Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Електрическа инсталация и електроника

Проблем с чек контрола на Опел Зафира

mimi_k1967 снимка mimi_k1967 27 септември 2011 - 19:02

Здравейте момчета! Грешките са Р1630 и Р1631. И така- чакам мнението Ви! Благодаря Ви предварително!
Отговори

CH_M снимка CH_M 27 септември 2011 - 19:16

Напишете на "Търсачката" -Р1630,и ще излязат две теми - вашата и още една -четете...
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 27 септември 2011 - 21:19

за съжаление колежке помпата или по точно модула й за управление е за ремонт, внимавай много към кого ще се обърнеш за това нещо, първо не всеки майстор може да се справи с това както трябва а шанс за втори опит най-вероятно няма да има ако объркат, нямаш си идея какви чудесии съм виждал, а повечето от тях не се поправят за съжаление, второ не всеки знае или може да направи правилна центровка след демонтаж и монтаж на помпата, трето след ремонта почвай да караш с добавки в горивото периодично и се моли да нямаш и механични проблеми с помпата...
имай предвид че ако искаш всичко проблемно да се смени с нови части ще олекнеш с 4 цифрена сума, а в повечето случаи това не се налага, аз съм ремонтирал доста такива модули и почти никакви проблеми няма след това, в смисъл че не се налага да се пипа и механиката на помпата...
Мнението беше редактирано от Shmortz: 27 септември 2011 - 21:23
Отговори

Petio снимка Petio 27 септември 2011 - 22:01

Е сега ако се сетя грешките на сестрата на зафирата ама... немога , те ремонтираха помпата в бош Пловдив 2година няма проблеми.
Мисля че имаше нещо свързано с датчика за обороти на помпата и колата непалеше
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 27 септември 2011 - 23:37

датчика за оборотите е около 230лв и се сменя и без сваляне на помпата ако си добър в ръцете, защото свалянето си е скъпичко удоволствие...грешката в тази ситуация е Р1335 и/или Р1345 интересното е че като че ли най-много зафирите скапват такъв датчик...
обаче в случая грешките на колежката са, повреда в управлението на впръскването и в модула за управление на помпата което се записва почти винаги при проблема с управлението на впръскването...
а ремонта в случая в Бощ ще излезне 4 цифрена сума понеже те не ремонтират модула а го сменят с нов който е доста скъп, после се качва помпата на стенда и се програмира и настройва модула към нея а всичко това е в 3 цифрени суми... като с еима предвид колко струва колата и че в повечето случаи ремонта на модула е много по-евтин вариант мисля че няма смисъл да се дават толкова пари, важното е да се кара с добавки в скапаното ни горивото за да се намалят шансовете за повторни проблеми с ГНП-то след ремонта...
Мнението беше редактирано от Shmortz: 27 септември 2011 - 23:42
Отговори

mimi_k1967 снимка mimi_k1967 01 октомври 2011 - 17:15

Здравейте момчета! Не Ви писах до сега, защото всъщност нямаше и нова информация, но сега мога да Ви кажа какво стана.
Това, което всъщност не съм Ви казала до сега е, че аз купих тази Зафира като преди това я закарах на сервиз да я види майстор и и направих диагностика- всичко ок. да да, ама не. Платих я и 3 дни си я кара собственика / от автосалон /,защото колата нямала транзитни номера, била нов внос, а аз трябваше да изчакам КАТ да решат, че им се работи за да я регистрирам. И така, след 3 дни отивам в КАТ, регистрирам я, тръгвам от КАТ и след 15км ми светва чека. Нали знаете, това е една "ПЕРФЕКТНА" кола от Германия. И в крайна сметка се указа следното, след тези грешки, които даде, колата се закара в Бош- Пловдив, искаха ми 400лв за смяна само на някаква електроника без да се сваля помпата. След като им се закара колата за да започнат да я правят, Бош установиха, че тази помпа е отремонтирвана вече и никой неискаше нищо да направи, защото недават гаранция, че може да проработи. И междувременно днес вече успях да се свържа със собственика на автосалона от който взех колата, и му казах, че според мен, той трябва да си поеме разноските по Зафирата, защото едва ли в Германия някой ще се занимава с ремонтиране на помпи. В понеделник имаме среща с него и вечерта ще Ви пиша. Но искам мнението Ви по този въпрос. Благодаря Ви предварително!!!
Отговори

ivan_pop снимка ivan_pop 01 октомври 2011 - 19:04

 mimi_k1967, на 01 октомври 2011 - 17:15, каза:

Здравейте момчета! Не Ви писах до сега, защото всъщност нямаше и нова информация, но сега мога да Ви кажа какво стана.
Това, което всъщност не съм Ви казала до сега е, че аз купих тази Зафира като преди това я закарах на сервиз да я види майстор и и направих диагностика- всичко ок. да да, ама не. Платих я и 3 дни си я кара собственика / от автосалон /,защото колата нямала транзитни номера, била нов внос, а аз трябваше да изчакам КАТ да решат, че им се работи за да я регистрирам. И така, след 3 дни отивам в КАТ, регистрирам я, тръгвам от КАТ и след 15км ми светва чека. Нали знаете, това е една "ПЕРФЕКТНА" кола от Германия. И в крайна сметка се указа следното, след тези грешки, които даде, колата се закара в Бош- Пловдив, искаха ми 400лв за смяна само на някаква електроника без да се сваля помпата. След като им се закара колата за да започнат да я правят, Бош установиха, че тази помпа е отремонтирвана вече и никой неискаше нищо да направи, защото недават гаранция, че може да проработи. И междувременно днес вече успях да се свържа със собственика на автосалона от който взех колата, и му казах, че според мен, той трябва да си поеме разноските по Зафирата, защото едва ли в Германия някой ще се занимава с ремонтиране на помпи. В понеделник имаме среща с него и вечерта ще Ви пиша. Но искам мнението Ви по този въпрос. Благодаря Ви предварително!!!

Аз съм от Плевен и с ремонти на дизели не се занимавам.
Колегите от съседния сервиз ремонтират дизели.Те тези помпи като са за ремонт ги свалят и ги пращат в Бош-Пловдив.Така че сервиз Бош в Пловдив от мои непреки наблюдения са добри.А какво да правиш ти трябва да си решиш.
Според колегите,не е имало случай помпа която е ремонтирана там да се издъни.

Успех!
Мнението беше редактирано от ivan_pop: 01 октомври 2011 - 19:09
Отговори

Petio снимка Petio 02 октомври 2011 - 12:07

Значи най вероятно не е ремонтирана там а от някой пишман майстор който да закърпи положението докато не се осъществи продажбата.
Съветът ми към колежката е да се срещне с човека от автосалона и да разискат проблема наистина в германия едва ли да се разправя с ремонт на помпи,съмнява ме да върне продавача част от парите са да си покриеш ремонта но дано пък да стане
Що се отнася до бош пловдив - да наистина тва е сервиза за твоята зафира, в най лошият случай трябва втора ръка помпа да ти намерят и програмиране ала бала но сумата ще е над 1000лв
Отговори

Shmortz снимка Shmortz 02 октомври 2011 - 20:33

да знаете че без сваляне се ремонтира така както всеки майстор би могъл ако в бош я направят така значи и те са почнали магариите със ровене из електрониките иначе официалния ремонт на помпата е над 1000лв понеже се сваля, сменя се електронния блок после се качва на стенда и се настройва... щом и те са почнали да ремонтират електрониките като нас значи няма смисъл да се ходи точно при тях, другото което е че който и да отвори вече пипана помпа няма как да даде гаранция кво ще стане, аз лично предупреждавам че ще искам да ми се плати макар и минимално загубеното време, понеже не се знае кой какво е "изакал" и дали ще може да му се изчистят л...ната от там...
а конкретно по последното питане на колежката, дано се навият да си оправят колата, което значи най-вероятно смяна на помпа или най-малкото на електронния блок с читав такъв ако проблема е само в него разбира се, може да има и механични проблеми с помпата...
Отговори

Petio снимка Petio 03 октомври 2011 - 11:58

На сестрата завирата спря да пали.В началото почна да губи мощност докато нацяло умря знам че имаше две грешки едната беше в датчика другата не си я спомням, колата я закарахме на платформа до бош пловдив ремонта беше 1300лв и за гаранция казаха така: тая помпа при нас повече няма да дойде или с две думи там проблеми няма да има повече, стиснасхме си ръцете и поживо поздраво удома,засега проблеми не е създавала.
Отговори

mimi_k1967 снимка mimi_k1967 03 октомври 2011 - 21:28

Не мислете, че неискам да Ви пиша, но днес Бош все още не са установили какво и е на колата. Първо казаха, че от някакъв филтър на резервоара, и след като собственика на салона от който купих колата отиде да я вземе, 10 мин след това ми званна и каза, че пак не палела колата и пак я връща в Бош. Утре пак да я гледат и незнам какво ...... Жената съм, но Ви казвам, идва ми с кеф да псувам.
Отговори

Petio снимка Petio 04 октомври 2011 - 20:58

Няма да се косиш ще я направят там разбират но ще те замъчат дълбоко в джоба вервай ми
Отговори

mimi_k1967 снимка mimi_k1967 06 октомври 2011 - 15:07

Здравейте!!!!
Имам нужда от помоща Ви! В момента съм пак в задънена улица. Помпата никой неиска да я ремонтира, защото вече е ремонтирана и никой неможе да даде гаранция дали ше стане и търся втора ръка помпа, последните е цифри са 011. На всякъде където званя и майстора и собственика на автосалона от който купих колата, казаха, че такава помпа в момента няма.
Ако някой от Вас може да ми помогне, ще съм много, много благодарна!!!!
Отговори

Petio снимка Petio 06 октомври 2011 - 21:43

В Хасково звъняхте ли 0878874677 Румен се казва колегата има морга.Във Пловдив или по точно в куклен има също морга може да обиколите и да попитате също за съжаление нямам номера в куклен.И в Хасково и в куклен има само опели битрябвало да се намира такава помпа
Отговори

mimi_k1967 снимка mimi_k1967 06 октомври 2011 - 22:35

Благодаряр нямах тези номера Утре сутринта това ще е първото да званна
Лека вечер от мен :drinks:
Отговори

Petio снимка Petio 10 октомври 2011 - 18:29

Колежке има ли развитие по зафирата или нещата са загрубели дет се вика
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg