Проблем с Зафира 2.2 дти 125 кс 2003г
tisho.74 14 март 2018 - 23:06
Жълтата българска газ е керосин и чисти повече от отлично. Маслото е да смазва, в случая ако може да разкара авансовия клапан и да почне да работи. Ако е виновен той. По два литра от всяко на пълен резервоар и караш. Ефекта не идва веднага, ако изобщо дойде. Понякога става тая работа, но далеч не винаги.
Даниел Късов 14 март 2018 - 23:36
tisho.74, на 14 март 2018 - 23:06, каза:
Жълтата българска газ е керосин и чисти повече от отлично. Маслото е да смазва, в случая ако може да разкара авансовия клапан и да почне да работи. Ако е виновен той. По два литра от всяко на пълен резервоар и караш. Ефекта не идва веднага, ако изобщо дойде. Понякога става тая работа, но далеч не винаги.
Разбрах, но аз не съм в България и трябва да разпитам за газта? или направо ако намеря керосин ще сложа по литър защото резервоара ми е на половина, и каквото стане.
И друго тя колата много много не върви както казах едвам стига до 2000 оборота, и ме е страх да не прецака пак ел.блок на помпата. Иначе днес колата запали от раз, дори не можах да завъртя ключа , е пак работи като трактор, но преди не палеше дори.Четох вече нз къде ,че при тези грешки помпата сама се предпазва и затова не може да запали колата,много рядко ставало един вид защита, поне това разбрах, статията не беше на български.
За това зацепване нз, как една седмица е работела ок , изведнъж да се е променило възможно ли е или изобщо не е от това, а си остава това че не вкарва достатъчно нафта ( с аванса)
Нз чесно какво да я права да викна майстор да погледне или да я смъкна и на стенд помпата ???
Даниел Късов 15 март 2018 - 01:00
steve b 15 март 2018 - 08:10
Ако не е зацепена правилно ще има грешка за синхронизация - не е това проблема тук . Стенд за тези помпи няма - не се потдържат за ремонт и няма резервни части от Бош .
В БГ може да се измисли нещо - напр. да се оправи електрониката на старата помпа или от двете да се събере една но при теб не знам..
В БГ може да се измисли нещо - напр. да се оправи електрониката на старата помпа или от двете да се събере една но при теб не знам..
Даниел Късов 15 март 2018 - 14:30
steve b, на 15 март 2018 - 08:10, каза:
Ако не е зацепена правилно ще има грешка за синхронизация - не е това проблема тук . Стенд за тези помпи няма - не се потдържат за ремонт и няма резервни части от Бош .
В БГ може да се измисли нещо - напр. да се оправи електрониката на старата помпа или от двете да се събере една но при теб не знам..
В БГ може да се измисли нещо - напр. да се оправи електрониката на старата помпа или от двете да се събере една но при теб не знам..
за грешката нали пише че има проблем със синхронизацията(P0149-Injectio timing control circuit malfunction-present) но това както и да е, аз съм в Испания и един сервиз ги минава на стенд, ако се стигне до там де, след работа ще видя показателите на аванса и ще го умуваме
Даниел Късов 15 март 2018 - 21:15
кое трябваше да гледам за аванса напрах запис ама то май трябва с програмата за оп-ком да се отворят
Hotblooded 15 март 2018 - 21:17
Можеш да направиш скрииншот и да качиш снимките.
Оправи ли дебитомера?
Оправи ли дебитомера?
Даниел Късов 15 март 2018 - 21:29
Даниел Късов 15 март 2018 - 21:35
НЗ стана ли нещо?
Мнението беше редактирано от Даниел Късов: 15 март 2018 - 21:39
tisho.74 15 март 2018 - 22:34
Не.
Принципно качваш снимките на някой сайт за споделяне на снимки и мяташ линковете към тях тук.
Мнението беше редактирано от tisho.74: 15 март 2018 - 22:36
Принципно качваш снимките на някой сайт за споделяне на снимки и мяташ линковете към тях тук.
Мнението беше редактирано от tisho.74: 15 март 2018 - 22:36
Даниел Късов 15 март 2018 - 22:53
tisho.74, на 15 март 2018 - 22:34, каза:
Не.
Принципно качваш снимките на някой сайт за споделяне на снимки и мяташ линковете към тях тук.
Принципно качваш снимките на някой сайт за споделяне на снимки и мяташ линковете към тях тук.
ами сега:
http://prikachi.com/...64/9286764U.png
http://prikachi.com/...70/9286770g.png
Ne6to Smisleno 16 март 2018 - 09:03
от тия същите менюта дето си снимал, всяко от тях има стрелкичка. Като ги цъкнеш избираш следните 4 неща да са ти едно под дтруго:
desired injection start
real injection start
desired injection quality
real injection quality
Те са по двойки. Едното е какво трябва да прави помпата според компа, вторите са какво наистина прави. Ако вървят относително успоредно и бързо, когато подаваш и връщаш газта и се настигат стойностите при студен старт си ок, ако не вървят кажи кое се разминава.
Мнението беше редактирано от Ne6to Smisleno: 16 март 2018 - 09:03
desired injection start
real injection start
desired injection quality
real injection quality
Те са по двойки. Едното е какво трябва да прави помпата според компа, вторите са какво наистина прави. Ако вървят относително успоредно и бързо, когато подаваш и връщаш газта и се настигат стойностите при студен старт си ок, ако не вървят кажи кое се разминава.
Мнението беше редактирано от Ne6to Smisleno: 16 март 2018 - 09:03
Даниел Късов 16 март 2018 - 14:54
Ne6to Smisleno, на 16 март 2018 - 09:03, каза:
от тия същите менюта дето си снимал, всяко от тях има стрелкичка. Като ги цъкнеш избираш следните 4 неща да са ти едно под дтруго:
desired injection start
real injection start
desired injection quality
real injection quality
Те са по двойки. Едното е какво трябва да прави помпата според компа, вторите са какво наистина прави. Ако вървят относително успоредно и бързо, когато подаваш и връщаш газта и се настигат стойностите при студен старт си ок, ако не вървят кажи кое се разминава.
desired injection start
real injection start
desired injection quality
real injection quality
Те са по двойки. Едното е какво трябва да прави помпата според компа, вторите са какво наистина прави. Ако вървят относително успоредно и бързо, когато подаваш и връщаш газта и се настигат стойностите при студен старт си ок, ако не вървят кажи кое се разминава.
добре днес и това ще пробвам, иначе в тези дето съм снимал няма ли го тоя аванстатор?
tisho.74 16 март 2018 - 15:22
Не.
Ще коригирам малко колегата горе:
Desired injection start
Actual injection start
Desired injection quantity
Actual injection quantity
Направи си ги от падащите менюта и гледай за отклонения между desired и actual, както ти е писал колегата.
Мнението беше редактирано от tisho.74: 16 март 2018 - 15:27
Ще коригирам малко колегата горе:
Desired injection start
Actual injection start
Desired injection quantity
Actual injection quantity
Направи си ги от падащите менюта и гледай за отклонения между desired и actual, както ти е писал колегата.
Мнението беше редактирано от tisho.74: 16 март 2018 - 15:27
Даниел Късов 17 март 2018 - 10:22
Привет ето снимки това има в падащото меню:
http://prikachi.com/...52/9287552r.png
това го няма в подменютата -Desired injection quantity
Мнението беше редактирано от Даниел Късов: 17 март 2018 - 10:24
http://prikachi.com/...52/9287552r.png
това го няма в подменютата -Desired injection quantity
Мнението беше редактирано от Даниел Късов: 17 март 2018 - 10:24
tisho.74 17 март 2018 - 10:38
Яко блокирал авансов клапан.
Щом си сигурен, че цедката в резервоара е чиста и горивния филтър е нов, давай с двутактовото и керосина. Опитай с по три литра от всяко на пълен резервоар и каране. Това ти е последната надежда.
Щом си сигурен, че цедката в резервоара е чиста и горивния филтър е нов, давай с двутактовото и керосина. Опитай с по три литра от всяко на пълен резервоар и каране. Това ти е последната надежда.
Даниел Късов 17 март 2018 - 10:43
tisho.74, на 17 март 2018 - 10:38, каза:
Яко блокирал авансов клапан.
Щом си сигурен, че цедката в резервоара е чиста и горивния филтър е нов, давай с двутактовото и керосина. Опитай с по три литра от всяко на пълен резервоар и каране. Това ти е последната надежда.
Щом си сигурен, че цедката в резервоара е чиста и горивния филтър е нов, давай с двутактовото и керосина. Опитай с по три литра от всяко на пълен резервоар и каране. Това ти е последната надежда.
Ясно, да попитам за нещо ако смъкна помпата не мога ли да го сменя тоя аванстатор, от друга помпа или от старата която изгоряла електрониката?