с този проблем - само се моля колата да пали и да върви, и майната му на сервото.


Мале, малеее, колега - ти си един от най-забогателите че кара на газ май ?

Като чета, май ми идва да посъветвам вече търсещият кола - да си вземе H-ка 1.9 CDTi 101 или 120 кончета 8V мотора. Там на всеки 100 хилки си чисти егр-а, всмукател и евентуално DPF ако има и си свирка......

Явно дори и заводските газови, рано или късно( по скоро РАНО) стават лейки яко - харчат масло на поразия.
Моя авер за около 500 км, вчера ми каза че пак е долял към 450-500 мл масло. Половин литър. А я има от 15 000 км насам. Когато я взе, не беше чак така. Виждал съм го да долива до 200 грама и то на по-големи пробези. Сметнете за 15 хилки какво е станало....

Казали сме , като се стопли, всичко вънка и яко ревизия.

Б@х маа му !
Мнението беше редактирано от Д-и-м-о-в: 29 януари 2018 - 19:42
Отговори

talatinov снимка talatinov 29 януари 2018 - 19:12

Димов димов,жал ми е за теб!
Отговори

Д-и-м-о-в снимка Д-и-м-о-в 29 януари 2018 - 19:29

И мен ми е жал за "на всяка манджа мерудията".. ама не се оплаквам като дърта булка за кОр(като тебе)
Жалей си там по-тихо ако е възможно. Човекът е имал 1 милион премеждия , той за мене зажалял.... ако ме харесваш, излез и си го кажи.
Разбрахме че си злобно човече спрямо мен и само чакаш да напиша нещо в някоя тема - няма нужда от повече наглост .
Намери си по-добро занимание.
Прекръсти се поне на "ЗЛОБНОТО БОГАТО ГАЗАДЖИЙЧЕ"

Щом си го просиш - мога да те дразня 24/7 - за разлика от тебе, имам това време. Но все пак те съветвам, да си гледаш работата и да оставиш и другите да имат мнение.
Затова и шопи като тебе не ги долюбват никъде.
Нито съм те споменал, нито съм те питал нещо - за да звъниш на всяка дума.
Мнението беше редактирано от Д-и-м-о-в: 29 януари 2018 - 19:46
Отговори

Peter_1980 снимка Peter_1980 29 януари 2018 - 20:14

 Д-и-м-о-в, на 29 януари 2018 - 18:15, каза:


Явно дори и заводските газови, рано или късно( по скоро РАНО) стават лейки яко - харчат масло на поразия.
Моя авер за около 500 км, вчера ми каза че пак е долял към 450-500 мл масло. Половин литър. А я има от 15 000 км насам. Когато я взе, не беше чак така. Виждал съм го да долива до 200 грама и то на по-големи пробези. Сметнете за 15 хилки какво е станало....

Казали сме , като се стопли, всичко вънка и яко ревизия.

Б@х маа му !


Димов, кефиш ме щи звънна!!! Какво общо има газта, с теча или харча на масло?
Отговори

zdravkop снимка zdravkop 29 януари 2018 - 20:14

Димов, безкрайно търпелив и толерантен човек съм, но ти наистина си дразнител, и то съвсем безсмислен дразнител. Ако бях модератор или админ щях да те спра за известно време. Спри се малко бе, човек, на всички ни писна от теб.
Отговори

Д-и-м-о-в снимка Д-и-м-о-в 29 януари 2018 - 20:20

То добре че не си, щото първо трябваше да видиш кой се прави на много остроумен, макар и да не съм се обърнал дори към него. Или това не се вижда на твоя браузър ?
Вижда се само как аз съм дразнител?!
И по-добре че такива пристрастни "толерантни" НЕ са админи или модератори, които накрая само видяха как аз съм дразнител. А тоя дето на всяка моя дума изтърсва нещо тъпо - не е дразнител, нали ?
Кажи ми сега, толерантния - какво точно му казах на него или съм се обърнал към него или пък съм го питал нещо, при условие че съм цитирал целия пост - за да ми вика "жал ми е за тебе" ? Писнало ми е от такива "толерантни", да знаеш. Постът ми беше към колегата с много премеждия с колата - ТОЧКА . Набутал е 5000 лева по колата човека! Какво ми жалее този ?
А бе всичките тука само УДОБНОТО ли виждате ? Затова "рейтингът" на българските форуми е такъв - всеки гледа да си хареса един и да му се прави на велик. Е НЯМА ДА СТАНЕ !!
Мен ми е все тая дали съм тук или не, но на всяка дума да ми излиза някой да ми "жалее" или да ми вика професор или друго - Е ПАК НЯМА ДА СТАНЕ !


Към Пешо..
И заводските газови са си пак двигатели на бензин с второ гориво, но със съответните доработки за това второ гориво. Затова казах че и те един ден стават лейки, защото точно такъв пример ми е пред очите..
Та ей това има общо. Поредната кола, която е дори с двойно гориво и пак харчи масло като замаяна и която за 15 хиляди качи разхода на масло двойно.
Кое точно не си разбрал?
Мнението беше редактирано от Д-и-м-о-в: 29 януари 2018 - 20:35
Отговори

Peter_1980 снимка Peter_1980 29 януари 2018 - 20:35

Тя дали ще се кара на газ или бензин, ако са заминали гумичките или по-лошия вариант сегменти ще си харчи масло. Единствения вариант да не харчи е да седи като паметник.
Отговори

Д-и-м-о-в снимка Д-и-м-о-в 29 януари 2018 - 20:41

Няма да седи като паметник, обещал съм му да му помогна в ремонта и ще я оправим. Няма нищо по-хубаво от това да му помогна. Без значение каква е колата, важното е да се оправи. Затова и го казах - само да се стопли и я почваме - той е съгласен, значи всичко е ОК, нали ?

Знаем че главите по-често правят проблеми и са причина за харча на масло, но той каза "като отварям-ще сменя и сегменти - не са милиони" - край на цитата.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg