Разочарования от газ блу форс
radok 31 октомври 2007 - 16:12
DanZKi 31 октомври 2007 - 18:55
Piron45 31 октомври 2007 - 19:01
Пробвах Блу-форса но не ми хареса. Нищо особено за рекламата която и правят.
Напоследък зареждам на Симона - Люлин и съм много доволен.
Преди няколко дни бях извън София и заредих на Лукойл - Самоков и останах много разочарован. В ниските обороти колата ми придърпва и не работи равномерно, няма мощност. Особено като е студена. С нетърпение чакам да свъши газта в бутилката.
Напоследък зареждам на Симона - Люлин и съм много доволен.
Преди няколко дни бях извън София и заредих на Лукойл - Самоков и останах много разочарован. В ниските обороти колата ми придърпва и не работи равномерно, няма мощност. Особено като е студена. С нетърпение чакам да свъши газта в бутилката.
savior6 31 октомври 2007 - 19:29
Вчера заредих бутилката 30л с блуфорс и побра 32литра, на бензиностанцията ми казаха "абе не гледай там какво пише гледай си бутилката".Определено яко ни работят с тоя блуфорс.А разход ми даде 14/100 при 9.5-10/100 с газ от лукойл.
БЕЗОБРАЗИЕ
БЕЗОБРАЗИЕ
yavor_evg 01 ноември 2007 - 20:37
Моето мнение е че почти няма разлика, много е субективно! Разлика Няма! Немога да преценя по разхода веднъж ми дава 14л после само 10! Koлата ми е (C18NZ). Иначе всички познати не пестят похвали!
misho25 05 ноември 2007 - 11:53
Тъй, сипах аз вчера за сефте на петрола на моста чавдар в София. Вярно работи с по-малко шум и вибрации колата като съм на престой и съвсем леко усещам че повече се наема като настъпя. За разход божа работа ще видя като свърши бутилката по стандартния ми маршрут :)
DanZKi 05 ноември 2007 - 13:23
radok 06 ноември 2007 - 16:17
DanZKi, на Nov 5 2007, 01:23 PM, каза:
Все пак Петрол афишират уникална технология за смесване на добавката с газта. Явно не е много лесно да се смеси газ с нещо и после да върши работа. Да разбирам ли, че това "съдче" се продава по бензиностанциите и ако е така, в кои?
DanZKi 06 ноември 2007 - 16:44
radok, на Nov 6 2007, 04:17 PM, каза:
DanZKi, на Nov 5 2007, 01:23 PM, каза:
Все пак Петрол афишират уникална технология за смесване на добавката с газта. Явно не е много лесно да се смеси газ с нещо и после да върши работа. Да разбирам ли, че това "съдче" се продава по бензиностанциите и ако е така, в кои?
Съдчето не се продава.Когато се слага добавката ти я слагат с него и си го прибират после.Зареждането беше на Петрол до окръжна болница
Totogada 06 ноември 2007 - 17:06
savior6, на Oct 31 2007, 07:29 PM, каза:
Вчера заредих бутилката 30л с блуфорс и побра 32литра, на бензиностанцията ми казаха "абе не гледай там какво пише гледай си бутилката".Определено яко ни работят с тоя блуфорс.А разход ми даде 14/100 при 9.5-10/100 с газ от лукойл.
БЕЗОБРАЗИЕ
БЕЗОБРАЗИЕ
Аз съм в същия филм.Бутилката ми 30литра.... побра 31,което е много за тази бутилка.
Тука в Сливен на синия Петрол ....мамят яко с литрите.(жалко,че много служебни коли зареждат газ с транскард и няма начин)
Колата вървеше в началото добре,след 1 2 седмици се ***** с газта.Всяко чудо за три дена.
Prilo 07 ноември 2007 - 18:28
Такаааа.....Трето зареждане за 20 кинта...131 км Имайки в предвид,че поне 15км,са били на 5-а скорост.КРАЙ!!!!До тука с тая "хубава" газ.Снощи си се върнах на старата газстанция.Чак ми олекна.
Бай дъ уей.....Онзиден съм пуснал един мейл към Питроль с линк на темата.Да си четат хубаво отзивите ни и да мислят как да си оправят продукта.Аман от боклуци.
Бай дъ уей.....Онзиден съм пуснал един мейл към Питроль с линк на темата.Да си четат хубаво отзивите ни и да мислят как да си оправят продукта.Аман от боклуци.
zdravkop 07 ноември 2007 - 20:33
VENCI-GSI 09 ноември 2007 - 18:30
колеги, май сме доста малко доволните от блу форса!аз карам служебна лада нива и има коренна разлика в палене,горене и вървене естествено в положителна насока! личната ми кола кадет гси също се справя доста добре!доста по пъргав в ниските,разход 9.5/10 градско в Плевен! Утре ще погледна изпаритела за мизерий и ако има ще пиша! :gsi:
radok 10 ноември 2007 - 16:05
VENCI-GSI, на Nov 9 2007, 06:30 PM, каза:
колеги, май сме доста малко доволните от блу форса!аз карам служебна лада нива и има коренна разлика в палене,горене и вървене естествено в положителна насока! личната ми кола кадет гси също се справя доста добре!доста по пъргав в ниските,разход 9.5/10 градско в Плевен! Утре ще погледна изпаритела за мизерий и ако има ще пиша! :gsi:
Ако зареждаш в Плевен, кажи от коя газстанция? Може и да е боклук, но "Око да види, ръка да пипне". Може би зависи от настройки на изпартителя за да върви добре
Вымпел 10 ноември 2007 - 22:56
абе моля ви се бе,българска работа представям си ви кви бираджиски философи сте където ама каквото който и както направи все не сте доволни
аз лично ви казвам колата върви 100%по-добре има уникален ряз но поради факта че я карам бързо си гори и леко повечкок карам ли нормално всичко си е в нормите стига философствали бъдете обедени че тази газ е по-добра от другата нито сме 1994г да се лъжем нито някой има сметка да ви лъже
аз лично ви казвам колата върви 100%по-добре има уникален ряз но поради факта че я карам бързо си гори и леко повечкок карам ли нормално всичко си е в нормите стига философствали бъдете обедени че тази газ е по-добра от другата нито сме 1994г да се лъжем нито някой има сметка да ви лъже
VENCI-GSI 11 ноември 2007 - 09:57
radok, на Nov 10 2007, 04:05 PM, каза:
VENCI-GSI, на Nov 9 2007, 06:30 PM, каза:
колеги, май сме доста малко доволните от блу форса!аз карам служебна лада нива и има коренна разлика в палене,горене и вървене естествено в положителна насока! личната ми кола кадет гси също се справя доста добре!доста по пъргав в ниските,разход 9.5/10 градско в Плевен! Утре ще погледна изпаритела за мизерий и ако има ще пиша! :gsi:
Ако зареждаш в Плевен, кажи от коя газстанция? Може и да е боклук, но "Око да види, ръка да пипне". Може би зависи от настройки на изпартителя за да върви добре
вчера отворих израрителя,нямаше капчица мизерия! газ зареждам на петролската бензиностанция горе при битака на колите!дори ми се наложи да завия с полувин оборот крановете защото се давеше с газ на тихи обороти! сега колата е в топ състояние! върви перфектно!
radok 11 ноември 2007 - 11:18
VENCI-GSI, на Nov 11 2007, 09:57 AM, каза:
вчера отворих израрителя,нямаше капчица мизерия! газ зареждам на петролската бензиностанция горе при битака на колите!дори ми се наложи да завия с полувин оборот крановете защото се давеше с газ на тихи обороти! сега колата е в топ състояние! върви перфектно!
Мерси! Тия дни ще изразходя останалата газ в бутилката и отивам да сипя там. Между другото и на мен се наложи да позатворя крановте след като изстина времето. И при мен се давеше на тихите обороти но сега е добре
nov 14 ноември 2007 - 18:00
Вымпел, на Nov 10 2007, 10:56 PM, каза:
абе моля ви се бе,българска работа представям си ви кви бираджиски философи сте където ама каквото който и както направи все не сте доволни
аз лично ви казвам колата върви 100%по-добре има уникален ряз но поради факта че я карам бързо си гори и леко повечкок карам ли нормално всичко си е в нормите стига философствали бъдете обедени че тази газ е по-добра от другата нито сме 1994г да се лъжем нито някой има сметка да ви лъже
аз лично ви казвам колата върви 100%по-добре има уникален ряз но поради факта че я карам бързо си гори и леко повечкок карам ли нормално всичко си е в нормите стига философствали бъдете обедени че тази газ е по-добра от другата нито сме 1994г да се лъжем нито някой има сметка да ви лъже
Това дали сме "БИРАДЖИЙСКИ " философи сам можеш да разбереш като четеш колко недоволни има от тая"ГАЗ".
И как ще ме убедиш че тая газ е по-добра от другата като ми направи сума ти мизерии на изпарителя?
И не само на мен?
Между временно като си такъв защитник на тази газ,що не провериш във форум-а на Форд при газаджиите да видиш и те колко са доволни?
И това че на тебе ти вървяла колата е па какво и моята вървеше повече с тая газ, и накрая сума пари по майстори - не мерси , а горяла млако повече викаш?
Незнам за твоята но за моята и за 90% от хората които са писали по тази тема се вижада не само че не им гори "малко" повече а им гори ДОСТА повече.
Това че на тебе ти е добре с тази газ незначи че на мене също трябва обезателно да ми е добре!
А с изказването ти да бъдем"убедени" че тази газ е по-добра само доказваш че си некои дилър на Петрол или некво рекламно лице- ВЕРОЯТНО.
Така че Колега не си в състояние да ме убедиш нито мен нито както по-горе се изразих останалите 90% писали тука за тая газ че била добра, и викаш никой няма изгода да ни лъже??????????????
Тва да не ти е некоя бяла държава като например Германия, Велокобритания да не изброявам още!
Айде наздраве
Prilo 15 ноември 2007 - 09:12
nov, на Nov 14 2007, 06:00 PM, каза:
Между временно като си такъв защитник на тази газ,що не провериш във форум-а на Форд при газаджиите да видиш и те колко са доволни?
Не бе той нека влезе и при "италиянките" от Ланчия или Алфа,да види там кво кълнене пада :rotfl:
Единия от Ланчата ми е приятел.Колицата му е 2000 - турбо,на газ.Със обикновената си бичи до ограничител.Няма проблеми.Ама като и сипахме блу форската......почва да дъвче оборотите при 5000.Обедняване,обедняване,още обедняване....обедняване до сабалям.....
А нали знаете какво означава бедна смес за турбо моторите? - буталата на кашкавал.
Отделно с 20лв.пича мина 86км.Това си е разход от почти 22/100 при цена 1.06лв/литър,при условие,че с обикновена газ минава 130...140км.
Мирси,казвам аз на такваз либоф.
yosifov 17 ноември 2007 - 13:14
Казвам се Светодар Йосифов, работя за Петрол и съм един от екипа направил възможно реализирането на проекта Blue Force Gas. Blue Force Gas е създаден съвместно с един от нашите стратегически партньори фирма АИБО, създателите на добавки Хелиос. Техническите тестове бяха проведени в Русенския Технически Университет, учебното заведение най-добре подготвено за физико-химически анализ на сложни химически съединения и реакция на ДВГ на различни характеристики на горива.
Ще се опитам да отговоря накратко на основните оплаквания на клиенти от продукта и функция на какво са те:
1. „Не е възможно Петрол да са се сетили първи за подобен продукт, а OMV и Shell да нямат такъв”
В Петрол нямаме претенции да сме нито по-умни, нито по-иновативни от мултинационалните ни конкуренти, единственото, за което имаме претенции е че познаваме местния пазар по-добре и се стремим да задоволяваме нуждите на българския пазар по-точно.
На база на две годишни мащабни проучвания на пазара, ние заключихме, че продукт, който подобрява динамиката, по доброто изгаряне, а от там и икономичността на автомобилите с АГУ ще се приеме добре от пазара поради две прости причини:
Водачите на автомобили с АГУ обикновено са водачите, които „разбират” от автомобили, харесват автомобили и намаленото представяне на автомобила заради по-лошите характеристики на горивото ги дразнят и намаляват самочувствието им.
Всеки спестен литър е важен за автомобилистите каращи коли с АГУ, защото те са постъпили като инвеститори: вложили са пари в преоборудването на автомобила си, от които чака възвращаемост.
2. „Няма никаква разлика, когато се кара на Blue Force Gas и друга газ”
Нашите изследвания показаха най-слабо доловима разлика при автомобили със „стари” газови уредби- дефинирани като газови уредби модели преди 2001 г. Също така мнозинството от колите, които използвахме в нашето изследване не бяха посещавали сервизи за рутинно сервизиране на АГУ и имаха проблеми или с изпарител и с други части на уредбата, което пречеше да се почувства разликата между горивата.
Важното е следното: Blue Force Gas не е някакво „чудо” и никой никога няма да твърди че е. Това, зад което Петрол застава е, че горивото, което ви продаваме при добре поддържан автомобил и АГУ ще подобри динамиката на автомобила ви, ще увеличи оборотите на свободен ход, ще изгаря горивото по-пълноценно и ще пести гориво.
3. “Всички ни лъжат все едно е откъде се купува”
Петрол е частна публична компания, която всяко тримесечие публикува отчетите си на Софийската Фондова Борса и Лондонската Фондова Борса, донася близо 2% от БВП на Република България и е един от най-големите вносители на ДДС и корпоративен данък.
Горивата са борсова стока, което значи че е прозрачно за колко лева можеш да купиш базовата цена на един литър бензин или дизел тази цена се котира всяка секунда, както се котира курса долар/лев или цените на акциите на световните компании-повечето фирми имат сходна базова цена на горивото. Върху базовата цена се добавя ДДС + акциз, които са еднакви за всички компании на пазара. В състояние на конкуренция повечето фирми достигат до сходни надценки като с минимални разлики крайните цени са еднакви също.
Много внимавайте, когато купувате от бензиностанции, които продават на цени много по-ниски от нормалните за пазара, защото или базовия продукт не е борсовия (по-ниско качество) или ДДС + акциз не се начисляват коректно – всеки път когато влезете в дупка на пътя си го повтаряйте.
И последно, като инвеститори се очаква да изберете това, което се грижи най-добре за вашата инвестиция, така че претеглете всички плюсове и минуси преди да вземете решение.
Ще се опитам да отговоря накратко на основните оплаквания на клиенти от продукта и функция на какво са те:
1. „Не е възможно Петрол да са се сетили първи за подобен продукт, а OMV и Shell да нямат такъв”
В Петрол нямаме претенции да сме нито по-умни, нито по-иновативни от мултинационалните ни конкуренти, единственото, за което имаме претенции е че познаваме местния пазар по-добре и се стремим да задоволяваме нуждите на българския пазар по-точно.
На база на две годишни мащабни проучвания на пазара, ние заключихме, че продукт, който подобрява динамиката, по доброто изгаряне, а от там и икономичността на автомобилите с АГУ ще се приеме добре от пазара поради две прости причини:
Водачите на автомобили с АГУ обикновено са водачите, които „разбират” от автомобили, харесват автомобили и намаленото представяне на автомобила заради по-лошите характеристики на горивото ги дразнят и намаляват самочувствието им.
Всеки спестен литър е важен за автомобилистите каращи коли с АГУ, защото те са постъпили като инвеститори: вложили са пари в преоборудването на автомобила си, от които чака възвращаемост.
2. „Няма никаква разлика, когато се кара на Blue Force Gas и друга газ”
Нашите изследвания показаха най-слабо доловима разлика при автомобили със „стари” газови уредби- дефинирани като газови уредби модели преди 2001 г. Също така мнозинството от колите, които използвахме в нашето изследване не бяха посещавали сервизи за рутинно сервизиране на АГУ и имаха проблеми или с изпарител и с други части на уредбата, което пречеше да се почувства разликата между горивата.
Важното е следното: Blue Force Gas не е някакво „чудо” и никой никога няма да твърди че е. Това, зад което Петрол застава е, че горивото, което ви продаваме при добре поддържан автомобил и АГУ ще подобри динамиката на автомобила ви, ще увеличи оборотите на свободен ход, ще изгаря горивото по-пълноценно и ще пести гориво.
3. “Всички ни лъжат все едно е откъде се купува”
Петрол е частна публична компания, която всяко тримесечие публикува отчетите си на Софийската Фондова Борса и Лондонската Фондова Борса, донася близо 2% от БВП на Република България и е един от най-големите вносители на ДДС и корпоративен данък.
Горивата са борсова стока, което значи че е прозрачно за колко лева можеш да купиш базовата цена на един литър бензин или дизел тази цена се котира всяка секунда, както се котира курса долар/лев или цените на акциите на световните компании-повечето фирми имат сходна базова цена на горивото. Върху базовата цена се добавя ДДС + акциз, които са еднакви за всички компании на пазара. В състояние на конкуренция повечето фирми достигат до сходни надценки като с минимални разлики крайните цени са еднакви също.
Много внимавайте, когато купувате от бензиностанции, които продават на цени много по-ниски от нормалните за пазара, защото или базовия продукт не е борсовия (по-ниско качество) или ДДС + акциз не се начисляват коректно – всеки път когато влезете в дупка на пътя си го повтаряйте.
И последно, като инвеститори се очаква да изберете това, което се грижи най-добре за вашата инвестиция, така че претеглете всички плюсове и минуси преди да вземете решение.