Проблем с чек контрола на Опел Зафира
mimi_k1967 27 септември 2011 - 19:02
Здравейте момчета! Грешките са Р1630 и Р1631. И така- чакам мнението Ви! Благодаря Ви предварително!
CH_M 27 септември 2011 - 19:16
Напишете на "Търсачката" -Р1630,и ще излязат две теми - вашата и още една -четете...
Shmortz 27 септември 2011 - 21:19
за съжаление колежке помпата или по точно модула й за управление е за ремонт, внимавай много към кого ще се обърнеш за това нещо, първо не всеки майстор може да се справи с това както трябва а шанс за втори опит най-вероятно няма да има ако объркат, нямаш си идея какви чудесии съм виждал, а повечето от тях не се поправят за съжаление, второ не всеки знае или може да направи правилна центровка след демонтаж и монтаж на помпата, трето след ремонта почвай да караш с добавки в горивото периодично и се моли да нямаш и механични проблеми с помпата...
имай предвид че ако искаш всичко проблемно да се смени с нови части ще олекнеш с 4 цифрена сума, а в повечето случаи това не се налага, аз съм ремонтирал доста такива модули и почти никакви проблеми няма след това, в смисъл че не се налага да се пипа и механиката на помпата...
Мнението беше редактирано от Shmortz: 27 септември 2011 - 21:23
имай предвид че ако искаш всичко проблемно да се смени с нови части ще олекнеш с 4 цифрена сума, а в повечето случаи това не се налага, аз съм ремонтирал доста такива модули и почти никакви проблеми няма след това, в смисъл че не се налага да се пипа и механиката на помпата...
Мнението беше редактирано от Shmortz: 27 септември 2011 - 21:23
Petio 27 септември 2011 - 22:01
Е сега ако се сетя грешките на сестрата на зафирата ама... немога , те ремонтираха помпата в бош Пловдив 2година няма проблеми.
Мисля че имаше нещо свързано с датчика за обороти на помпата и колата непалеше
Мисля че имаше нещо свързано с датчика за обороти на помпата и колата непалеше
Shmortz 27 септември 2011 - 23:37
датчика за оборотите е около 230лв и се сменя и без сваляне на помпата ако си добър в ръцете, защото свалянето си е скъпичко удоволствие...грешката в тази ситуация е Р1335 и/или Р1345 интересното е че като че ли най-много зафирите скапват такъв датчик...
обаче в случая грешките на колежката са, повреда в управлението на впръскването и в модула за управление на помпата което се записва почти винаги при проблема с управлението на впръскването...
а ремонта в случая в Бощ ще излезне 4 цифрена сума понеже те не ремонтират модула а го сменят с нов който е доста скъп, после се качва помпата на стенда и се програмира и настройва модула към нея а всичко това е в 3 цифрени суми... като с еима предвид колко струва колата и че в повечето случаи ремонта на модула е много по-евтин вариант мисля че няма смисъл да се дават толкова пари, важното е да се кара с добавки в скапаното ни горивото за да се намалят шансовете за повторни проблеми с ГНП-то след ремонта...
Мнението беше редактирано от Shmortz: 27 септември 2011 - 23:42
обаче в случая грешките на колежката са, повреда в управлението на впръскването и в модула за управление на помпата което се записва почти винаги при проблема с управлението на впръскването...
а ремонта в случая в Бощ ще излезне 4 цифрена сума понеже те не ремонтират модула а го сменят с нов който е доста скъп, после се качва помпата на стенда и се програмира и настройва модула към нея а всичко това е в 3 цифрени суми... като с еима предвид колко струва колата и че в повечето случаи ремонта на модула е много по-евтин вариант мисля че няма смисъл да се дават толкова пари, важното е да се кара с добавки в скапаното ни горивото за да се намалят шансовете за повторни проблеми с ГНП-то след ремонта...
Мнението беше редактирано от Shmortz: 27 септември 2011 - 23:42
mimi_k1967 01 октомври 2011 - 17:15
Здравейте момчета! Не Ви писах до сега, защото всъщност нямаше и нова информация, но сега мога да Ви кажа какво стана.
Това, което всъщност не съм Ви казала до сега е, че аз купих тази Зафира като преди това я закарах на сервиз да я види майстор и и направих диагностика- всичко ок. да да, ама не. Платих я и 3 дни си я кара собственика / от автосалон /,защото колата нямала транзитни номера, била нов внос, а аз трябваше да изчакам КАТ да решат, че им се работи за да я регистрирам. И така, след 3 дни отивам в КАТ, регистрирам я, тръгвам от КАТ и след 15км ми светва чека. Нали знаете, това е една "ПЕРФЕКТНА" кола от Германия. И в крайна сметка се указа следното, след тези грешки, които даде, колата се закара в Бош- Пловдив, искаха ми 400лв за смяна само на някаква електроника без да се сваля помпата. След като им се закара колата за да започнат да я правят, Бош установиха, че тази помпа е отремонтирвана вече и никой неискаше нищо да направи, защото недават гаранция, че може да проработи. И междувременно днес вече успях да се свържа със собственика на автосалона от който взех колата, и му казах, че според мен, той трябва да си поеме разноските по Зафирата, защото едва ли в Германия някой ще се занимава с ремонтиране на помпи. В понеделник имаме среща с него и вечерта ще Ви пиша. Но искам мнението Ви по този въпрос. Благодаря Ви предварително!!!
Това, което всъщност не съм Ви казала до сега е, че аз купих тази Зафира като преди това я закарах на сервиз да я види майстор и и направих диагностика- всичко ок. да да, ама не. Платих я и 3 дни си я кара собственика / от автосалон /,защото колата нямала транзитни номера, била нов внос, а аз трябваше да изчакам КАТ да решат, че им се работи за да я регистрирам. И така, след 3 дни отивам в КАТ, регистрирам я, тръгвам от КАТ и след 15км ми светва чека. Нали знаете, това е една "ПЕРФЕКТНА" кола от Германия. И в крайна сметка се указа следното, след тези грешки, които даде, колата се закара в Бош- Пловдив, искаха ми 400лв за смяна само на някаква електроника без да се сваля помпата. След като им се закара колата за да започнат да я правят, Бош установиха, че тази помпа е отремонтирвана вече и никой неискаше нищо да направи, защото недават гаранция, че може да проработи. И междувременно днес вече успях да се свържа със собственика на автосалона от който взех колата, и му казах, че според мен, той трябва да си поеме разноските по Зафирата, защото едва ли в Германия някой ще се занимава с ремонтиране на помпи. В понеделник имаме среща с него и вечерта ще Ви пиша. Но искам мнението Ви по този въпрос. Благодаря Ви предварително!!!
ivan_pop 01 октомври 2011 - 19:04
mimi_k1967, на 01 октомври 2011 - 17:15, каза:
Здравейте момчета! Не Ви писах до сега, защото всъщност нямаше и нова информация, но сега мога да Ви кажа какво стана.
Това, което всъщност не съм Ви казала до сега е, че аз купих тази Зафира като преди това я закарах на сервиз да я види майстор и и направих диагностика- всичко ок. да да, ама не. Платих я и 3 дни си я кара собственика / от автосалон /,защото колата нямала транзитни номера, била нов внос, а аз трябваше да изчакам КАТ да решат, че им се работи за да я регистрирам. И така, след 3 дни отивам в КАТ, регистрирам я, тръгвам от КАТ и след 15км ми светва чека. Нали знаете, това е една "ПЕРФЕКТНА" кола от Германия. И в крайна сметка се указа следното, след тези грешки, които даде, колата се закара в Бош- Пловдив, искаха ми 400лв за смяна само на някаква електроника без да се сваля помпата. След като им се закара колата за да започнат да я правят, Бош установиха, че тази помпа е отремонтирвана вече и никой неискаше нищо да направи, защото недават гаранция, че може да проработи. И междувременно днес вече успях да се свържа със собственика на автосалона от който взех колата, и му казах, че според мен, той трябва да си поеме разноските по Зафирата, защото едва ли в Германия някой ще се занимава с ремонтиране на помпи. В понеделник имаме среща с него и вечерта ще Ви пиша. Но искам мнението Ви по този въпрос. Благодаря Ви предварително!!!
Това, което всъщност не съм Ви казала до сега е, че аз купих тази Зафира като преди това я закарах на сервиз да я види майстор и и направих диагностика- всичко ок. да да, ама не. Платих я и 3 дни си я кара собственика / от автосалон /,защото колата нямала транзитни номера, била нов внос, а аз трябваше да изчакам КАТ да решат, че им се работи за да я регистрирам. И така, след 3 дни отивам в КАТ, регистрирам я, тръгвам от КАТ и след 15км ми светва чека. Нали знаете, това е една "ПЕРФЕКТНА" кола от Германия. И в крайна сметка се указа следното, след тези грешки, които даде, колата се закара в Бош- Пловдив, искаха ми 400лв за смяна само на някаква електроника без да се сваля помпата. След като им се закара колата за да започнат да я правят, Бош установиха, че тази помпа е отремонтирвана вече и никой неискаше нищо да направи, защото недават гаранция, че може да проработи. И междувременно днес вече успях да се свържа със собственика на автосалона от който взех колата, и му казах, че според мен, той трябва да си поеме разноските по Зафирата, защото едва ли в Германия някой ще се занимава с ремонтиране на помпи. В понеделник имаме среща с него и вечерта ще Ви пиша. Но искам мнението Ви по този въпрос. Благодаря Ви предварително!!!
Аз съм от Плевен и с ремонти на дизели не се занимавам.
Колегите от съседния сервиз ремонтират дизели.Те тези помпи като са за ремонт ги свалят и ги пращат в Бош-Пловдив.Така че сервиз Бош в Пловдив от мои непреки наблюдения са добри.А какво да правиш ти трябва да си решиш.
Според колегите,не е имало случай помпа която е ремонтирана там да се издъни.
Успех!
Мнението беше редактирано от ivan_pop: 01 октомври 2011 - 19:09
Petio 02 октомври 2011 - 12:07
Значи най вероятно не е ремонтирана там а от някой пишман майстор който да закърпи положението докато не се осъществи продажбата.
Съветът ми към колежката е да се срещне с човека от автосалона и да разискат проблема наистина в германия едва ли да се разправя с ремонт на помпи,съмнява ме да върне продавача част от парите са да си покриеш ремонта но дано пък да стане
Що се отнася до бош пловдив - да наистина тва е сервиза за твоята зафира, в най лошият случай трябва втора ръка помпа да ти намерят и програмиране ала бала но сумата ще е над 1000лв
Съветът ми към колежката е да се срещне с човека от автосалона и да разискат проблема наистина в германия едва ли да се разправя с ремонт на помпи,съмнява ме да върне продавача част от парите са да си покриеш ремонта но дано пък да стане
Що се отнася до бош пловдив - да наистина тва е сервиза за твоята зафира, в най лошият случай трябва втора ръка помпа да ти намерят и програмиране ала бала но сумата ще е над 1000лв
Shmortz 02 октомври 2011 - 20:33
да знаете че без сваляне се ремонтира така както всеки майстор би могъл ако в бош я направят така значи и те са почнали магариите със ровене из електрониките иначе официалния ремонт на помпата е над 1000лв понеже се сваля, сменя се електронния блок после се качва на стенда и се настройва... щом и те са почнали да ремонтират електрониките като нас значи няма смисъл да се ходи точно при тях, другото което е че който и да отвори вече пипана помпа няма как да даде гаранция кво ще стане, аз лично предупреждавам че ще искам да ми се плати макар и минимално загубеното време, понеже не се знае кой какво е "изакал" и дали ще може да му се изчистят л...ната от там...
а конкретно по последното питане на колежката, дано се навият да си оправят колата, което значи най-вероятно смяна на помпа или най-малкото на електронния блок с читав такъв ако проблема е само в него разбира се, може да има и механични проблеми с помпата...
а конкретно по последното питане на колежката, дано се навият да си оправят колата, което значи най-вероятно смяна на помпа или най-малкото на електронния блок с читав такъв ако проблема е само в него разбира се, може да има и механични проблеми с помпата...
Petio 03 октомври 2011 - 11:58
На сестрата завирата спря да пали.В началото почна да губи мощност докато нацяло умря знам че имаше две грешки едната беше в датчика другата не си я спомням, колата я закарахме на платформа до бош пловдив ремонта беше 1300лв и за гаранция казаха така: тая помпа при нас повече няма да дойде или с две думи там проблеми няма да има повече, стиснасхме си ръцете и поживо поздраво удома,засега проблеми не е създавала.
mimi_k1967 03 октомври 2011 - 21:28
Не мислете, че неискам да Ви пиша, но днес Бош все още не са установили какво и е на колата. Първо казаха, че от някакъв филтър на резервоара, и след като собственика на салона от който купих колата отиде да я вземе, 10 мин след това ми званна и каза, че пак не палела колата и пак я връща в Бош. Утре пак да я гледат и незнам какво ...... Жената съм, но Ви казвам, идва ми с кеф да псувам.
Petio 04 октомври 2011 - 20:58
Няма да се косиш ще я направят там разбират но ще те замъчат дълбоко в джоба вервай ми
mimi_k1967 06 октомври 2011 - 15:07
Здравейте!!!!
Имам нужда от помоща Ви! В момента съм пак в задънена улица. Помпата никой неиска да я ремонтира, защото вече е ремонтирана и никой неможе да даде гаранция дали ше стане и търся втора ръка помпа, последните е цифри са 011. На всякъде където званя и майстора и собственика на автосалона от който купих колата, казаха, че такава помпа в момента няма.
Ако някой от Вас може да ми помогне, ще съм много, много благодарна!!!!
Имам нужда от помоща Ви! В момента съм пак в задънена улица. Помпата никой неиска да я ремонтира, защото вече е ремонтирана и никой неможе да даде гаранция дали ше стане и търся втора ръка помпа, последните е цифри са 011. На всякъде където званя и майстора и собственика на автосалона от който купих колата, казаха, че такава помпа в момента няма.
Ако някой от Вас може да ми помогне, ще съм много, много благодарна!!!!
Petio 06 октомври 2011 - 21:43
В Хасково звъняхте ли 0878874677 Румен се казва колегата има морга.Във Пловдив или по точно в куклен има също морга може да обиколите и да попитате също за съжаление нямам номера в куклен.И в Хасково и в куклен има само опели битрябвало да се намира такава помпа
mimi_k1967 06 октомври 2011 - 22:35
Благодаряр нямах тези номера Утре сутринта това ще е първото да званна
Лека вечер от мен
Лека вечер от мен
Petio 10 октомври 2011 - 18:29
Колежке има ли развитие по зафирата или нещата са загрубели дет се вика