Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Двигатели, горивни системи, съединители, ск.кутии

Помощ гасне и мени обороти

Тази тема е заключена

dent_87 снимка dent_87 25 май 2010 - 21:30

Здравейте на всички колеги,колата е цалибра 2000 16V 150 коня 2.5 motronic, значи проблема е следния- купих си колата,карам 2 дена проблеми няма,но след тиа дни почна да гасне студена да мени обороти,смених стъпково моторче с чистно ново,смених кабели свещи палец капачка после реле регулатор наи мощното на 14.5 волта,но проблема си стои същия не ще да се оправя.Викам ибал сам му мамата отивам на елкон-майстора почва да я закача но уви не може да се свърйе с компютъра вика тиа са мн стари и ще трябва по стария кламер тест но никакви грешки,закачи я на гас анализатор вика ооо тя сондата заминала иначе мери там дебитометри др датчици,вика всичко е ОК само нова сонда и си готов.Слагам сондата 110 лв NJK и вика след 350 км докато се сработи сондата ела пак да я видим.ОК но пак така карам всичко ок но колата след два дена е пак същата гасне сега като загрее,почва да умира на 500 и после пак на 1500 оборота оправя се подам ли гас пак на 500 и 1500 незнам какво да правя вече откачам и много се дразня до сега 500лв саам дал и проблема си стои същия. Моля ако някой може да помогне :mhihi:
Мнението беше редактирано от Auris 1.6 vvt-i: 25 май 2010 - 22:20
Причина за редактиране:: Попълни Цалибрата в профила си и ми пиши да ти отключа темата!
Отговори

Росен Желев снимка Росен Желев 25 май 2010 - 21:41

Колега намери от къде колата ти смуче въздух след дебитомера.
Отговори

dent_87 снимка dent_87 25 май 2010 - 21:45

 Росен Желев, на 25 May 2010, 22:41, каза:

Колега намери от къде колата ти смуче въздух след дебитомера.


Проверих колега никаде маркуча е мн здрав нито преди дебитомера нито след него смуче това беше наи напред запален двигател мърдам маркуча колата не се промен нищо. нито от някой вакуми да смуче никаде незнам вече какво е други ми казвам че може да се губи масата на компютъра,и да праве нещо.Щото с новата снонда мерим добре всички стоиности ОК но като се побърка двигателя меримя нея я нема хич и по едно време пак се включва незнам от каде е вече проблема на колата :(((((((
Отговори

Росен Желев снимка Росен Желев 25 май 2010 - 21:49

Не ти говоря за маркуча а за гарнитурите на смукателния колектор и дроселовата клапа.
Мнението беше редактирано от Росен Желев: 25 май 2010 - 21:50
Отговори

dent_87 снимка dent_87 25 май 2010 - 21:55

 Росен Желев, на 25 May 2010, 22:49, каза:

Не ти говоря за маркуча а за гарнитурите на изпускатилния колектор и дроселовата клапа.


значи да проверя гарнитурата на смукателния колектор дали е наред и на дросела,но си мисля че ако има нещо от гарнитурите ще го прави постоянно а не когато си иска,това става значи след каране каране и пържене и след това почва да го прави проблема все едно сондата умира от яката пържачка и после пак се включва и се нормализира празния ход ? но ще проверя утре гарнитурите

А нормално ли е като откача ланда сондата да не ми светва чека и след пържене да светне и после докато карам пак да си изгасне чека без сонда говоря ?????
Мнението беше редактирано от dent_87: 25 май 2010 - 21:54
Отговори

Росен Желев снимка Росен Желев 25 май 2010 - 21:55

Точно така прави сондата когато колата смуче въздух след дебитомера.Провири и SFI кутията да не е пукната някъде.


Отначало светва гасне после светва постоянно и накрая колата почва да гасне.
Мнението беше редактирано от Росен Желев: 25 май 2010 - 21:58
Отговори

dent_87 снимка dent_87 25 май 2010 - 21:57

 Росен Желев, на 25 May 2010, 22:55, каза:

Точно така прави сондата когато колата смуче въздух след дебитомера.Провири и SFI кутията да не е пукната някъде.


Утре ще проверя тези неща от всякаде всички гарнитури дали са ОК но,какво да кажа на майстора ми кое влияе така на тази сонда че да се побърква така чисто нова е и пак го прави какво точно става с това смучене на въздух от някоя гарнитура ????
Отговори

Росен Желев снимка Росен Желев 25 май 2010 - 22:00

Сваля се колектора сваля се и дросела и се сменят всички гарнитури така се проверява:)))))))))))

Получават се аномалии в горивната смес и сондата се мъчи да ги компенсира.
Мнението беше редактирано от Росен Желев: 25 май 2010 - 22:05
Отговори

dent_87 снимка dent_87 25 май 2010 - 22:04

 Росен Желев, на 25 May 2010, 23:00, каза:

Сваля се колектора сваля се и дросела и се сменят всички гарнитури така се проверява:)))))))))))


Да разбирам ще ги сменя утре и ще проверя SFI кутията,но това смучене на въздух не би ли трябвало постоянно колата да гасне да мени обороти или го прави когато клата загрее и след това пак се оправя това ми е мисълта ?

 dent_87, на 25 May 2010, 23:02, каза:

Да разбирам ще ги сменя утре и ще проверя SFI кутията,но това смучене на въздух не би ли трябвало постоянно колата да гасне да мени обороти или го прави когато клата загрее и след това пак се оправя това ми е мисълта ? какви са последствията от това смучене на въздух постоянно ли е то или колата се оправя по някога и пак празниа ход изчезва ?
Отговори

Росен Желев снимка Росен Желев 25 май 2010 - 22:09

Не не е постоянно а на периоди.На елкона показва дали колата смуче въздух.Моята смучеше 5 килограма на час и ги правеше тези номера.
Отговори
Тази тема е заключена
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg