Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Автомобилни Газови Уредби [АГУ]

бензин-газ астра г

asdichev снимка asdichev 08 май 2010 - 16:23

здрaвейте колеги,станах фен на опел и мисля да поръчам на мой приятел да ми докара от англия астра г.на кой мотор мога да сложа обикновена АГУ (понеже имам такова ланди ренцо)?гледах на астра ф ц14 се са сложили някаква плочка на смукателните тръби.знам,че има колеги които са много на вътре в нещата,ако могат да помагат.благодаря Ви предварително.и още един въпрос-какво ви е мнението за десния волан? :o
Отговори

Auto снимка Auto 08 май 2010 - 16:50

На X14XE става обикновена газова с емулатор, аз съм с такава даже е ланди и няма проблеми.
Мнението беше редактирано от Auto: 08 май 2010 - 16:51
Отговори

s7ifl3r снимка s7ifl3r 08 май 2010 - 17:40

X16SZR е най-елементарен за газ от цялата гама двигатели...
Отговори

barzia снимка barzia 08 май 2010 - 20:09

Колега ако не искаш да имаш проблеми караи си на бензин,с газта не е гаранция ,още по малко с тез наще маистори .
А колите с десен волан мен лично не ме кефят,дори и примамливата цена спрямо тези с ляв,пробвал ли си да покараш и да
изпревариш колона от автомобили :mhihi: Ами ако решиш колата с десен да я правиш с ляв каде ти отиде далаверата, само набутвация,
ядове и проблеми,лично мое мнение де,...Поздрави :mhihi:
Отговори

Gena_bs снимка Gena_bs 08 май 2010 - 23:18

Подкрепям колегата barzia
Според повечето мнения газ си заслужава само при годишен пробег над 10000 - 11000км. Иначе съотношението проблеми / икономия е в полза на първите...
Ако не си претенциозен откъм мощност и вървеж на колата, можеш да си вземеш с "пенсионера" X16SZR. Той на бензин е слабичък, а на газ не ми се мисли просто!
Карал съм Astra G Classic II Z14XEP / 90к.с. със заводска газова пълен инжекцион - върви та се къса! Но, подчертавам, че не е пипано нищо по нея в БГ!
В същото време Astra F X16XEL с метанов италиански инжекцион, монтиран в Италия, върви по-зле и от X16SZR на бензин. Разликата в паспортните мощности е 25к.с.
Много рядко, да не кажа почти никога в БГ не се настройват правилно параметрите на газовата. Обикновено се прави така, че да не гори много. Рядкост са и специалистите, работещи правилно с апаратурата.
Не ми е известно при нас в Бургас някой да мапва самото ЕКУ, за да промени параметрите за LPG. Освен това трябва да се подберат и модела на свещите, за оптимален режим на двг.
Отговори

oci снимка oci 09 май 2010 - 13:58

Към колегата автор на темата: на всеки един двигател можеш да сложиш газова уредба без проблеми, въпроса е че на повечето монтирани в Астра Г трябва Газов Инжекцион. Както ти казаха колегите X16SZR става и с обикновенна газова. За другите е строго препоръчителен ГИ.

Газовата не се избива при годишен пробег 10 000км, избива се след изминати 10 000км. Сметки всеки сам може да си направи. За вървенето винаги можеш да я направиш да върви колкото на бензин(само дето това SZR и на бензин не върви :mhihi: )

За колата с десен волан - моето мнение е негативно :mhihi:
Отговори

asdichev снимка asdichev 11 май 2010 - 12:38

здравейте колеги,благодаря ви за компетентните мнения и съвети.имам още време до покупката на колата и ще помисля сериозно и сигурно пак ще ви задавам въпроси.надявам се пак да споделяте вашия опит и знания,но твърдо см фен на Опел. :dance:
Отговори

Paco71 снимка Paco71 11 май 2010 - 19:41

И аз не ти препорачвам газово да слагаш. много ги спьват за икономия, а ако бяга много щте ти гори. А освен това, щте си 10-сет пьти в годината при маистори. Един правелен монтаж включва настроика на компютара и свещти.
Отговори

koko_tg снимка koko_tg 11 май 2010 - 20:09

За десен волан наистина мога само едно да кажа..да си стои там за където е предназначен.
Това е..успех и поздрави на всички :dance:
Мнението беше редактирано от koko_tg: 11 май 2010 - 20:57
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg