Разочарования от газ блу форс
Вожда 17 ноември 2007 - 13:39
Prilo 17 ноември 2007 - 17:27
В този си пост сменям тона от агресивен към дипломатичен,с цел нормална дискусия.
Г-н Йосифов,ако позволите ще коментирам фрагменти от Вашето изявление.Още повече ще се радвам,ако отделите още малко от времето си,за да хвърлите повечко светлина по въпроса.
yosifov, на Nov 17 2007, 01:14 PM, каза:
Предполагам става дума за катедрата на доц.Христо Станчев.Искрено се надявам да са си подновили стендовете,които по мое време бяха на по 50 години.В този Университет (чиито възпитаник съм и аз) апаратурата за технически и химичен анализ са от времето на червените байраци.Там техниката не е толкова ценна за качеството на изпитване и проверка,колкото персонала с многогодишен опит.Специалистите нямат грешка - признавам.Пак казвам - дано са си подновили апаратурата преди изследванията на Blue Force!
yosifov, на Nov 17 2007, 01:14 PM, каза:
Сериозно ли Ви трябваха цели две години за да стигнете до този извод???
yosifov, на Nov 17 2007, 01:14 PM, каза:
Как тогава продукта е бил оценен като по-добър, и че води до по-добри резултати?
yosifov, на Nov 17 2007, 01:14 PM, каза:
Тук нямаме разногласия.Дори в първият си пост съм признал подобрение на динамиката в ниските и средни обороти.
yosifov, на Nov 17 2007, 01:14 PM, каза:
Г-н Йосифов.Това е възможно само при карбураторните автомобили и тези с механична инжекция.При системи с електронно впръскване на горивото нещата не стоят така.
Вlue Force да се скъса не може да ми увеличи оборотите на свободен ход.Системата за дигитален контрол на ДВГ се грижи оборотите да са според стойностите зададени и по програма.Дори и чрез външна намеса да бъдат нарушени оборотите спрямо програмата,ЕКУ-то ще се стреми да ги възстанови в норма.
yosifov, на Nov 17 2007, 01:14 PM, каза:
Е да,ама явно това става в много редки случаи.
Тука ще се изтъкнат ,предполагам аргументи от сорта на това,че газовата ми уредба е стара,че изпарителя ми е скапан,че изпускала,че туй,че онуй.....
Тя че не изпуска - не изпуска.Прегледа го минах преди месец.Сам настоях да я прегледат обсойно,понеже нямам вяра на един печат сложен набързо.Следях изпитването.Нямам течове.
Ако наистина лошото състояние на изпарителите ни е виновно за повишения разход с Блу Форс,защо тогава като зареждаме с обикновена газ разхода ни е доста по-приемлив?
yosifov, на Nov 17 2007, 01:14 PM, каза:
Благодаря за разяснението,но нямаше нужда.
Цената ,при която сме зареждали продукта Ви варираше от 1.01 до 1.06 лв/л..Разликите идваха от постоянното променяне в цените на горивата.Далече съм от мисълта,че са ми сипали нещо друго а не точно Блу Форс.Тук в Русе местата от които мога да си заредя тази газ са няколко и аз ги пробвах всичките.
yosifov, на Nov 17 2007, 01:14 PM, каза:
Аз за себе си решение вече взех.Искрено съжалявам,че то не е в полза на Петрол.Още по-искрено се надявам Вие да успеете да ме накарате да си променя решението, Г-н Йосифов.Не ми прави кеф просто да плюя труда на някой,особено на българин.Самият аз съм ръководил проекти и знам какво е да вложиш сума ти труд,енергия,време,пари и последвалата го подходяща реклама за реализация на пазара.Знам че рекламацията на труда ти се приема едва ли не като бесилка издигната от невежи неблагодарници.Но съгласете се също,че последният тест на Вашият продукт е именно този - реализацията на пазара.Какви са отзивите на потребителя.Р.У "Ангел Кънчев" е отсъдил преди.Сега най-големият съдник са потребителите.Техните отзиви трябва да се вземат под внимание за доусъвършенстването на продукта Ви. Вие знаете по-добре от мене,че така се практикува с всяко ново нещо на пазара.
Сега Ви пожелавам успех!!! Ей го на,три удивителни слагам белким фане дикиш и спирам най-сетне да пиша,че толкова не съм писал от времето когато работех с папки и протоколи.
Сърдечно ваш: - Потребител
yosifov 18 ноември 2007 - 11:13
Радва се, че сте прочели внимателно написаното от мен и сте коментирали почти всеки параграф. Петрол инвестира в българската наука, за да подобряваме продукта и за да продължава да е конкурентен на пазара.
Напълно съм съгласен, че пазара е най-верния референт за успех или провал. Към момента пазара реагира добре и имаме увеличение в клиентите, които зареждат при нас.
Това не ни успокоява и осъзнаваме, че има служители и бензиностанции, които не отговарят на високите стандарти, които си поставяме, но за да продължаваме да сме лидер трябва да извървим целия път.
Дискусии като тези са полезни и гарантирам, че всичките коментари във автомобилните форуми за взети предвид и ще последват конкретни действия.
Искам още веднъж да използвам възможността да ви благодаря за активната позиция и да ви уверя, че вашето мнение е коректива нужен за бъдещо развитие.
imitev 18 ноември 2007 - 14:22
yosifov, на Nov 18 2007, 11:13 AM, каза:
Радва се, че сте прочели внимателно написаното от мен и сте коментирали почти всеки параграф. Петрол инвестира в българската наука, за да подобряваме продукта и за да продължава да е конкурентен на пазара.
Напълно съм съгласен, че пазара е най-верния референт за успех или провал. Към момента пазара реагира добре и имаме увеличение в клиентите, които зареждат при нас.
Това не ни успокоява и осъзнаваме, че има служители и бензиностанции, които не отговарят на високите стандарти, които си поставяме, но за да продължаваме да сме лидер трябва да извървим целия път.
Дискусии като тези са полезни и гарантирам, че всичките коментари във автомобилните форуми за взети предвид и ще последват конкретни действия.
Искам още веднъж да използвам възможността да ви благодаря за активната позиция и да ви уверя, че вашето мнение е коректива нужен за бъдещо развитие.
Явно и в България вече се използва екип клакьори за подгряване на интереса в интернет. Придвижваме се напред. Честито.
Автомобилът ми (Astra G 1,6i '98) е с чисто нова уредба ренцо ланди - не открих никаква ама никаква разлика в ускорението или разхода спрямо газта на ОМВ и Шел. За мен това си е рекламен трик, при това еВтин. Лошо няма - всеки търси начин да си продава стоката.
Заредих, проверих, разбрах, реших...
Вымпел 20 ноември 2007 - 21:09
imitev, на Nov 18 2007, 02:22 PM, каза:
yosifov, на Nov 18 2007, 11:13 AM, каза:
Радва се, че сте прочели внимателно написаното от мен и сте коментирали почти всеки параграф. Петрол инвестира в българската наука, за да подобряваме продукта и за да продължава да е конкурентен на пазара.
Напълно съм съгласен, че пазара е най-верния референт за успех или провал. Към момента пазара реагира добре и имаме увеличение в клиентите, които зареждат при нас.
Това не ни успокоява и осъзнаваме, че има служители и бензиностанции, които не отговарят на високите стандарти, които си поставяме, но за да продължаваме да сме лидер трябва да извървим целия път.
Дискусии като тези са полезни и гарантирам, че всичките коментари във автомобилните форуми за взети предвид и ще последват конкретни действия.
Искам още веднъж да използвам възможността да ви благодаря за активната позиция и да ви уверя, че вашето мнение е коректива нужен за бъдещо развитие.
Явно и в България вече се използва екип клакьори за подгряване на интереса в интернет. Придвижваме се напред. Честито.
Автомобилът ми (Astra G 1,6i '98) е с чисто нова уредба ренцо ланди - не открих никаква ама никаква разлика в ускорението или разхода спрямо газта на ОМВ и Шел. За мен това си е рекламен трик, при това еВтин. Лошо няма - всеки търси начин да си продава стоката.
Заредих, проверих, разбрах, реших...
ЧЕ КАК ще откриеш ти си с мощност на двигателя"-101" коня сори ама ми писна да се оплаквате:))
rusnache 21 ноември 2007 - 02:16
Няма да коментирам целия маркетинг.
Интереса ми е в техническа насока. Интересно ми е как разтваряте добавка, която винаги си е в течна фаза, в смисъл убеден съм, че не сте открили някаква невероятна технология за обръщане на течност в газ, при това във автомобилен изпарител, имайки предвид колко различни има, че има претенциозни газови инжекционни и тн. Интересно ми е, когато тази газ стигне до изпарителя в течна фаза и там се обърне в газова, а добавката си остане в течна, какво правиме????? В смисъл, може и да става работата, грам не се заяждам, интересно ми е, все пак съм в бизнеса от некви години, какво ли не съм видял, пък да не знам нещо ме кара да се чувствам изостанал.
Другото което ми е много интересно, новия ви продукт какви резултати даде при анализ ( вредни газове при изгаряне и тн. ).
Също така, как решихте проблема с разхода????? Дали не е с по-голямо количество бутан???? Щото на 98% бутан, колите горят драстично по-малко, само дето и не вървят особенно. Да кажеме, че има някакво по-добро изгаряне, ама това ми звучи, като по-богата на пропан смес.
Абе с две думи раздуй ми малко технология, обешавам, че няма да бъркам газ в мазата.
А за честността на Петрол, Мара и Митко и други личности, нема сми да си говориме.
Prilo 21 ноември 2007 - 09:58
Вымпел, на Nov 20 2007, 09:09 PM, каза:
Е ся заради Блу Форс трябва да си купя кола 45 коня ли?
imitev, на Nov 18 2007, 02:22 PM, каза:
Естествено е да има повишен интерес.Добрата реклама на нов "чудодеен" продукт и то от тези,които се ползват масово неминуемо води до повишен интерес от страна на потребителя.......В НАЧАЛОТО Всеки се хвърли на новото гориво,което повишава мощността и подобрява икономичността като изтормозена нация на обещания за спасение след 800 дни
Кампанията и самият проект може да се считат за успешни ако това ниво на интерес се запази като трайно,да речем....поне година,година и половина.
.......................................................
Преди време случайно ми се случи мой познат от газстанция да ми звънне и да ме информира,че му докарали пропан-бутан тип-А.Това дето на нас ни го бутат в бутилките било тип-Б.С тази дето я сипахме тогава колата ми откачи.Никаква разлика от бензина.После дълго търсих и питах приятели и познати за такава газ,но единствено получих обяснение,че нея не я зареждали по колонките.
Подробности не знам.Никой не можа да ми обясни за кого се произвежда тип-А,нито какво толкова има в нея.Предполагам,че е от пропана но това са само догатки.Аз не намерих нищо по въпроса.
По-съм навит да ми предложат такъв продукт,на макар и малко по-висока цена.Примерно с 3...4...5ст/л.
.....................................
rusnache, на Nov 21 2007, 02:16 AM, каза:
Ама обещаваш ли?
rusnache 21 ноември 2007 - 13:45
А сега нека оставиме господина от Петрол, да сподели малко техническо инфо.
anselmo 21 ноември 2007 - 13:56
Вымпел, на Nov 10 2007, 10:56 PM, каза:
аз лично ви казвам колата върви 100%по-добре има уникален ряз но поради факта че я карам бързо си гори и леко повечкок карам ли нормално всичко си е в нормите стига философствали бъдете обедени че тази газ е по-добра от другата нито сме 1994г да се лъжем нито някой има сметка да ви лъже
И в тази тема както и в другата която мисля че ти самият беше пуснал ми прави впечатление че насила някакси натрапваш тази велика газ и всеки който не се кълне в нейните уникални качества пада жертва на нервно оплюване от твоя страна. Ти ни "казваш" че твоята кола върви екстра, ок, на другите тука дето не им върви, освен да ти ръкопляскат какво друго искаш от тях, а също така "да бъдем обедени че тази газ е по-добра от другата"....Ок, Убеди ме, направо тичам да зареждам!
Колега ае по-добре спри малко с това дуднене, разбрахме че те кефи тая газ - карай си с нея и се кефи, какво нареждаш само
nov 21 ноември 2007 - 16:47
anselmo, на Nov 21 2007, 01:56 PM, каза:
Вымпел, на Nov 10 2007, 10:56 PM, каза:
аз лично ви казвам колата върви 100%по-добре има уникален ряз но поради факта че я карам бързо си гори и леко повечкок карам ли нормално всичко си е в нормите стига философствали бъдете обедени че тази газ е по-добра от другата нито сме 1994г да се лъжем нито някой има сметка да ви лъже
И в тази тема както и в другата която мисля че ти самият беше пуснал ми прави впечатление че насила някакси натрапваш тази велика газ и всеки който не се кълне в нейните уникални качества пада жертва на нервно оплюване от твоя страна. Ти ни "казваш" че твоята кола върви екстра, ок, на другите тука дето не им върви, освен да ти ръкопляскат какво друго искаш от тях, а също така "да бъдем обедени че тази газ е по-добра от другата"....Ок, Убеди ме, направо тичам да зареждам!
Колега ае по-добре спри малко с това дуднене, разбрахме че те кефи тая газ - карай си с нея и се кефи, какво нареждаш само
Браво Пич само така много правилно си му го казал,
Мен както и останалите от тази тема 98% не ги кефи тая така наречена газ но евала все пак на човека от Петрол че се представя и не се крие, искам да изкажа и Благодарност на колегата който беше сезирал Петрол с е-майл.
Само така трябва да се действа аз си плащам и искам колата ми да върви с качествено гориво ЗАЩОТО СЪМ СИ ПЛАТИЛ ЗА НЕГО, пък има и комкуренти който предлагат доста по добра от тази "Петролска газ"
imitev 22 ноември 2007 - 00:04
Вымпел, на Nov 20 2007, 09:09 PM, каза:
imitev, на Nov 18 2007, 02:22 PM, каза:
yosifov, на Nov 18 2007, 11:13 AM, каза:
Радва се, че сте прочели внимателно написаното от мен и сте коментирали почти всеки параграф. Петрол инвестира в българската наука, за да подобряваме продукта и за да продължава да е конкурентен на пазара.
Напълно съм съгласен, че пазара е най-верния референт за успех или провал. Към момента пазара реагира добре и имаме увеличение в клиентите, които зареждат при нас.
Това не ни успокоява и осъзнаваме, че има служители и бензиностанции, които не отговарят на високите стандарти, които си поставяме, но за да продължаваме да сме лидер трябва да извървим целия път.
Дискусии като тези са полезни и гарантирам, че всичките коментари във автомобилните форуми за взети предвид и ще последват конкретни действия.
Искам още веднъж да използвам възможността да ви благодаря за активната позиция и да ви уверя, че вашето мнение е коректива нужен за бъдещо развитие.
Явно и в България вече се използва екип клакьори за подгряване на интереса в интернет. Придвижваме се напред. Честито.
Автомобилът ми (Astra G 1,6i '98) е с чисто нова уредба ренцо ланди - не открих никаква ама никаква разлика в ускорението или разхода спрямо газта на ОМВ и Шел. За мен това си е рекламен трик, при това еВтин. Лошо няма - всеки търси начин да си продава стоката.
Заредих, проверих, разбрах, реших...
ЧЕ КАК ще откриеш ти си с мощност на двигателя"-101" коня сори ама ми писна да се оплаквате:))
"Сори" ама мотора е моноинжекция Х16SZR и е 75 коня
И на кадетката 1,4моно сипах тогава - същия ефект. 2х30 литра стигат... На петрол винаги им е никаква газта... Кофти тръпка както и очаквах...
Оплакват се от ОМВ - газта им не не нищо особено, но винаги еднакъв разход и еднакво количество сипват в колата, на шел уж ти сипват пак толкоз за по-малко пари, ама накрая разхода в левове е същия. Всичките са от един дол дренки!
yosifov 24 ноември 2007 - 09:40
Настина се радвам, че скромната ни дискусия предизвиква интерес.
Г-н rusnache за съжаление като представител на Петрол не ми е възможно да отговоря веднага без да се консултирам коя част от процеса на добавяне на добавка към LPG е конфиденциална и коя може да се обяви публично. Нещото, с което мога да се ангажирам е веднага щом това стане ясно да получите отговор.
Отново, както и на други колеги съм препоръчвал е да коментираме качествата на продукта, а не личности. Това нито ще ви доведе по-добра мощност, нито по-добър разход на гориво.
Г-н Prilo благодаря за оценката за „добрата кампания”. Надявам се чрез добра работа и развиване на продукта да успеем да ви убедим, че използването му си заслужава.
Относно газ А, Б, … Я ви препоръчвам да се доверявате на специалисти, а не на слухове от познати. Ще се съгласите сам, че разпространяването на такива слухове също може да се класифицира като „рекламна кампания”, към който термин вие така бурно реагирате. Все пак всеки си избира своите авторитети.
Г-н nov благодаря за оценката. Абсолютно сте прав, че щом купувате даден продукт той трябва да отговаря на определени критерии и да притежава описаните качества. Разликата между готовите за употреба продукти като хляб например и продуктите, които трябва да се преработят за да се използват кат кафе на зърна е че при хляба характеристиките са ясни и качествата му са лесни за оценка, докато при кафето на зърна имаме няколко стъпки преди да преценим качествата му: мелене (възможно влошаване на качествата от твърде едро или твърде дребно мелене); кафе машина – твърде ниско или твърде високо налягане оттам влошаване на качествата. Извинявам се за този може би далечен пример, но имаме сходна ситуация при Blue Force Gas, защото продукт с обективни много добри качества може да се възприеме от клиента като „некачествен” от странични фактори извън продукта.
За да избегнем тези неприятни ефекти в момента разработваме програма, чрез която да имам пряка връзка с водещите специалисти, които поставят и сервизират АГУ, за да направим продукта максимално адаптивен към различните видове АГУ и да предложим профилактични мерки на клиентите, чрез които те да използват максималния потенциал на своите АГУ и на продукта.
hakera 24 ноември 2007 - 22:40
Prilo 26 ноември 2007 - 11:54
yosifov, на Nov 24 2007, 08:40 AM, каза:
Ся остава и да даде резултат =>> Шегичка.
yosifov, на Nov 24 2007, 08:40 AM, каза:
Аз се доверявам на старият и изпитан метод "око да види,ръка да пипне".Щом колата ми каже "Беги от тука!Къв тоз ЧАЙ дето ми го сипа?" - аз преставам да сипвам.Щом каже "Ашкоолсун :)" - ставам фен на газстанцията.Простичко е и работи доста добре.
С нетърпение чакам отговорът Ви на въпроса на rusnache.Той представлява и мой интерес.
Освен това....Следя и другите форуми с тази тема.Тамошните съфорумници също следят нашият форум.Ние съфорумниците много бързо обменяме информация помежду си.Бъдете сигурен,че това е най-добрата и най-бързата реклама (рекламация) за даден продукт или услуга.Направо няма нужда да си харчите милионите за разни билбордове,пана,ефирни времена,брошурки,диплянки и т.н.Влизате тука,пускате един рекламен пост и до вечерта половин България ще си говори за продукта Ви.
Ся сериозно.....Приятел съм с инж.Иван Цветков (ivanko_rs) - докторантът от катедра ДВГ при Р.У."Ангел Кънчев" и член на Фиат клуба.Вчера с него надълго и нашироко обсъждахме възможните причини за неуспеха на blue force при повечето потребители.Прочетох и Вашено становище по въпросите на колегите от Фиат клуба.Забелязах,че сте пейстнали като информация заключението на катедрата, на база проведените опити с продукта.
Ама забелязах и друго!!! => използван е термина директна предавка?!??!Това ме навежда на тъжната и обезпокояваща мисъл,че става въпрос за ВАЗ Много малко от съвременните автомобили разполагат с директна предавка (предавателно число 1).Ако наистина опитите са проведени само в-у такива двигатели,то няма смисъл да си говорим за качеството на проведените тестове.
Направи ми впечатление и друго: - "Ако двигателят е с управление на ъгъла на изпреварване на запалването би следвало да се очаква по-голям ефект поради по-високото октаново число на газа от това на бензина”.
Първо,че всички ДВГ разполагат с управление на ъгъла на изреварване на запалването.Поне тези от началото на 20-и век Дали е вакуумен, дали е центробежен регулаторът или машината е с електронно запалване -> няма значение.Управление има.
Второ...Високото октаново число на газта означава само едно => по-добра устойчивост към детонационно горене и самовъзпламеняване.Мощност от там не чакай!!!Някой хора се заблуждават,че високооктановите бензини дават повече мощност,но това не е в резултат на октана.Виновни там са различните добавки,от които бензините бъкат.Ся няма да разтеглям локуми.Който иска може да прочете Вашата дискусия с Фиатковците http://213.240.251.70/forum/viewtopic.php?...sc&start=60
започва се от 5-а страница.Интересно е.
Друго ме интересува.А имено конкретен краен резултат.Май ми иде на акъла,че ще се наложи да направите нови тестове с блу форс,ама този път аз ще Ви предоставя личният си автомобил.Сигурен съм,че ще се намерят още няколко колеги с такова желание.Сипваме,палим,караме.....кеф ти градско,кеф ти извънградско.....в Русе има и полигони за силовите тестове.Ама не да ми качват колата на стендове и да ми вадят графики. -> Там на пътя!Там се вижда най-реално.На стенда не можеш да отчетеш нито задръстванията,нито светофарите,нито късите разстояния преминавани все на студен мотор.
Аз събота и неделя съм свободен,както и след 17 часа през седмицата.Тестовете няма да се считат за успешни докато разхода ми не падне под 11.5-12/100 в града с блу форс .И като казвам ПОД имам в предвид с литър.
Незнам дали Вас трябва да занимавам с това ми предложение.Съжалявам ако Ви отегчавам.
yosifov, на Nov 24 2007, 08:40 AM, каза:
Това вече е крачка напред Дано скоро даде положителен резултат!
Та така Г-н Йосифов.....На предишните ми въпроси получих отговор макар и между редовете.Сега остава да отговорите на колегата rusnache
Мене все пак продължава да ме вълнува един допълнителен въпрос: - Каква е разликата в скоростта на горене на blue force съпоставена със скоростта на горене на обикновен пропан-бутан ,при еднакъв режим на един и същ ДВГ?
Ненапразно задавам този въпрос,понеже имено скоростта на горене определя пряко силата на взрива на сместа и максималното налягане,което се получава от него.
Вымпел 26 ноември 2007 - 19:55
Prilo, на Nov 26 2007, 10:54 AM, каза:
yosifov, на Nov 24 2007, 08:40 AM, каза:
Ся остава и да даде резултат =>> Шегичка.
yosifov, на Nov 24 2007, 08:40 AM, каза:
Аз се доверявам на старият и изпитан метод "око да види,ръка да пипне".Щом колата ми каже "Беги от тука!Къв тоз ЧАЙ дето ми го сипа?" - аз преставам да сипвам.Щом каже "Ашкоолсун :)" - ставам фен на газстанцията.Простичко е и работи доста добре.
С нетърпение чакам отговорът Ви на въпроса на rusnache.Той представлява и мой интерес.
Освен това....Следя и другите форуми с тази тема.Тамошните съфорумници също следят нашият форум.Ние съфорумниците много бързо обменяме информация помежду си.Бъдете сигурен,че това е най-добрата и най-бързата реклама (рекламация) за даден продукт или услуга.Направо няма нужда да си харчите милионите за разни билбордове,пана,ефирни времена,брошурки,диплянки и т.н.Влизате тука,пускате един рекламен пост и до вечерта половин България ще си говори за продукта Ви.
Ся сериозно.....Приятел съм с инж.Иван Цветков (ivanko_rs) - докторантът от катедра ДВГ при Р.У."Ангел Кънчев" и член на Фиат клуба.Вчера с него надълго и нашироко обсъждахме възможните причини за неуспеха на blue force при повечето потребители.Прочетох и Вашено становище по въпросите на колегите от Фиат клуба.Забелязах,че сте пейстнали като информация заключението на катедрата, на база проведените опити с продукта.
Ама забелязах и друго!!! => използван е термина директна предавка?!??!Това ме навежда на тъжната и обезпокояваща мисъл,че става въпрос за ВАЗ Много малко от съвременните автомобили разполагат с директна предавка (предавателно число 1).Ако наистина опитите са проведени само в-у такива двигатели,то няма смисъл да си говорим за качеството на проведените тестове.
Направи ми впечатление и друго: - "Ако двигателят е с управление на ъгъла на изпреварване на запалването би следвало да се очаква по-голям ефект поради по-високото октаново число на газа от това на бензина”.
Първо,че всички ДВГ разполагат с управление на ъгъла на изреварване на запалването.Поне тези от началото на 20-и век Дали е вакуумен, дали е центробежен регулаторът или машината е с електронно запалване -> няма значение.Управление има.
Второ...Високото октаново число на газта означава само едно => по-добра устойчивост към детонационно горене и самовъзпламеняване.Мощност от там не чакай!!!Някой хора се заблуждават,че високооктановите бензини дават повече мощност,но това не е в резултат на октана.Виновни там са различните добавки,от които бензините бъкат.Ся няма да разтеглям локуми.Който иска може да прочете Вашата дискусия с Фиатковците http://213.240.251.70/forum/viewtopic.php?...sc&start=60
започва се от 5-а страница.Интересно е.
Друго ме интересува.А имено конкретен краен резултат.Май ми иде на акъла,че ще се наложи да направите нови тестове с блу форс,ама този път аз ще Ви предоставя личният си автомобил.Сигурен съм,че ще се намерят още няколко колеги с такова желание.Сипваме,палим,караме.....кеф ти градско,кеф ти извънградско.....в Русе има и полигони за силовите тестове.Ама не да ми качват колата на стендове и да ми вадят графики. -> Там на пътя!Там се вижда най-реално.На стенда не можеш да отчетеш нито задръстванията,нито светофарите,нито късите разстояния преминавани все на студен мотор.
Аз събота и неделя съм свободен,както и след 17 часа през седмицата.Тестовете няма да се считат за успешни докато разхода ми не падне под 11.5-12/100 в града с блу форс .И като казвам ПОД имам в предвид с литър.
Незнам дали Вас трябва да занимавам с това ми предложение.Съжалявам ако Ви отегчавам.
yosifov, на Nov 24 2007, 08:40 AM, каза:
Това вече е крачка напред Дано скоро даде положителен резултат!
Та така Г-н Йосифов.....На предишните ми въпроси получих отговор макар и между редовете.Сега остава да отговорите на колегата rusnache
Мене все пак продължава да ме вълнува един допълнителен въпрос: - Каква е разликата в скоростта на горене на blue force съпоставена със скоростта на горене на обикновен пропан-бутан ,при еднакъв режим на един и същ ДВГ?
Ненапразно задавам този въпрос,понеже имено скоростта на горене определя пряко силата на взрива на сместа и максималното налягане,което се получава от него.
колега ти май се взе на много сериозно аз не мога да разбера що си мислиш че твоето мнение е меродавно нито знам къв сътворник караш нито знам на колко века ти е газовата уредба!
всички мой познат карат с тази газ всички са доволни колите вървят по-добре усезаемо
нито работя в петрол нито ги рекламирам кой знае какво ти сипват и кой знае на къв игрив газаджия си попаднал!
много от газ станцйте сипват нормална газ и я продават за блу форс така имат голяма печалба не си ли се замислял за това?
престани да правиш тука интриги и да се правиш на номер 1 ни си лидер ни си капацитет
Prilo 27 ноември 2007 - 09:50
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
Я го глей ти малкия как се пали Леко бе бритчед!Леко,че асфалта е лъзгав!!!
Щом те интересува да ти отговоря:
1.Къде видя,че мнението ми е миродавно?Аз говоря от свое име и защитавам мнението на онези,които имат моят проблем.Ти де се вреш?Да не си акционер в Петрол или нещо от сорта?Притесняваш се да не паднат акциите ли?
2.Пише си на инфото ми какво карам.Чети!
3.За това колко ми е читава газовата....няма те чакам ти да даваш мнение.Читава е.Писал съм в предни постове,че съм минал преглед обстойно.Друг е въпроса,че дори и да е скапана пак би трябвало да дава по-добри резултати с блу форса, отколкото с обикновената газ.Или твърдиш,че с обикновената газ уредбата изведнъж от скапана става супер,а се скапва само с блу форс.Това е смешно :rotfl:
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
нито работя в петрол нито ги рекламирам кой знае какво ти сипват и кой знае на къв игрив газаджия си попаднал!
4.Пак трябва да се повтарям.Сипвах блу форс от всички места в града,където го предлагат.
5.Газаджията ми е печен.Небой се
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
6.А ти замислял ли си се,че дори и така да е пак би следвало разхода ми да не скочи драстично?Ай мисли още!
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
7.Ся тва ти изказване беше директна нападка към мене.Къв капацитет съм и дали изобщо съм....не мисля да се съобразявам с някъв келеш дето сигурно си засича разхода по стрелката на нивомера.
Обръщенията ми бяха лично до Г-н Йосифов.Тебе не виждам какво ти влиза в работата това.А колкото до интригите....погледни пак колко хора има с мнение като моето.
Продължавам да твърдя,че съм готов да направим експеримент с личният ми автомобил, в реални услови.Проста работа е.Отнема един уикенд.Ти "колега" можеш да присъстваш,ако изявиш желание.Алармирай ме с едно Л.С.
Пък току-виж си ми настройл газовата правилно
П.С. - ще те помоля да не пускаш постове,нямащи отношение към дискусията!Вярно,че темата не е моя,но аз чакам отговори от човека,който има да каже нещо съществено.Твоите напъни не ми се четат.
Totogada 27 ноември 2007 - 10:32
Вымпел 27 ноември 2007 - 22:12
Prilo, на Nov 27 2007, 08:50 AM, каза:
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
Я го глей ти малкия как се пали Леко бе бритчед!Леко,че асфалта е лъзгав!!!
Щом те интересува да ти отговоря:
1.Къде видя,че мнението ми е миродавно?Аз говоря от свое име и защитавам мнението на онези,които имат моят проблем.Ти де се вреш?Да не си акционер в Петрол или нещо от сорта?Притесняваш се да не паднат акциите ли?
2.Пише си на инфото ми какво карам.Чети!
3.За това колко ми е читава газовата....няма те чакам ти да даваш мнение.Читава е.Писал съм в предни постове,че съм минал преглед обстойно.Друг е въпроса,че дори и да е скапана пак би трябвало да дава по-добри резултати с блу форса, отколкото с обикновената газ.Или твърдиш,че с обикновената газ уредбата изведнъж от скапана става супер,а се скапва само с блу форс.Това е смешно :rotfl:
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
нито работя в петрол нито ги рекламирам кой знае какво ти сипват и кой знае на къв игрив газаджия си попаднал!
4.Пак трябва да се повтарям.Сипвах блу форс от всички места в града,където го предлагат.
5.Газаджията ми е печен.Небой се
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
6.А ти замислял ли си се,че дори и така да е пак би следвало разхода ми да не скочи драстично?Ай мисли още!
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
7.Ся тва ти изказване беше директна нападка към мене.Къв капацитет съм и дали изобщо съм....не мисля да се съобразявам с някъв келеш дето сигурно си засича разхода по стрелката на нивомера.
Обръщенията ми бяха лично до Г-н Йосифов.Тебе не виждам какво ти влиза в работата това.А колкото до интригите....погледни пак колко хора има с мнение като моето.
Продължавам да твърдя,че съм готов да направим експеримент с личният ми автомобил, в реални услови.Проста работа е.Отнема един уикенд.Ти "колега" можеш да присъстваш,ако изявиш желание.Алармирай ме с едно Л.С.
Пък току-виж си ми настройл газовата правилно
П.С. - ще те помоля да не пускаш постове,нямащи отношение към дискусията!Вярно,че темата не е моя,но аз чакам отговори от човека,който има да каже нещо съществено.Твоите напъни не ми се четат.
коце"малкия"е на 29 борави с 5 вида оръжие на 7 метра забива всякакви остри предмети в дърво имам тактически умения в силно горист и пресечен терен така че леко със квалификациите!
ПИШЕ СЕ "МЕРОДАВНО" А НЕ"МИРОДАВНО"
колко време ти трябваше да синтезираш тези въпроси замаскирани клишета?
ама верно аз кво се занимавам с теб полудях ли сипвай си газ за запалки ако искаш дреме ми на кура
savior6 28 ноември 2007 - 00:21
Вымпел, на Nov 27 2007, 09:12 PM, каза:
Prilo, на Nov 27 2007, 08:50 AM, каза:
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
Я го глей ти малкия как се пали Леко бе бритчед!Леко,че асфалта е лъзгав!!!
Щом те интересува да ти отговоря:
1.Къде видя,че мнението ми е миродавно?Аз говоря от свое име и защитавам мнението на онези,които имат моят проблем.Ти де се вреш?Да не си акционер в Петрол или нещо от сорта?Притесняваш се да не паднат акциите ли?
2.Пише си на инфото ми какво карам.Чети!
3.За това колко ми е читава газовата....няма те чакам ти да даваш мнение.Читава е.Писал съм в предни постове,че съм минал преглед обстойно.Друг е въпроса,че дори и да е скапана пак би трябвало да дава по-добри резултати с блу форса, отколкото с обикновената газ.Или твърдиш,че с обикновената газ уредбата изведнъж от скапана става супер,а се скапва само с блу форс.Това е смешно :rotfl:
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
нито работя в петрол нито ги рекламирам кой знае какво ти сипват и кой знае на къв игрив газаджия си попаднал!
4.Пак трябва да се повтарям.Сипвах блу форс от всички места в града,където го предлагат.
5.Газаджията ми е печен.Небой се
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
6.А ти замислял ли си се,че дори и така да е пак би следвало разхода ми да не скочи драстично?Ай мисли още!
Вымпел, на Nov 26 2007, 06:55 PM, каза:
7.Ся тва ти изказване беше директна нападка към мене.Къв капацитет съм и дали изобщо съм....не мисля да се съобразявам с някъв келеш дето сигурно си засича разхода по стрелката на нивомера.
Обръщенията ми бяха лично до Г-н Йосифов.Тебе не виждам какво ти влиза в работата това.А колкото до интригите....погледни пак колко хора има с мнение като моето.
Продължавам да твърдя,че съм готов да направим експеримент с личният ми автомобил, в реални услови.Проста работа е.Отнема един уикенд.Ти "колега" можеш да присъстваш,ако изявиш желание.Алармирай ме с едно Л.С.
Пък току-виж си ми настройл газовата правилно
П.С. - ще те помоля да не пускаш постове,нямащи отношение към дискусията!Вярно,че темата не е моя,но аз чакам отговори от човека,който има да каже нещо съществено.Твоите напъни не ми се четат.
коце"малкия"е на 29 борави с 5 вида оръжие на 7 метра забива всякакви остри предмети в дърво имам тактически умения в силно горист и пресечен терен така че леко със квалификациите!
ПИШЕ СЕ "МЕРОДАВНО" А НЕ"МИРОДАВНО"
колко време ти трябваше да синтезираш тези въпроси замаскирани клишета?
ама верно аз кво се занимавам с теб полудях ли сипвай си газ за запалки ако искаш дреме ми на кура
"Вимпеле" аз като съм от 16години в бизнеса с "оловото" и имам значка и грамота отличник на МВД на бившата СССР трябва ли да пиша във форум в който се обсъждат проблемите на МПС и АГУ, с колко оръжия боравя и в какви местности и МТО условия мога да работя :).
Не ставай смешен с такива изказвания :)
Че е свинщина блу форса няма какво да се спори повече от 80% от далите мения са разочаровани.
Петрол леко се изложиха незнам дали с качеството на газта или с калпавите работници по бензиностанции, но е факт че дори от квартална газостанция да сложа газ не ми е давала вектрата повече от 11/100 при положение че карам почти в град с планински терен.с Блу форс отива на 15/100.Предната седмица платих 235 за ново газово и понеже газаджията ми е приятел си позволих при изчистена бутилка и филтри след като изпразних цяла бутилка нарочно с блуфорс, да видя какъв е резултата.Филтъра на клапана беше сив.Колкото и да е трагично газта на Ромпетрол е по добра от тази на Петрол, поне за сега.
P.S.Вимпел да те питам лично, ти що не зареждаш от "правилните газостанции".все пак си фен на вимпел :).и не нападай лично който и да е във форума с това какво можеш, щото винаги има по голяма риба :).Бъди здрав и не се ядосвай ще си докараш язва :)
rusnache 28 ноември 2007 - 01:21
Но нека да не говориме празни приказки и представителя на Петрол, да сподели някаква по-техническа информация, а не само да си бърбориме празни приказки, че е смешно.