Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Ходова част

Astra F - предница и хидравлика

svilen снимка svilen 07 ноември 2008 - 11:05

Здравейте

От скоро съм горд собственик на една Астра Ф Комби 97-ма, и в тази връзка имам следните въпроси:

I - Моля да ми кажете ВСИЧКИ части по окачването на предницата - част по част. Искам да сменя всичко, но не знам списъка на всички части. В магазин има шанс да ме изпързалят, затова моля да ми изредите като списък всичко което трябва да си набавя: амортисьори, пружини, накрайци и тн. (Ако има и премерни цени за частите ще съм Ви благодарен)

II - Същото като т. I само че за задницата. Знам че оригинални амортисьори с въздушната възглавница са много скъпи, ако сложа обикновенни, ще трябва ли да се сменят тампоните с някакви специални?

III - Имам проблем с хидравличната рейка:
-волана стана по твърд
-при навиване на ляво и изправяне тегли наляво. трябва да навия надясно за да се оправи.
-при навиване на дясно всичко е нормално и седи права
-нямам теч на хидравлично масло

По точка III - какъв е вероятния проблем? ремонтира ли се или директно да търся рейка по моргите. В сервиза в МЕИ до 11 блок могат ли да ми диагностицират проблема или там се носят ВЕЧЕ свалени рейки за ремонт?

Благодаря на всички отговорили. Не намерих друга подобна тема, ако съм пропуснал моля не ме наказвайте.
Мерси
Мнението беше редактирано от svilen: 07 ноември 2008 - 11:11
Отговори

bat_jorko снимка bat_jorko 07 ноември 2008 - 11:10

Колега, смени само частите, които има нужда да се сменят. Понякога новите части от магазина не са по-добри от оригиналните.
Отговори

svilen снимка svilen 07 ноември 2008 - 11:13

 bat_jorko, на Nov 7 2008, 11:10 AM, каза:

Колега, смени само частите, които има нужда да се сменят. Понякога новите части от магазина не са по-добри от оригиналните.


Искам да сменя всичко което се амортизира и се разбива със времето. Предполагам повечето неща (каретата например) не са сменяни от както е произведена колата - 10 години и вече им е дошло времето. Разбира се всичко се свежда и до финанси, не само до желанието. Но като имам списък със всички части вече ще реша дали да отпаднат някой неща

Благодаря Много!
Отговори

jikata снимка jikata 07 ноември 2008 - 11:59

Първо за каретата, ако не тракат при пълен волан няма какво да им е и не се сменят а само се преглеждат маншоните на външното каре от страна на главината и маншоните на вътрешното каре от страна на скоростната кутия и ако вече имаш съмнение за скъсан или напукан маншон се сменят само маншоните. След това се преглеждат и тампоните на носача 2 броя са на носач, за аксиално натоварване (предния тампон) и за радиалното натоварване (тампона който е към купето). Ако имат луфтове се сменят. Начина на проверка е: качваш колата на канала и слакаш една щанга между носача и коша и запъваш ако мърда много носача значи са за смяна или видимо ако са скъсани или нацепени също. Провери тампоните на макферсоните ако имат чукане или ако са нацепени се сменя комплект с лагерите. провери шарнири и кормилни накрайници. Ябълковидните им болтове ако имат радиален луфт тоест нагоре надолу така нареченото почукване значи са за смяна. Има и една успокоителна щанга, която връзва двата носача на нея има така наречените биалетки, които държат щангата към носача. ако са счупени или са много нацепени тампоните им също се сменят.
Отговори

svilen снимка svilen 10 ноември 2008 - 12:36

Аз не съм тръгнал да сменям всичко, особено ако то си е наред. Като я закарам на сервиз, майсторите ще кажат кое е заминало и кое е ОК и може да изкара още.

Все пак, не може ли пак ГОРЕЩО да ПОМОЛЯ някой да ми напише на 5 реда един списък с частите по окачване които се сменят и техния брой (Например: еди-каква си втулка - 4 бр.). Предварително Благодаря!!!


НЯКОЙ ДА ПОМОГНЕ СЪС СЪВЕТ ИЛИ МНЕНИЕ ЗА ПРОБЛЕМ НОМЕР III


Благодаря на всички отзовали се!
Отговори

mitk_ снимка mitk_ 11 ноември 2008 - 20:02

по т3 смени хидравличната течност след това гледай
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg