Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Дизелови двигатели

2.0 цдти тропане след смяна на маховик

IvanPro снимка IvanPro 13 януари 2020 - 14:47

Здравейте,

Става въпрос за инсигния 2.0 цдти 130кс ръчна ск. кутия. При основен ремонт на двигателя беше подменен двумасовия маховик със същия SACHS, с него бяха подменени и притискателен и феродов диск на съединителя. Бях взел и лагер-помпа FTE, но се оказа че бързата й връзка е с 1мм по-къс и не влизаше тръбичката във връзката и оставих старата (LUK без луфтове и видими повреди). Преди подмяната им при потегляне имаше претрисане леко, не тропаше. След ремонта първите няколко дни всичко беше ОК, никакво претрисане, никакво тропане поемаше плавно и гладко без проблем. След това започна отчетливо ритмично потропване, което се чуваше леко предимно при студен мотор, с всеки изминал ден става все по силно и вече се чува доста, като на загрял мотор е почти никакво. Като натисна съединителя изчезва, пусна ли го се чува. Какво може да е като се има впредвид, че съединител и маховик са сменени с нови? Първо помислих, че лагер-помпата заминава, но тя не би тропала?!
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 13 януари 2020 - 15:53

Тръгнал маховик чупи лагер помпата. Сменили сте го и сте сложили разбитата вече помпа. Сменете спирачната течност и обезвъздушете правилно цялата спирачна система и се моли да си късметлия. Помпата се сменя с маховика. Няма как.
Отговори

IvanPro снимка IvanPro 13 януари 2020 - 16:01

 Ne6to Smisleno, на 13 януари 2020 - 15:53, каза:

Тръгнал маховик чупи лагер помпата. Сменили сте го и сте сложили разбитата вече помпа. Сменете спирачната течност и обезвъздушете правилно цялата спирачна система и се моли да си късметлия. Помпата се сменя с маховика. Няма как.

Или направо да взимам нова помпа и да сменям. Явно са ми дали за F40 преди а съм с М32 скорости (не знам и аз), ако ще си играя толкова много и то за едната проба..
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 13 януари 2020 - 16:07

Смяната на спирачна течност е 15 минути и 40 лв или ако сам го правиш 15 лв. Въздух в спирачната система може да прави същото, но е малко вероятно. Трябвало е да смениш помпата на място. Иначе марката е единствената правилна.
Отговори

IvanPro снимка IvanPro 13 януари 2020 - 16:08

 Ne6to Smisleno, на 13 януари 2020 - 16:07, каза:

Смяната на спирачна течност е 15 минути и 40 лв или ако сам го правиш 15 лв. Въздух в спирачната система може да прави същото, но е малко вероятно. Трябвало е да смениш помпата на място. Иначе марката е единствената правилна.

За FTE на лагер помпата казваш, че е правилната нали?
Отговори

dimitarmark снимка dimitarmark 13 януари 2020 - 16:12

 IvanPro, на 13 януари 2020 - 16:08, каза:

За FTE на лагер помпата казваш, че е правилната нали?

Оригинално се вграждат тази марка.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg